abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191346399
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nee, er staat nergens dat hij op het moment van tweeten wist hoe de vork in de steel zat. Zeer vermoeiende discussie dit.
Jawel. En dat is daarnaast ook te herleiden aan waar hij wel zijn excuses voor aangeboden heeft
Idd zeer vermoeiende discussie
pi_191346437
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nee, er staat nergens dat hij op het moment van tweeten wist hoe de vork in de steel zat. Zeer vermoeiende discussie dit.
quote:
Afgelopen vrijdagavond heeft zich in mijn naaste omgeving een vervelend incident voorgedaan. Twee jonge vrouwen die goede bekenden van mij zijn, vertelden me dat zij in de trein hoogst onaangenaam zijn bejegend door een groep mannen. Dit waren controleurs, maar dat was voor de vrouwen onduidelijk. De wijze waarop zij werden aangesproken was voor de vrouwen zeer intimiderend. Ze gaven mij aan dat er openlijk en meermalen wapengerei werd getoond, dat er sprake was van intimiderend verbaal en non-verbaal gedrag en dat de mannen op agressieve wijze hun ‘legitimatie’ toonden. Die legitimatie bevreemdde de vrouwen, omdat zij in vorm en stijl (lettertype) afwijkende geplastificeerde papiertjes te zien kregen. Dat gaf de vrouwen weinig vertrouwen en een onaangenaam gevoel. Toen de vrouwen dat kenbaar maakten, werd gedreigd hen ‘mee te nemen’. Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.

De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt.
Alles op chronologische volgorde: voorval in de trein, wandeling naar huis, ernstig overstuur Baudet gebeld en vertelt dat ze zich geïntimideerd voelden en er politie bij was en het toch wel controleurs bleken te zijn.
pi_191346442
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:08 schreef OllieA het volgende:

[..]

Als hij op het moment van tweeten niet wist hoe de vork in de steel zat had hij niet moeten tweeten.
Ik praat die tweet verder ook helemaal niet goed. Moet niks hebben van FvD en Baudet, maar er staat nergens in zijn verklaring dat hij het hele verhaal kende en bewust eea heeft weggelaten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:13:41 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191346460
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Jawel. En dat is daarnaast ook te herleiden aan waar hij wel zijn excuses voor aangeboden heeft
Idd zeer vermoeiende discussie
Ik heb geen excuus gezien. Wel een bericht waar hij zichzelf schoon praat en nog steeds met zijn vingertje aan het wijzen is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_191346468
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik praat die tweet verder ook helemaal niet goed. Moet niks hebben van FvD en Baudet, maar er staat nergens in zijn verklaring dat hij het hele verhaal kende en bewust eea heeft weggelaten.
Nee, natuurlijk geeft-ie dat niet letterlijk toe. :D
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 16:14:45 #81
5428 crew  miss_sly
pi_191346480
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Zie post boven je.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 16:15:08 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191346487
dat hele verhaal is gelul man

ernstig overstuur omdat een stel mocro's je chipknip door de scanner heeft gehaald ... :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191346550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:15 schreef sp3c het volgende:

ernstig overstuur omdat een stel mocro's je chipknip door de scanner heeft gehaald ... :')
waar waren de meisjes zo bang voor in een volle trein eigenlijk? Dat een van mannen hun OV kaart zou tongen?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:19:21 #84
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191346563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:15 schreef sp3c het volgende:

Plus dat er ook nog omgeroepen is dat er controleurs in burger kwamen controleren. Volgens mij waren het gewoon 2 irritante wijven met een veel te grote bek die de boel op de spits liepen te drijven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:21:35 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191346614
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Plus dat er ook nog omgeroepen is dat er controleurs in burger kwamen controleren. Volgens mij waren het gewoon 2 irritante wijven met een veel te grote bek die de boel op de spits liepen te drijven.
Dit...
En dat is ook vaak de MO van zwartrijders als ze op het punt staan betrapt te worden.

Waarom ga je überhaupt met het OV als je te beroerd bent je kaartje te laten zien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 16:24:54 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191346669
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waar waren de meisjes zo bang voor in een volle trein eigenlijk? Dat een van mannen hun OV kaart zou tongen?
coronavirus

sowieso
pi_191346716
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik idd wel een plaatje bij. En wellicht dat die controleurs ietwat wrevelig werden.
I´m back.
pi_191346737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit...
En dat is ook vaak de MO van zwartrijders als ze op het punt staan betrapt te worden.

Waarom ga je überhaupt met het OV als je te beroerd bent je kaartje te laten zien?
Ik sluit niet uit dat het 2 van die domme wijven waren die nog nooit iemand met een Arabische afkomst hebben gesproken en daarom maar een grote bek gaven.

Als het überhaupt al 4 Marokkanen waren. Misschien eentje met een Arabisch uiterlijk, Turks paspoort en dan voor Marokkaan wordt aangezien. Maar nee, het waren toch echt 4 Marokkanen. :')
pi_191346749
Laten we een muur bouwen.
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 16:34:39 #90
5428 crew  miss_sly
pi_191346819
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

coronavirus

sowieso
Hatsjoe!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191346849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef Regilio_ het volgende:
Laten we een muur bouwen.
En de conducteurs ervoor laten betalen!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:42:23 #92
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_191346924
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat gaan klaplopers als Baudet en Wilders daar dan precies aan doen?
Afgezien van het benoemen van dit probleem kunnen ze niet veel als de andere politici het niet aandurven om iets te doen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 16:45:27 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191346968
denk dat we eerder het probleem met liegende politici moeten benoemen hier
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:00:02 #94
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_191347172
Liegen doen ze allemaal, dat hoort bij t vak.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_191347228
Hiddema vindt het niet professioneel dat Baudet zo snel tweet.
Maar ik vind het van Hiddema eigenlijk ook niet zo professioneel dat hij zijn frustraties over Baudet publiekelijk uit.
Ik merk aan mezelf dat ik ook erg op mijn hoede ben als het gaat om bepaalde uitspraken.
Ik zie dit nog steeds als een incidentje. Als hij zijn emoties niet onder controle heeft en niet eerst even tot 10 telt alvorens hij een tweet uit stuurt, of hij maakt een extreemrechtse racistische uitspraak. Dan lever ik mijn lidmaatschap in en is mijn vertrouwen in de politiek onherstelbaar beschadigd en zal ik nooit meer stemmen.

Maar een slip of the tongue weegt totaal niet op tegenover de huidige situatie van het land. Er is nu eenmaal maar 1 partij geloofwaardig genoeg om hier wat aan te veranderen.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:06:23 #96
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191347260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:00 schreef deedeetee het volgende:
Liegen doen ze allemaal, dat hoort bij t vak.
Een liegende Baudet is lang niet zo erg als liegende, criminele Marokkanen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_191347275
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:04 schreef VersKers het volgende:
Maar ik vind het van Hiddema eigenlijk ook niet zo professioneel dat hij zijn frustraties over Baudet publiekelijk uit.
Ik merk aan mezelf dat ik ook erg op mijn hoede ben als het gaat om bepaalde uitspraken.
Ik zie dit nog steeds als een incidentje. Als hij zijn emoties niet onder controle heeft en niet eerst even tot 10 telt alvorens hij een tweet uit stuurt, of hij maakt een extreemrechtse racistische uitspraak. Dan lever ik mijn lidmaatschap in en is mijn vertrouwen in de politiek onherstelbaar beschadigd en zal ik nooit meer stemmen.

Maar een slip of the tongue weegt totaal niet op tegenover de huidige situatie van het land. Er is nu eenmaal maar 1 partij geloofwaardig genoeg om hier wat aan te veranderen.
Wat gaat FvD daar dan precies aan veranderen?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:22:16 #98
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_191347528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:04 schreef VersKers het volgende:

Hoe is dit een slip of the tongue? Tot op heden is er niet bewezen dat er ook maar één Marokkaan bij betrokken was, het waren er zeker geen vier. Daarnaast wisten die vriendinnen, uiteindelijk maar voor dat ze het aan Baudet vertelden, dat het om een controle ging. Als ze dat niet aan hem hebben verteld en hij handelde op basis van onvolledige informatie zou dat mij, als ik lid zou zijn van het FvD, nog meer zorgen baren. Dat moet dan je premier worden. Vervolgens komt hij met een statement waarin hij niet zijn excuses aanbiedt, maar weer liegt over wapengerei. Dit is nog lang niet afgelopen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_191347662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:22 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Hoe is dit een slip of the tongue? Tot op heden is er niet bewezen dat er ook maar één Marokkaan bij betrokken was, het waren er zeker geen vier. Daarnaast wisten die vriendinnen, uiteindelijk maar voor dat ze het aan Baudet vertelden, dat het om een controle ging. Als ze dat niet aan hem hebben verteld en hij handelde op basis van onvolledige informatie zou dat mij, als ik lid zou zijn van het FvD, nog meer zorgen baren. Dat moet dan je premier worden. Vervolgens komt hij met een statement waarin hij niet zijn excuses aanbiedt, maar weer liegt over wapengerei. Dit is nog lang niet afgelopen.
Als zou blijken dat hij -voordat hij de Tweet stuurde- op de hoogte was van het feit dat het niet ging om Marokkanen, dan zou ik dat een zorgwekkende constatering vinden.
Echter ga ik er nu nog steeds vanuit dat de dames in kwestie Thierry verkeerd hebben voorgelicht.
Daarbij mogen we onze ogen ook niet gesloten houden over het FEIT dat er wel degelijk een Marokkanen probleem is in Nederland.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:33:15 #100
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_191347728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef VersKers het volgende:

[..]

Als zou blijken dat hij -voordat hij de Tweet stuurde- op de hoogte was van het feit dat het niet ging om Marokkanen, dan zou ik dat een zorgwekkende constatering vinden.
Echter ga ik er nu nog steeds vanuit dat de dames in kwestie Thierry verkeerd hebben voorgelicht.
Daarbij mogen we onze ogen ook niet gesloten houden over het FEIT dat er wel degelijk een Marokkanen probleem is in Nederland.
Hij wist in ieder geval dat die ene mogelijke 'Marokkaan' gewoon aan het werk was en geen onderdeel was van het 'Marokkanen probleem'.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')