abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191341580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ja, wel dus. Want daar heeft hij een verklaring over op internet gezet.
Nee.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:56:44 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191341602
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus niet zelf verzonnen, maar aangenomen. Of mis ik nu wat?
[..]

Er is dus wel een probleem.
Met een probleemgroep.

Wat ook een probleem is, is dat wanneer men dit aankaart en het over deze probleemgroep heeft, men beticht word van discriminatie en racisme.
Dit.
Als ik des avonds in het ov ben en er komen 4 Marokkanen in burger aan die mij bevelen mijn kaartje te laten zien, ga ik ze ook vragen naar wie ze wel niet zijn.
1. Het komt bedreigend over
2. We weten allemaal dat het ov niet altijd heel veilig is
3. Marokkanen zorgen voor de meeste problemen qua straatroven, aanvallen, x-crimineel gedrag

Als je je id hebt laten zien, dan praten we netjes verder.

Maar ga vooral met je naïeve instelling de wereld in. Je komt er vanzelf een keer achter

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 04-02-2020 11:36:18 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 10:57:54 #183
5428 crew  miss_sly
pi_191341617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee.
Het staat letterlijk in zijn verklaring.

Jij laat je nu zien als een protoype vingers-in-de-oren-ik-hoor-je-lekker-toch-niet-en-als-ik-nee-blijf-zeggen-heb-iklekker-toch-gelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191341636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee.
Ja. En dat kan iedereen ook gewoon lezen.
pi_191341664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het staat letterlijk in zijn verklaring.

Waar dan?
pi_191341671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:59 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nee.
pi_191341682
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee.
pi_191341734
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:02 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Oke.
pi_191341740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 09:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon het punt, er wordt vrijwel niet ontkend dat er een groep is die het probleem is, het punt is dat Baudet hier juist Marokkanen die niet het probleem zijn heeft gebruikt om te doen alsof er een probleem was terwijl dat er niet was.

Als je een probleem wilt aankaarten; prima, maar gebruik daarvoor geen situatie waarin er juist geen probleem was.

Het probleem is criminele Marokkanen, dit zijn juist Marokkanen die in een publieke functie werken -> het tegenovergestelde van de probleemgroep dus.

Baudet zet ze even neer als de probleemgroep.
Sterker nog ze willen de probleemgevallen aanpakken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191341791
Mooi om te zien hoe de tokkies alles wat krom is recht proberen te buigen om hun grote leider maar niet af te vallen. De breintjes werken overuren om alles recht te breien en in hun wereldbeeld te passen. _O-

Baudet is een leugenaar en is weer eens door de mand gevallen.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:12:44 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191341820
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Sterker nog ze willen de probleemgevallen aanpakken.
Ook dat nog eens, het is juist hun werk om de rotte appels eruit te plukken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:13:45 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191341836
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit.
Als ik des avonds in het ov ben en er komen 4 Marokkanen in burger aan die mij bevelen mijn kaartje te laten zien, ga ik ze ook vragen naar wie ze wel niet zijn.
1. Het komt bedreigend over
2. We weten allemaal dat het ov niet altijd heel veilig is
3. Marokkanen zorgen voor de meeste problemen qua straatroven, aanvallen, x-crimineel gedrag

Als je je id hebt laten zien, dan praten we netjes verder.

Dat hebben ze laten zien. Sterker nog, er is zelfs een agent bij gekomen om het te bevestigen.

Dit gaat niet om die vrouwen die in eerste instantie wantrouwig waren.
Dit gaat om Baudet die willens en wetend een nogal andere voorstelling van zaken ervan gemaakt heeft terwijl hij wist dat het wel degelijk om een controle ging.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 04-02-2020 11:36:30 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:16:28 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191341865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hieruit bijkt dus niet dat Baudet op het moment van de tweet wist dat het 100% zeker controleurs waren. Er blijkt juist uit dat er reden was om te twijfelen daaraan, afgaande op de verklaring van zijn vriendinnen.

Wel op het moment van schrijven van de verklaring uiteraard.
quote:
Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt. Ik heb me daar vervolgens over geuit op social media - te snel, en te stevig. Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren.
Hij wist het dus wel toen hij die tweet verzond.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191341877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Hij wist het dus wel toen hij die tweet verzond.
Waaruit blijkt dat? Niet uit het stukje wat je quote in elk geval.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:17:48 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191341883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:10 schreef The_End het volgende:
Mooi om te zien hoe de tokkies alles wat krom is recht proberen te buigen om hun grote leider maar niet af te vallen. De breintjes werken overuren om alles recht te breien en in hun wereldbeeld te passen. _O-

Baudet is een leugenaar en is weer eens door de mand gevallen.
Wat een licht :D Alsof er oprechte politici in Nederland bestaan _O-
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:20:09 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191341910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Fijn dat je iig bevestigt dat Baudet niet oprecht is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:20:36 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191341917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat hebben ze laten zien. Sterker nog, er is zelfs een agent bij gekomen om het te bevestigen.

Dit gaat niet om die vrouwen die in eerste instantie wantrouwig waren.
Dit gaat om Baudet die willens en wetend een nogal andere voorstelling van zaken ervan gemaakt heeft terwijl hij wist dat het wel degelijk om een controle ging.
Zoals ik gisteravond al tikte.

Wel je wapenstok en glimmende handboeien willen laten zien, maar een vodje dragen als ID. Daarbij ook niet de-escalerend handelen. Nee gelijk er vol in gaan en de politie er bij roepen.

Dan ben je echt goed hoor als controleur in burger. Dan snap je het echt hoe je je moet opstellen richting mensen.
Niet alles is te trainen, soms moet je ook gewoon aanvoelen hoe je je in een situatie moet opstellen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191341940
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 09:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

activisme tegen deze gedragingen de culturele voedingsbodem in stand houdt.
"Mannen" zijn geen cultuur. Geen sociale setting. En er zijn biologische/neurologische redenen dat mannen vaker crimineel zijn. Redenen die je niet eventjes met discussie gaat oplossen.

Marokkanen missen een intern dialoog om hun sociale problemen op te lossen en worden aangemoedigd door (vooral linkse progressieve mensen) om hun problemen af te schuiven op een gemene samenleving.
[..]

Die verandering (mensen aanspreken op hun gedrag en overtuigingen) komt niet van buitenaf. Dat werkt niet. Marokkanen zullen daar zelf mee moeten beginnen
[..]

Als er mensen zijn binnen de Marokkaanse gemeenschap die zich daadwerkelijk hard aan het maken zijn voor het oplossen van sociale problemen dan hebben ze mijn steun. Maar ik zie er bar weinig. Enkele BN-ers misschien maar die worden binnen de Marokkaanse gemeenschap gezien als "verkaasd"
[..]

[/quote]

Dat is denk ik ook het (jouw) probleem. Jij ziet het niet, dus gebeurt het niet.

Ik zie het daarentegen wel, zowel privé als beroepsmatig. Echter als ik deze ervaringen hier deel wordt het weggewuifd als onwaar of linkse fantasie.

Ook je opmerking over linkse progressieve mensen zie ik niet zo.
Het is juist die groep die dmv dialoog, scholing, participatie en emancipatie de problemen/belemmeringen van binnenuit proberen op te lossen dan wel bij de mensen zelf een verandering teweeg te brengen.

Helaas heeft de VVD ism met D66 tussen 2010 en 2013 het welzijnswerk in de grote steden rücksichtslos wegbezuinigd en waarvan nu blijkt dat het wel degelijk hielp.

Verder is die hele links/rechts discussie die je er altijd bijsleept erg vermoeiend.
Er zijn linkse mensen die tegen immigratie zijn en ook rechtse mensen die voor immigratie zijn.
Er zijn linkse mensen die welzijnswerk nuttig vinden, er zijn rechtse mensen die welzijnswerk nuttig vinden.
Er zijn rechtse mensen die dit zien als nietszeggend 'theedrinken' en ook linkse mensen die het zo zien.

Overigens gaat dit topic over Baudet en zijn tweet. En dan moet ik Baudet toch een 'compliment' geven, hij heeft het weer slim gespeeld. Zijn verhaal klopt niet, hij verspreid foute info maar vervolgens gaat de discussie niet over zijn actie en zijn motief, maar over (criminele) Marokkanen. Doel bereikt dus.
pi_191342032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:17 schreef Tengano het volgende:
Snel, verdedig dit gedrag! Je leider wordt aangevallen. :')
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:29:53 #200
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191342058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wel je wapenstok en glimmende handboeien willen laten zien, maar een vodje dragen als ID. Daarbij ook niet de-escalerend handelen. Nee gelijk er vol in gaan en de politie er bij roepen.

Dan ben je echt goed hoor als controleur in burger. Dan snap je het echt hoe je je moet opstellen richting mensen.
Niet alles is te trainen, soms moet je ook gewoon aanvoelen hoe je je in een situatie moet opstellen.
Wapenstok?
Kan me niet heugen dat controleurs die hebben.

Maar stel dat dit allemaal zo is gegaan. Waarom dan de tweet zoals die was?
Waarom geen klacht naar de NS dat diens personeel onduidelijke identificatie heeft en zich niet fatsoenlijk gedraagt?

Feit blijft dat de tweet waar het over gaat ronduit een leugen is. Tegen haatzaaien aan schurkt.
Een willens en wetend de situatie compleet anders neerzetten is.

Dan is ook nog eens de lezing van de NS, de betrokken controleurs en agent anders.
Ook getuigen vertellen een ander verhaal.

Ergens hoop ik dat de NS beelden heeft hiervan en die openbaar maakt.
Want als het personeel zich zo heeft gedragen is dat een schande. Maar op dit moment weten we enkel dat Baudet gewoon bewust een hele andere voorstelling van zaken ervan heeft gemaakt en hebben we geen idee hoe het werkelijk rond die controle is gegaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191342060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vreemd dat je daar nu pas over begint. Nooit geweten dat dit zo'n enorm probleem was in de maatschappij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 04-02-2020 12:26:08 ]
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:29:57 #202
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191342061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:28 schreef The_End het volgende:

[..]

Snel, verdedig dit gedrag! Je leider wordt aangevallen. :')
Het is mijn leider niet hoor, maar ik heb meer sympathie voor zijn ideeen dan de rest van de naivelingen en wegkijkers die daar in Den Haag zitten.
pi_191342084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:29 schreef Tengano het volgende:
Het is mijn leider niet hoor, maar ik heb meer sympathie voor zijn ideeen dan de rest van de naivelingen en wegkijkers die daar in Den Haag zitten.
Wat heeft dat ermee te maken dat hij een leugenaar is. Maakt dat andere politici beter of slechter? 8)7

Daarnaast bestaan zijn ideeen vooral uit leugens. Daar kan hij niks van waarmaken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2020 11:31:59 ]
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:32:54 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191342108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken dat hij een leugenaar is. Maakt dat andere politici beter of slechter? 8)7

Daarbaast bestaan zijn ideeen vooral uit leugens. Daar kan hij niks van waarmaken.
Je beticht mij ervan dat het mijn leider is en ik leg je uit dat dat niet zo is en dat ik ik meer sympathie voor zijn ideeen heb. That's all.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:34:27 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191342132
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:31 schreef The_End het volgende:

Daar kan hij niks van waarmaken.
Dat doet je rest ook niet. Check de woningmarkt, de immigratieproblematiek, de integratieproblematiek, de criminaliteit, de zorg, het onderwijs en check de slagvaardige VVD maar.
pi_191342155
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat doet je rest ook niet. Check de slagvaardige VVD maar.
Dat kan ook niet, want ze moeten samenwerken. Dat wil FvD niet. Dus ze kunnen NIETS waarmaken; net zoals Wilders. Die roept ook al 20 jaar. Complete verspilling van zetels. Daarnaast zetten ze mensen tegen elkaar op met hun leugens.

De kabinetten van de afgelopen 50 jaar hebben het ook verschrikkelijk gedaan. Daarom zijn we zeker een van de welvarendste landen ter wereld. 8)7

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2020 11:36:50 ]
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:49:29 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191342368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat? Niet uit het stukje wat je quote in elk geval.
Ze hebben hem over de kwestie verteld, de kwestie die hij in het eerste deel van zijn verklaring omschrijft.
En gezien bekend is dat de politie er ook bijgeweest is hebben de dames hem over de kaartcontrole verteld, want dat is de kwestie die hij omschrijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191342628
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

dan moet je het ook echt over de probleemgroep hebben en juist niet de wel functionerenden dan wegzetten als overlastgevende criminelen. Dan zul je niet van discriminatie of racisme beticht worden. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?
Dat blijft dus in het ongewisse. Het verhaal van de dames (en niet van Baudet zelf :') ) vertelt dat zij zich geïntimideerd voelden, door de heren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In zijn verklaring geeft hij aan dat hij wel degelijk wist dat het om een controle ging.
En niet om mannen die twee vrouwen lastig vielen.
Doe eens een quote als je wil?
pi_191342753
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat blijft dus in het ongewisse. Het verhaal van de dames (en niet van Baudet zelf :') ) vertelt dat zij zich geïntimideerd voelden, door de heren.

ah nu gaan de hertjes de schuld krijgen ipv de opportunistische boodschapper genaamd baudet. :')
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:13:56 #210
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191342796
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Doe eens een quote als je wil?
Lees de OP.

Toen de dames bij hem kwamen was al duidelijk dat het werkelijk een controle was.
Er is potjandorie zelfs een agent bij geweest om het te bevestigen.

Of de medewerkers van de NS zich fatsoenlijk hebben gedragen weet ik niet.
Dat Baudet wist dat het een controle was wel.
pi_191342828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ah nu gaan de hertjes de schuld krijgen ipv de opportunistische boodschapper genaamd baudet. :')
Wie weet eigenlijk wat deze vrouwen gestemd hebben? Misschien is het wel een slinks complot om Baudet weer in een slecht daglicht te stellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191342834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij kunt alleen maar schelden. Opzouten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lees de OP.

Toen de dames bij hem kwamen was al duidelijk dat het werkelijk een controle was.
Er is potjandorie zelfs een agent bij geweest om het te bevestigen.

Of de medewerkers van de NS zich fatsoenlijk hebben gedragen weet ik niet.
Dat Baudet wist dat het een controle was wel.
Ja inderdaad, hier heb je gelijk in. Excuus.
pi_191342867
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij kunt alleen maar schelden. Opzouten.
Waar lees jij scheldwoorden? Hertjes? Opportunist?

De enige die scheldt ben jij zelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191342984
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wie weet eigenlijk wat deze vrouwen gestemd hebben? Misschien is het wel een slinks complot om Baudet weer in een slecht daglicht te stellen.
Dat stelde ik in topic 1 al dat het groen links spionnen zouden gaan worden. :D
pi_191342994
god oh god
wat een reeks voor een kleine slip of the tongue
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:26:58 #216
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343004
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meh.

Ook zonder grove scheldwoorden kan je schelden.
Hertjes en opportunisten is ook niet aardig bedoeld.

Ik kan het weten. Ik hou niet van heel grof in de mond zijn, maar spui ook gal.
Zonder grove scheldwoorden, maar ik verwacht niet dat de ander het als lievelijk opvat als ik daar wegen omheen vind.
pi_191343011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:26 schreef -Chakotay- het volgende:
god oh god
Dat krijg je als mensen gaan ontkennen dat hun grote leider gelogen heeft, terwijl dat glashelder is.
pi_191343029
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan?
Die vriendinnen die uiteindelijk alleen bekenden waren hebben het incident helemaal verzonnen en arme Baudet gelooft alles wat hem verteld wordt?
pi_191343038
quote:
god oh god
Slip of the tongue in een geschreven Twitterbericht, uiteraard.
pi_191343047
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hertjes, zo worden de vrouwtjes in corps kringen toch genoemd. Of zou dit een nigger scheld logica zijn dat alleen corporale lui deze term mogen gebruiken en het gebruik van deze term door het gepeupel als schelden wordt gezien. _O-
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:30:42 #221
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343061
quote:
god oh god
Geen slip of the tongue.

Ik heb bewust gewacht op de reactie van Baudet zelf.
Maar Baudet zelf geeft aan dat hij wist dat de vork anders in de steel zat.

Ik gaf hem het voordeel van de twijfel, dat het verhaal dat hij kreeg anders was en hij voorbarig had gereageerd.
Maar in zijn eigen verklaring stelt hij dat hij wist dat het om NS medewerkers ging, om een werkelijke controle ging.

Zijn tweet was bewust zo neergezet.
Het enige waar hij spijt van heeft is dat het vlotjes uitgekomen is.
pi_191343070
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan?
Die vriendinnen die uiteindelijk alleen bekenden waren hebben het incident helemaal verzonnen en arme Baudet gelooft alles wat hem verteld wordt?
Ik denk dat dit twee mensen waren die niet direct in Baudets inner circle zitten, maar een beetje aan de periferie. Misschien heeft hij ze een keer gegeven, want alle vrouwen willen een beetje gedomineerd worden. Ze stemmen ongetwijfeld links, want het zijn vrouwen, en hebben nu van hun omgang met Baudet gebruik gemaakt om hem een verzonnen verhaal op de mouw te spelden. Ridderlijk als hij is springt Baudet natuurlijk meteen voor ze in de bres, ook al zijn ze links, en dat komt hem duur te staan nu blijkt dat ze dit hele voorval vooraf bekokstoofd hebben met de NS, de NOS en de politie om Baudet in een kwaad daglicht te stellen.
pi_191343085
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat dit twee mensen waren die niet direct in Baudets inner circle zitten, maar een beetje aan de periferie. Misschien heeft hij ze een keer gegeven, want alle vrouwen willen een beetje gedomineerd worden. Ze stemmen ongetwijfeld links, want het zijn vrouwen, en hebben nu van hun omgang met Baudet gebruik gemaakt om hem een verzonnen verhaal op de mouw te spelden. Ridderlijk als hij is springt Baudet natuurlijk meteen voor ze in de bres, ook al zijn ze links, en dat komt hem duur te staan nu blijkt dat ze dit hele voorval vooraf bekokstoofd hebben met de NS, de NOS en de politie om Baudet in een kwaad daglicht te stellen.
Gast. Tijd voor je pilletje.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:32:36 #224
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hertjes, zo worden de vrouwtjes in corps kringen toch genoemd. Of zou dit een nigger scheld logica zijn dat alleen corporale lui deze term mogen gebruiken en het gebruik van deze term door het gepeupel als schelden wordt gezien. _O-
Context. Zeer belangrijk.

Noemt mijn minnaar me met een glimlach een sletje, of noemt een ander medat met een nare ondertoon?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:33:27 #225
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343096
quote:

[..]

Leuke satire.
pi_191343107
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Gast. Tijd voor je pilletje.
Ik kan me niet voorstellen dat Baudet leugens zou tweeten om een goedkoop politiek statement te maken, dus hier moet meer spelen.
pi_191343132
quote:

[..]

En Soros natuurlijk, die zat er ook achter. :P.
I´m back.
pi_191343172
Kan-ie nu mooi soortgelijke berichten plaatsen over alle ongeïnformeerde nonsens omtrent klimaatverandering die hij spuit. :Y
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:40:41 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191343195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:38 schreef Haushofer het volgende:
Kan-ie nu mooi soortgelijke berichten plaatsen over alle ongeïnformeerde nonsens omtrent klimaatverandering die hij spuit. :Y
???
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:43:16 #230
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343227
Wel gelogen

Hij wist dat het een controle was.

[ Bericht 82% gewijzigd door Frutsel op 04-02-2020 13:09:57 ]
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:43:32 #231
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191343231
Ik lees constant reacties als: NS zit fout, want ze hadden moeten weten dat je in deze tijd geen Marokkaan zonder uniform laat controleren.

In mijn ogen nogal een paradox.

'Omdat ik niet om kan gaan met iemand die hier wel geboren is, maar ik niet als een Nederlander zie (en de helft van hunnie ook!), hadden de NS en die Marokkaan er al vanuit moeten gaan dat ze met mensen zoals mij te maken krijgen in de trein. Voor hetzelfde geld had hij de rest van de dag gratis met mijn treinkaartje kunnen reizen.'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191343246
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wel gelogen.

niet gelogen.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:45:27 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191343256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wel gelogen.

Hij heeft het niet gelogen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191343289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:43 schreef Vis1980 het volgende:
Ik lees constant reacties als: NS zit fout, want ze hadden moeten weten dat je in deze tijd geen Marokkaan zonder uniform laat controleren.

In mijn ogen nogal een paradox.

'Omdat ik niet om kan gaan met iemand die hier wel geboren is, maar ik niet als een Nederlander zie (en de helft van hunnie ook!), hadden de NS en die Marokkaan er al vanuit moeten gaan dat ze met mensen zoals mij te maken krijgen in de trein. Voor hetzelfde geld had hij de rest van de dag gratis met mijn treinkaartje kunnen reizen.'
Er zijn dus mensen die niet accepteren dat Marokkanen een functie hebben waarin ze gemachtigd zijn om hen een dwingend verzoek te doen. In dit geval dat deze mensen hun kaartje laten zien. Daar komt het wrs op neer.
I´m back.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:48:33 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191343303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:38 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

niet gelogen, gewoon misvatting strontvlieg
je moeder heeft gelogen bij je geboorte
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef -Chakotay- het volgende:
Gaan jullie elkaar maar lekker cyberseksueel bevredigen met links facistische kolder :')
Get a fucking life pussies :')

:W
Kijk, zo kan het dus ook. Waarom zou je inderdaad volwassen proberen te reageren als het ook gewoon lomp kan?

Mijn held! Ik denk dat ik gelijk op jou zou stemmen als je de politiek in zou gaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:50:36 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191343324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef The_End het volgende:
De kabinetten van de afgelopen 50 jaar hebben het ook verschrikkelijk gedaan. Daarom zijn we zeker een van de welvarendste landen ter wereld. 8)7
Let jij wel eens op die berichten tussen rijk en arm? Hoeveel 1% van de mensheid bezit en dergelijke, en heb je het idee dat dat in Nederland niet van toepassing is?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 13:04:29 #237
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343477
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jawel.
pi_191343538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jawel.
Hij heeft doelbewust informatie achter gehouden over dit incident dat alleen een kaartcontrole bleek te zijn
  dinsdag 4 februari 2020 @ 13:19:07 #239
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343675
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Hij heeft doelbewust informatie achter gehouden over dit incident dat alleen een kaartcontrole bleek te zijn
Idd
  dinsdag 4 februari 2020 @ 13:23:21 #240
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191343732
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jawel.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties