abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 februari 2020 @ 14:13:38 #276
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191376664
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 14:02 schreef LC01 het volgende:
Toch valt Nederland er blijkbaar masaal voor, gezien het geld dat dit best wel kleine kliekje er mee verdiend.
Ze dringen zich gewoon overal op. Of de kijker/lezer het nou leuk vindt of niet. Zouden er nou zó veel mensen zijn die zin hebben om steeds weer Nikkie Plessen te zien? Ze is gewoon heel erg goed in netwerken.

En over het algemeen hebben die dames een tamelijk goed bij kas zittende man aan de haak geslagen.
pi_191377264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja haha, BM heeft een zeer beperkte glamourvijver waar ze uit vissen voor hun lunches en rallies. De wat oudere kleffe garde met dames die alleen de Lecolook uitdragen. Caroline, Estelle, Christine Kroonenberg, Monique de Bouvrie, dat werk.

De volgende lichting kleffiebeffies staat al te trappelen: Nicolette van Dam, Kelly Iewbank, de dametjes van Nick en Simon, Kim Kutter. Kennen elkaar allemaal en sturen elkaar hartjes bij de vleet. Soundos glibbert overal een beetje doorheen.

De ranzige klefheid bereikt het trieste hoogtepunt bij evenementen als Vrienden van Amstel Live.
Jij hebt zo gelijk hierin, en vrienden van amstel live zie ik als de kans voor Nederlandse artiesten om zichzelf geweldig te vinden en te zuipen op de kosten van de kaartjeskopers.
pi_191377530
Is dit al gepost?


Marco Borsato vorig jaar nog met Iris Hond geweest'


https://www.shownieuws.nl(...)t-iris-hond-geweest/
pi_191377684
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is dit al gepost?

Marco Borsato vorig jaar nog met Iris Hond geweest'

https://www.shownieuws.nl(...)t-iris-hond-geweest/
Zou zo maar waar kunnen zijn, ze zeggen dan ook dat Leontine de stekker eruit trok.
  donderdag 6 februari 2020 @ 17:02:44 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191378925
Hopelijk is het gevolg van deze affaire dat fans hem uitkotsen zodat het bestaansrecht van zijn muziek naar beneden gaat.
pi_191378994
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

_O-


Die mag wel in de OP :D
Mee eens :Y
pi_191379032
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk is het gevolg van deze affaire dat fans hem uitkotsen zodat het bestaansrecht van zijn muziek naar beneden gaat.
Reken daar maar niet op.
  donderdag 6 februari 2020 @ 17:13:05 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191379054
quote:
9s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:11 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Reken daar maar niet op.
Nee ik reken eerder op een nieuw liedje vol pathetisch zelfbeklag

Maar hoop is het enige wapen tegen zijn 25-jarige muzikale terreurbewind :')
pi_191379347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee ik reken eerder op een nieuw liedje vol pathetisch zelfbeklag

Maar hoop is het enige wapen tegen zijn 25-jarige muzikale terreurbewind :')
Vreselijk, weer nieuwe tyfusmuziek :X :X
pi_191379351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee ik reken eerder op een nieuw liedje vol pathetisch zelfbeklag

Maar hoop is het enige wapen tegen zijn 25-jarige muzikale terreurbewind :')
Muzikaal terreurbewind ! _O- _O- _O-
  donderdag 6 februari 2020 @ 17:43:46 #286
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191379434
Nou ja, de eerste pakweg 5 jaren, t/m 'Binnen', vielen nog wel mee. En eventueel kan ik die paar Italiaanse hitjes die daarvoor zaten nog meerekenen.

Daarna ging het helaas een beetje mis (met 'Dochters' als dieptepunt, en ik dacht ten tijde van de release van 'Rood' dat 'ie de bodem van de muzikale beerput onderhand wel had verkend.)
pi_191379553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee ik reken eerder op een nieuw liedje vol pathetisch zelfbeklag

Maar hoop is het enige wapen tegen zijn 25-jarige muzikale terreurbewind :')
_O-
  donderdag 6 februari 2020 @ 17:56:35 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191379654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 15:29 schreef -river- het volgende:


Zou zo maar waar kunnen zijn, ze zeggen dan ook dat Leontine de stekker eruit trok.
Dat stond in de telegraaf dat Leontine de scheiding wilde..
pi_191379686
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat stond in de telegraaf dat Leontine de scheiding wilde..
Ja en ik denk ook dat dat zo is, haar grens was bereikt.
  donderdag 6 februari 2020 @ 18:02:29 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191379749
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:58 schreef -river- het volgende:


Ja en ik denk ook dat dat zo is, haar grens was bereikt.
Gelijk heeft ze. Dan zal dat geen 10 jaar geleden zijn gebeurt dat Marco iets met Iris Hond kreeg.
pi_191379857
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Gelijk heeft ze. Dan zal dat geen 10 jaar geleden zijn gebeurt dat Marco iets met Iris Hond kreeg.
Bij de scheiding mag zij de kat houden en marco de hond.
pi_191380952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk is het gevolg van deze affaire dat fans hem uitkotsen zodat het bestaansrecht van zijn muziek naar beneden gaat.
Denk niet dat dat gaat gebeuren.
Ik zal het eerlijk toegeven: ik ben fan van zijn muziek, al heel lang. Ben ook naar tientallen concerten geweest en zal dat denk ik ook blijven doen.
Ik keur het absoluut niet goed dat hij vreemd is gegaan en dat er weet ik veel wat nog meer heeft afgespeeld, maar dat maakt me niet minder fan van zijn muziek en ik denk dat dat voor heel veel fans zal gelden. Ik val trouwens nog erg mee in het fan zijn. Via via weet ik dat er heel erg veel andere fans zijn die echt op een hysterische manier fan zijn en hem in alles volgen, op elke fanclubdag komen en die Marco ook herkent doordat ze echt overal verschijnen. Die zullen al helemaal niet stoppen met fan zijn.
Ok, tot zover mijn betoog :D
Dat ik dit hier in dit topic heb durven toegeven :D :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:35:33 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191381088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:26 schreef MissJ het volgende:


Denk niet dat dat gaat gebeuren.
Ik zal het eerlijk toegeven: ik ben fan van zijn muziek, al heel lang. Ben ook naar tientallen concerten geweest en zal dat denk ik ook blijven doen.
Ik keur het absoluut niet goed dat hij vreemd is gegaan en dat er weet ik veel wat nog meer heeft afgespeeld, maar dat maakt me niet minder fan van zijn muziek en ik denk dat dat voor heel veel fans zal gelden. Ik val trouwens nog erg mee in het fan zijn. Via via weet ik dat er heel erg veel andere fans zijn die echt op een hysterische manier fan zijn en hem in alles volgen, op elke fanclubdag komen en die Marco ook herkent doordat ze echt overal verschijnen. Die zullen al helemaal niet stoppen met fan zijn.
Ok, tot zover mijn betoog :D
Dat ik dit hier in dit topic heb durven toegeven :D :')
Ik ben ooit een keer naar zijn optreden geweest. Was best leuk in Nijmegen .
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2020 @ 19:42:33 #294
368283 ato
pi_191381199
Marco had in de jaren 90 prima muziek, ik vond het ook een symphatieke vent en lelijk is hij niet.
Sinds hij in de jury zat bij The voice ging ik mij storen aan hem.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191381206
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik ben ooit een keer naar zijn optreden geweest. Was best leuk in Nijmegen .
^O^
Zijn laatste concert in de Kuip vorig jaar was ook echt steengoed. Armin van Buuren trad ook op en dat was echt enorm tof. Zijn concerten zitten gewoon echt goed in elkaar en de sfeer is ook altijd erg goed.

Verder is het mijns inziens gewoon een feit dat hij één van de grootste artiesten is die Nederland ooit heeft gehad. En dat bedoel ik niet eens om zijn muziek, maar om zijn carrière die al bijna 30 jaar duurt en zijn hoeveelheid fans en steeds weer uitverkochte concerten in zowel grote stadions als kleinere zalen. Om die reden denk ik dus niet dat hij erg veel fans zal verliezen door deze huidige toestanden.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_191381233
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:42 schreef ato het volgende:
Marco had in de jaren 90 prima muziek, ik vond het ook een symphatieke vent en lelijk is hij niet.
Sinds hij in de jury zat bij The voice ging ik mij storen aan hem.
Ik vond hem bij VOH soms ook best irritant :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 6 februari 2020 @ 20:23:09 #298
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191381897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:43 schreef MissJ het volgende:


^O^
Zijn laatste concert in de Kuip vorig jaar was ook echt steengoed. Armin van Buuren trad ook op en dat was echt enorm tof. Zijn concerten zitten gewoon echt goed in elkaar en de sfeer is ook altijd erg goed.

Verder is het mijns inziens gewoon een feit dat hij één van de grootste artiesten is die Nederland ooit heeft gehad. En dat bedoel ik niet eens om zijn muziek, maar om zijn carrière die al bijna 30 jaar duurt en zijn hoeveelheid fans en steeds weer uitverkochte concerten in zowel grote stadions als kleinere zalen. Om die reden denk ik dus niet dat hij erg veel fans zal verliezen door deze huidige toestanden.
Ik was geen fan maar meer liefhebber van zijn muziek. Ik ben ook een keer bij zijn concert geweest.
pi_191381978
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:42 schreef ato het volgende:
Marco had in de jaren 90 prima muziek, ik vond het ook een symphatieke vent en lelijk is hij niet.
Sinds hij in de jury zat bij The voice ging ik mij storen aan hem.
Eens.
Tot ‘Rood’ ging het prima. In 2004 bij zijn concert geweest en die oude liedjes zijn prima meezingers.
Maar ik vond hem inderdaad een beetje te quasi interessant, diepzinnig en arrogant doen de laatste jaren.
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 februari 2020 @ 20:32:40 #300
22592 crew  Ole
pi_191382067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:43 schreef Eightyone het volgende:
Nou ja, de eerste pakweg 5 jaren, t/m 'Binnen', vielen nog wel mee. En eventueel kan ik die paar Italiaanse hitjes die daarvoor zaten nog meerekenen.

Daarna ging het helaas een beetje mis (met 'Dochters' als dieptepunt, en ik dacht ten tijde van de release van 'Rood' dat 'ie de bodem van de muzikale beerput onderhand wel had verkend.)
toen schreef Leo Driessen nog zijn teksten. Daarna Iewwbenk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')