quote:Op zondag 2 februari 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook in Groningen gewoond. Komt dichtbij
quote:
Moeten ze alleen niet te ver bijstellen natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
[..]Nog een half jaartje, daarna staan ze weer recht.
Hij woont er tenminste. Dat kan ik van jou niet zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart dan wel je onacceptabele houding richting Friesland
Fuckquote:Op zondag 2 februari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was de schade al aangericht
quote:Op zondag 2 februari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het met internationale competities (ESF hihi, vooral) wel heel erg dat ik hoop dat Nederland het goed doet. Al ben ik ook wel dat als ik de Nederlandse kut vind, het me niet heel erg veel boeit.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
[..]
Ik hecht überhaupt niet echt veel waarde aan afkomst. Ben ook niet nationalistisch ingesteld ofzo. Kan ook nooit echt "trots" zijn op de prestaties van andere Nederlanders, en dan denken "YESSS, hebben wij als koude kikkerlandje toch maar even gedaan zeg, woehoeee" ofzo.![]()
![]()
Hetzelfde dus met iemand die uit m'n geboorteplaats komt. Voel ik weinig connectie mee.
Die van Trijntje?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
[..]Nog een half jaartje, daarna staan ze weer recht.
Hij zei toch juist dat hij er niks mee had, met Friesland?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Gelukkig zit ze inmiddels al zo'n 35 jaar in Utrecht.quote:
Iddquote:Op zondag 2 februari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt zeker wel interessant ja! Wel lekkere discussies die je dan krijgt![]()
Trump en Kim Jong Un, nee, daar zou ik het niet op kunnen
Ik ook niet. Ik ga niet een sport kijken waar ik geen hol aan vind alleen omdat er een Nederlander meedoet/kans maakt op de titelquote:Op zondag 2 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
[..]
Ik hecht überhaupt niet echt veel waarde aan afkomst. Ben ook niet nationalistisch ingesteld ofzo. Kan ook nooit echt "trots" zijn op de prestaties van andere Nederlanders, en dan denken "YESSS, hebben wij als koude kikkerlandje toch maar even gedaan zeg, woehoeee" ofzo.![]()
![]()
Hetzelfde dus met iemand die uit m'n geboorteplaats komt. Voel ik weinig connectie mee.
quote:Op zondag 2 februari 2020 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten ze alleen niet te ver bijstellen natuurlijk.
Oei, dat moet een zwaar leven zijn geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
Mijn opa (met dezelfde Friese achternaam als ik) is in Groningen geboren en opgegroeid maar had eigenlijk een hekel aan Groningen. En eigenlijk ook aan zijn zeer Groningse moeder. Helaas voor mijn opa is m'n overgrootmoeder 97 geworden.
Ja weet ik veel, jij met je bordelen enzoquote:
Ik wil vanaf nu gewoon mannen waar iets scheefs aan is. Voor de zekerheidquote:Op zondag 2 februari 2020 23:18 schreef I het volgende:
[..]
Idd
En toch zijn ze écht symmetrisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij voor vandaag wel genoeg gestookt hebt sleuteltje!quote:Op zondag 2 februari 2020 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zei toch juist dat hij er niks mee had, met Friesland?
Dat sowieso al niet. Als ik er geen hol aan vind om te kijken, dan interesseert dat hele Oranje-gebeuren me ook niks.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga niet een sport kijken waar ik geen hol aan vind alleen omdat er een Nederlander meedoet/kans maakt op de titel
Zeker! Maar hij heeft het anti-Gronings sentiment aan zijn kinderen en kleinkinderen meegegeven dus het was niet voor niks.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:19 schreef I het volgende:
[..]
Oei, dat moet een zwaar leven zijn geweest.
Of allebei continue omhoog.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:18 schreef I het volgende:
[..]Staan ze straks opeens beiden een kwartslag naar rechts
Nou ik mag hopen dat je het zelf ook had gemerkt als dergelijke taferelen zich daadwerkelijk afgespeeld haddenquote:Op zondag 2 februari 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij met je bordelen enzo
Ik snap wel dat je als fan wel hoopt dat Nederland verder komt, omdat je daar dan ook gewoon meer aan hebt. De kans dat het ESF dan hier georganiseerd wordt, de kans dat je een Nederlandse deelnemer vaker ziet optreden die je goed vindt etc., er hangt dan nogal wat vanaf.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het met internationale competities (ESF hihi, vooral) wel heel erg dat ik hoop dat Nederland het goed doet. Al ben ik ook wel dat als ik de Nederlandse kut vind, het me niet heel erg veel boeit.Maar toch dan wel bij de enveloppenmomenten in spanning, in de hoop dat Nederland er wel door is.
Maar met Utrecht heb ik verder dan weer niks. Ik woon er al zo lang, maar heb er als stad (m.u.v. gehechtheid omdat ik veel plekken ken) niet echt een band mee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |