abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2020 @ 06:07:23 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191321481
Dit topic behandelt de BNW-stelling dat delen van of zelfs het complete ruimtevaartprogramma van de verschillende Space Agencies (met als leidende rol die van NASA) gefaked is/zijn.

Thema's
• werken raketten überhaupt in de ruimte?
• International Space Station (ISS) - baan om de Aarde wordt gesteld op ~410 km hoogte
• Hubble-telescoop
• de algemene geschiedenis van space fakery

Eigen BNW-space-topics
• Apollo Moon Hoax
• Mars Rovers
• hoe werkt GPS en hoe verhoudt zich dat tot de fakery in space?

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Anderen nemen weer de positie in dat raketten niet werken in een vacuüm, en het complete ruimtevaartprogramma dus nep is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:19:37 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_191406236
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_191617616
donniebets1 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 21:36:30 Adjusting the brightness on NASA’s photos, why do we see squares? https://t.co/t4wlTUGxcR reageer retweet
interessante thread. NASA is faker dan fake.
pi_191617790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef weetjewel5 het volgende:
donniebets1 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 21:36:30 Adjusting the brightness on NASA’s photos, why do we see squares? https://t.co/t4wlTUGxcR reageer retweet
:')

Hoezo is NASA fake?

Kun je verklaren hoe de retroreflectors op de maan komen?
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:23:32 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_191619317
quote:

Jij bent fake.
pi_191620189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo is NASA fake?

Kun je verklaren hoe de retroreflectors op de maan komen?
hoe weet je dat t retroreflectors zijn?

nog commentaar op de thread?
pi_191620199
een hoop NASA believers hier _O-
pi_191620523
quote:
De kans dat je tijdens een missie zo'n foto kan schieten van een "volle aarde" met de aarde ook nog eens perfect "rechtop" is superklein, is maar net waar je landt op de maan. Dus logisch dat het een Photoshop is.

Dat een "ontdekking" noemen is wel onnozel van die gast.

NASA Photoshopt regelmatig foto's voor de website (vaak staat het er zelfs bij waaruit de foto's zijn samengevoegd). Zo'n combinatie van een aarde op de maan toont alleen aan dat de foto samengevoegd is van 2 foto's... 2 foto's die je alleen vanuit de ruimte kan maken ;)

Helaas plaatst de beste man geen link naar de originelen, waarschijnlijk stond het namelijk gewoon aangegeven bij de bron.

Dit is een echte foto:

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 21-02-2020 20:55:57 ]
pi_191626933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

nog commentaar op de thread?
Helemaal ontopic hoor.

Ok, NASA is fake.

Waar komen de andere 2 retroreflectors vandaan? Rusland zit ook in het complot? Early 70's he, hoogtepunt van de koude oorlog, maar jij denkt dat ze wat dat betreft wel samenwerkten? Grofweg een miljoen mensen in het complot die hun bek houden. OK.

Paar jaar geleden heeft China een poging gedaan de afstand tot de maan nauwkeuriger als ooit te meten, laser terug gehad maar te inconsistent om er een betrouwbare afstandsmeting op te concluderen. Maargoed, laser weerkaatste wel. Zit China er anno nu ook bij? The plot thickens.

Juli dit jaar gaat MX-1E naar de maan, privately funded en niets met NASA te maken, ook een hoax? Zal natuurlijk wel weer fake zijn, aangezien de funding deels van Google komt, want .. wie zullen we de schuld geven, Rothschilds maar doen?.

De verschillende projecten vanuit New Mexico en Maryland, om maar wat te noemen, richtten zich op de reflectors geplaatst door de Russen in 72 als deel van 't Lunokhod programma, dus dat is natuurlijk onomstotelijk bewijs dat de Yanks met de Russen samenwerken, toch?

Hmm ok, hebben we de Fransen nog. Vanuit de Provence hebben een stel illuminati kopstukken in maart 2013 een laser gericht op Lunokhod 1 en waarempel, ook teruggekregen, dus de Fransen zitten nu ook in het complot? Of is er een maanmannetje met een hele grote spiegel die iedereen voor de gek aan 't houden is?

Ik begin me af te vragen of je ook gelooft dat Hitler rondrijdt op de rug van een T-Rex, uiteraard op de "dark side of the moon." Of gaat dat te ver, en zo ja, waarom dat wel? Komt namelijk veel geloofwaardiger over.

zaterdag 22 februari 2020 @ 09:30:47 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191627295
quote:
een hoop NASA believers hier _O-
Ze geloven wel meer hier ;)

Ik heb nog nergens die beams in actie gezien. Pew Pew Pew :o
quote:

[..]

Goede vraag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191627760
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Goede vraag.
Was je vergeten over de inhoud te praten of heb je echt niks te zeggen? _O-

Het is maar één reply voor je. Vingers in je oren en lalala schreeuwen werkt natuurlijk ook nog steeds hoor.
pi_191628941
Het is wel een beetje de trend hier.

- er wordt iets gepost / gedumpt zonder aanvulling
- er wordt inhoudelijk op gereageerd
- stil
- er wordt iets anders gepost / gedumpt zonder aanvulling
- stil
- etc...

En dan laat ik posts als "nasa believers" nog maar even buiten beschouwing.
pi_191629180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel een beetje de trend hier.

- er wordt iets gepost / gedumpt zonder aanvulling
- stil
- er wordt iets anders gepost / gedumpt zonder aanvulling
- stil
- etc...

En dan laat ik posts als "nasa believers" nog maar even buiten beschouwing.
Ja, piew piew piew lasers hihi sheeple.

#woke

En dan "goede vraag" zeggen, terwijl er een uitgebreid antwoord boven staat. _O-
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:02:14 #14
189978 controlaltdelete
pi_191629357
Ik lees nergens iets een overtuigend antwoord zelfs dat die reflectortjes echt zijn. Verder reageer ik liever niet op jou weet je toch met je sneaky sneertjes en denigrerende toon, lijkt mij meer fb-materiaal bovenstaande posts niet inhoudelijk met het onderwerp maar over de persoon. On topic: laat maar zien dan dat het echt echt is een goed actiemoment ofzo. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191629449
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees nergens iets een overtuigend antwoord zelfs dat die reflectortjes echt zijn. Verder reageer ik liever niet op jou weet je toch met je sneaky sneertjes en denigrerende toon, lijkt mij meer fb-materiaal bovenstaande posts niet inhoudelijk met het onderwerp maar over de persoon. On topic: laat maar zien dan dat het echt echt is een goed actiemoment ofzo. :{w
Misschien zit daar het probleem, en niet in het antwoord.

Een actiemoment, je meent dit? :D Je wilt een YouTube filmpje ofzo?
pi_191629497
Actiemomentje!

Piew piew!
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:18:42 #17
189978 controlaltdelete
pi_191629550
Ik zie geen actie hoor dat is een foto. Pew Pew Pew live in actie. Zoek en gij zult vinden ..of niet kan natuurlijk ook!
pi_191629629
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Goede vraag.
De laser staat natuurlijk ook niet in je achtertuin. Het verbaast me dus niet dat je hem niet ziet.
pi_191629637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie geen actie hoor dat is een foto. Pew Pew Pew live in actie. Zoek en gij zult vinden ..of niet kan natuurlijk ook!
Wat zou een video van een stilstaand object volgens jou voor meerwaarde hebben? :D

Je wilt echt per sé een filmpje anders is het fake ofzo? :P
pi_191629640
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh ik zie er wel filmpjes van op youtube.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:32:48 #21
189978 controlaltdelete
pi_191629725

Frappant dat niemand lijkt het wel die lasers ooit gezien heeft :{w Ik ga strijken, het was me een genoegen .. fijne voortzetting nog mensen!
pi_191629738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

Frappant dat niemand lijkt het wel die lasers ooit gezien heeft :{w Ik ga strijken, het was me een genoegen .. fijne voortzetting nog mensen!
Waar haal je vandaan dat niemand ze ooit heeft gezien?
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:38:19 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_191629775
quote:

[..]

[..]

Goede vraag.
Ik heb jou ook nooit live in actie gezien, dus jij moet dan ook wel nep zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_191630195
Ik heb controlaltdelete nooit echt zien strijken. Never happened dus he.

Fucking illuminaties.
pi_191633776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 08:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Helemaal ontopic hoor.

Ok, NASA is fake.

Waar komen de andere 2 retroreflectors vandaan? Rusland zit ook in het complot? Early 70's he, hoogtepunt van de koude oorlog, maar jij denkt dat ze wat dat betreft wel samenwerkten? Grofweg een miljoen mensen in het complot die hun bek houden. OK.

Paar jaar geleden heeft China een poging gedaan de afstand tot de maan nauwkeuriger als ooit te meten, laser terug gehad maar te inconsistent om er een betrouwbare afstandsmeting op te concluderen. Maargoed, laser weerkaatste wel. Zit China er anno nu ook bij? The plot thickens.

Juli dit jaar gaat MX-1E naar de maan, privately funded en niets met NASA te maken, ook een hoax? Zal natuurlijk wel weer fake zijn, aangezien de funding deels van Google komt, want .. wie zullen we de schuld geven, Rothschilds maar doen?.

De verschillende projecten vanuit New Mexico en Maryland, om maar wat te noemen, richtten zich op de reflectors geplaatst door de Russen in 72 als deel van 't Lunokhod programma, dus dat is natuurlijk onomstotelijk bewijs dat de Yanks met de Russen samenwerken, toch?

Hmm ok, hebben we de Fransen nog. Vanuit de Provence hebben een stel illuminati kopstukken in maart 2013 een laser gericht op Lunokhod 1 en waarempel, ook teruggekregen, dus de Fransen zitten nu ook in het complot? Of is er een maanmannetje met een hele grote spiegel die iedereen voor de gek aan 't houden is?

Ik begin me af te vragen of je ook gelooft dat Hitler rondrijdt op de rug van een T-Rex, uiteraard op de "dark side of the moon." Of gaat dat te ver, en zo ja, waarom dat wel? Komt namelijk veel geloofwaardiger over.

Hoe kom je erbij dat het een miljoen mensen zijn die in t complot zouden zitten? denk je dat iedereen op de hoogte is of alleen de top? ook toevallig dat astronauten die kritisch waren op NASA en de apollo-missies onder verdachte omstandigheden overleden zijn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verdrag_inzake_Antarctica
Als allebei de landen er beter van worden kan er gewoon samenwerking zijn. Early 70's he, hoogtepunt van de koude oorlog.

Overheden hebben er belang bij om erover te liegen want er gaat miljarden aan belastinggeld naartoe. En overheden hebben een al niet te best track record mbt de waarheid.

Hitler op de rug van een T-rex? waar slaat dat op, totaal irrelevant. Wil je nu mensen die dat
geloven vergelijken met mensen die kritisch zijn en vragen stellen over NASA? en wegzetten als gekken, je lijkt de mainstream media wel.

owja waar is t bewijs van die reflectors?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')