SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef Sumppi het volgende:
Ga je helemaal verhuizen naar Drenthe, vieren ze daar ook carnaval.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef Sumppi het volgende:
Het is een plaag...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef Sumppi het volgende:
Ze gaan ook graag brommers kieken. Heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Sumppi het volgende:
Sint Maarten wordt er ook gevierd.
Feestbeesten daar.
Dat is toch meer Overijssel, toch? TOCH?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze gaan ook graag brommers kieken. Heb je dat al gedaan?
Wel iets ruimer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is toch meer Overijssel, toch? TOCH?
OMG!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Sumppi het volgende:
Anders ga ik wel gewoon in m'n achtertuin zitten.
[ afbeelding ]
Lekker op de trekker het gras maaien...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Sumppi het volgende:
Anders ga ik wel gewoon in m'n achtertuin zitten.
[ afbeelding ]
Er komt een zitmaaier. En ik zou graag een moestuin willen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker op de trekker het gras maaien...
Je kan wel 2 moestuinen op dat stuk land aanleggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Er komt een zitmaaier. En ik zou graag een moestuin willen.
De kinderen willen een pony.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan wel 2 moestuinen op dat stuk land aanleggen.
En een kudde schapen...
Ook die past er nog wel bij.quote:
Ja, maar dan zit je wel in een durp in Drenthe, dat moet je niet vergeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook die past er nog wel bij.
Kippen voor de eieren en een koe voor de melk.
Helemaal self supporting.
Maar wat een ruimte, jaloersmakend...
Ja, maar als je wat ouder wordt (kuch, kuch...), dan is een beetje vrijheid en rust ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je wel in een durp in Drenthe, dat moet je niet vergeten.
Hier net buiten de stad is zoiets onbetaalbaar.
Snap ik. Ik heb vorig jaar een ponyburger op. Heerlijk.quote:
Ik weet waar de reünie volgend jaar gehouden wordt...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat een mooie ruimte om al die wensen waar te maken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet waar de reünie volgend jaar gehouden wordt...
Nooit gedacht dat je zelfs zou overwegen weg te gaan daar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar als je wat ouder wordt (kuch, kuch...), dan is een beetje vrijheid en rust ook wel wat waard.
Ik vind het tegenwoordig heerlijk om soms een beetje in de middle of nowhere rond te tuffen en te bekijken wat er nog meer is buiten de steden...
Ik woon nog steeds in Amsterdam en ik verwacht niet dat ik daar op korte termijn zal vertrekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:11 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat je zelfs zou overwegen weg te gaan daar.
Rotterdam een optie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in Amsterdam en ik verwacht niet dat ik daar op korte termijn zal vertrekken.
Maar ik ben wel minder gebonden aan Amsterdam dan voorheen...
Ik moet toegeven dat ik daar nu soms ook kom.quote:
Daar ook, en helemaal tot aan de Achterhoekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is toch meer Overijssel, toch? TOCH?
Vast een stuk minder dan in je vorige woonplaatsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef Sumppi het volgende:
Dat hoop ik. Hier was het dit weekend al raak? Eigenlijk vieren ze hier alleen geen Carnaval in de zomer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast een stuk minder dan in je vorige woonplaats
Vraag je daarna toch hoe de hoofdpersoon heet of wat voor kleur hij is? Ben je er zo weer van afquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:56 schreef Sumppi het volgende:
En ik weet het antwoord op je vraag in de AKQ, maar ik vind nieuwe vragen verzinnen altijd zo'n gedoe.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vraag je daarna toch hoe de hoofdpersoon heet of wat voor kleur hij is? Ben je er zo weer van af
Ik ben een keer met carnaval in Eindhoven geweest. Ik kwam voor een verjaardag en wist helemaal niet dat er ook carnaval was. Blij toe toen ik een excuus had om weer uit te vluchtenquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:55 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Hier was het dit weekend al raak? Eigenlijk vieren ze hier alleen geen Carnaval in de zomer.
Ik heb er 20 jaar dat ik in Den Bosch woonde nooit last van gehad. Gewoon wegblijven uit het centrumquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een keer met carnaval in Eindhoven geweest. Ik kwam voor een verjaardag en wist helemaal niet dat er ook carnaval was. Blij toe toen ik een excuus had om weer uit te vluchten
Je hebt het toch over een andere literaire boeg gegooid zag ikquote:
Ja, maar het begint allemaal met Dikkie Dik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt het toch over een andere literaire boeg gegooid zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |