Geen moordwapen, geen plaats delict, geen tijdstip, geen direct bewijs. Dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:32 schreef AFCNiels het volgende: [..] Vrijspraak is wel weer het andere uiterste. Hij had ook een lagere straf kunnen opleggen, maar er zal wel erg weinig echt bewijs zijn geweest.
Neequote:Op donderdag 6 februari 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al bekomen van je vergissing om Kirk Douglas niet te nomineren?
Dat zijn de intikkertjes van het spel en die schop je gewoon hoog over.quote:
Ik gun je de voorsprong amicequote:Op donderdag 6 februari 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn de intikkertjes van het spel en die schop je gewoon hoog over.
Stiekem kook je van binnenquote:
Wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn de intikkertjes van het spel en die schop je gewoon hoog over.
Onlogisch is een fanatieke speler van het spel. Dan verwacht je toch iets meer scherpte en gogme.quote:
Op welke nominaties ben je het meest trots?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar was ik 2 keer winnaar
Relax. Neem een MOORKOP.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor. Eindelijk kregen we die hoer eronder.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Op welke nominaties ben je het meest trots?
Prins Philip wordt de nieuwe.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor. Eindelijk kregen we die hoer eronder.
@:El-Stinho
Volgens mij heb ik al 3 jaar op rij de VBL SC voetbalmanager gewonnenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, dus geen unusual suspects? Matig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor. Eindelijk kregen we die hoer eronder.
@:El-Stinho
Die gast moet nog steeds een oude straf uitzitten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:04 schreef Caland het volgende:
Die gozer die z’n enkelband heeft afgeknipt zal wel balen nu
Nee, hij moet nu het voorwaardelijke deel gaan uitzitten omdat ‘ie zijn enkelband heeft doorgekniptquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast moet nog steeds een oude straf uitzitten.
Mention afgehandeld, @:wereldgozer
Ik sta vierde in het AK.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 3 jaar op rij de VBL SC voetbalmanager gewonnenDaar kom dit jaar uiteraard de 4e keer bij, want niemand speelt meer (
)
[ afbeelding ]
In zijn schoenen had ik hetzelfde gedaan. De grote kans dat je levenslang achter de tralies moet, of vluchten. En nu dan maar een paar jaartjes zitten vanwege die enkelband, nou ik wist het wel. Alhoewel ik even het hoger beroep van het OM af zou wachtenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, hij moet nu het voorwaardelijke deel gaan uitzitten omdat ‘ie zijn enkelband heeft doorgeknipt
Gegokt en verloren ja.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, hij moet nu het voorwaardelijke deel gaan uitzitten omdat ‘ie zijn enkelband heeft doorgeknipt
Restecpquote:
Kijk je dat programma van dat Rotterdamse AT? Genot wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In zijn schoenen had ik hetzelfde gedaan. De grote kans dat je levenslang achter de tralies moet, of vluchten. En nu dan maar een paar jaartjes zitten vanwege die enkelband, nou ik wist het wel. Alhoewel ik even het hoger beroep van het OM af zou wachten
Nee, waar en wanneer?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk je dat programma van dat Rotterdamse AT? Genot wel.
Team parate eenheid, wel bazen die lui. Staat op videoland (en komt op RTL geloof ik)quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, waar en wanneer?
Zo meteen komt wel een leuk programma op NPO2 van die Danny Goossens. Over messentrekkers van 14 in Groningen.
Nice, ik heb videoland via mijn ouwe. Ik ga hem van het weekend eens kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Team parate eenheid, wel bazen die lui. Staat op videoland (en komt op RTL geloof ik)
CORRED.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In zijn schoenen had ik hetzelfde gedaan. De grote kans dat je levenslang achter de tralies moet, of vluchten. En nu dan maar een paar jaartjes zitten vanwege die enkelband, nou ik wist het wel. Alhoewel ik even het hoger beroep van het OM af zou wachten
Die straatratten boeit mij niet zo. Vorig keer had Danny een serie over drugs: Narcostaat.quote:
genorquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Genor weer bij de rijdende rechter, een gehandicapte turk en een tokkie
Tweede schermquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wright - Van Gerwen voor je nu. @:coco.
twitter:DennisWiersma twitterde op donderdag 06-02-2020 om 13:30:16Bedankt voor je advies, @realDionGraus. Ik denk dat ik oversla, maar zal het meenemen naar de keukentafel thuis... 😉 https://t.co/qTVWKiZmW4 reageer retweet
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:06 schreef Tjacka het volgende:
ik heb duvel in de koelkast maar geen Bugles @:picommp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |