abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191633923
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een miljoen mensen zijn die in t complot zouden zitten? denk je dat iedereen op de hoogte is of alleen de top? ook toevallig dat astronauten die kritisch waren op NASA en de apollo-missies onder verdachte omstandigheden overleden zijn.
Welke kritische astronauten zijn er onder verdachte omstandigheden overleden?

quote:
owja waar is t bewijs van die reflectors?
Bewijs op film toen ze geplaatst werden.
Bewijs van andere landen die ze regelmatig gebruiken om wetenschappelijk onderzoek te doen.

Dat jij het bewijs niet accepteert betekent niet dat het bewijs er niet is.

Het is ook verklaarbaar dat jij het bewijs niet accepteert. Als je niet gelooft dat er mensen op de maan zijn geweest kan je ook moeilijk geloven dat ze er reflectoren hebben achtergelaten.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-02-2020 19:34:14 ]
pi_191633993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

Frappant dat niemand lijkt het wel die lasers ooit gezien heeft :{w Ik ga strijken, het was me een genoegen .. fijne voortzetting nog mensen!
Hoe kom je erbij dat niemand die lasers ooit gezien heeft? Je bedoelt dat je niemand kent die ze gezien heeft. Als je altijd aan het strijken bent dan leer je niemand kennen.
pi_191634140
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Welke kritische astronauten zijn er onder verdachte omstandigheden overleden?
[..]

Bewijs op film toen ze geplaatst werden.
Bewijs van andere landen die ze regelmatig gebruiken om wetenschappelijk onderzoek te doen.

Dat jij het bewijs niet accepteert betekent niet dat het bewijs er niet is.

Het is ook verklaarbaar dat jij het bewijs niet accepteert. Als je niet gelooft dat er mensen op de maan zijn geweest kan je ook moeilijk geloven dat ze er reflectoren hebben achtergelaten.
https://www.upi.com/Archi(...)psule/9401517028402/

waar is dat filmpje dan?
pi_191634360
quote:
Dat was een vreselijk ongeluk, waarna ook forse maatregelen genomen zijn.

quote:
waar is dat filmpje dan?
Maakt het uit waar dat filmpje is?
Als ik het niet post dan zeg je 'het bestaat niet" en als ik het wel post zeg je "het is fake".

Maakt weinig uit voor de discussie.

Hint: o.a. in de Mythbuster aflevering over de retroreflector zit een fragment
pi_191634553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat was een vreselijk ongeluk, waarna ook forse maatregelen genomen zijn.
[..]

Maakt het uit waar dat filmpje is?
Als ik het niet post dan zeg je 'het bestaat niet" en als ik het wel post zeg je "het is fake".

Maakt weinig uit voor de discussie.

Hint: o.a. in de Mythbuster aflevering over de retroreflector zit een fragment
ah je hebt t filmpje niet.

Mythbusters? die mensen die ingaan op de kritiek hoe t kan dat een astronaut die uit de lunar lander kwam zo goed te zien was terwijl er maar 1 lichtbron was (de zon) en vervolgens een bewerkte foto laten zien om t te 'bewijzen'.
pi_191634939
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ah je hebt t filmpje niet.
Nogmaals (en inmiddels bevestigd):

Als ik het niet post dan krijg ik zo'n reactie, als ik het wel post krijg ik "fake!" als reactie.
Het maakt weinig uit.

Wil je het zien, dan zoek je maar op de Mythbuster aflevering.

Ik ga strijken, fyn avond.
pi_191637187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals (en inmiddels bevestigd):

Als ik het niet post dan krijg ik zo'n reactie, als ik het wel post krijg ik "fake!" als reactie.
Het maakt weinig uit.

Wil je het zien, dan zoek je maar op de Mythbuster aflevering.

Ik ga strijken, fyn avond.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel een beetje de trend hier.

- er wordt iets gepost / gedumpt zonder aanvulling
- er wordt inhoudelijk op gereageerd
- stil
- er wordt iets anders gepost / gedumpt zonder aanvulling
- er wordt inhoudelijk op gereageerd
- stil
- etc...

En dan laat ik posts als "nasa believers" nog maar even buiten beschouwing.
pi_191638365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 21:43 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

[..]

Ijzersterke beargumentering voer je, gewoon nep roepen en wanneer er bewijs is dat simpelweg niet accepteren. :D
  zondag 23 februari 2020 @ 10:12:58 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_191642051
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef weetjewel5 het volgende:

owja waar is t bewijs van die reflectors?
Mik een laser op een random stuk maan en je krijgt een zwak signaal terug, met veel variatie in time of flight (want heuvels en dalen in het maanoppervlak). Mik deze laser op een retroreflector en je krijgt een sterker signaal, met een veel constantere time of flight.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_191644141
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mik een laser op een random stuk maan en je krijgt een zwak signaal terug, met veel variatie in time of flight (want heuvels en dalen in het maanoppervlak). Mik deze laser op een retroreflector en je krijgt een sterker signaal, met een veel constantere time of flight.
Dat. Het moet niet zo moeilijk zijn om met een aantal BNW'ers in de USA een fondsenwerving te houden en zo'n telescoop met laser een dag af te huren om je gelijk te bewijzen.

Dat zelfde geldt voor flatearthers: haal geld op en stuur een vrijwilliger mee met 1 van de commerciële SpaceX vluchten en je weet snel genoeg of de aarde rond is en of spacetravel mogelijk is.

https://www.space.com/spacex-crew-dragon-will-fly-space-tourists.html

Zelf een raket bouwen is natuurlijk ook een optie maar dat loopt helaas niet altijd goed af, zoals we nu weer geleerd hebben...
pi_191644717
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat. Het moet niet zo moeilijk zijn om met een aantal BNW'ers in de USA een fondsenwerving te houden en zo'n telescoop met laser een dag af te huren om je gelijk te bewijzen.

Dat zelfde geldt voor flatearthers: haal geld op en stuur een vrijwilliger mee met 1 van de commerciële SpaceX vluchten en je weet snel genoeg of de aarde rond is en of spacetravel mogelijk is.

https://www.space.com/spacex-crew-dragon-will-fly-space-tourists.html

Zelf een raket bouwen is natuurlijk ook een optie maar dat loopt helaas niet altijd goed af, zoals we nu weer geleerd hebben...
Aan de zuidkust van Engeland hebben ze er ook eentje die capabel genoeg is.
pi_191645060
Jeetje, dit hele topic is 1 groot partijtje doelpalen verplaatsen. Wat een sneue bende is dat zooitje nep-roepers.. :N

zondag 23 februari 2020 @ 14:17:40 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191645091
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:15 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Jeetje, dit hele topic is 1 groot partijtje doelpalen verplaatsen. Wat een sneue bende is dat zooitje nep-roepers.. :N

[ afbeelding ]
Voor het eerst op bnw?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191645115
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Voor het eerst op bnw?
Nee hoor, ik volg het al veel langer maar de drogredenen liggen er nu zo dik bovenop dat het niet eens meer grappig is. Er wordt niet eens meer geprobeerd een punt te maken. -O-
pi_191645117
Tja, ook als je iets gefund krijgt komen ze simpelweg niet opdagen, of ze zeggen dat er met de telescoop gerommeld is ofzo.Vingers in je oren en keihard lalala roepen.
pi_191646084
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 22:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ijzersterke beargumentering voer je, gewoon nep roepen en wanneer er bewijs is dat simpelweg niet accepteren. :D
je vergeet voor t gemak een reactie op mijn commentaar op jou? zo kennen we de believers weer.
pi_191646131
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

watvoor laser? en heb je t al geprobeerd?
pi_191646151
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

je vergeet voor t gemak een reactie op mijn commentaar op jou? zo kennen we de believers weer.
Nee hoor, ik heb al je reacties gelezen en ze komen me bijzonder achterlijk over. Natuurlijk kan ik nu weer zeggen dat jij mijn reacties niet hebt gelezen, waarop je dan zegt van wel en vervolgens ontkent dat dat bewijs is. Dus het is wel een beetje klaar zo, als jij niet wilt geloven dat de maanlanding is gebeurd ondanks dat er bergen bewijs voor zijn, dan blijf je maar lekker in je kokon leven. :D
pi_191646199
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb al je reacties gelezen en ze komen me bijzonder achterlijk over. Natuurlijk kan ik nu weer zeggen dat jij mijn reacties niet hebt gelezen, waarop je dan zegt van wel en vervolgens ontkent dat dat bewijs is. Dus het is wel een beetje klaar zo, als jij niet wilt geloven dat de maanlanding is gebeurd ondanks dat er bergen bewijs voor zijn, dan blijf je maar lekker in je kokon leven. :D
ik probeer normaal te reageren. jij komt met Hitler op een T-rex aanzetten, wie komt er nou achterlijk over?
pi_191646216
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik probeer normaal te reageren. jij met Hitler op een T-rex aanzetten, wie komt er nou achterlijk over?
Jij. :W
pi_191646313
Je hebt overigens geen enkele vraag beantwoord, je gooit er ineens uit het niks een of ander verhaal over Antarctica in wat er helemaal niks mee te maken heeft. _O-
  zondag 23 februari 2020 @ 16:11:26 #47
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_191647287
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:19 schreef illusions het volgende:
Tja, ook als je iets gefund krijgt komen ze simpelweg niet opdagen, of ze zeggen dat er met de telescoop gerommeld is ofzo.Vingers in je oren en keihard lalala roepen.
Of ze negeren het gewoon.
quote:
... a 15 degrees per hour drift...
_O-
pi_191647345
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef illusions het volgende:
Je hebt overigens geen enkele vraag beantwoord, je gooit er ineens uit het niks een of ander verhaal over Antarctica in wat er helemaal niks mee te maken heeft. _O-
dat was juist als reactie op jouw post. wat jij vervolgens volledig negeert.
pi_191647547
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

dat was juist als reactie op jouw post. wat jij vervolgens volledig negeert.
Omdat het nergens op slaat. Je reageert op geen enkel punt wat ik maak, nu nog steeds niet, behalve op die T-Rex die belachelijk zou zijn, en laat dat nou juist net het punt zijn wat ik maakte. :') Maargoed, veel plezier in je kleine wereldje met je gelimiteerde denkbeeld, ik ben wel klaar met dat doelpalen verzetten en negeergedrag. :W
pi_191647569
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:11 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Of ze negeren het gewoon.
[..]

_O-
Precies, of die "now lift the light up really high above your head".

"Hmmm, interesting."

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')