Remedie: stoppen met dingen doen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
We gaan een nieuw tijdperk tegemoet waarin alles wat je doet opgeslagen wordt
Dit slaan we op.quote:
Ijsklontensoep.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor koude hap de pot schaft.
Tja, je moet wat met die Chinezen die niet van boord kunnenquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor koude hap de pot schaft.
Uhuquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jezus Haags ouwe lul Artificial intelligence
I SHOT THE SHERRIFquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
nog twee nummertjes van bob marley dan verplaats ik mij naar de plaatselijke kroeg
quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
GET UP STAND UP, ja dat is een mooie net voor de vergadering
Voor een stand up meeting zeker?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
GET UP STAND UP, ja dat is een mooie net voor de vergadering
Wij hebben geen Chinezenquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je moet wat met die Chinezen die niet van boord kunnen
Nee dat is over een week of twee/drie als ik vanuit Noorwegen weer naar huis ga.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dr_flash doe je ook verzoekjes?
Toeter even als je voorbij Trondheim boot.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat is over een week of twee/drie als ik vanuit Noorwegen weer naar huis ga.
Iets ten zuiden van Narvik
Wss tussenlanding aldaar op weg naar huis. Maar zal even Romana op de scooterenquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toeter even als je voorbij Trondheim boot.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wss tussenlanding aldaar op weg naar huis. Maar zal even Romana op de scooteren
Ik sta 74 keer met die dame op de foto :’)quote:
Ik stond een keer bier te tappen bij Lars Vaular, vond het niks, maar deze zanger... hoe hou je het uit?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik sta 74 keer met die dame op de foto :’)
beveiliging tijdens een optreden
Picard erbij?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een kop koffie maken
Discriminatie!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben alle buitenlandse titels die standaard op mijn e-reader staan aan het deleten.
Oooh damn werkt dat zo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben alle buitenlandse titels die standaard op mijn e-reader staan aan het deleten.
Lars wie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stond een keer bier te tappen bij Lars Vaular, vond het niks, maar deze zanger... hoe hou je het uit?
Er stonden in allerlei talen al wat boeken op. Boeken waar al zeshonderd jaar geen auteursrecht meer op rust natuurlijk. Maar mijn autisme kan niet tegen overbodige rommelquote:
Daar kan ik ook niet tegen, heb overzicht en orde nodig, mijn hoofd is al chaos genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er stonden in allerlei talen al wat boeken op. Boeken waar al zeshonderd jaar geen auteursrecht meer op rust natuurlijk. Maar mijn autisme kan niet tegen overbodige rommel
Ordnung muss sein!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er stonden in allerlei talen al wat boeken op. Boeken waar al zeshonderd jaar geen auteursrecht meer op rust natuurlijk. Maar mijn autisme kan niet tegen overbodige rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |