Mja, iets als misselijkheid is natuurlijk een symptoom van zoveelquote:Op maandag 3 februari 2020 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat doe ik echt direct als ik iets heb. En heel veel ookEn dan na een tijdje gewoon weer, op andere sites.
Oh ik dacht dat ik de enige was, dat doet hij dus ook bij jullie?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit zit achter de schermen flink te hosselen merk ik alweer!
Beter dan een appel.quote:
Dan had wel het halve land je nu gehaat!quote:Op maandag 3 februari 2020 21:00 schreef I het volgende:
[..]
Als ik van dat kaartje geweten had, was ik daar nooit heen verhuisd hoor.Dan was ik gewoon naar Noord-Holland gegaan.
Die Knorr dingen zijn inderdaad echt heel zout vaak. Niet nog iets anders in huis?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vanavond bobotie gemaakt, zo'n Knorr wereldgerecht, maar het was echt zo zout, bijna niet te eten.
Dus maar heel weinig van gehad en nu heb ik weer honger.
/liefdagboek
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er promotie stond. Dat zou wel héél snel zijn geweest.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vrijwel nooit aan Utrecht denk. Als het al in mijn hoofd opkomt is het meestal omdat ik daar moet overstappen, of er doorheen moet rijden, onderweg naar andere plaatsen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Of we moeten zo insignificant zijn, dat we simpelweg helemaal geen indruk achterlaten
Ik ben bang dat ik vannacht dus weer niet kan slapen omdat ik de hele dag op bed gelegen hebquote:Op maandag 3 februari 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
AhMaar het was gisternacht ook wel echt laat geworden. Misschien toch proberen straks niet te nachtbaggeren
(zeg ik ook voor mezelf)
Ik heb ook maar een beetje op de bedbank beneden gelegen. Hoop dat ik morgen wat productiever kan zijn.
Ik geef je eigenlijk wel gelijkquote:
Die heb ik net samen met een appel, een bloedsinaasappel en een handje aardbeien in de blender gesmeten.quote:
Ik ben wel wat gewend.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan had wel het halve land je nu gehaat!
Geeft niet hoor! We vergeven je je randomnnessquote:Op maandag 3 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm oke. Ik had weleens dat ik last kreeg van teveel avocado. Een halve gaat nog, maar een hele of meer daarvan kreeg ik heel erge maag/darmkrampe, maar pas na een paar uur.
/random
Sorry ik kan alleen random dingen posten.
quote:
Zit hier nog een verband in?quote:
Ja, ik kan je de hele rits aan dm's nog laten zien!quote:Op maandag 3 februari 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de enige was, dat doet hij dus ook bij jullie?
Of een wortelquote:
Lowlands schijnt ook nog wel leuk te zijn. Ben er zelf alleen nooit geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik geef je eigenlijk wel gelijkHet enige leuke dat ze daar hebben is Six Flags/Walibi, verder zou ik niet weten wat ik er te zoeken heb
Vooral als men dat met open mond eet, en dan ook nog eens behoorlijk smakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Nou, een banaan eten klinkt anders ook behoorlijk goor.
Dacht ik eindelijk speciaal te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik kan je de hele rits aan dm's nog laten zien!
Zo is Strani gewoon
Ja, dan word je wel vaak met Utrecht geconfronteerdquote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vrijwel nooit aan Utrecht denk. Als het al in mijn hoofd opkomt is het meestal omdat ik daar moet overstappen, of er doorheen moet rijden, onderweg naar andere plaatsen.
Ik ben gewoon een heel hartelijk mens.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik kan je de hele rits aan dm's nog laten zien!
Zo is Strani gewoon
Ohja, Lowlands, hoe kan ik dat vergetenquote:Op maandag 3 februari 2020 21:11 schreef I het volgende:
[..]
Lowlands schijnt ook nog wel leuk te zijn. Ben er zelf alleen nooit geweest.Verder heb ik er ook vrij weinig mee ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |