Kijk hem achter zn toetsenbordje. Morgen mag je gelukkig niet meer op internet dan is je weekendverlof voorbij. Sneu gastje.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:21 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik? Hahaha je zou een oorlog geen dag overleven fucker.
Natuurlijk. Je bent keihard of niet? Opgegroeid in een ghetto in Nederland, geen scooter kunnen hebben zoals de rest van de jongens. Echt zo hard ben je zeg.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Kijk hem achter zn toetsenbordje. Morgen mag je gelukkig niet meer op internet dan is je weekendverlof voorbij. Sneu gastje.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2020 13:43 schreef loni55 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent keihard of niet? Opgegroeid in een ghetto in Nederland, geen scooter kunnen hebben zoals de rest van de jongens. Echt zo hard ben je zeg.
Er waren zelfs dagen dat je het zonder Xbox live moest doen!! Keihard man. Echt.
Stoppen ze dan ook met vreemde vragen over het eten van rauwe haring? Of is dat "anders"?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nouja, mensen vinden het vervelend om elke keer voor hondeneter te worden uitgemaakt alleen omdat in hun land hond wordt gegeten. Als iemand zich gekwetst voelt, lijkt het me normaal dat je ermee ophoudt.
Het is wel ironisch om te roepen dat het hier maar weer eens oorlog moet worden en vervolgens iemand die dat nogal debiel vindt uit te maken voor internetheld.quote:
De eerste gaat al de mist in.quote:
Jaloezie op iemand die oorlog wenst omdat die zogenaamd zo stoer dan wel niet is?!quote:Op zondag 9 februari 2020 14:01 schreef Syd het volgende:
[..]
Hahaniet jouw trieste leven vergelijken met anderen. Ik snap je jaloezie naar anderen, maar niet iedereen is zo arm als jij bent. Helaas. Maar als dit je voldoening geeft vooral zo blijven denken. En hup nu gauw een treetje shutenbrau halen voordat de storm er is.
Memes van uiterst rechtse hoek is meestal een uiting van haat.quote:
Inderdaad. Dit heeft niets met haat te maken. Dit soort dingen worden nu eenmaal grapjes over gemaakt. Ik begrijp best dat het die Aziaten de keel gaat uithangen na het 100-ste flauwe grapje, maar verwar dat niet met haat of racisme.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste gaat al de mist in.
Memes 'haat' noemen.
Klopt, maar 9/10x is dat wel het geval. We zijn er tegenwoordig kampioen in om dingen veel groter en erger te maken dan het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Memes van uiterst rechtse hoek is meestal een uiting van haat.
Maar ook van andere bronnen kan dat zo zijn .
Hoeft niet, maar het idee dat grapjes , incl memes, per definitie onschuldig zijn is flauwekul
Puur alleen reageren/schelden met sukkel is niet echt een mening.....dan kun je dit verwachten. Ik snap tevens niet wat je ironisch vind als je het niet eens bent met iemands mening? jij bent tegen oorlog, ik ben blijkbaar voor. Omdat je het er niet mee eens bent zonder een discussie aan te gaan dan ben ik dus maar debiel? Over ironie gesproken.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is wel ironisch om te roepen dat het hier maar weer eens oorlog moet worden en vervolgens iemand die dat nogal debiel vindt uit te maken voor internetheld.
Je bent jaloers omdat je met domme aannames komt over ghetto en xbox, maar goed begrijpelijk lezen is moeilijk voor je en dus ga je maar dom op de man spelen, ipv een discussie aan te gaan, dat is pas zwakte....quote:Op zondag 9 februari 2020 14:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jaloezie op iemand die oorlog wenst omdat die zogenaamd zo stoer dan wel niet is?!
Sorry maar ik ben niet jaloers op trieste mannetjes.
Zulke mensen hebben hulp nodig en medicijnen.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
op de NOS een ander verhaal nu
Een studentencomplex van de Wageningen Universiteit is vannacht beklad en besmeurd. Teksten als 'Die Chinese', Engels voor 'Chinezen, sterf' en 'Chinese corona' zijn in een lift van het complex geschreven. Ook is de lift besmeurd met ontlasting.
wtf!
https://www.omroepgelderl(...)f-in-Wageningse-liftquote:In Wageningen studeren en werken ongeveer duizend Chinese studenten aan de Wageningen Universiteit. Zij zijn geschokt over besmeuringen en doodsbedreigingen in studentencomplex Bornsesteeg 1. Aanleiding is het Coronavirus dat vooral in China voor veel problemen zorgt.
'Chinezen sterf’, luidt de vertaling van de Engelse tekst die in de lift van het complex is gekalkt. Ook zit de lift onder de ontlasting
Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef Syd het volgende:quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef Syd het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat je met domme aannames komt over ghetto en xbox, maar goed begrijpelijk lezen is moeilijk voor je en dus ga je maar dom op de man spelen, ipv een discussie aan te gaan, dat is pas zwakte....
De reactie van de leiding is pas echt walgelijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)f-in-Wageningse-lift
Een vraag stellen aan iemand is sowieso wat anders dan iemand uitschelden wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Stoppen ze dan ook met vreemde vragen over het eten van rauwe haring? Of is dat "anders"?
"Een uiting van haat".quote:Op zondag 9 februari 2020 14:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Memes van uiterst rechtse hoek is meestal een uiting van haat.
Ik wou hier een aparte topic over starten maar je was me net voor door het in dit topic te plaatsen hehequote:Op zondag 9 februari 2020 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)f-in-Wageningse-lift
Mooi, laten we daarna jezelf ook gelijk in quarantaine plaatsen in de ring voor 12x3 minutenquote:Op zondag 9 februari 2020 13:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Een collega van mij is Chinees en momenteel op vakantie in China, wij overwogen Vrijdag tijdens de lunch om hem in quarantaine te plaatsen in het schoonmaakhok bij zijn wederkeren volgende week.
Oh oh oh, je zou eens een grapje maken over Chinezen. Dan moeten Winnie de Flu en zijn anderhalf miljard onderdanen heel erg huilen hoorquote:Op maandag 3 februari 2020 08:55 schreef Oceanier het volgende:
Die mensen die domme grapjes maken over Chinezen zijn echt triest. Dit zijn mensen die vinden dat je alles maar moet kunnen zeggen onder het mom van vrijheid van meningsuiting, inclusief kwetsen. Maar wanneer je hun moeder uitscheld voor kanker hoer dan gaan ze zelf janken, dat kan dan weer niet.
Racists ughh
Grappig man die corona virus.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die niet tegen een glapje kunnen.
Tjaaa die memes van uiterstrechtse kringen zijn ook meestal voortkomend uit haat.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
"Een uiting van haat".Jij wordt ook steeds meer een parodie van jezelf he.
Ik denk dat dit wel waar is.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Serieus? Moet ik geloven dat anno 2020 in Nederland mensen van Chinese afkomst of met een aziatisch uiterlijk worden gediscrimineerd vanwege het coronavirus? Pesterijen en flauwe grappen enzo kan ik me voorstellen, maar dat men aziaten zou wantrouwen vanwege corona?
Die grappen zijn zo 1908. Op een gegeven moment wordt het vervelend. En als iemand, en in dit geval meerdere mensen datzelfde steeds vervelend vinden. Wie ben jij dan om door te gaan als een klein kind?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Oh oh oh, je zou eens een grapje maken over Chinezen. Dan moeten Winnie de Flu en zijn anderhalf miljard onderdanen heel erg huilen hoor
Overal windbuilen vandaagquote:Op zondag 9 februari 2020 15:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De reactie van de leiding is pas echt walgelijk.
"Wij denken niet dat het vanuit de universitaire gemeenschap komt"
Nee hoor, want dat moreel superieure volk zou zoiets "vreselijks" natuurlijk nooit doen.Omhooggevallen windbuilen.
Nee hoor. Anno 2020 is het nog steeds humor om te lachen.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:51 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Die grappen zijn zo 1908. Op een gegeven moment wordt het vervelend. En als iemand, en in dit geval meerdere mensen datzelfde steeds vervelend vinden. Wie ben jij dan om door te gaan als een klein kind?
Nee als iemand niet wilt dat je hem zo noemt dan stop je ermeequote:Op zondag 9 februari 2020 15:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee hoor. Anno 2020 is het nog steeds humor om te lachen.
Humor is sowieso nodig om te laten zien dat de keizer (Winnie the Flu in dit geval) geen kleren aan heeft.
Ja, ik denk dat de meest linkse studentenstad van Nederland zo vreemdelingenhatend isquote:Op zondag 9 februari 2020 15:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat moreel superieure volk zou zoiets "vreselijks" natuurlijk nooit doen.Omhooggevallen windbuilen.
Neen.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:56 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee als iemand niet wilt dat je hem zo noemt dan stop je ermee
Onzin. Er bestaat immers ook genoeg leuke humor.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Neen.
Als dat het criterium zou zijn, dan zou er geen humor bestaan.
Nee als iemand geen poepchinees genoemd wilt worden door jou dan stop je ermee. Als je dan nog een keer poepchinees zegt, dan zoek je gewoon ruzie. Moet je dan ook tegen een blauwe oog kunnen of ga je dan wel janken om vervolgens nog meer klappe te krijgen?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Neen.
Als dat het criterium zou zijn, dan zou er geen humor bestaan. Humor is alleen maar humor omdat het ergens een beetje schuurt. Omdat het de vinger op de zere plek legt. Humor is dus onlosmakelijk verbonden met een milde mate van pijn. Daar moet je tegen kunnen. Anders ben je een jankie en verdien je nog meer hoon.
Of de vervelende pindasjinees krijgt een paar tikken. Dat kan ookquote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee als iemand geen poepchinees genoemd wilt worden door jou dan stop je ermee. Als je dan nog een keer poepchinees zegt, dan zoek je gewoon ruzie. Moet je dan ook tegen een blauwe oog kunnen of ga je dan wel janken om vervolgens nog meer klappe te krijgen?
Kom maar eens met een goed voorbeeld van bulderlachhumor waar absoluut niks schurends aan zit.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onzin. Er bestaat immers ook genoeg leuke humor.
Dat is niet het punt. Jij zegt dat als iemand de humor er niet van inziet je dan maar niet moet stoppen omdat er anders niks over blijft.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kom maar eens met een goed voorbeeld van bulderlachhumor waar absoluut niks schurends aan zit.
Dus.....jank niet zo.... tevens snap ik geen reet van wat je niet voor punt wilt makenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:26 schreef loni55 het volgende:
[..]
Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef Syd het volgende:
Gewoon negeren en niet zo janken, deze generatie is zo hard aan het janken. Tijd voor een echte oorlog zodat iedereen keer weer beetje hard wordt ipv jankgedoe
--
Dus..
Klopt. Bezwaar van het target is geen criterium of mensen ergens om mogen lachen.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Jij zegt dat als iemand de humor er niet van inziet je dan maar niet moet stoppen omdat er anders niks over blijft.
Als iemand die grap niet echt waardeert stop je ermee. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Bezwaar van het target is geen criterium of mensen ergens om mogen lachen.
Ieder heeft zijn eigen criterium. Jouw criterium is niet de meetlat voor een ieder.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Bezwaar van het target is geen criterium of mensen ergens om mogen lachen.
Als er trouwens iets humor is in China, dan is het wel het leed van andere mensen. Als iemand pijn heeft of zijn bezittingen verliest lachen de Sjinezen zich krom.
Waarom zou je iemand poepchinees noemen. Ik zie niet in wat daar grappig aan is.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee als iemand geen poepchinees genoemd wilt worden door jou dan stop je ermee. Als je dan nog een keer poepchinees zegt, dan zoek je gewoon ruzie. Moet je dan ook tegen een blauwe oog kunnen of ga je dan wel janken om vervolgens nog meer klappe te krijgen?
Nou, inderdaad. Er gaan tegenwoordig heel veel allochtonen naar de universiteit.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |