interessante thread. NASA is faker dan fake.twitter:donniebets1 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 21:36:30Adjusting the brightness on NASA’s photos, why do we see squares? https://t.co/t4wlTUGxcR reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef weetjewel5 het volgende:
interessante thread. NASA is faker dan fake.twitter:donniebets1 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 21:36:30Adjusting the brightness on NASA’s photos, why do we see squares? https://t.co/t4wlTUGxcR reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef weetjewel5 het volgende:
hoe weet je dat t retroreflectors zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo is NASA fake?
Kun je verklaren hoe de retroreflectors op de maan komen?
De kans dat je tijdens een missie zo'n foto kan schieten van een "volle aarde" met de aarde ook nog eens perfect "rechtop" is superklein, is maar net waar je landt op de maan. Dus logisch dat het een Photoshop is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef weetjewel5 het volgende:
Helemaal ontopic hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoe weet je dat t retroreflectors zijn?
nog commentaar op de thread?
Ze geloven wel meer hierquote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoe weet je dat t retroreflectors zijn?
Was je vergeten over de inhoud te praten of heb je echt niks te zeggen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze geloven wel meer hier![]()
Ik heb nog nergens die beams in actie gezien. Pew Pew Pew
[..]
Goede vraag.
Ja, piew piew piew lasers hihi sheeple.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel een beetje de trend hier.
- er wordt iets gepost / gedumpt zonder aanvulling
- er wordt inhoudelijk op gereageerd
- stil
- er wordt iets anders gepost / gedumpt zonder aanvulling
- er wordt inhoudelijk op gereageerd
- stil
- etc...
En dan laat ik posts als "nasa believers" nog maar even buiten beschouwing.
Misschien zit daar het probleem, en niet in het antwoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees nergens iets een overtuigend antwoord zelfs dat die reflectortjes echt zijn. Verder reageer ik liever niet op jou weet je toch met je sneaky sneertjes en denigrerende toon, lijkt mij meer fb-materiaal bovenstaande posts niet inhoudelijk met het onderwerp maar over de persoon. On topic: laat maar zien dan dat het echt echt is een goed actiemoment ofzo.
De laser staat natuurlijk ook niet in je achtertuin. Het verbaast me dus niet dat je hem niet ziet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
Goede vraag.
Wat zou een video van een stilstaand object volgens jou voor meerwaarde hebben?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie geen actie hoor dat is een foto. Pew Pew Pew live in actie. Zoek en gij zult vinden ..of niet kan natuurlijk ook!
Oh ik zie er wel filmpjes van op youtube.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie geen actie hoor dat is een foto. Pew Pew Pew live in actie. Zoek en gij zult vinden ..of niet kan natuurlijk ook!
Waar haal je vandaan dat niemand ze ooit heeft gezien?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Frappant dat niemand lijkt het wel die lasers ooit gezien heeftIk ga strijken, het was me een genoegen .. fijne voortzetting nog mensen!
Ik heb jou ook nooit live in actie gezien, dus jij moet dan ook wel nep zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
Goede vraag.
Hoe kom je erbij dat het een miljoen mensen zijn die in t complot zouden zitten? denk je dat iedereen op de hoogte is of alleen de top? ook toevallig dat astronauten die kritisch waren op NASA en de apollo-missies onder verdachte omstandigheden overleden zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Helemaal ontopic hoor.
Ok, NASA is fake.
Waar komen de andere 2 retroreflectors vandaan? Rusland zit ook in het complot? Early 70's he, hoogtepunt van de koude oorlog, maar jij denkt dat ze wat dat betreft wel samenwerkten? Grofweg een miljoen mensen in het complot die hun bek houden. OK.
Paar jaar geleden heeft China een poging gedaan de afstand tot de maan nauwkeuriger als ooit te meten, laser terug gehad maar te inconsistent om er een betrouwbare afstandsmeting op te concluderen. Maargoed, laser weerkaatste wel. Zit China er anno nu ook bij? The plot thickens.
Juli dit jaar gaat MX-1E naar de maan, privately funded en niets met NASA te maken, ook een hoax? Zal natuurlijk wel weer fake zijn, aangezien de funding deels van Google komt, want .. wie zullen we de schuld geven, Rothschilds maar doen?.
De verschillende projecten vanuit New Mexico en Maryland, om maar wat te noemen, richtten zich op de reflectors geplaatst door de Russen in 72 als deel van 't Lunokhod programma, dus dat is natuurlijk onomstotelijk bewijs dat de Yanks met de Russen samenwerken, toch?
Hmm ok, hebben we de Fransen nog. Vanuit de Provence hebben een stel illuminati kopstukken in maart 2013 een laser gericht op Lunokhod 1 en waarempel, ook teruggekregen, dus de Fransen zitten nu ook in het complot? Of is er een maanmannetje met een hele grote spiegel die iedereen voor de gek aan 't houden is?
Ik begin me af te vragen of je ook gelooft dat Hitler rondrijdt op de rug van een T-Rex, uiteraard op de "dark side of the moon." Of gaat dat te ver, en zo ja, waarom dat wel? Komt namelijk veel geloofwaardiger over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |