Alleen al om dat brilletjequote:Op maandag 3 februari 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
Mensen die tegen Raiola zijn snappen het leven niet
Wat een ontzettende eindbaas is dat
We kunnen er al 4 afstrepenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Liegende Baudet
- Harry MensONTEREND
- 10x lachen om 'schuld van Van Bommel'
- paar keer de RadioRing benoemen door Wilfred
- Ajax heeft een groot probleem met blessures
- Bergwijn zijn debuut
- Studio Voetbal of Rondo belachelijk maken
- Blunder van Kuipers, Johan neemt het op voor Nijhuis.
Klopt besturen is lastig, zeker als je ook nog eens integer moet zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:55 schreef fetX het volgende: [..] Stem eigenlijk altijd VVD, maar deze kabinetsperiode ben ik niet echt tevreden. Maar besturen en oppositie voeren zijn hele andere zaken. Oppositie is lekker makkelijk. Schreeuwersgenot.
''Maar maar , hij naait mijn club en doet aan kinderhandel en alles ''quote:Op maandag 3 februari 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
Mensen die tegen Raiola zijn snappen het leven niet
Wat een ontzettende eindbaas is dat
Denkt niet aan de speler zijn carrierequote:Op maandag 3 februari 2020 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Maar maar , hij naait mijn club en doet aan kinderhandel en alles ''
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Ze doen een onlogischje
@:Caland
@:GGMM
@:AFCNiels
@:RensAjacied
gatoradeboyquote:Op maandag 3 februari 2020 20:59 schreef Doublepain het volgende:
@:onlogisch gelooft niet dat ik goed was op de training
WORSTENBROODJE VAN DE VAN KEMENADESEDquote:Op maandag 3 februari 2020 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal doen. Gezellig. Provincieclub. Familieclub. Koffie drinken.
Je vergeet: Romario, de Herdgangquote:Op maandag 3 februari 2020 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal doen. Gezellig. Provincieclub. Familieclub. Koffie drinken.
Open trainingen horen erbijquote:Op maandag 3 februari 2020 21:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WORSTENBROODJE VAN DE VAN KEMENADESED
ja daaromquote:Op maandag 3 februari 2020 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft in het verleden al bij PSV gewerkt
Brabantse nuchterheidquote:Op maandag 3 februari 2020 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet: Romario, de Herdgang
Erik van Muiswinkel genotquote:Op maandag 3 februari 2020 21:03 schreef Regilio_ het volgende:
Tijd voor Harry van Raaij. Handje in de broek, lekker man.
Nu ik er zo over nadenk wel een prima trainer voor PSV.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:02 schreef fetX het volgende:
Fräser lekker betonvoetbal. Prima voor een club als Sparta als je met je kont tegen de 16 kan hangen. Zodra je wat meer moet voetballen lijkt het helemaal nergens op.
Op zijn Grieks is wel je dingetje hequote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
Ik stink ook altijd dagenlang uit mijn bek als ik naar de Griek ben geweest
En een nadorst. Godkolerequote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
De Griek ook als jij naar de Griek bent geweest. Gore ransaap.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
Gewoon weigeren om te beffen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
Die Van Muiswinkel is trouwens ook compleet doorgedraaid wat ik van zijn tweets voorbij zie komen zo af en toe.quote:
heeft ie zo'n stinkpik?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
Ja klopt.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die Van Muiswinkel is trouwens ook compleet doorgedraaid wat ik van zijn tweets voorbij zie komen zo af en toe.
De schreeuw om aandacht.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die Van Muiswinkel is trouwens ook compleet doorgedraaid wat ik van zijn tweets voorbij zie komen zo af en toe.
Dit is veel beterquote:Op maandag 3 februari 2020 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valentijn zou nu lekker meelullen met Johan. Wim niet.
Gelukkig zit Kieft er nog.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Het was wel een blunder. Een enorme blunder. 100% penalty. Tering Kuipers en tyfus Nijhuis.
Ik ook als ik naar je moeder ben geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
Vriendjes Nijhuisquote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef fetX het volgende:
Hoe kun je dit in godsnaam geen pingel geven?
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu al 13 miljoen keer bekeken: Vrolijke José Mourinho krijgt woede-aanval![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-krijgt-woede-aanval
Filmpje![]()
Van Kuipers begreep ik het welquote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Het was wel een blunder. Een enorme blunder. 100% penalty. Tering Kuipers en tyfus Nijhuis.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Flikker nou eens op met dat VAR gedoe
Nijhuis lult een banaan nog recht.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat geleuter van Nijhuis. Fluiten en bek houden.
Lekker de flopshow nog meer laten floppenquote:Op maandag 3 februari 2020 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Die beelden zijn er niet voor niets domme Twentse boer.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Die beelden zijn er niet voor niets domme Twentse boer.
Ja. Zijn laatste twee zinnen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima verhaal. Gewoon foute beslissing.
Schaf die VAR maar af op deze manierquote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar hoezo 'achteraf' dan. Het idee van de VAR is toch juist dat je geen geneuzel meer hebt met 'achteraf'.
Zelfs de VAR zit er met hartslagje 120 gok ik zomaarquote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar hoezo 'achteraf' dan. Het idee van de VAR is toch juist dat je geen geneuzel meer hebt met 'achteraf'.
Hoe kan een VAR vooraf iets doen dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niks, maar daarvoor kraamde hij voornamelijk onzin uit. Nadat Genee een beetje door ging vragen gaf hij pas toe dat hij fout zat.quote:
Ik kijk bijna uit naar Jinekquote:Op maandag 3 februari 2020 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker de flopshow nog meer laten floppen
Echt he. Kansloos gedoe, lekker afschaffen. Heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat lijkt me heel sterkquote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Harry wordt binnenkort live in de uitzending onthoofd.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Laura H krijgt 400euro, geregeld.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Eerst betalen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Lekker een nieuw gordeltje voor kopenquote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Laura H krijgt 400euro, geregeld.
Op het einde 7 minuten reclame voor nog 3 minuten uitzending.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Bolasie het volgende:
Al VIJFTIG minuten zonder reclame
TOPSHOW
Zou je haar raken?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets he.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Iets te grote kans dat haar knallen wederkerig is hè.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kritisch normaliter maar deze is me toch echt iets te gestoord.
Ok, PSVCrisis.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Je kunt met 5-0 winnen? Hebben geen kans gehad
Tegen AZ op zondag 9 feb. 2020 14:30quote:
40 45 miljoen stenen?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
Domino D-Day lijkt mij echt een programma voor @:Caland
In VI makkerquote:Op maandag 3 februari 2020 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tegen AZ op zondag 9 feb. 2020 14:30
Absoluutquote:Op maandag 3 februari 2020 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
Domino D-Day lijkt mij echt een programma voor @:Caland
Wij kijken ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon hetzelfde als Rondo dat filmpje.
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Davy heeft dan ook het syndroom van downquote:Op maandag 3 februari 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
De enige die het hier net mee eens is is @:dj_day-v
koekoekquote:Op maandag 3 februari 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy heeft dan ook het syndroom van down
Wie?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
De enige die het hier net mee eens is is @:dj_day-v
Beide niet. Geen flopshow en geen topshow. Wel een voldoendequote:Op maandag 3 februari 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
koekoek
Ik kijk niet trouwens. Hou je je UI? Of is het een topshow?
Wel mee eens jaquote:Op maandag 3 februari 2020 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beide niet. Geen flopshow en geen topshow. Wel een voldoende
Zekerquote:
Darten is ook geen sport.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan darten.
Bij poker moet je immers nadenken.
Dat zou ik nooit doen!quote:Op maandag 3 februari 2020 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je probeerde mij in een hoekje te duwen he.
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 03-02-2020 om 21:12:04Genoeg om over na te praten in #Voetbalpraat Heb jij een vraag voor @milanvandongen, @kennethperez10, @keeskwakman14 en Kees Jansma?Stuur je vraag in ⏬⏰ 22.00 uur📺 FOX Sports 1 https://t.co/PL8fBIDN3G reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het Guus Meeuwis
Stop hiermee.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het Guus Meeuwis
IK ZIT AAN DE BUIS GEKLUISTERDquote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord Inside. Iedereen zapt weg, want het gaat weer goed in Zuid.
gementiontquote:Op maandag 3 februari 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier omdat ik gementiont werd en ik ben een beetje blijven plakken.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier omdat ik gementiont werd en ik ben een beetje blijven plakken.
Ok ga dan maar weer wegquote:Op maandag 3 februari 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die is best prima idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:55 schreef -Chakotay- het volgende:
Daar zit best een lekkerwijf achter bas nijboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |