Dan is het in elk geval makkelijk om je gemiddelde snelheid uit te rekenenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb precies op de seconde een uur gewandeld, zo bevredigend
1:00:00 zei Strava
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er waren ook een paar van het forum bij, ik weet alleen niet precies meer wie. We gingen in die paal klimmen
Misschien toch maar een maskertje opdoen als de hypochondrie echt heerst.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:59 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook al een kutdag, aardig wat last van mijn hypochondrische gemoedstoestand. Volgens mij heerst het vandaag
Beterschap Prins!quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Knallende migraine, pijn in de buik, spierpijn
Ik ben iets voor middernacht eens gaan kijken wat dat nou allemaal is, dat San Remo (eigenlijk vooral om deel te kunnen nemen in de conversatie in het topic) en ik weet nog steeds niet helemaal of ik me nu vies moet voelen of juist slachtoffer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:40 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen! Hoe gaat het met onze San Remoërs,de avond overleefd? Wat zijn jullie favorieten?
Ik heb om 16.00 tentamen, duurt nog ff
Toevallig (wat een toevallen vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien toch maar een maskertje opdoen als de hypochondrie echt heerst.
Niet zo aanstellen, vanavond verwachten we je om 20:40.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben iets voor middernacht eens gaan kijken wat dat nou allemaal is, dat San Remo (eigenlijk vooral om deel te kunnen nemen in de conversatie in het topic) en ik weet nog steeds niet helemaal of ik me nu vies moet voelen of juist slachtoffer.
Ik zal er waarschijnlijk ook gewoon zijnquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, vanavond verwachten we je om 20:40.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig (wat een toevallen vandaag) doe ik vanavond een gezichtsmaskertje
Het eerste nummer begint ook pas na een uur, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal er waarschijnlijk ook gewoon zijn
Wel ietsjes later misschien! Maar niet zo laat als gisteren.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het eerste nummer begint ook pas na een uur, dus dat is geen probleem.
Ik slaap sinds het weekend steeds veel te laat (niet gewendquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Heb je zelf een beetje bij kunnen komen van de eerste avond?
Was me al opgevallen ja dat je er de laatste week veel later was dan normaal, maar ik dacht ik zeg er maar niks over want dan kom je misschien op het idee om weer eerder te gaan slapen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik slaap sinds het weekend steeds veel te laat (niet gewend), maar word wel gewoon standaard om half 8 ofzo wakker. Dus nee, vanavond sowieso wat eerder proberen
Ja zie je, had je dat gedaan dan had ik me nu een stuk beter gevoeld!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Was me al opgevallen ja dat je er de laatste week veel later was dan normaal, maar ik dacht ik zeg er maar niks over want dan kom je misschien op het idee om weer eerder te gaan slapen.
Misschien was je er wel bij; ik weet niet meer precies wie van het forum maar we waren met een groepjequote:Op woensdag 5 februari 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]Ik vind dit heel onverantwoord! En ik was er niet eens bij voor een beetje expertise om die buurt te overleven?
Ditquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, vanavond verwachten we je om 20:40.
That's the spiritquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zie je, had je dat gedaan dan had ik me nu een stuk beter gevoeld!
Nee hoor, geen ramp, slaap komt volgende week wel weer.
Eerst nog de Super Saturday!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, geen ramp, slaap komt volgende week wel weer.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien was je er wel bij; ik weet niet meer precies wie van het forum maar we waren met een groepje![]()
Ik werd wakker op het moment dat ik van die paal denderde
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerst nog de Super Saturday!
Heb je de extra schermen al klaarstaan?
Daar heb ik me nog geen beeld bij kunnen vormenquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]Da's maar goed ook dan, stel je voor dat je ook nog had moeten dromen over het ziekenhuis in Colombia en al dat gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |