dat die democraten vooralsnog verdeeld zijn zegt niet dat ze daarom maar op Trump gaan stemmen ipv hun kandidaat, maar als het een te linkse kandidaat wordt zoals die Sanders dan lijkt het me niet dat ze twijfelaars die kant op kunnen trekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zekerheidje voor Trump deze verkiezingen. Aan de andere kant hebben we dat eerder gehoord over Hillary tijdens de vorige verkiezingen.
Joe Biden zou wel kunnen, maar die gasten zijn inmiddels allemaal tussen de 80 en de schijndood.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat die democraten vooralsnog verdeeld zijn zegt niet dat ze daarom maar op Trump gaan stemmen ipv hun kandidaat, maar als het een te linkse kandidaat wordt zoals die Sanders dan lijkt het me niet dat ze twijfelaars die kant op kunnen trekken.
Hilary is ook terminaal genot.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Joe Biden zou wel kunnen, maar die gasten zijn inmiddels allemaal tussen de 80 en de schijndood.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hilary is ook terminaal genot.
Dat zou ook heel vreemd zijn aangezien ik jou niet noemde in het bericht.quote:
JE DOET MAAR GEWOON NORMAALquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga met je tijd mee, ouwe.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt een debiel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goed om te zien dat Haags er flink van langs krijgt na zijn idiote taalgebruik.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een remake van die uit 1979?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
vanavond naar
[ afbeelding ]
ben benieuwd
JAAAAA TOETERTJES!quote:FC Den Bosch heeft op lange termijn een investeerder nodig om te kunnen blijven voortbestaan. Er is vanuit de Maleisische Tune Group momenteel interesse voor een overname, maar ook als dat niet rondkomt, wordt er verder gezocht naar een andere investeerder. Eerder liep een overname door Kakhi Jordania al spaak.
Vind het hele gedoe wel sneu voor de mensen die die club daadwerkelijk een emotionele band met die club hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JAAAAA TOETERTJES!![]()
Mooi om te zien dat mijn tweet van vandaag nu al het gewenste effect heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |