Hij heeft in ieder geval toegegeven dat hij te snel gehandeld heeft, dus ik vergeef hem voor deze keer.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daarom wat ik al eerder zei.
Laat je niet zo opjutten door deze hysterie. Dat is precies wat zijn tegenstanders willen.
Dan had er gestaan "4 Marokkaanse controleurs van de NS hebben 2 dierbare vriendinnen aangerand in de trein". Dan was er wel wat aan de hand geweest natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien werden ze ook aangerand. Weet jij veel.
@Lonaa Godin.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Is helaas al een poosje zo. Al heb ik het idee dat die nieuwe NWS mod er wel op modereert, maar normaliter mag openlijk racisme blijven staan, wellicht totdat iemand er in feedback over begint.
Deze discussie werd gisteren al in het FvD topic gevoerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:16 schreef HiZ het volgende:
Kan er geen centraal 'Baudet heeft het moeilijk met de waarheid' topic komen?
Zie je. Dan is het dus weer niet goedquote:Op maandag 3 februari 2020 16:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar had hij de hele dag voor nodig? ('eigenlijk had ik toch soort van gelijk')
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:16 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval toegegeven dat hij te snel gehandeld heeft, dus ik vergeef hem voor deze keer.
Over de MO van de controleurs mag ook wel eens over nagedacht worden.quote:Dit waren controleurs, maar dat was voor de vrouwen onduidelijk. De wijze waarop zij werden aangesproken was voor de vrouwen zeer intimiderend. Ze gaven mij aan dat er openlijk en meermalen wapengerei werd getoond, dat er sprake was van intimiderend verbaal en non-verbaal gedrag en dat de mannen op agressieve wijze hun ‘legitimatie’ toonden. Die legitimatie bevreemdde de vrouwen, omdat zij in vorm en stijl (lettertype) afwijkende geplastificeerde papiertjes te zien kregen. Dat gaf de vrouwen weinig vertrouwen en een onaangenaam gevoel. Toen de vrouwen dat kenbaar maakten, werd gedreigd hen ‘mee te nemen’. Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.
Al had hij een IS-filmpje geplaatst waarin hij eigenhandig een krijgsgevangene onthoofd met als tekst 'zelfs een paar van mijn beste vrienden zijn Marokkaan' had jij het nog als excuses geaccepteerd, ga toch weg man.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je. Dan is het dus weer niet goedZoals ik al eerder geroepen had.
FvD vooralsnog, tot zich een beter alternatief voordoet.quote:
Jup.quote:
Zijn allemaal hele nette mensen joh, als je sommige users hier moet geloven.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over de MO van de controleurs mag ook wel eens over nagedacht worden.
Want een vertoning. Hier krijg je inderdaad wel de kriebels van.
Het is wel een beetje jammer dat hij er drie dagen voor nodig had, toch? Het is een tweet van vrijdagavond en er was al eerder behoorlijk wat ruchtbaarheden aan gegeven.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je. Dan is het dus weer niet goedZoals ik al eerder geroepen had.
Exact.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is geen discriminatie of racisme.
Wat een bullshit hype is dit weer, gatverdamme. Dus 2 vrouwen klagen bij Thierry over Marokkanen, Thierry tweet iets, blijkt dat die vriendinnen niet helemaal de waarheid vertelden.
Is dat de schuld van Thierry Baudet? Nee.
Had hij het kunnen weten? Nee.
Moet hij excuses aanbieden? Nee.
Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.
Echt walgelijk dat er nu kwalijke dingen worden geroepen als ''Baudet heeft het uit zijn duim gezogen''.Kamerleden verontwaardigd. Mensen kijken of er aangifte kan worden gedaan.
Wat een kutland is dit.
quote:Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.
Doe er zelf dan wat aan in plaats van je hier druk te maken om wie zich druk maakt om een tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Doe eerder hier wat aan dan je over tweetjes druk te gaan maken
[..]
Zoiets schreef ik 500 posts geleden al.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over de MO van de controleurs mag ook wel eens over nagedacht worden.
Want een vertoning. Hier krijg je inderdaad wel de kriebels van.
Misschien een moment om even geen hypotheses meer de lucht in te gooien.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien werden ze ook aangerand. Weet jij veel.
Ah de rechtse dictatoriale trekjes komen bij sommige ook langzaam boven drijven.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze discussie werd gisteren al in het FvD topic gevoerd.
Deze 3 topicreeksen van vandaag zijn overbodig.
Nee. Alleen groots gebracht toen de nos de reactie van de ns had.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is wel een beetje jammer dat hij er drie dagen voor nodig had, toch? Het is een tweet van vrijdagavond en er was al eerder behoorlijk wat ruchtbaarheden aan gegeven.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien een moment om even geen hypotheses meer de lucht in te gooien.
Goh, zijn de argumenten weer eens op?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Doe er zelf dan wat aan in plaats van je hier druk te maken om wie zich druk maakt om een tweet.
(ik gebruik alleen jouw eigen peuterlogica, hè)
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:24 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Zoiets schreef ik 500 posts geleden al.
Omdat het controleurs/ambtenaren zijn hoeft nog niet te betekenen dat het geen asociaal uitschot kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |