Hopelijk heeft ie dan wel een flatscreen in z'n cel. Kan ie daar de wedstrijd alsnog live volgen.quote:
Dit doe ik, want de vraag is meestal niet te begrijpen/beantwoorden zonder bepaalde stukken erbij. Dus die stuur ik eerst even of iig het pad er naar toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een collega die me gelijk gaat bellen als hij een mail verstuurd heeft. "Heb je mijn mail gelezen?"
Tettert zo'n beest ook nog een beetje mooi?quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tettert zo'n beest ook nog een beetje mooi?
Niks. Ik ben gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met, in 1 bericht" Hey, alles goed? Weet jij toevallig X of Y? Later!"
Ik stuur dan eigenlijk enkel dat gedeelte.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met, in 1 bericht" Hey, alles goed? Weet jij toevallig X of Y? Later!"
Neuh, vrouwquote:
Mensen die dit doen zijn heel vermoeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er ook eentje die stuurt dan wat berichtjes waarop ik reageer en hebben we alles wel besproken en gaat ie vervolgens bellen.om vervolgens hetzelfde te bespreken wat we net besproken hebben via whatsapp.
Dus meestal neem ik niet op als hij belt.
AL HET VERKEER STAAT ALTIJD VAST EN NU WORDT DE WEG SMALLER. KUT GROEN LINKS!! Misschien eens de fiets pakken Henk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende: [..] VERSCHRIKKELIJK Hoe kun je daar boos over zijn?
Ik stuur soms een bericht per regel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja die laatste alinea sowieso.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, vrouw.
Het ligt ook aan de persoon natuurlijk, maar ik ga niet op whatsapp om even bij te kletsen ofzo. Als ik de persoon regelmatig zie ga ik ook niet allerlei beleefdheden sturen, maar na een tijdje niet gesproken te hebben is dat wel zo netjes.
Gelukkig is het er maar een, maar dan nog. In groepsapp ook, dan wordt er een vraag aan iemand in de groep gesteld en dan gaat hij daar ook op reageren, terwijl het niet aan hem gericht is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die dit doen zijn heel vermoeiend
Daarom wil niemand op je feestje komenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al dat onzinnige beleefheidsgedoe eromheen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom wil niemand op je feestje komen
Ik ook. Dagelijks met vriendje als we beide op t werk zijn. Lekker klagen en zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe ook graag losse berichtjes.
Maar ik klets wel graag bij via app.
Henk pakt de fietspadscooter, maar die is flink opgevoerd dus automobilisten kunnen hem bijna niet op tijd zien als hij de hoek om komt en dan wordt hij vaak bijna aangereden, maar dat is de schuld van GL!1!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
AL HET VERKEER STAAT ALTIJD VAST EN NU WORDT DE WEG SMALLER. KUT GROEN LINKS!! Misschien eens de fiets pakken Henk.
Dat vind ik zo lomp en met de deur in huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stuur dan eigenlijk enkel dat gedeelte.
Al dat onzinnige beleefheidsgedoe eromheen.
En toen was je fiets foetsiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
AL HET VERKEER STAAT ALTIJD VAST EN NU WORDT DE WEG SMALLER. KUT GROEN LINKS!! Misschien eens de fiets pakken Henk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |