Waar is dit bevestigd?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Popcornavondje bij Op1: Baudet en Sylvana Simons aan tafel.
Kijk0n
Bron?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is bewust gedaan hoor. Baudet is niet achterlijk.
quote:
Toch niet. Filmpje in de tweet.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 20:25:00Vanavond presenteren Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra #Op1! Te gast zijn o.a. @Frankiegoeswest, @SylvanaSimons, @Raybar180, @AlbertoStegeman en Alex Boogers. Rond 22:25 uur op @NPO1! https://t.co/eQH3nIBq7H reageer retweet
Lees zijn verklaring maar eens goed.quote:
Het 'bewust' deel gaat toch om het hele verhaal?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet zijn verklaring. Hij wist dat het om een controle ging maar liet dit weg.
Niet allemaal hoop ik. Er bestaan boreale Marokkanen die niet zouden opvallen in Zweden. Ik presenteer u Ahmed, de schapenherder:quote:Op maandag 3 februari 2020 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hij wil ze sowieso allemaal weghebben want ze behoren niet tot het boreale ras.
In die promo zeggen ze dat ze het over zijn tweet gaan hebben; in de tweet die je meelinkte staat wie de echte gasten zijn. Als ik het goed begrepeen heb, zit Thierry ergens richting Italie bij een congres. Het wordt dus een Thierry bash avondje.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]Toch niet. Filmpje in de tweet.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 20:25:00Vanavond presenteren Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra #Op1! Te gast zijn o.a. @:Frankiegoeswest, @:SylvanaSimons, @:Raybar180, @:AlbertoStegeman en Alex Boogers. Rond 22:25 uur op @:NPO1! https://t.co/eQH3nIBq7H reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
In die promo zeggen ze dat ze het over zijn tweet gaan hebben; in de tweet die je meelinkte staat wie de echte gasten zijn. Als ik het goed begrepeen heb, zit Thierry ergens richting Italie bij een congres.
boreaal genoeg voor wat?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:12 schreef p078 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoop ik. Er bestaan boreale Marokkanen die niet zouden opvallen in Zweden. Ik presenteer u Ahmed, de schapenherder:
[ afbeelding ]
Zou Baudet hem boreal genoeg vinden?
Eh, wat? Baudet twittert iets, laat cruciale informatie weg en achteraf blijkt dat hij al wist dat het een controle ging.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het 'bewust' deel gaat toch om het hele verhaal?
Oh zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, wat? Baudet twittert iets, laat cruciale informatie weg en achteraf blijkt dat hij al wist dat het een controle ging.
Stemmingmakerij...quote:Op maandag 3 februari 2020 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, wat? Baudet twittert iets, laat cruciale informatie weg en achteraf blijkt dat hij al wist dat het een controle ging.
Aha, "dit", een slecht maar onschuldig tweetje, "voorspelt" niet veel goeds.quote:
Een wilde met mishandelde leeuw?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:20 schreef p078 het volgende:
[..]
Too late. The Barbarians zijn al onderweg. Heeft Baudet enig idee waar hij het tegen opneemt?
[ afbeelding ]
Moet dit ons angst aanjagen ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:20 schreef p078 het volgende:
[..]
Too late. The Barbarians zijn al onderweg. Heeft Baudet enig idee waar hij het tegen opneemt?
[ afbeelding ]
Met 'dit' bedoelde ik uiteraard de reacties van Baudetliefhebbend Nederland en niet de tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Aha, "dit", een slecht maar onschuldig tweetje, "voorspelt" niet veel goeds.
Misschien niet voor 100%, maar daar komt hij toch wel dicht bij in de buurt.quote:
Tja?quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |