SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Zonder wrijving geen glans
Jazeker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Je wacht op jezelf? Nou nou, heb je wel al je gereedschap mee?![]()
Haha, nou het staat wel wat op een lager pitje, maar we vinden onze momenten nog wel!quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is jouw leven eigenlijk met betrekking tot krikoe?
Als je zin hebt en mevrouw ToT ook dan verwennen jullie elkaar? Of is het na de geboorte van mini-ToT einde verhaal geweest?
Goed om te horen kerelquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou het staat wel wat op een lager pitje, maar we vinden onze momenten nog wel!
Koptelefoon opquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
En mini-ToT zit nu weer naar Juf Roos te kijken.
Ik mot echt ff geen geluid aan mijn hoofd hebben, maar het moet maar ff zo!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed om te horen kerel
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou het staat wel wat op een lager pitje, maar we vinden onze momenten nog wel!
Neen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker lekker hoor, en staat er wat lekkers op het programma vanavond?
Uurtje of driequote:
Ik heb flexibele werktijden. Kan het zelf bepalen. En meestal begin ik vroeg dus dan ook vroeg weg en anders vroeg weg en thuis nog even doorquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Relaxed! Dat waren nog eens tijden dat je eerder dan 17:00 vrij mocht zijn.
Nu onderweg naar den haag en de dag overlevenquote:
Dat is fijn als je het zo in de hand hebt!quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb flexibele werktijden. Kan het zelf bepalen. En meestal begin ik vroeg dus dan ook vroeg weg en anders vroeg weg en thuis nog even door
Ga je haring eten met @haags_kwartiertje Hagaquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu onderweg naar den haag en de dag overleven
Yup. Ik plan m'n afspraken ook eigenlijk altijd zo dat ik s ochtends de keuze heb om te blijven liggenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is fijn als je het zo in de hand hebt!
Nee die zit in Utrecht vandaagquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je haring eten met @:haags_kwartiertje Haga
Bollequote:Op donderdag 6 februari 2020 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Ik plan m'n afspraken ook eigenlijk altijd zo dat ik s ochtends de keuze heb om te blijven liggen
[..]
Nee die zit in Utrecht vandaag
Vetklepquote:
Vroeger kon ik dat ook makkelijker. Nu helaas niet meer.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Ik plan m'n afspraken ook eigenlijk altijd zo dat ik s ochtends de keuze heb om te blijven liggen
[..]
Nee die zit in Utrecht vandaag
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een knappe vorm.
Als ik op werkbezoek ben in één van de ministeries dan praat je als mannen weleens onder elkaar. Toevallig was daar iemand die begon over dat als hij aan het plassen was er soms twee of drie stralen uit zijn slurf kwam die in verschillende hoeken de toiletpot in gaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Aller eerst. Wat een treurige TT. Valt me vies tegen.
[..]Zo had ik een Belg als collega. Die had eens 10 stralen. Maar die knurft was zijn gulp vergeten open te trekken
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Aller eerst. Wat een treurige TT. Valt me vies tegen.
[..]Zo had ik een Belg als collega. Die had eens 10 stralen. Maar die knurft was zijn gulp vergeten open te trekken
Samen met een lekkere Dell stevig HP op je Samsung tv zitten kijken in je nest in Den Bosch?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo kwam ik Maandag mijn nest niet uit. Het weekend zat er op
En nu staat ie bijna voor de deurquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo kwam ik Maandag mijn nest niet uit. Het weekend zat er op
Ja ! Kom ik de deur gvd niet uitquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nu staat ie bijna voor de deur
Emmer water naar buiten flikkeren om 'm weg te jagen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja ! Kom ik de deur gvd niet uit
Tuuuurlijk. Gewoon doen. Ik heb er ook 4 achter de kiezenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
Hmm, zo nog een 4e bak koffie nemen of niet?
Ja, ga ik doen ook. Mini-ToT vergt serieus veel aandacht vandaag, en ik zie nog allemaal roze schaapjes om me heen huppelen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tuuuurlijk. Gewoon doen. Ik heb er ook 4 achter de kiezen
ik heb al wel vier bakken heet water achter de kiezenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tuuuurlijk. Gewoon doen. Ik heb er ook 4 achter de kiezen
SMAKELIJK ETEN, SMAKELIJK ETEN, DAT ZAL LEKKER SMAKEN! DAT ZAL LEKKER SMAKEN! HAP HAP HAP! HAP HAP HAP!quote:
Ja dankjequote:Op donderdag 6 februari 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
SMAKELIJK ETEN, SMAKELIJK ETEN, DAT ZAL LEKKER SMAKEN! DAT ZAL LEKKER SMAKEN! HAP HAP HAP! HAP HAP HAP!
Lastigquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]Godver, heel lulverhaal ingetypt, stond de caps lock nog aan!
Juf Roos?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets over valse kutmuziek dat er hier nu op staat!
Da's niet vals.quote:
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's niet vals.
DIT is vals, maar deze kanaal heeft een nog veel erger filmpje. Begint met Roodkapje (wat al een ramp is), maar zodra ze "Schipper mag ik over varen" gaat zingen, begin je pas ÉCHT te tandenknarsen!![]()
![]()
Ze hebben meerdere versies van dat liedje, de één nog erger dan de ander!
Lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het houdt mini-ToT in ieder geval rustig!Hij zit nu een boterhammetje te knagen.
Nee klopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:49 schreef dud0r het volgende:
je hoeft er niet op te klikken he haags
Dit hoeven we niet te horenquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
1 zo'n betere kanaal heeft een zangeres daar die ook aan The Voice Of Holland heeft meegedaan.
Die heeft echt wel een goede stem!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit hoeven we niet te horen
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik zeg het maar alvast
Ja , ging ineens heel snel, problemen met ademhalen als hij zat te spinnen . Ik heb hem maandag in moeten laten slapenquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ging ineens heel snel, problemen met ademhalen als hij zat te spinnen . Ik heb hem maandag in moeten laten slapen
Balen zegquote:
wat naar sterkte.quote:
Ja ik heb ook flink in puin gelegen de afgelopen dagen , en nog steeds voel ik me kutquote:
Ja snap ik.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook flink in puin gelegen de afgelopen dagen , en nog steeds voel ik me kut
PUZZZZZquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was de laatste van de drie die ik had![]()
^ Ditquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat gaat de dag tering langzaam. Heb nu al geen zin meer.
Ongeveer een jaar of 15quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud is je kat geworden ?
Ga straks even een Gibsorado drinken.quote:
Ik krijg ineens zin om te slemmerenquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga straks even een Gibsorado drinken.
( Shotje Tequilla, Source Groen, Pils en voila een eigen Despo) Oh en schijfje limoen er in
De wattesquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin om te slemmeren
Kan ook iets ouder zijn geweest , ja dat is best wel op leeftijdquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel oud toch?
BROEDER 15MINSquote:
Ooh ja sorry. Kantoor struggle, vierkante ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |