quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik zou er geen biertje mee willen drinken, erg vol van zichzelf, onze jonkheer.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Die Fries kan geen sympathieke man zijn.
Daarom zijn ze dus niet rijk en zijn ze zo trots op hun naam.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af hoe ze zo'n landgoed kunnen onderhouden.
Daar heb je personeel voor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Kunnen ze haast niet meer. Bijna alle landgoeden zijn ondergebracht in stichtingen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoiets, denk ik ook.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:16 schreef BlackNero het volgende:
Daarom zijn ze dus niet rijk en zijn ze zo trots op hun naam.
Lust je ook sherry?quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Was ik maar familie-lid van de familie Flodeur.
Dat kan haast niet anders...het kost tienduizenden euro's per jaar om dit niet compleet te laten verpauperen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kunnen ze haast niet meer. Bijna alle landgoeden zijn ondergebracht in stichtingen.
Vriend van mij heeft een enorm landgoed met bossen, weilanden en vijvers. Wordt allemaal door staatsbosbeheer onderhouden in ruil dat mensen er mogen recreëren.
Een van de vriendjes van Jort (en Thierry) heeft een kasteel in Schotland en die zei dat hij bezit was van het landgoed. En dat was nog een miljardair die niet van adel was.quote:
He Sjakie, loop niet zo te zeuren.quote:
In de mond van een schoonmaakster.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je van adel bent pis je in de wasbak.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je student van adel bent pis je in de wasbak.
Ik heb nog een klassenfoto gevonden in m'n plakboek van groep 7 met Welmoedquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze had op de basisschool dezelfde gymleraar als Monkyyy!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Zelfs die zonnebrilboys uit Poelenburg waren fatsoenlijker dan deze tyfuslul
Nou laat zien dan, ander is het een kulverhaal.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klassenfoto gevonden in m'n plakboek van groep 7 met Welmoed
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou laat zien dan, ander is het een kulverhaal.
Hij kijkt een beetje als Neres.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Nou hij ziet er zelf ook niet zo gezond uit
Die wasbak gaat meuren....quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je van adel bent pis je in de wasbak.
Sander vindt die Fries ook een klootzakquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Sander probeert wel te sneren naar de adel-familie
weg want privacyquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou laat zien dan, ander is het een kulverhaal.
Is het ook.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sander vindt die Fries ook een klootzak
quote:
Ik heb een mooi haxball-groen kleurtje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:30 schreef Coco. het volgende:
Een echte fokker gebruikt zijn pc scherm als zonnebank.
quote:
Foto is nog steeds te zien schat, maar wel tof dat je het deelt. Is je verstandshouding met Welmoed niet best dat je haar nu een beetje afgunst toekeert?quote:
Ze kwam er pas laat bij, groep 6 of 7 ofzo, ze was een beetje buitenbeentjequote:Op donderdag 6 februari 2020 23:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Hoe was je verstandshouding met Welmoed destijds?
Wat een chaos.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een topshow. By far beste uitzending van OP1 tot nu toe.
Real Sociedadquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
Heerlijke Copa-avond en dan kom je met lieke martens
Wilde net zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
Heerlijke Copa-avond en dan kom je met lieke martens
Volgens mij is die écht late night, na middernachtquote:
Het is zo jammer dat ze tegen de vervelende werkerploegjes punten verspelen in de Liga. Van dit team mis ik geen wedstrijdquote:
Ja, @monkyyy is niet zo handig met computers!quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Foto is nog steeds te zien schat, maar wel tof dat je het deelt. Is je verstandshouding met Welmoed niet best dat je haar nu een beetje afgunst toekeert?
Ik denk dat ze Renze aan het klaarstomen zijn ter vervanging Matthijs!quote:
Als handige Fokker heb je maar een paar seconden nodig, toch?quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:49 schreef Bocaj het volgende:
@:monkyyy toch handiger dan gedacht...
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Als handige Fokker heb je maar een paar seconden nodig, toch?
MarcelGod. Zin in S3.quote:Te gast bij Op1
In april vorig jaar beëindigden zanger Roel van Velzen en zijn jeugdliefde Marloes na 20 jaar hun relatie. In de podcast ‘Roels Sofasessies’ onderzoekt Van Velzen hoe je een scheiding kunt ombuigen tot iets waardevols. Dat doet hij door te praten met bevriende muzikanten en lotgenoten zoals Alain Clark, Claudia de Breij, Evi Hanssen en Domien Verschuuren. En vandaag is VanVelzen’s nieuwe single ‘Only Flames’ verschenen, een nummer over hetzelfde thema: opnieuw beginnen. Hij verschijnt in twee verschillende versies, flying high en running low. Vanavond speelt hij de tweede versie live bij Op1, en praat over wat hij heeft geleerd van zijn eigen sofasessie.
Het lange wachten is voorbij! Zondag begint dan eindelijk het derde en laatste seizoen van de BNNVARA-dramaserie Hollands Hoop, over het polderwietimperium van een Gronings gezin. Hoe gaat het verder nadat Fokke, vertolkt door Marcel Hensema, de zieltogende boerengemeenschap had omgetoverd tot een welvarende mini-maatschappij? In seizoen 3 maakt in elk geval Chris Zegers zijn entree in de serie en wordt Fokke geconfronteerd met concurrentie uit onverwachte hoek en een vijandige overname van zijn imperium. Bij Op1 begint vanavond al de voorpret met Marcel, Chris en regisseur Dana Nechushtan.
Genderneutrale vleugelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt een extra vleugel bij. Komt mooi uit.
Nee, het was al bekend dat wanneer de eredivisie zou beginnen de vrijdag een uitzondering zou zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Zeiden ze niet dat de Nieuwe Talkshow (OP1) begint om 22:30 uur![]()
![]()
Dat gemarchandeer met aanvangstijden is niet bevorderend voor de kijkcijfers!
Komt door dat mensonterende voetbalquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Zeiden ze niet dat de Nieuwe Talkshow (OP1) begint om 22:30 uur![]()
![]()
Dat gemarchandeer met aanvangstijden is niet bevorderend voor de kijkcijfers!
Niet heel tactvol.quote:
Oquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, het was al bekend dat wanneer de eredivisie zou beginnen de vrijdag een uitzondering zou zijn.
Can't be unheard.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef BlackNero het volgende:
Dit verhaal met dat accent. Net Theo Maasen.
madquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt door dat mensonterende voetbal
Zwistal leven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Bij Chris Zegers is de jeugdigheid inmiddels ook wel verdwenen!
Het is schijnbaar tegenwoordig trending om die vergelijking te maken als je een minderheid bent.quote:
Geboren: 7 februari 1971 (49 jaar), Zeistquote:
Hopelijk gaan ze straks nog voor hem zingenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geboren: 7 februari 1971 (49 jaar), Zeist
Hij mag nog ff...
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ja... had ik nog niet eens gezien...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze straks nog voor hem zingen
Wat een verlepte kop. Zeker teveel onder de zonnebank gelegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Van alle moorkoppen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Het klimaatprobleem is de schuld van Rita Verdonk.
Ze is een slechte christen. Ze raakte ongehuwd zwanger.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Carola Schouten
Geboren: 6 oktober 1977 (42 jaar), 's-Hertogenbosch
Zou ik haar ook niet geven!
35 ofzo!
Nee, sauna's zijn energie neutraal.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Het klimaatprobleem is de schuld van Rita Verdonk.
Onder de echte zon onder werktijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een verlepte kop. Zeker teveel onder de zonnebank gelegen.
Minder Giovanca.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Willen we meer of minder moorkoppen?
35?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Carola Schouten
Geboren: 6 oktober 1977 (42 jaar), 's-Hertogenbosch
Zou ik haar ook niet geven!
35 ofzo!
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:58 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, sauna's zijn energie neutraal.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is een slechte christen. Ze raakte ongehuwd zwanger.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder op 46 inschatten.
Toch wel de 40 gepasseerd.quote:
Dat kan iedereen overkomen. Remember Mariaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is een slechte christen. Ze raakte ongehuwd zwanger.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen overkomen. Remember Maria
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:01 schreef Coco. het volgende:
Wat is er met het gezicht van Chris Zegers aan de hand?
Niet echt... Wat zegt u? Hoe bedoelt u?quote:
Omdat ze dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Net als jij zegt, rugzak.quote:
Ik denk dat de ellende die dat kind heeft gehad (en dus de schade) harder bij je aankomt dan je verwacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef Coco. het volgende:
Omdat ze dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Net als jij zegt, rugzak.
Not legal.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij Jinek zit nu een leuk zingmeisje.
Ook zij wordt 18.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Geen vader in het spel.
Water is nat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Als ik mijn emotie niet wil laten zien, zet ik een zonnebril op.
Po po po pokerface!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Als ik mijn emotie niet wil laten zien, zet ik een zonnebril op.
Die Griek?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die is vrij jong volgens mij.quote:
Ik had haar 35 geschat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die is vrij jong volgens mij.
Naar je kamer @Bocajquote:
Wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Oh die Michelle van de Telegraaf is een snoepje (en oud genoeg @:blacknero @:coco. )
https://www.instagram.com/michellemarlene/?hl=nlquote:
''We blijven het volgen.''quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/michellemarlene/?hl=nl
Valt tegen d'r instagram, echt een leuke meid in die interviews die soms op je trending komen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/michellemarlene/?hl=nl
Valt tegen d'r instagram, echt een leuke meid in die interviews die soms op je trending komen.
quote:
#klimaatveranderingquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Luizenmoeder on tour.
https://www.instagram.com/p/B8B-i5LBjIi/
Het is een ondeugend vraagje.quote:
Haar ex Henry van Loon is ook deels Masai.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Luizenmoeder on tour.
En @Bocaj is naar bed.quote:
BLACKEDquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Luizenmoeder on tour.
Zou Roel een grote mannen piemel hebben? Of in proportie met de rest van zijn lichaam.quote:
Ik denk eerder dat hij een vagina heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou Roel een grote mannen piemel hebben? Of in proportie met de rest van zijn lichaam.
Volgens mij net als Nikkie Niels naar binnengevouwen. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou Roel een grote mannen piemel hebben? Of in proportie met de rest van zijn lichaam.
Dames, dames....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij net als Nikkie Niels naar binnengevouwen. @:wereldgozer
Ik heb vandaag 2 en half uur gebeld met een systeembeheerder, misschien was hij het welquote:
Afscheid Nemen Bestaat Niet!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Marco Borsato zou ook een breakup song moeten maken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Mannen die over gevoelens praten.
Vandaag is rood, de kleur van mijn ogen.quote:
Iris Hond is een uitdagend wijf volgens Harry Mens. Zeg daar maar eens nee tegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Marco Borsato zou ook een breakup song moeten maken.
Hmm, heerlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Iris Hond is een uitdagend wijf volgens Harry Mens. Zeg daar maar eens nee tegen.
De feminisering van de samenleving.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Mannen die over gevoelens praten.
De Waarheid!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vandaag is rood, de kleur van mijn ogen.
Ik wist dat die opmerking jou zou triggeren.quote:
Ze heeft trouwens de comments van haar laatste Instagram posts uit gezet omdat ze werd belaagd door Leontine Borsato fans.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens de comments van haar laatste Instagram posts uit gezet omdat ze werd belaagd door Leontine Borsato fans.
Juli was de laatste.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Die podcast ga ik niet luisteren, Ik luister alleen K-Pod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |