Ja, zelfde zanger, weet het zekerquote:
Inmiddels welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoorde net de woorden 'glamrock' en 'provocatie' vallen. Die samenhang zie ik nu nog niet
Wat komt er zo ongeveer voorbij?quote:
Ja he?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:17 schreef Em31 het volgende:
Sta je dan voor zo'n best wel stijf publiek
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Semifreddo
En bedankt, nu heb ik daar ook weer zin in
WTHquote:
Stiekem Williamquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:20 schreef Moira het volgende:
[..]
WTH
Ooh la la
WTF xD
Whaaaaaaa-
SLAYAGE
Yaaaaaasss
hahaha
dat soort dingen allemaal in 1x in die comments gespamd
and its gone.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:21 schreef koffieleuk het volgende:
Ben benieuwd hoelang die cape blijft liggen.
LET'S DO THISquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef grazz het volgende:
Dit vond ik dan weer niks aan. Niet bijzonder iig.
Welicht inderdaad niet bijzonder genoeg om het goed te doen op het songfestival. Vond het wel heel mooi verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef grazz het volgende:
Dit vond ik dan weer niks aan. Niet bijzonder iig.
Doe ik. Nu komt de televote er overheen en dan weten we hetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:28 schreef Moira het volgende:
Kom ondertussen tijdens de reclame ff kijken wie Israël wint: https://media.esc-plus.com/live/
Lijkt me dan meer gebaseerd op reputatie, wat mensen kennen de nummers nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:33 schreef lashatumbai het volgende:
En Elodie straks staat ook vrij hoog. Zegt uiteindelijk niets want Mahmood stond heel laag tot het eind.
Journalisten enzo hebben wel alles al gehoord vorige weekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt me dan meer gebaseerd op reputatie, wat mensen kennen de nummers niet
Vond dit wel een leuke typo, sorryquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Is die gozer op de achtergrond een gevarentolk of een heel enthousiaste handen-danser?
Ook op basis van de persrecensiesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt me dan meer gebaseerd op reputatie, wat mensen kennen de nummers niet
Ik zag vanmiddag nog het eerste optreden van Soldi hier. Niemand klapte natuurlijk nog mee enzo, heel vreemd om te zien en snap ook wel dat het niet meteen heel erg opvielquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:33 schreef lashatumbai het volgende:
En Elodie straks staat ook vrij hoog. Zegt uiteindelijk niets want Mahmood stond heel laag tot het eind.
Oh zie hem nu pas!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vond dit wel een leuke typo, sorry
Das duidelijke taal jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zie hem nu pas!![]()
Maar met al dat gewapper kun je iemand inderdaad makkelijk bewusteloos slaan, wat hem gevaarlijk maakt
Daar glijdt ze uit!quote:
Dat maakt het extra leuk, zo onverwachtquote:
Dat ging niet zo best door de emoties.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:44 schreef lashatumbai het volgende:
Nu zingt de winnares van Israel: https://media.esc-plus.com/live/
ja niet echt goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:44 schreef lashatumbai het volgende:
Nu zingt de winnares van Israel: https://media.esc-plus.com/live/
Jaquote:
ach ja het is wel vrolijk!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:48 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit wat we nu horen op Rai1 is niet veel beter
Ik gok dat we om minstens 2 uur 's nachts pas klaar zijn met het hele feestquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:48 schreef Moira het volgende:
deze interval duurt echt 193841 uur ofzo?
Holy shit, hoe werkt San Remo eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gok dat we om minstens 2 uur 's nachts pas klaar zijn met het hele feestEn dat nog elke avond t/m zaterdag
Wat doen die Italianen deze hele week, siesta de volgende dag?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gok dat we om minstens 2 uur 's nachts pas klaar zijn met het hele feestEn dat nog elke avond t/m zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |