Het is bij jou 2 uur laterquote:Op maandag 3 februari 2020 04:54 schreef FranticDJ het volgende:
Nog maar een stukje appeltaart
We hebben wel serieus goede Russische peren.
Ze zien er uit als handgranaten, maar wel veel smaak en goede structuur.
Nee hoor.. Nederlandse tijdquote:Op maandag 3 februari 2020 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is bij jou 2 uur later
Aan een stoofgrapje?quote:Op maandag 3 februari 2020 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed me ook even ergens anders aan denken.
Goed feestje gehad dit weekendquote:
Nice.quote:Op maandag 3 februari 2020 06:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed feestje gehad dit weekend![]()
Nu nog een beetje brakjes, maar dat was het waard
En met HaKaatje?
dat is na 2 berichten de lol weer kwijt benquote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef Muck het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen voor het maken van een blog?
Welke site is handig?
Dat het moeilijk is om jezelf te onderscheidenquote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef Muck het volgende:
Welke site is handig?
En dat iddquote:Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is om jezelf te onderscheiden
Gewoon een domein kopen en daar een Wordpress-site op maken
Geen ervaringen. waar gaje over bloggen?quote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef Muck het volgende:
Welke site is handig?
Arg das kut. Het brein weer actief?quote:Op maandag 3 februari 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lukte niet om in slaap te vallen
En vervolgens niet om wakker te worden zekerquote:Op maandag 3 februari 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lukte niet om in slaap te vallen
quote:Op maandag 3 februari 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arg das kut. Het brein weer actief?
Dat viel mee. Wel de wekker een uur later gezet.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En vervolgens niet om wakker te worden zeker
Lekker als je dat kanquote:Op maandag 3 februari 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat viel mee. Wel de wekker een uur later gezet.
ik heb elke nacht tussen 8 en 9 uur geslapen. Ik heb alsnog niet het idee dat ik uitgeslapen benquote:Op maandag 3 februari 2020 08:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lekker als je dat kan
Ik heb zaterdag op zondag 4 uur geslapen, heb er nog last van...
Niet omdat ik oud ben maar omdat ik het vannacht niet in heb kunnen halen, 6 uurtjes...
Ai das kut.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb elke nacht tussen 8 en 9 uur geslapen. Ik heb alsnog niet het idee dat ik uitgeslapen ben
Reclame ! Spam !quote:Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb gister bij de media markt zon ledstrip besteld. Niet van Philips maar van LIFX. Werkt op wifi dus geen bridge nodig en blijkbaar kan je de strips zelfs in zones apart verlichten
heb em net binnen gekregen
https://www.mediamarkt.nl(...)er-pack-1597237.html
Heeeeyyyyquote:Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu in et promotieteam van LIFX
Hoezo?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De dag begint bijzonder goed.
PICS bitterbalquote:Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb gister bij de media markt zon ledstrip besteld. Niet van Philips maar van LIFX. Werkt op wifi dus geen bridge nodig en blijkbaar kan je de strips zelfs in zones apart verlichten
heb em net binnen gekregen
https://www.mediamarkt.nl(...)er-pack-1597237.html
Nee daar hoef ik geen pics vanquote:
quote:
Het is gelukt!quote:
Haaahahahah wat een sukkel héquote:
En vervolgens geen commentaar meer durven gevenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik las het gisteren en dacht hoe dan?!
Zou hij die zelf beheren?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Het staat ook nog op zijn insta gewoon
Geen idee maar als iemand jouw imago kan verpesten zorg je toch dat je het in de gaten houdtquote:Op maandag 3 februari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou hij die zelf beheren?
Ja true.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar als iemand jouw imago kan verpesten zorg je toch dat je het in de gaten houdt![]()
Sowieso je zal maar aan het werk zijn en dan zo door een politicus online worden gegooid.
geen idee wat je bedoeltquote:Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zal vast gaan over die uitspraak van Mens.
nog steeds geen ideequote:Op maandag 3 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Harry met zijn Marokkanen uitspraak. Vriend van de show.
Dat verbaast me nietsquote:Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is na 2 berichten de lol weer kwijt ben
Mja, het is meer voor de mensen die me toch al volgenquote:Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is om jezelf te onderscheiden
Gewoon een domein kopen en daar een Wordpress-site op maken
Wordpress heeft volgens mij webshoptemplatesquote:Op maandag 3 februari 2020 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets
[..]
Mja, het is meer voor de mensen die me toch al volgen
Ik ga wel even fröbelen, komt goed
Het regent de laatste tijd verzoekjes (vooral baby Yoda's en andere merch) en ik wil een overzichtje maken van wat ik kan, zonder dat mensen ergens op in hoeven te loggen
Stel je funda voor de grap eens in op de Randstadquote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
de huizenprijzen in mijn gemeente zijn echt compleet achterlijk geworden.
Dat zie ik netquote:Op maandag 3 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Harry met zijn Marokkanen uitspraak. Vriend van de show.
Welke gemeente?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
de huizenprijzen in mijn gemeente zijn echt compleet achterlijk geworden.
quote:Op maandag 3 februari 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zie ik net![]()
Wat een niveau. tering. Sta je daar beetje sjiek te doen in je pak en dan vraag je dit soort dingen.
Is die man zwakzinnig?
Pehehehe.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je funda voor de grap eens in op de Randstad
daar waren de prijzen al achterlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je funda voor de grap eens in op de Randstad
Gulpen-Wittem.quote:
Het is nu één grote gare grachtengordelquote:Op maandag 3 februari 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar waren de prijzen al achterlijk.
hier was het nog enigszins normaal, tot 2-3 jaar geleden
Klopt. 15k ongeveer.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij moet je betalen toch om in dat programma te komen?
buiten de randstad he..quote:
kom eens langsquote:
ja, een eigen aggregaatje op diesel hequote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een eigen aggregaatje op diesel he
Ik heb niet gekeken en dat wil ik zo houdenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dus die kok en die man er naast hebben 15 duizend euros betaald voor dit?
Ja zag net dat stukje op twitter. Tering wat een niveauquote:Op maandag 3 februari 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en dat wil ik zo houden
quote:Op maandag 3 februari 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordpress heeft volgens mij webshoptemplates
www.muckmerchandise.nl
quote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
de huizenprijzen in mijn gemeente heel Nederland zijn echt compleet achterlijk geworden.
Even de grens over, Duitsland in.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En ga je dan naar de randstad om te kunnen fokken?
nee, ik wil geen kinderen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En ga je dan naar de randstad om te kunnen fokken?
Beetje doorbreien! Wat mini-Muckjes in Bangladesh of Pakistan inhuren! Cheap cheap!quote:Op maandag 3 februari 2020 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Een webshop hoeft niet hoor, ik kan het nu al bijna niet bijgewerkt krijgen @:
[..]
Ik zou het wel mooi vinden als alle kinderen met een krijsbare leeftijd de randstad verlatenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wil geen kinderen.
maar goed ook, want ik wil niet naar de randstad
je was okéquote:Op maandag 3 februari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb zaterdag avond zon stoommaaltijd gegeten met zalm. Zalm was nog niet gaar geloof ik en nu heb ik dus sinds zaterdag buikpijn.
Hm.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb zaterdag avond zon stoommaaltijd gegeten met zalm. Zalm was nog niet gaar geloof ik en nu heb ik dus sinds zaterdag buikpijn.
jep.quote:
Lekker borrelenquote:Op maandag 3 februari 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
de crematie zal zijn zo'n 4 minuten in vet van 180 graden zijn.
en als niemand kijkt lekker dubbeldippenquote:Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Vlaggetje erin, lekker in mosterd dopen.
Bah!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als niemand kijkt lekker dubbeldippen
quote:Op maandag 3 februari 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
de crematie zal zijn zo'n 4 minuten in vet van 180 graden zijn.
Sowieso.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als niemand kijkt lekker dubbeldippen
Buda mag niet van ons schaaltje etenquote:
Jammer dat ie niet aan dubbeldippen doet dan.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Buda mag wel van mijn schaaltje eten hoor
Ja, stel je voor er zit zo'n aansteller als buda bij zitquote:
Misschien is zijn eerste dip wel krachtig genoeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet aan dubbeldippen doet dan.
Sowquote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
En dan z'n bek verbranden zeker.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is zijn eerste dip wel krachtig genoeg.
quote:Op maandag 3 februari 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje doorbreien! Wat mini-Muckjes in Bangladesh of Pakistan inhuren! Cheap cheap!
Ik stond zaterdagavond ook even te blazen na een mini-kipcorn die veel heter bleek te zijn dan ik had ingeschatquote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan z'n bek verbranden zeker.
Ja houd dat gewoon lekker voor jezelf smeerlap, er zit niemand op deze info te wachten.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is zijn eerste dip wel krachtig genoeg.
die speeksel blijft gewoon tussen de bal en de nieuw opgeschepte mosterd. Dat weet iedereenquote:Op maandag 3 februari 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wil bitterballen met mosterd, niet met andersmans speeksel.
Lekker vroeg klaar!quote:Op maandag 3 februari 2020 11:01 schreef Bos81 het volgende:
dat was volgens de verwachting maar weinig post. Ik ben nu al klaar met bezorgen
quote:Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die speeksel blijft gewoon tussen de bal en de nieuw opgeschepte mosterd. Dat weet iedereen
Jaquote:Op maandag 3 februari 2020 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker vroeg klaar!
Maar post op maandag?
Sow, anders ik wel.quote:
inmiddels zijn we al 2 uur en 1 appel verderquote:
Ik heb al een bak havermout op en een bruine boterham met kipquote:Op maandag 3 februari 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels zijn we al 2 uur en 1 appel verder
Ik zou 's ochtends toch echt wel bitterballen lusten.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels zijn we al 2 uur en 1 appel verder
nu nog volhouden tot 12:30quote:Op maandag 3 februari 2020 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al een bak havermout op en een bruine boterham met kip
Ik heb ook nog honger, al heb ik teveel gegeten als ontbijtquote:Op maandag 3 februari 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Voedsel, ik wil het.
Brood was nog nét genoeg voor lunch, maar dus niet voor ontbijt.
gisteren geluncht bij de McD.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zou 's ochtends toch echt wel bitterballen lusten.
Mac denk ik ook wel
Frietjes niet zozeer
Spareribs sowieso.
Maar ik doe het niet want #VIESDIK
@:haags_kwartiertje
Koude pizza of babi pangang is ook een prima ontbijtquote:Op maandag 3 februari 2020 11:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zou 's ochtends toch echt wel bitterballen lusten.
Mac denk ik ook wel
Frietjes niet zozeer
Spareribs sowieso.
Maar ik doe het niet want #VIESDIK
@:haags_kwartiertje
Gewoon eet alles.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog honger, al heb ik teveel gegeten als ontbijt
Nee MCD bouwt altijd op, na een tijdje lust je het wel weer een keer maar daarna ben je ook weer even genezen.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren geluncht bij de McD.
dus dat hoef ik voorlopig ook niet meer
De Chinees van gisteravondquote:Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Koude pizza of babi pangang is ook een prima ontbijt
Hoax.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:20 schreef Filosoofert het volgende:
Terwijl je het eet smaakt het prima
Ik vind een big-tasty echt wel lekker hoor (Die sausquote:
dus de B bij LGBTQI2 is bitterbal?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ik identificeer mij als bitterbal.
Soms zo'n zin in een Big Mac he. Terwijl de cheeseburger van de snackbar hiernaast lekkerder is.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind een big-tasty echt wel lekker hoor (Die saus)
Maar een 15 minuten later denk je, wat heb ik eigenlijk gegeten
Ik snap de aantrekkingskracht écht niet. Paar lagen karton.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja. Wist je dat nog niet?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus de B bij LGBTQI2 is bitterbal?
vond de double bacon burger prima binnen te houden.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op maandag 3 februari 2020 11:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
De Chinees van gisteravond![]()
![]()
Smaakt ook om 0500 's ochtends al.
Echt universeel eten...
er gaat een wereld voor me openquote:
welke?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar zomer hadden ze een superlekkere hamburger bij de Mac. Helaas maar tijdelijk
Er gelden blijkbaar andere natuurkundige wetten in Limburg. Vast het hoogteverschilquote:Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die speeksel blijft gewoon tussen de bal en de nieuw opgeschepte mosterd. Dat weet iedereen
Ik wi lde McFondue terugquote:Op maandag 3 februari 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar zomer hadden ze een superlekkere hamburger bij de Mac. Helaas maar tijdelijk
Heerlijkquote:Op maandag 3 februari 2020 11:23 schreef Muck het volgende:
Mijn collega van defensie met woeste baard mee horen en zien zingen met de Spice Girls maakt mijn dag nu al compleet goed
Tsja, wansmaak is ook smaak tochquote:Op maandag 3 februari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht écht niet. Paar lagen karton.
Hamburgertje van de snackbar is ook prima idd, maar waarschijnlijk net zo "magnetron" als die van de mac.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms zo'n zin in een Big Mac he. Terwijl de cheeseburger van de snackbar hiernaast lekkerder is.
Nuggets van de macquote:Op maandag 3 februari 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond de double bacon burger prima binnen te houden.
kipnuggets zijn niet aan mij besteed.
Lekker met de hele afdeling meezingen en dansen!quote:Op maandag 3 februari 2020 11:23 schreef Muck het volgende:
Mijn collega van defensie met woeste baard mee horen en zien zingen met de Spice Girls maakt mijn dag nu al compleet goed
quote:
In Duitsland hebben ze de McRibquote:Op maandag 3 februari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor me open
[..]
welke?
Hij is stiekem heel liefquote:
Doen we regelmatigquote:Op maandag 3 februari 2020 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker met de hele afdeling meezingen en dansen!
Ik weet de naam niet meerquote:Op maandag 3 februari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor me open
[..]
welke?
Waarheid.quote:
Haha, het is beter hoor, dat je het niet lekker vind.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid.
Ik heb er verder ook geen last van gelukkig, slechts verwondering.
Weet je, ik kan écht genieten van een kwalitatieve maaltijd in een goed restaurant, maar een klef broodje knakworst kan ook lekker zijn op zijn tijdquote:Op maandag 3 februari 2020 11:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, wansmaak is ook smaak toch
[..]
Komt omdat je brein je voor de gek aan het houden is, in deze wereld van overvloed kakelt je brein nog steeds veel en vet eten want de winter komt eraan en dan is het lastiger om mamoeten dood te knuppelen voor vet voer, kwestie van niet intrappen.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha, het is beter hoor, dat je het niet lekker vind.
Qua voedingswaarden kun je beter frituurvet drinken denk ik, maargoed.
Alles in balans, zen.
Beter wel! Wij krijgen te vaak de neiging om met messen te gaan gooien.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij is stiekem heel lief
[..]
Doen we regelmatig
Veel storingen? Zeikklant?
Wég van dat toetsenbord en dansen![]()
![]()
Welke zon?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het enige positieve aan vandaag is de zon.
zo lekker manquote:
Oh, ik eet genoeg andere bende hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha, het is beter hoor, dat je het niet lekker vind.
Qua voedingswaarden kun je beter frituurvet drinken denk ik, maargoed.
Alles in balans, zen.
Hier komt 'ie door de wolken piepen.quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 3 februari 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het enige positieve aan vandaag is de zon.
Haha hardop gelachen.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hebt iets met dikke mannen hè?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hebben eerder iets met mijquote:Op maandag 3 februari 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt iets met dikke mannen hè?
Picsquote:
Hey bedanktquote:Op maandag 3 februari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
--->
[ afbeelding ]
Dit is echt fantastisch.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
--->
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was ik maar postbode geworden. Dan ging ik van gleuf naar gleuf.
quote:Op maandag 3 februari 2020 11:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch.
[..]
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch.
[..]
[ afbeelding ]
Is dat 2020-taal voor het verwisselen van een lampje?quote:
nee die lichtstrip aan het verbinden met wifi :pquote:Op maandag 3 februari 2020 11:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is dat 2020-taal voor het verwisselen van een lampje?
Je draadloze lichtstrip?quote:
Ow aha! Nou ben benieuwd hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die lichtstrip aan het verbinden met wifi :p
Huuu.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Hij sprong wat onverwachts aan en fucking vel fel dus hoop dat het geen migraine word.
Ah jaquote:Op maandag 3 februari 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huuu.
Tevens gefixt, want het is sterker dan mezelf.
Lijkt wel een slang johquote:Op maandag 3 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is kan je het via de app helemaal aanpassen naar je wens
je kan zo een bordeel beginnenquote:Op maandag 3 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Prima snoertje idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time
It's something unpredictable, but in the end it's right
I hope you had the time of your life
Of aan je fietswiel. Ook tof.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Prima snoertje idd.
Binnenkant kastje plakken.
Of onder je auto, nooit Need for Speed gespeeld?
Voor op de scooterquote:Op maandag 3 februari 2020 11:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Prima snoertje idd.
Binnenkant kastje plakken.
Of onder je auto, nooit Need for Speed gespeeld?
Frustrerend is dat, als je wéét dat het een bekend liedje is, maar er niet op kan komen welk nummer het is.quote:
Heb je niet een beetje kerstgedachte nu?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Ga hem later achter de tafel plakken waar de pc staat
Onder of boven de Feyenoord sticker?quote:
Alleen echte bazen hebben dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of aan je fietswiel. Ook tof.
Nee :pquote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je niet een beetje kerstgedachte nu?
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Onder of boven de Feyenoord sticker?
[..]
Alleen echte bazen hebben dat.
ADO vriend.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Onder of boven de Feyenoord sticker?
[..]
Alleen echte bazen hebben dat.
Jij bent ook een kloontje van Haags?quote:
Ja natuurlijk. Bitterbal is tot nu toe mijn beste kloonquote:Op maandag 3 februari 2020 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook een kloontje van Haags?![]()
Good Riddance - Green Dayquote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frustrerend is dat, als je wéét dat het een bekend liedje is, maar er niet op kan komen welk nummer het is.
Green dayquote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frustrerend is dat, als je wéét dat het een bekend liedje is, maar er niet op kan komen welk nummer het is.
Veel beter dan je haags_kwartiertje account. Die kun je maar beter door de schredder halen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Bitterbal is tot nu toe mijn beste kloon
Ja ze willen de Geleen verplaatsen. Die zit hier vlakbij. Ik dacht ik spring in het gat wat ontstaatquote:
Maar mijn postaantal ben ik dan kwijt.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel beter dan je haags_kwartiertje account. Die kun je maar beter door de schredder halen.
Ja, ik had 'm al gevonden. Maar de frustraaaatie.quote:
Dat is dan ook het enigequote:Op maandag 3 februari 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar mijn postaantal ben ik dan kwijt.
Wat vindt Basil van roze?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dat gevoel jaquote:Op maandag 3 februari 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm al gevonden. Maar de frustraaaatie.
Minder aan Bitterbal denkenquote:
Of bitterballen maten kopen.quote:
Ik welquote:Op maandag 3 februari 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Dus van het denken aan bitterballen alleen al krijg je obesitas?
last van zeer plaatselijke zwellingen denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Dus van het denken aan bitterballen alleen al krijg je obesitas?
Buik, kont, achterkant zijkanten rug?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
last van zeer plaatselijke zwellingen denk ik.
Eén bil compleet opgezwollen, jeweetz.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buik, kont, achterkant zijkanten rug?
Ontstoken met menselijke champignonsoep?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén bil compleet opgezwollen, jeweetz.
pics?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén bil compleet opgezwollen, jeweetz.
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontstoken met menselijke champignonsoep?
Obesitasquote:
quote:
Cheddahhhhquote:
Ja kloptquote:Op maandag 3 februari 2020 13:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Cheddahhhh![]()
Kun je wel gruwelijk je bek aan verbranden
alleen cheddar?quote:
nee alleen cheddarquote:Op maandag 3 februari 2020 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen cheddar?
of ook een vleessoort?
Ghéhéhéhéquote:Op maandag 3 februari 2020 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen cheddar?
of ook een vleessoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |