Remedie: stoppen met dingen doen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
We gaan een nieuw tijdperk tegemoet waarin alles wat je doet opgeslagen wordt
Dit slaan we op.quote:
Ijsklontensoep.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor koude hap de pot schaft.
Tja, je moet wat met die Chinezen die niet van boord kunnenquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor koude hap de pot schaft.
Uhuquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jezus Haags ouwe lul Artificial intelligence
I SHOT THE SHERRIFquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
nog twee nummertjes van bob marley dan verplaats ik mij naar de plaatselijke kroeg
quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
GET UP STAND UP, ja dat is een mooie net voor de vergadering
Voor een stand up meeting zeker?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
GET UP STAND UP, ja dat is een mooie net voor de vergadering
Wij hebben geen Chinezenquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je moet wat met die Chinezen die niet van boord kunnen
Nee dat is over een week of twee/drie als ik vanuit Noorwegen weer naar huis ga.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dr_flash doe je ook verzoekjes?
Toeter even als je voorbij Trondheim boot.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat is over een week of twee/drie als ik vanuit Noorwegen weer naar huis ga.
Iets ten zuiden van Narvik
Wss tussenlanding aldaar op weg naar huis. Maar zal even Romana op de scooterenquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toeter even als je voorbij Trondheim boot.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wss tussenlanding aldaar op weg naar huis. Maar zal even Romana op de scooteren
Ik sta 74 keer met die dame op de foto :’)quote:
Ik stond een keer bier te tappen bij Lars Vaular, vond het niks, maar deze zanger... hoe hou je het uit?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik sta 74 keer met die dame op de foto :’)
beveiliging tijdens een optreden
Picard erbij?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een kop koffie maken
Discriminatie!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben alle buitenlandse titels die standaard op mijn e-reader staan aan het deleten.
Oooh damn werkt dat zo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben alle buitenlandse titels die standaard op mijn e-reader staan aan het deleten.
Lars wie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stond een keer bier te tappen bij Lars Vaular, vond het niks, maar deze zanger... hoe hou je het uit?
Er stonden in allerlei talen al wat boeken op. Boeken waar al zeshonderd jaar geen auteursrecht meer op rust natuurlijk. Maar mijn autisme kan niet tegen overbodige rommelquote:
Daar kan ik ook niet tegen, heb overzicht en orde nodig, mijn hoofd is al chaos genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er stonden in allerlei talen al wat boeken op. Boeken waar al zeshonderd jaar geen auteursrecht meer op rust natuurlijk. Maar mijn autisme kan niet tegen overbodige rommel
Ordnung muss sein!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er stonden in allerlei talen al wat boeken op. Boeken waar al zeshonderd jaar geen auteursrecht meer op rust natuurlijk. Maar mijn autisme kan niet tegen overbodige rommel
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen, heb overzicht en orde nodig, mijn hoofd is al chaos genoeg.
quote:
Kruising van mijn bijnaam en Bokitoquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is een Toekito eigenlijk?
Je bijnaam is tokkie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kruising van mijn bijnaam en Bokito
Uh nee ik kijk dat niet. Kwam er pas later achter dat er een Toek in zit.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uh nee ik kijk dat niet. Kwam er pas later achter dat er een Toek in zit.
Toek kwam van een lege fles cola die tegen mijn hoofd kwam. Kut @:JJDJ1984
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uh nee ik kijk dat niet. Kwam er pas later achter dat er een Toek in zit.
Toek kwam van een lege fles cola die tegen mijn hoofd kwam. Kut @:JJDJ1984
Ah nog een kenner!quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat geeft inderdaad zo’n geluid.
Dat moet dan wel een XXXL snack zijn. Voor iets kleins doe ik het niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou me ook kunnen voorstellen dat ik een Toekito bestel bij de snackbar.
“Doe mij een toekito met pindasaus.”
En dan smijt de eigenaar een fles op je hoofd?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een XXXL snack zijn. Voor iets kleins doe ik het niet.
Of een meisje dat tijdens het gezamenlijk uitkleden ineens begint te kirren, zoo allemachtig wat heb jij een enorme toekito.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan smijt de eigenaar een fles op je hoofd?
De eigenaar van mijn snackbar ziet eruit als de klokkeluider van de Notre-Dame, dus dat zou wel een prestatie zijnquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestel nu je eigen toekito op pabo.nl. Batteries not included.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een meisje dat tijdens het gezamenlijk uitkleden ineens begint te kirren, zoo allemachtig wat heb jij een enorme toekito.
Voor iemand met een pacemaker is het raar als er geen batterij bij zitquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestel nu je eigen toekito op pabo.nl. Batteries not included.
Zeg je nou dat ik stokoud benquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor iemand met een pacemaker is het raar als er geen batterij bij zit
Uhm nee...bedoelde dat ik, de echte Toekito, een pacemaker heb.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik stokoud ben
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhm nee...bedoelde dat ik, de echte Toekito, een pacemaker heb.
Eind deze maand 35. Maar ben geboren met hartafwijking, dus kan niet echt zonder.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Owquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhm nee...bedoelde dat ik, de echte Toekito, een pacemaker heb.
Tja daar doe je niets aan, leeft het wel een beetje relaxed en zonder dat je er erg bewust van bent?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eind deze maand 35. Maar ben geboren met hartafwijking, dus kan niet echt zonder.
kon je niet weten, dat is meer iets dat alleen de oude ksc garde weetquote:
Ja gaat redelijk goed hoor. Heel af en toe last van de schouder waar die in zit. Maar dat is na maximaal 3 dagen ook vaak weer weg voor half jaar ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja daar doe je niets aan, leeft het wel een beetje relaxed en zonder dat je er erg bewust van bent?
Mooi gezegd en goed om te horen, hehehe op batterijen leven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
kon je niet weten, dat is meer iets dat alleen de oude ksc garde weet
[..]
Ja gaat redelijk goed hoor. Heel af en toe last van de schouder waar die in zit. Maar dat is na maximaal 3 dagen ook vaak weer weg voor half jaar ofzo.
En voordat ik hem had was brood smeren al vermoeiend. Dus dan maar op batterijen leven
Thanksquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi gezegd en goed om te horen, hehehe op batterijen leven.
Mooi dat zo’n apparaatje zo’n verschil kan makenquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
kon je niet weten, dat is meer iets dat alleen de oude ksc garde weet
[..]
Ja gaat redelijk goed hoor. Heel af en toe last van de schouder waar die in zit. Maar dat is na maximaal 3 dagen ook vaak weer weg voor half jaar ofzo.
En voordat ik hem had was brood smeren al vermoeiend. Dus dan maar op batterijen leven
Hahaha ik mag niet duiken met flessen. Ben dan niet verzekerd. Dus laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt zo'n type dat dan met witte haaien zou gaan duiken om dat ding op stang te jagen
22. Mijn hartconditie gaat al sinds mijn geboorte achteruit. En heel lang ging het erg langzaam achteruit. Maar zolang als ik me kan heugen zat het risico er altijd in om een pacemaker te krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Op welke leeftijd kreeg je die dan?
Goed dat we als mensheid zover zijn dat we je hebben kunnen redden, wordt maar lekker oud jij.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
22. Mijn hartconditie gaat al sinds mijn geboorte achteruit. En heel lang ging het erg langzaam achteruit. Maar zolang als ik me kan heugen zat het risico er altijd in om een pacemaker te krijgen.
Tot ik in 2 maanden tijd van 'normale' jongen naar kasplantje ging. Toen was het snel duidelijk dat het uur U daar was.
Daar ben ik ook dankbaar voor. En daarom help ik artsen vaak met extra onderzoeken. Om anderen ook die kansen te geven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed dat we als mensheid zover zijn dat we je hebben kunnen redden, wordt maar lekker oud jij.
Ben je niet bang soms dat die ineens uitvalt ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar ben ik ook dankbaar voor. En daarom help ik artsen vaak met extra onderzoeken. Om anderen ook die kansen te geven.
Thanks
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je niet bang soms dat die ineens uitvalt ofzo?
Been therequote:Op donderdag 6 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je niet bang soms dat die ineens uitvalt ofzo?
Hoe merk je dat?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Been theretoen mocht ik een dagje logeren in Hotel Erasmus MC, kreeg daarna een noodoplossing (Life Vest) en na een maand nieuwe draadjes en nieuw apparaat. Niks om je dagelijks druk om te maken.
Door dit soort dingen is jouw leven een dagelijkse achtbaan, ja hè?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Mijn stiefmoeder belde vandaag. Nu had de belastingadviseur formulieren betreffende erfbelasting ofzo namens ons ingevuld en ingediend.
ipv sterfdatum 10 maart 2018 heeft hij er 11 maart 2016 ingevuld/
GODSALLEMACHTIG![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jezus. Hoe fucking dom is dat. In Nederland hang je dan bij de belastingdienstquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort dingen is jouw leven een dagelijkse achtbaan, ja hè?
Vind het wel een goeie vraag. Zit ook wel eens bij bijeenkomsten met familie van patiënten die net een pacemaker hebben en die vragen het dan ook. Terwijl die soms al info boekjes gelezen hebben of met een arts gesproken hebben voordien.quote:
True, true.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. Hoe fucking dom is dat. In Nederland hang je dan bij de belastingdienst
Ik kreeg een enorme schok, vergelijk het met het gevoel alsof je een schrikdraad beet pakt. Dus heb ze gebeld en moest langs komen.quote:
Heb hier de belastingman ook al een keer moeten stoppen omdat hij namens mij wel even erfbelasting zou overmaken. Hoef ik hier niet te betalen. Ben je nou een belastingadviseur of nietquote:
Letterlijk een "shocking experience".quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme schok, vergelijk het met het gevoel alsof je een schrikdraad beet pakt. Dus heb ze gebeld en moest langs komen.
Ohquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme schok, vergelijk het met het gevoel alsof je een schrikdraad beet pakt. Dus heb ze gebeld en moest langs komen.
Maakt toch niet uit, sterfdatum is in het verledenquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. Hoe fucking dom is dat. In Nederland hang je dan bij de belastingdienst
Je hebt toch maar bepaalde tijd om aanslagen te betalen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, sterfdatum is in het verleden
Heb gewoon veel geluk dat ik in west-Europa geboren ben. In sommige Afrikaanse landen of Oost-Europese landen was ik binnen 6 weken na geboorte overleden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Letterlijk een "shocking experience".
Mooi dat het allemaal goed is gekomen
Ik weet bijna niet beterquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhDat lijkt mij serieus echt eng
Ja we hebben het hier goed voor elkaar wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb gewoon veel geluk dat ik in west-Europa geboren ben. In sommige Afrikaanse landen of Oost-Europese landen was ik binnen 6 weken na geboorte overleden.
Ja, ik had ook minder kinderen gehad indien ik in een land met slechte zorg zou wonen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb gewoon veel geluk dat ik in west-Europa geboren ben. In sommige Afrikaanse landen of Oost-Europese landen was ik binnen 6 weken na geboorte overleden.
Het voelt niet prettig maar omdat ik van te voren wist dat dit een noodsignaal van het apparaat is was er geen paniek.quote:
Ah dat scheelt wel een beetjequote:Op donderdag 6 februari 2020 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het voelt niet prettig maar omdat ik van te voren wist dat dit een noodsignaal van het apparaat is was er geen paniek.
Volgens het doosje? 5 jaar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat scheelt wel een beetje![]()
Hoe lang gaat zon ding mee?
Ik vond het uitmeten altijd al fascinerendquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het voelt niet prettig maar omdat ik van te voren wist dat dit een noodsignaal van het apparaat is was er geen paniek.
Meestal toch veel meer kinderen in de hoop dat er een paar blijven leven voor je oudedagsvoorziening?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik had ook minder kinderen gehad indien ik in een land met slechte zorg zou wonen.
We mogen blij zijn dat we het zo goed hebben hier, zelfs al klagen velen over vanalles en nog wat.
2017quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens het doosje? 5 jaar.
Ik doe met deze al sinds eind 2012. Ze gaan hem half maart weer uitlezen en controleren. Hoop stiekem de 10 jaar te halen maar ben bang dat dat erg enthousiast is.
Jij hebt zelfs de 3d scan meegemaakt. Die was het meest toffe.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het uitmeten altijd al fascinerend
Dus elke 5 jaar moet je dan onder het mes?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens het doosje? 5 jaar.
Ik doe met deze al sinds eind 2012. Ze gaan hem half maart weer uitlezen en controleren. Hoop stiekem de 10 jaar te halen maar ben bang dat dat erg enthousiast is.
Ja kan je nagaanquote:
Als de batterij onder de 25% duikt moet ik onder het mes. Gemiddeld dus inderdaad 5 jaar met dit model.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus elke 5 jaar moet je dan onder het mes?
Maar je zei dat hij bij je schouder zit? Dus niet te zware operatie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als de batterij onder de 25% duikt moet ik onder het mes. Gemiddeld dus inderdaad 5 jaar met dit model.
Is op zich niet zo'n enorme ingreep het vervangen, lijkt me?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als de batterij onder de 25% duikt moet ik onder het mes. Gemiddeld dus inderdaad 5 jaar met dit model.
Als ze alleen het apparaat vervangen niet. Als ze de draden ook vervangen, die gaan 10/15 jaar mee, kan het lastiger zijn. Als de draden niet los komen moeten ze je borstkas openmaken. Anders kunnen ze ze vanuit je Lies weghalen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je zei dat hij bij je schouder zit? Dus niet te zware operatie?
Oh jeetje. Toch wel een gedoe maar goed je krijgt er wel veel voor terug. Knap dat het kanquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ze alleen het apparaat vervangen niet. Als ze de draden ook vervangen, die gaan 10/15 jaar mee, kan het lastiger zijn. Als de draden niet los komen moeten ze je borstkas openmaken. Anders kunnen ze ze vanuit je Lies weghalen.
Ach ik weet niet beterquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh jeetje. Toch wel een gedoe maar goed je krijgt er wel veel voor terug. Knap dat het kan
Verzoekjes?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dr_flash doe je ook verzoekjes?
Jonnie kruiden?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben verslaafd aan die Jonnie kruiden maar voel me wel een beetje schuldig daarom, heeft iemand dat nog meer?
En hoezo zou je je schuldig moeten voelen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.euroma.nl/original-spices/
Omdat lui, kun je ook zelf bij elkaar mieteren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hoezo zou je je schuldig moeten voelen?
Ach gemak dient de mens.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat lui, kun je ook zelf bij elkaar mieteren.
Dat was heel tof om te zien ja!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs de 3d scan meegemaakt. Die was het meest toffe.
Dacht je dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 05:36 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh!
Dacht dat ik een korte nacht had.
Vergeet niet van het leven te genieten hè.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 05:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, anker ging krabben. Dus nog een uur aan de knoppen staan trekken rond 1u..
Over 3 weken naar huisquote:Op vrijdag 7 februari 2020 05:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet niet van het leven te genieten hè.
Neem aan dat je dus eer van je werk hebt, dat is mooi, en bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 05:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Over 3 weken naar huisdan genieton.
En aan die knoppen trekken is heel de reden dat ik dit doe hoorDat is gewoon genieten
Toch prachtig om een apparaat van bijna 200meter, 40.000.000,0 kilo en bijna 50 miljoen euro (excl inhoud) tot op de meter nauwkeurig te verplaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 05:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Buren van m’n ouders nemen altijd een kersenvlaai mee uit Limbabwe als ze op hun hond gepast hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel heel goed. En ik houd niet van kersen.
* Mo is altijd stipt op tijd, althans.....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja.
Of hij lag achter kaap kont.
* FranticDJ ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
* Mo is altijd stipt op tijd, althans.....
Ik eet ook geen kersenvlaai, en ik haal dat zelf, niemand hoeft voor mij mee te nemen, hol van de leeuw hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buren van m’n ouders nemen altijd een kersenvlaai mee uit Limbabwe als ze op hun hond gepast hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, maakte mij al enige zorgen.
Kersenvlaai met een dikke laag slagroom al is linzenvlaai en rijste de lekkerstequote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buren van m’n ouders nemen altijd een kersenvlaai mee uit Limbabwe als ze op hun hond gepast hebben.
Voor een student wel en ik lag er pas om 2 uur in.quote:
Teringquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een student wel en ik lag er pas om 2 uur in.
Teringquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een student wel en ik lag er pas om 2 uur in.
quote:
Ik lust geen kroesjele vlaai, linzevlaai en geen kersenvlaai, de rest eet ik allemaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kersenvlaai met een dikke laag slagroom al is linzenvlaai en rijste de lekkerste
Linzenvlaai? De Fuck.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kersenvlaai met een dikke laag slagroom al is linzenvlaai en rijste de lekkerste
Ook koeien vlaai?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen kroesjele vlaai, linzevlaai en geen kersenvlaai, de rest eet ik allemaal.
Nee, louter en alleen authentieke Limburgse vlaaien, koeienvlaai zit niet in het assortiment, gelukkig.quote:
Hullie hebben heel geen koeien?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, louter en alleen authentieke Limburgse vlaaien, koeienvlaai zit niet in het assortiment, gelukkig.
Nooit geweest.quote:
Jawel, maar niet voor de vlaaien, wel voor de magere riblappen...quote:
Wtfquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Krijg wel lichtelijk jeuk van het accent. Maar ik vind 99% van de accenten een zware turn off.
Dan wil je dus beslist niet in mijn schoen staan of in mijn bed liggen, daar vind je meerdere accenten namelijk, en ze zijn allemaal even mooi.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Krijg wel lichtelijk jeuk van het accent. Maar ik vind 99% van de accenten een zware turn off.
Mijn oma maakte wel een lekkere ‘vlaai’ die op koeienvlaai lijkt qua looks.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar niet voor de vlaaien, wel voor de magere riblappen...
Ieder heeft z’n eigen kaap kont gelukkigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wil je dus beslist niet in mijn schoen staan of in mijn bed liggen, daar vind je meerdere accenten namelijk, en ze zijn allemaal even mooi.
Het leven is goed en mooi.![]()
Ben ook nooit in downtown Amsterdam geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit in Limburg.zijn geweest kan echt niet
Is ook lulkoek, ik ben gelukkig ruimer van geest en wijzer dan dat.quote:
Kom ik ook nooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben ook nooit in downtown Amsterdam geweest
Op die keer dat ik m’n Amerikaans visum aan ging vragen na.
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ermisvlaai~a0d85d2c/quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn oma maakte wel een lekkere ‘vlaai’ die op koeienvlaai lijkt qua looks.
A'dam, ik zwijg liever....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben ook nooit in downtown Amsterdam geweest
Op die keer dat ik m’n Amerikaans visum aan ging vragen na.
Pijnlijk. Sterkte!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. 7 uur geleden stond ik ook al op dit perron. Geen oog dicht gedaan
Sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. 7 uur geleden stond ik ook al op dit perron. Geen oog dicht gedaan
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteren een zware dag achter de rug, daarom nu last met slapen.....maakt niet uit.
Het is voorbij nu.
Uitvaart van een goede vriend, op alle scholen bij in de klas gezeten vanaf, kleuterschool, ja, basisschool bestond toen nog niet...en we hadden altijd contact, tot vlak voor zijn heengaan...quote:
Dat is kut ja. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uitvaart van een goede vriend, op alle scholen bij in de klas gezeten vanaf, kleuterschool, ja, basisschool bestond toen nog niet...en we hadden altijd contact, tot vlak voor zijn heengaan...
Maar, ik had wel steun...
Thnx, als je iemand 54 jaar lang goed hebt gekend, en nooit een onvertogen woord of ruzie, altijd dikke pret gehad, was wel heftig, maar ik heb het doorstaan, en na afloop een biertje met vele oude bekenden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Gecondoleerd!
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx, als je iemand 54 jaar lang goed hebt gekend, en nooit een onvertogen woord of ruzie, altijd dikke pret gehad, was wel heftig, maar ik heb het doorstaan, en na afloop een biertje met vele oude bekenden.
Ja, ik weet dat ik inmiddels een ouwe zak ben, maar voelt nog lang niet zo...dat scheelt, maar ik zal hem wel missen....quote:
Ja das logischquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik inmiddels een ouwe zak ben, maar voelt nog lang niet zo...dat scheelt, maar ik zal hem wel missen....
Vandaag is een nieuwe en mooie dag.quote:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag is een nieuwe en mooie dag.
Zeker weten.quote:
Moet je ook doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik geniet van het leven hoor, in alle opzichten.
Er is meer dan dat hoor, heb ivm met 'ziekte' al weken niet meer geblowd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met een bong en en een biertje
Netjes netjesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is meer dan dat hoor, heb ivm met 'ziekte' al weken niet meer geblowd.
No problem.quote:
Als je je muziek nog maar hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
No problem.
En nee, niet voor mijn lol, het kan nu gewoon even niet.
ik geef je wat ik nu luisterquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je je muziek nog maar hebt.
Ben nu niet in staat om te luisterenquote:
Is ook niet jouw ding, het mijne al sinds 1982.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nu niet in staat om te luisteren
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ook niet jouw ding, het mijne al sinds 1982.
Lucht op hequote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:59 schreef FranticDJ het volgende:
Poepen.
Ik kan er zo van genieten soms.
Zware bevalling?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:59 schreef FranticDJ het volgende:
Poepen.
Ik kan er zo van genieten soms.
Heftig, normaliter is 9 cm voldoende....quote:
Dat wordt vet genieten dus, vooral op culinair gebied.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:37 schreef gianni61 het volgende:
Wakker worden, Wakker worden, Wakker worden,
Wak-wak-wakker worden. Wakker worden-wak.
Chiek-Chiek-Chiek
Wakker worden, Wakker worden, Wakker worden,
Kom op!
Hup, hup, hup, hup, hup, hup
Wakker worden, Wakker worden,
Wakkeh, Wakkeh, Wakkeh, Wakkeh Worden.
Wakker worden, Wakker worden,
Kom op!
Hup, hup, hup, hup, hup, hup,
Wakker worden, Chiek-Chiek
Wakker worden, Chiek-Chiek Hey!
Wakker worden, Kom Op,
Hup, Hup, Hup.
Château Neercanne.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wordt vet genieten dus, vooral op culinair gebied.
Ik ga begin mei ook weg naar 1 of ander park. Geen idee welke eigenlijk lquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
In mei, Limburg, ik was hier aanwezig in 2013, lijkt mij logisch, en ga dit jaar mei weer, heb de tickets al, en ga vet genieten dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:42 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dag voor het weekend jongens
Mijn week standby dienst gaat vandaag inquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:42 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dag voor het weekend jongens
Is zo voorbij johquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn week standby dienst gaat vandaag in
Heb je dan veel te doen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn week standby dienst gaat vandaag in
Ik hoop het niet. Maar ik kan dus geen plannen maken en geen bier drinken. Verder als alles heel blijft lekker uurtjes harken.quote:
Ik hoop voor jou dat het meevalt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Maar ik kan dus geen plannen maken en geen bier drinken. Verder als alles heel blijft lekker uurtjes harken.
Maar als je gebeld wordt is het sowieso ernstig, en je staat er alleen voor. Daarom haat ik het.
Je krijgt wel betaald toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Maar ik kan dus geen plannen maken en geen bier drinken. Verder als alles heel blijft lekker uurtjes harken.
Maar als je gebeld wordt is het sowieso ernstig, en je staat er alleen voor. Daarom haat ik het.
Geen uitwijkmogelijkheden naar andere collega's eventueel als je er niet uit komt in je eentje?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb morgen een interview + fotoshoot. Kom in een blad
Gaaf, vandaag nog even kappertje en je gezicht laten checken op oneffenheden?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb morgen een interview + fotoshoot. Kom in een blad
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb net die koffiemachine aangezet zonder een kopje er onder te zetten
Haha morgenochtendquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaaf, vandaag nog even kappertje en je gezicht laten checken op oneffenheden?
Koffiemisbruikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb net die koffiemachine aangezet zonder een kopje er onder te zetten
Ja zonde van al die koffiequote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me ook wel eens gelukt
op het werk dan, thuis gelukkig niet
Nee dat vind ik dan niet lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffiemisbruik![]()
Kun je het lekbakje niet overgieten in een kopje?
He bahquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je allemaal van die soppende Penny meisjes achter je aan.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien zet ik het op insta.. Misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |