Ik heb een collega die sprekend op die zanger lijkt en daar heb ik net zoveel mee als met een zieke aal, plus ik vind het een schelle plaat maar de wiebelmeisjes maken weer veel goed, haat-liefde.quote:
Ah, dat heb ik ook wel op zekere hoogte maar meer positief. Bijv. Griekse muziek bij mijn plaatselijke Grieks restaurant. Pizza (de eckte) bij mij in buurt met:quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een collega die sprekend op die zanger lijkt en daar heb ik net zoveel mee als met een zieke aal, plus ik vind het een schelle plaat maar de wiebelmeisjes maken weer veel goed, haat-liefde.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook wel op zekere hoogte maar meer positief. Bijv. Griekse muziek bij mijn plaatselijke Grieks restaurant. Pizza (de eckte) bij mij in buurt met:
Je bent me er 1, ik ga denk ik Disney postenquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
Stond een keer te kijken bij een lullige modeshow, was daar eigenlijk te anders voor dus ik stond een beetje stoer te wezen met een biertje in mijn handen en daar zag ik een modemeisje met extreem veel haar, een kort rokje op de catwalk en die bleef maar wiebeldansen op onderstaande muziek, ze zag me kijken en ze keek lang terug en op de een of andere manier had ik een stoere bui en ben ik op dat podium geklommen en mee gaan dansen en toen zag ik pas dat ze wel heel erg knap was maar ik kon niet meer terug, toch drie leuke wilde jaren gehad samen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent me er 1, ik ga denk ik Disney posten
Als ik me verveel ben ik Scar en als ik tijd over me ben ik Mustafar om mezelf goed te voelen.quote:
Ik denk meestal aan deze bij jouquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik me verveel ben ik Scar en als ik tijd over me ben ik Mustafar om mezelf goed te voelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan deze bij jou![]()
Met BasEnAad?quote:
Dat herken ik welquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
Stond een keer te kijken bij een lullige modeshow, was daar eigenlijk te anders voor dus ik stond een beetje stoer te wezen met een biertje in mijn handen en daar zag ik een modemeisje met extreem veel haar, een kort rokje op de catwalk en die bleef maar wiebeldansen op onderstaande muziek, ze zag me kijken en ze keek lang terug en op de een of andere manier had ik een stoere bui en ben ik op dat podium geklommen en mee gaan dansen en toen zag ik pas dat ze wel heel erg knap was maar ik kon niet meer terug, toch drie leuke wilde jaren gehad samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |