ik zie de link nietquote:Op zondag 16 februari 2020 17:22 schreef funnywell het volgende:
[..]
`
een wasmand? ging je ook in je nachtjapon?
Zo iets in t licht blauw had ik op de lagere school met mijn boterhammen en drinken voor t overblijven. Dan hebben we t over 2e helft jaren '50quote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef Charmian het volgende:
oh en deze ook als schooltas
[ afbeelding ]
Die tas had dan dus een come back in de jaren '80quote:Op zondag 16 februari 2020 17:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo iets in t licht blauw had ik op de lagere school met mijn boterhammen en drinken voor t overblijven. Dan hebben we t over 2e helft jaren '50
In zo'n fles zat mijn drinken.
[ afbeelding ]
Het is een boodschappentas.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:22 schreef funnywell het volgende:
[..]
`
een wasmand? ging je ook in je nachtjapon?
Die had ik mee met scoutingkampen (als leiding). Heel handig voor tekenmateriaal en andere bureauartikelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
Deze waren ook een tijdje hip van die koffertjes. Ik weet echt waarom ze waren nogal onhandig [ link | afbeelding ]
Linnen tasje met daaromheen een plastic tasje van dé kledingtoko of een ander tof merkquote:Op zondag 16 februari 2020 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Was het niet of zo'n leren ding of een pukkel? Ik had zo'n leren ding en daarna een linnen tas. Iedereen haalde die bij Olympia uitzendbureau
datquote:Op maandag 17 februari 2020 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Linnen tasje met daaromheen een plastic tasje van dé kledingtoko of een ander tof merk![]()
En anders een sporttas van Fila, Reebok of New Balance.
Oh ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:23 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Twee weken terug naar de kringloop gebracht
Geen idee waar onze versie gebleven is... In de container of heeft 1 van mn broer/zus het meegenomenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:27 schreef drakin het volgende:
En sjoef vond hem net bij de kringloop
kom er maar eens achterquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar onze versie gebleven is... In de container of heeft 1 van mn broer/zus het meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen mijn laatste videorecorder maar ook mijn een-na-laatste videorecorder staat hier nog stof te vangen.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
net naar de stort gebracht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |