Wat moeten we zonder zequote:Op zondag 2 februari 2020 23:44 schreef christmastsunami het volgende:
heh, dank u moderators, ik wist het, dank u
Omdat Prince? Lekker hoor.quote:
het mammappelsappie is Hanniequote:
ik moest huilenquote:
je bent niet wijs mijn hart gaat me daar toch tekeer, ik wil meerquote:Op maandag 3 februari 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Das mooi huilenOok als het zeer doet
Stilte is mooi, voor mij niet weggelegd voor nu, maar enjoyquote:Op maandag 3 februari 2020 01:13 schreef christmastsunami het volgende:
ik zou zo stom zijn iets te posten , als ik iets heel ergs mooi hoorde
stilte is alles wat rust
quote:
quote:
over mammappelsap gesprokenquote:Op maandag 3 februari 2020 00:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het mammappelsappie is Hannie
Hey kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Redelijk goeie shit, opzich, vooral Stuck in the Middle.
Harriequote:
Ouchquote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HarrieBen nog wakker, kan niet slapen
Exploding head syndrome.quote:
Ja ik ken het haha.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Exploding head syndrome.
Slaap je bijna, schrik je wakker met bonzend hart omdat je denkt dat je een harde knal hoort... en die knal bestaat alleen in je hoofd. Vet gay
Beetje jammer toch, ofnie?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb "last" van een levenslange verliefdheid op Kate.
Heb je iets nieuws in de aanbieding?quote:
Hahahaha lordie lordie. Hopeloos....!quote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef heracles het volgende:
[..]
Wat vind je hier nou van. Wees eerlijk.
Lordie? Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef heracles het volgende:
[..]
Dat nummer natuurlijk. Lordie lordie
Ik snap m. Je snapt het gewoon nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Lordie? Ik snap niet wat je bedoelt.
Leg even uit dan, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik snap m. Je snapt het gewoon niet
Ben jij oost indisch dom?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Leg even uit dan, ben wel benieuwd.
Echte hill billy die Saparmurat_niyazov. Lolquote:
quote:
Waarom?! Motiveer je keuze. Bak ellende als je het mij vraagtquote:
Wat een tyfuslijers!!!!quote:
Wat ben jij voor sneu figuurquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef heracles het volgende:
[..]
Waarom?! Motiveer je keuze. Bak ellende als je het mij vraagt
Motiveer je antwoord, weet je nogquote:
Bazenplaat welquote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:00 schreef heracles het volgende:
[..]
Motiveer je antwoord, weet je nog
Hebt m alweer aangepast. Misschien vind je het grappig. Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:02 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ben je je humeur verloren, of heb je dat gewoon niet
Ik vind er geen hol aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:03 schreef heracles het volgende:
[..]
Hebt m alweer aangepast. Misschien vind je het grappig. Haha
Nokken, vent.quote:
Nee ik bedoel jou simpele persoontjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:05 schreef heracles het volgende:
[..]
Dat nummer bedoel je. Ik snap je nie.....!
Doe normaal joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:06 schreef heracles het volgende:
[..]
WTF man. Ik vraag alleen maar naar dr mening
Naja....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nee ik bedoel jou simpele persoontje
Je snapt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:07 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Doe normaal joh.
Laatste reactie van mij.
Dat doe ik niet InverHouse. Tuurlijk vind ik jou ook lief. Maar je muziek keuze is baggerquote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:19 schreef heracles het volgende:
[..]
Dat doe ik niet InverHouse. Tuurlijk vind ik jou ook lief. Maar je muziek keuze is bagger
Heb ik je beledigd. Ben jij het gevoelige typjequote:
Ja nee. Bakkes.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:06 schreef heracles het volgende:
[..]
WTF man. Ik vraag alleen maar naar dr mening
Kom jij uut Drenthe?quote:
quote:
Twentequote:
Ja.quote:
GIMME FJOE GIMME FAI GIMME OPIJF:OEJ"FO:EIJ{ÖPEJOEF":quote:
Gastquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GIMME FJOE GIMME FAI GIMME OPIJF:OEJ"FO:EIJ{ÖPEJOEF":
Zo klinkt het welquote:
Zou ik zeker vaker moeten luisteren, lekkere bandquote:
Ik heb een collega die sprekend op die zanger lijkt en daar heb ik net zoveel mee als met een zieke aal, plus ik vind het een schelle plaat maar de wiebelmeisjes maken weer veel goed, haat-liefde.quote:
Ah, dat heb ik ook wel op zekere hoogte maar meer positief. Bijv. Griekse muziek bij mijn plaatselijke Grieks restaurant. Pizza (de eckte) bij mij in buurt met:quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een collega die sprekend op die zanger lijkt en daar heb ik net zoveel mee als met een zieke aal, plus ik vind het een schelle plaat maar de wiebelmeisjes maken weer veel goed, haat-liefde.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook wel op zekere hoogte maar meer positief. Bijv. Griekse muziek bij mijn plaatselijke Grieks restaurant. Pizza (de eckte) bij mij in buurt met:
Je bent me er 1, ik ga denk ik Disney postenquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
Stond een keer te kijken bij een lullige modeshow, was daar eigenlijk te anders voor dus ik stond een beetje stoer te wezen met een biertje in mijn handen en daar zag ik een modemeisje met extreem veel haar, een kort rokje op de catwalk en die bleef maar wiebeldansen op onderstaande muziek, ze zag me kijken en ze keek lang terug en op de een of andere manier had ik een stoere bui en ben ik op dat podium geklommen en mee gaan dansen en toen zag ik pas dat ze wel heel erg knap was maar ik kon niet meer terug, toch drie leuke wilde jaren gehad samen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent me er 1, ik ga denk ik Disney posten
Als ik me verveel ben ik Scar en als ik tijd over me ben ik Mustafar om mezelf goed te voelen.quote:
Ik denk meestal aan deze bij jouquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik me verveel ben ik Scar en als ik tijd over me ben ik Mustafar om mezelf goed te voelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan deze bij jou![]()
Met BasEnAad?quote:
Dat herken ik welquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
Stond een keer te kijken bij een lullige modeshow, was daar eigenlijk te anders voor dus ik stond een beetje stoer te wezen met een biertje in mijn handen en daar zag ik een modemeisje met extreem veel haar, een kort rokje op de catwalk en die bleef maar wiebeldansen op onderstaande muziek, ze zag me kijken en ze keek lang terug en op de een of andere manier had ik een stoere bui en ben ik op dat podium geklommen en mee gaan dansen en toen zag ik pas dat ze wel heel erg knap was maar ik kon niet meer terug, toch drie leuke wilde jaren gehad samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |