MEER dan een uurquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:10 schreef Moira het volgende:
Er zit nu dus al gewoon een UUR tussen de #6 en de #7??![]()
![]()
Minstens. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een cursus holistisch edelsmeden te doenquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:10 schreef Moira het volgende:
Er zit nu dus al gewoon een UUR tussen de #6 en de #7??![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:12 schreef Fred_B het volgende:
Het is zo zoetjes aan wel mooi geweest met Zucchero.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minstens. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een cursus holistisch edelsmeden te doen
Ja, alleen al deze show is weer een procent extra begrotingstekort.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
Los van Zucchero (want die is geweldig) vind ik wel dat we het EU-lidmaatschap van Italië moeten heroverwegen.
Van de deelnemers in de tweede helft alleen een snippet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:13 schreef Em31 het volgende:
Je zou denken dat de laatste 6 nu straks wel snel gaan.
Zou je denken.
inmiddels het certificaat behaald neem ik aan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minstens. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een cursus holistisch edelsmeden te doen
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:13 schreef Greys het volgende:
Heeft dat publiek een luier onder hun galajurk. Hoe dóen ze dit.
nopequote:Op donderdag 6 februari 2020 00:14 schreef lashatumbai het volgende:
WAT! Ik ben een uur geleden weggegaan bij een vriendin terwijl we San Remo keken en ik heb alsnog geen Francesco Gabbani gemist??!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:14 schreef lashatumbai het volgende:
WAT! Ik ben een uur geleden weggegaan bij een vriendin terwijl we San Remo keken en ik heb alsnog geen Francesco Gabbani gemist??!
Moeten wel een paar jaarsalarissen terugverdiend worden met zo'n show natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |