Het is bij jou 2 uur laterquote:Op maandag 3 februari 2020 04:54 schreef FranticDJ het volgende:
Nog maar een stukje appeltaart
We hebben wel serieus goede Russische peren.
Ze zien er uit als handgranaten, maar wel veel smaak en goede structuur.
Nee hoor.. Nederlandse tijdquote:Op maandag 3 februari 2020 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is bij jou 2 uur later
Aan een stoofgrapje?quote:Op maandag 3 februari 2020 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed me ook even ergens anders aan denken.
Goed feestje gehad dit weekendquote:
Nice.quote:Op maandag 3 februari 2020 06:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed feestje gehad dit weekend![]()
Nu nog een beetje brakjes, maar dat was het waard
En met HaKaatje?
dat is na 2 berichten de lol weer kwijt benquote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef Muck het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen voor het maken van een blog?
Welke site is handig?
Dat het moeilijk is om jezelf te onderscheidenquote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef Muck het volgende:
Welke site is handig?
En dat iddquote:Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is om jezelf te onderscheiden
Gewoon een domein kopen en daar een Wordpress-site op maken
Geen ervaringen. waar gaje over bloggen?quote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef Muck het volgende:
Welke site is handig?
Arg das kut. Het brein weer actief?quote:Op maandag 3 februari 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lukte niet om in slaap te vallen
En vervolgens niet om wakker te worden zekerquote:Op maandag 3 februari 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lukte niet om in slaap te vallen
quote:Op maandag 3 februari 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arg das kut. Het brein weer actief?
Dat viel mee. Wel de wekker een uur later gezet.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En vervolgens niet om wakker te worden zeker
Lekker als je dat kanquote:Op maandag 3 februari 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat viel mee. Wel de wekker een uur later gezet.
ik heb elke nacht tussen 8 en 9 uur geslapen. Ik heb alsnog niet het idee dat ik uitgeslapen benquote:Op maandag 3 februari 2020 08:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lekker als je dat kan
Ik heb zaterdag op zondag 4 uur geslapen, heb er nog last van...
Niet omdat ik oud ben maar omdat ik het vannacht niet in heb kunnen halen, 6 uurtjes...
Ai das kut.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb elke nacht tussen 8 en 9 uur geslapen. Ik heb alsnog niet het idee dat ik uitgeslapen ben
Reclame ! Spam !quote:Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb gister bij de media markt zon ledstrip besteld. Niet van Philips maar van LIFX. Werkt op wifi dus geen bridge nodig en blijkbaar kan je de strips zelfs in zones apart verlichten
heb em net binnen gekregen
https://www.mediamarkt.nl(...)er-pack-1597237.html
Heeeeyyyyquote:Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu in et promotieteam van LIFX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |