Zuiderparklaan,quote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
Straat en
[..]
Straatnaam?
Ik kom regelmatig in het Haagje
Ja tigquote:Op zondag 2 februari 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Den Haag zit er wel een Poolse supermarkt
Welk nummer ongeveer? Want lange straatquote:Op zondag 2 februari 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zuiderparklaan,
Ben blij met je post over dat het ook gruwelijk vies kan zijn. Ik ben de geluksvogel die de gruwelijk vieze had.
Jullie hebben in die regio natuurlijke met die kassen veel Polenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tig
Hier in het durp zitten er al twee
Zuiderparklaan 28, 2574 HK Den Haagquote:Op zondag 2 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
We
[..]
Welk nummer ongeveer? Want lange straat
En yep, ik had laatst zo'n zak
Yepquote:Op zondag 2 februari 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jullie hebben in die regio natuurlijke met die kassen veel Polen
Waar ik vroeger in de buurt woonde is gewoon een "werkkamp" uit de grond gestampt.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar verbaast me dat ze bij jou niet ook wonen
Zat kassen en stucgrage woningen in de buurt
Wel 1 in Pijnacker lees ik en 3 in Waddinxveen. Maar 0 in Sweet Lakequote:Op zondag 2 februari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar verbaast me dat ze bij jou niet ook wonen
Zat kassen en stucgrage woningen in de buurt
Oh ik zie het, op de Beresteinlaan, top! Kom ik dinsdagmiddag toevallig in de buurtquote:Op zondag 2 februari 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zuiderparklaan 28, 2574 HK Den Haag
Maar zie nu dat er in bouwlust ook een XL variant van zit.
Anno 2020, waarom nietquote:Op zondag 2 februari 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ik vroeger in de buurt woonde is gewoon een "werkkamp" uit de grond gestampt.
Leuk, vertel even hoe het was, Buitenlandse supermarkten.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik zie het, op de Beresteinlaan, top! Kom ik dinsdagmiddag toevallig in de buurt![]()
Groszek XL
Ja ik hou ervanquote:Op zondag 2 februari 2020 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk, vertel even hoe het was, Buitenlandse supermarkten.
Vanwege het eten of de Poolse chickies?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om te gaan kijken
Meh als ik er ga kijken zal het er wel alleen wemelen van de Poolse klussersquote:Op zondag 2 februari 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanwege het eten of de Poolse chickies?
Ja 305 kg woog hij op het laatst geloof ik.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast is ook gestorven doordat zijn longen te vet waren om nog te kunnen ademen.
Allemaal Pools bier inslaan, potten zuurkool, bieten en worstquote:Op zondag 2 februari 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh als ik er ga kijken zal het er wel alleen wemelen van de Poolse klussers
Ja ernstig ziek, sneu dat dat niet behandeld werd/kon worden of wat dan ookquote:Op zondag 2 februari 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 305 kg woog hij op het laatst geloof ik.
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik hou ervan![]()
Én ik hou van oostblokvoer. Mijn vriendinnen ook, altijd genieten in Duitsland of toen we in Tsjechië waren. Eten als bouwvakkers![]()
Vriendin is Kroatisch, die hebben ook zulk lekker eten daar
Heb ook een keer koolrolletjes in pot gekocht in de Poolse supermarkt. Dat was echt níet wat ik ervan verwacht had, want vers is dat zooo lekker
Ja nou, dat chocolademerk uit de OP is echt fantastisch, hele goede pure chocolade!quote:Op zondag 2 februari 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist zo leuk, dat het altijd een beetje een gok is. En dat kan soms goed en soms heel slecht uitpakken. En sowieso het eten is in dat soort landen vaak wel machtig ja. Vind ook niet alles lekker.
Een Japanse supermarkt lijkt me ook geweldig.
Ik ga van de week kijken of ze die met frambozenvulling hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja nou, dat chocolademerk uit de OP is echt fantastisch, hele goede pure chocolade!
Japanse supermarkt zat er in Rotterdam maar die is foetsie. Amazing Oriental is gelukkig ook tof
Welke? Die in Ypenburg? Die is lekker grootquote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja nou, dat chocolademerk uit de OP is echt fantastisch, hele goede pure chocolade!
Japanse supermarkt zat er in Rotterdam maar die is foetsie. Amazing Oriental is gelukkig ook tof
Ik had een keer puur met kersenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga van de week kijken of ze die met frambozenvulling hebben.
Ja die is wel meest relaxtquote:Op zondag 2 februari 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke? Die in Ypenburg? Die is lekker groot
Nee. Wel gefermenteerde komkommers. Dat heten dan augurken. Ofjah, dinges.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben jullie weleens gehoord van gefermenteerde augurken trouwens? Dat is een dingetje in Hongarije, maar ik heb het nooit elders gezien.
Ken ik niet maar zou het zo proberenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben jullie weleens gehoord van gefermenteerde augurken trouwens? Dat is een dingetje in Hongarije, maar ik heb het nooit elders gezien.
Mijn schoonfamilie maakte die dingen zelf. Komkommer inmaken, boterham er bovenop, dag in de zon laten staan en happen maar. Ik vond het niet helemaal geweldigquote:Op zondag 2 februari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zou het zo proberen
Vanavond nog best veul augurk op, lekker
Ze hebben een foldertje?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb endless scrolling gedaan in dat foldertje van Liesjes Pool, maar kom geen Jogobella tegen
Op hun facebookquote:
Dat is toch niet echt helemaal hoe fermentatie werktquote:Op zondag 2 februari 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie maakte die dingen zelf. Komkommer inmaken, boterham er bovenop, dag in de zon laten staan en happen maar. Ik vond het niet helemaal geweldig
Waarom niet? Dit gaat gisten als een gekko.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt helemaal hoe fermentatie werkt![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op hun facebookVolgens mij honderd folders onder elkaar want ik kwam steeds dezelfde pot mayo tegen. Die is dus vaak in de aanbieding
Ah die heb ik zien liggen, naast de Euromast toch?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die is wel meest relaxt
Kom ook weleens bij de Tokoboot in Rotterdam want is vlakbij werk
Ja, gecontroleerd is ok, dit klinkt wat boersquote:Op zondag 2 februari 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit gaat gisten als een gekko.
Die kaas plemp je op o.a. augurkenquote:
Klopt!quote:Op zondag 2 februari 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah die heb ik zien liggen, naast de Euromast toch?
Dat klopt. Is ook echt een boer’n specialiteit op z’n Hongaars.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, gecontroleerd is ok, dit klinkt wat boers
Dat ding is ooit een poos dicht geweest omdat er ratten zo groot als tekkels rondliepenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah die heb ik zien liggen, naast de Euromast toch?
Die oostblokkerts zijn dol op hun pilletjes. In Hongarije heb je op elke straathoek een apotheek. Als je je bij de dokter meldt omdat je moet niezen ga je met een stapel recepten weer naar buitenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag bij de kassa dat ze ook een halve Poolse apotheek hebben.
Wat is het precies? Ga ik wel in de winkel kijken voor je. Of zijn het die chocoladedingen met yoghurtvulling waar we het eerder wel eens over gehad hadden?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb endless scrolling gedaan in dat foldertje van Liesjes Pool, maar kom geen Jogobella tegen
Augurkjes, gezouten krieltjes in schil, zilveruitjes. Klassieke raclettequote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het precies? Ga ik wel in de winkel kijken voor je. Of zijn het die chocoladedingen met yoghurtvulling waar we het eerder wel eens over gehad hadden?
Dokter vertelt je daar ook weer wanneer je beter bent; tot die tijd lekker niet werkenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die oostblokkerts zijn dol op hun pilletjes. In Hongarije heb je op elke straathoek een apotheek. Als je je bij de dokter meldt omdat je moet niezen ga je met een stapel recepten weer naar buiten
Gadver!!!quote:Op zondag 2 februari 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Is ook echt een boer’n specialiteit op z’n Hongaars.Net als de worsten gevuld met hersensmurrie. Allemaal
Koos móet altijd Mami Nova yoghurt kopen als we in Frankrijk zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee die niet. Aardbeienjoghurt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dokter vertelt je daar ook weer wanneer je beter bent; tot die tijd lekker niet werken
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt! Alleen krijg je in Hongarije nog maar 70% van je salaris. En dat alleen de eerste drie weken, want daarna val je terug naar bijstandsniveau
In Duitsland koop ik altijd potten Ehrmannquote:Op zondag 2 februari 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos móet altijd Mami Nova yoghurt kopen als we in Frankrijk zijn
in alle frikandellen die frikandel heten ookquote:Op zondag 2 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit in Hongarije bent: in alle worsten die hurka heten zit orgaanvlees.
Ik vind haggis wel lekker maar lever enzo nietquote:Op zondag 2 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit in Hongarije bent: in alle worsten die hurka heten zit orgaanvlees.
Ja die zijn briljant, die met hazelnootquote:Op zondag 2 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland koop ik altijd potten Ehrmann
Ook nog nooit opquote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind haggis wel lekker maar lever enzo niet
Maar dat publiek is toch vreselijk daar?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou een mooie plek zijn voor een meet
Neuh, in frikandellen zit separatorvlees, maar geen orgaanvlees. Dat is een broodje apenorgaanquote:Op zondag 2 februari 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in alle frikandellen die frikandel heten ook
Goed tegenwicht tov Fokkersquote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dat publiek is toch vreselijk daar?
Lekker, lamsvlees/schapenvlees (vooral allerlei soorten orgaan) met havermout en whisky en kruiden samen gegaard. Is écht lekkerquote:
ik wacht nog op extra dure frikandellen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, in frikandellen zit separatorvlees, maar geen orgaanvlees. Dat is een broodje apenorgaan
Het zijn van die worsten waar de inhoud uitloopt als je er in snijdt.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind haggis wel lekker maar lever enzo niet
Jij eet toch wel frikandelletjes?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wacht nog op extra dure frikandellen.
Van scharrelseparator.
Klinkt prima eetbaarquote:Op zondag 2 februari 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, lamsvlees/schapenvlees (vooral allerlei soorten orgaan) met havermout en whisky en kruiden samen gegaard. Is écht lekker
Frikandel is wel eetbaar,maar is niet iets dat ik zou bestellen bij een cafetaria.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij eet toch wel frikandelletjes?
Ik vind ze echt heerlijk
Geheid, je zou maar ruzie met moslims krijgenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de meeste frikandellen niet van kip tegenwoordig?
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geheid, je zou maar ruzie met moslims krijgen
Die van mora zijn van kippenseparatorvlees en varkensspek. Niet halal dusquote:Op zondag 2 februari 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geheid, je zou maar ruzie met moslims krijgen
Als ze het hebben, bestel ik een Javaanse frikandel met pindasausquote:Op zondag 2 februari 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frikandel is wel eetbaar,maar is niet iets dat ik zou bestellen bij een cafetaria.
Ah dat is wel acceptabelquote:Op zondag 2 februari 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Die van mora zijn van kippenseparatorvlees en varkensspek. Niet halal dus
Wat heeft halal (en kosher) met dierenleed te maken? Oh mensen die dat zuelug vinden bedoel jequote:Op zondag 2 februari 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind dat hele halal gezeik zo enorm hypocriet he. Als dierenleed toch een issue voor je is, dan eet je toch helemaal geen vlees
Knorrieknorrie is een onrein dier, volgens moslims.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind dat hele halal gezeik zo enorm hypocriet he. Als dierenleed toch een issue voor je is, dan eet je toch helemaal geen vlees
Gewoon een (kwekkeboom)kroket of mexicanoquote:Op zondag 2 februari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze het hebben, bestel ik een Javaanse frikandel met pindasaus
nou ja dat. Als dierenleed daar geen argument in is, dan wat WEL?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft halal (en kosher) met dierenleed te maken? Oh mensen die dat zuelug vinden bedoel je
Mexicano, ook lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een (kwekkeboom)kroket of mexicano
Een mexicano is natuurlijk eigenlijk ook maar gewoon een soort frikandel alleen dan met wat meer smaakquote:Op zondag 2 februari 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mexicano, ook lekkerDordtse Glorie
Als je een normale slachterij ziet is daar echt niet minder dierenleed dan in een halal variantquote:Op zondag 2 februari 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dat. Als dierenleed daar geen argument in is, dan wat WEL?
God heeft het zo gewild etc.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dat. Als dierenleed daar geen argument in is, dan wat WEL?
Komt dat uit mijn geboortestadje?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mexicano, ook lekkerDordtse Glorie
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mexicano is natuurlijk eigenlijk ook maar gewoon een soort frikandel alleen dan met wat meer smaak.
Ik heb dan wel Dordt in mijn paspoort staan maar verder heb ik er niet zoveel meequote:Op zondag 2 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Komt allemaal op hetzelfde neer. Maar een Mexicano is wel lekker pittig. En bedacht in Dordrecht
Wist ik nietquote:Op zondag 2 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Komt allemaal op hetzelfde neer. Maar een Mexicano is wel lekker pittig. En bedacht in Dordrecht
Staat bij mij ook als geboortestad, woon er sinds 1995 niet meerquote:Op zondag 2 februari 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordt in mijn paspoort staan maar verder heb ik er niet zoveel mee
25 miljoen per jaarquote:Op zondag 2 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Ik heb Breda in mijn paspoort staan, maar daar heb ik ook weinig mee. Dordrecht ben ik wel verknocht aan geraakt.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordt in mijn paspoort staan maar verder heb ik er niet zoveel mee
Dat doen ze goedquote:Op zondag 2 februari 2020 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25 miljoen per jaar
https://www.foodinspirati(...)mexicano/vj9EhseRfj/
Breda vind ik dan weer een van de weinige steden die ik wel prima vind om heen te gaan, ik heb verder niet zoveel met stedenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Breda in mijn paspoort staan, maar daar heb ik ook weinig mee. Dordrecht ben ik wel verknocht aan geraakt.
Zeker een leuke stad!quote:Op zondag 2 februari 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breda vind ik dan weer een van de weinige steden die ik wel prima vind om heen te gaan, ik heb verder niet zoveel met steden.
Ik Wijk bij Duurstedequote:Op zondag 2 februari 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah die ken ik wel, wel mensen gekend die daar iets mee haddenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De Dordtse slager De Vries heeft de frikandel bedacht en later ook de Mexicano. Inmiddels is het een snackfabrikant die vooral aan horeca levert.
Snel omdopen in Wijk bij Muckstedequote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik Wijk bij Duurstede![]()
Of zoals de rest van Nederland zegt: huh? Wáár?!
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel omdopen in Wijk bij Muckstede
Prima, lekker relaxedquote:
"Waar krijgt de Rijn een gaatje?"quote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ken het qua naam, maar zou het niet kunnen aanwijzen op de kaartquote:Op zondag 2 februari 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Same met jouw woonplaatsquote:Op zondag 2 februari 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het qua naam, maar zou het niet kunnen aanwijzen op de kaart
Vakantiemanquote:Op zondag 2 februari 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het qua naam, maar zou het niet kunnen aanwijzen op de kaart
Denk dat @Budapestenaar die wel aan zou kunnen wijzen hoor.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:Budapestenaar die wel aan zou kunnen wijzen hoor.
Ja jullie komen beide uut de provincie.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:Budapestenaar die wel aan zou kunnen wijzen hoor.
Ja en jij bent een halve mof, je woont ook alleen maar aan de kust om kuilen te kunnen graven.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jullie komen beide uut de provincie.
Staat je skoetah er nog?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jij bent een halve mof, je woont ook alleen maar aan de kust om kuilen te kunnen graven.
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Waar krijgt de Rijn een gaatje?"![]()
.Dat is serieus een lokaal liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Echt wel.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Bitterbal heeft nog geen UI met een bitterbal
Even f5 Koenquote:Op zondag 2 februari 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Bitterbal heeft nog geen UI met een bitterbal
Owwwwwww nu snappikkutquote:Op zondag 2 februari 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ze overheen kijkt is een bitterbal
Eerder van die halve kuiltjes die je over het hoofd ziet en je je enkel in verstuikt terwijl ze achter een bosje zit te gniffelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine kuiltjes, waar net een bitterbal in past.
quote:Op zondag 2 februari 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder van die halve kuiltjes die je over het hoofd ziet en je je enkel in verstuikt terwijl ze achter een bosje zit te gniffelen.
Want? Je hoort fapfap in het filmpje wat hij net stuurde?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een match op badoo en hij gaat volgens mij langzaam richting een dickpick
nee hij stuurde een foto van hem op de bank liggend zo vanaf broekhoogte naar beneden. Geen idee waarom.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Want? Je hoort fapfap in het filmpje wat hij net stuurde?
Imposante bobbel?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij stuurde een foto van hem op de bank liggend zo vanaf broekhoogte naar beneden. Geen idee waarom.
Hou het gesprek nog ff gaande kijken wat die doet
ben benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2020 23:05 schreef Muck het volgende:
Ik kan het niet zo 123 vinden Fles, maar ik kom er op terug
Ja weet niet. Gesprek is ff stil, geen zin. Misschien morgen verderquote:Op zondag 2 februari 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imposante bobbel?
Hoe is het met dat Griekse baardje van vanmiddag?
Die opzij rollende ogen en dat kwispelstaartje blijven geniaal. In mijn hoofd kwispelt Bitterbal de hele dag.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het groot zie je het beter:
[ afbeelding ]
Als ik een staart had gehad wel ja :pquote:Op zondag 2 februari 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die opzij rollende ogen en dat kwispelstaartje blijven geniaal. In mijn hoofd kwispelt Bitterbal de hele dag.
Ik hoop voor je dat het wat wordtquote:Op zondag 2 februari 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet. Gesprek is ff stil, geen zin. Misschien morgen verder
Als ik zelfde dag interesse verlies meestal nietquote:Op zondag 2 februari 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het wat wordt
Dan moet met FOK! trouwen. Hier hang je nog steeds rondquote:Op zondag 2 februari 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik zelfde dag interesse verlies meestal niet
Voor vandaag welquote:Op maandag 3 februari 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je interesse in FOK! kwijt was
En mezelfquote:Op maandag 3 februari 2020 02:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik had je knock out moeten boksen hè?
Moet eigenlijk half 5 op maar sliep al om 21.00.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus. Ik slaap nog niet eens
Ik moet om zeven uur op en heb nog geen oog dichtgedaanquote:Op maandag 3 februari 2020 03:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet eigenlijk half 5 op maar sliep al om 21.00.
Jawel jawelquote:Op maandag 3 februari 2020 03:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, die twee uurtjes minder trek je toch nog wel?
Komt het?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet om zeven uur op en heb nog geen oog dichtgedaan
Jij kan ook niet slapen?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, die twee uurtjes minder trek je toch nog wel?
Nou niks.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 03:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou niks.
Ik zit nu een cracker met Heinz Sandwich Spread te eten. Wat een vieze zure zooi
Dat potje kan zo gelijk in de vuilnisbak.
Nope..quote:
Dat komt vanzelf, later op de dagquote:Op maandag 3 februari 2020 03:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist ik het maar. Ik ben gewoon totaal niet moe
Gewoon gaan liggenquote:Op maandag 3 februari 2020 03:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar een paar uur slaap was toch wel prettig geweest
Dan zit ik op kantoorquote:Op maandag 3 februari 2020 03:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nope..
[..]
Dat komt vanzelf, later op de dag
quote:Op maandag 3 februari 2020 03:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen drie uur gedaan![]()
quote:Op maandag 3 februari 2020 03:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen drie uur gedaan![]()
Eensquote:Op maandag 3 februari 2020 03:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Zeker zonder al teveel lichtvervuiling ergens
Dat bedoel ikquote:
Niet meer dan terecht als je dat vrijwillig ergens op smeertquote:Op maandag 3 februari 2020 03:19 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu ben ik misselijk door die Heinz Sandwich Kots.
Kantoortuinquote:Op maandag 3 februari 2020 03:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat bedoel ikAls je een eigen kantoor hebt, ga je dat wel meer waarderen. In zo een kantoortuin valt het toch op als je even gaat powernappen onder je bureau..
Je hebt gelijk. Ik was naïef dat ik dacht dat het lekker kon zijn op een cracker.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht als je dat vrijwillig ergens op smeert
quote:Op maandag 3 februari 2020 03:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik jou zie, vrolijk ik wel op ja
In een hoekje achter een plant een optie?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kantoortuin
Wat doe jij overdag?
quote:Op maandag 3 februari 2020 03:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In een hoekje achter een plant een optie?
Vandaag niet zoveel vermoed ik
Mijn aanwezigheid niet voldoende?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
* Scary_Mary wacht af in spanning
Op dit tijdstip is het je vergeven, ook al heb je geen vreetkickveroorzakende drugs op ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was naïef dat ik dacht dat het lekker kon zijn op een cracker.
Ach wat meer (b)romance kan het forum wel gebruikenquote:Op maandag 3 februari 2020 03:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt wel een homo erotische scene
Ja tochquote:Op maandag 3 februari 2020 03:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach wat meer (b)romance kan het forum wel gebruiken
Geen idee, wij kennen elkaar niet zo geloof ik. En ik hoopte stiekem op iets meer dan alleen je aanwezigheidquote:Op maandag 3 februari 2020 03:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid niet voldoende?
Nou ja, zo ver wil ik ook weer niet gaanquote:Op maandag 3 februari 2020 03:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt wel een homo erotische scene
Ik moet even op gang komen oké?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee, wij kennen elkaar niet zo geloof ik. En ik hoopte stiekem op iets meer dan alleen je aanwezigheidNog iets lolligs ofzo
Ik zie ruimte voor enige onderhandeling Haags, zet 'm op!quote:Op maandag 3 februari 2020 03:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zo ver wil ik ook weer niet gaan
Ik heb wel een kop koffie op.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is het je vergeven, ook al heb je geen vreetkickveroorzakende drugs op ofzo.
quote:Op maandag 3 februari 2020 03:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ruimte voor enige onderhandeling Haags, zet 'm op!
Lolquote:Op maandag 3 februari 2020 03:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet niet waar je dat ziet, maar nee..
Na een riante zes uur slaap? Tsskquote:Op maandag 3 februari 2020 03:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet even op gang komen oké?
Ben je dan toch een bot?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Downtime is bijna, zie ik jullie daarna?
Ja precies. Koffie enzo...quote:Op maandag 3 februari 2020 03:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Na een riante zes uur slaap? Tssk![]()
Nee grapje, het is ook leuker om even de tijd nemen om wakker te worden enzo
Decaf?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een kop koffie op.
Waar kan ik anders heen?!quote:Op maandag 3 februari 2020 03:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Downtime is bijna, zie ik jullie daarna?
Je typt niet zo ver, dus dat geeft te denken..quote:Op maandag 3 februari 2020 03:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet niet waar je dat ziet, maar nee..
Neequote:Op maandag 3 februari 2020 03:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Decaf?
[..]
Waar kan ik anders heen?!
Ja dat half uurtje maakt nu ook niet meer uit.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is wel te hopen voor hem ja. Jij blijft gewoon wakker?
Oh nu je het zegt, het is nog maar een half uurtje ja. Al zijn die soms wel echt mucho belangrijk. Team Snooze!quote:Op maandag 3 februari 2020 04:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat half uurtje maakt nu ook niet meer uit.
Ach ja, ik heb mijn uurtjes wel gepakt al. Prima!quote:Op maandag 3 februari 2020 04:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, het is nog maar een half uurtje ja. Al zijn die soms wel echt mucho belangrijk. Team Snooze!
Reis vaak met de trein van iets over half 6.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:06 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je zoveel reistijd of gewoon een baan die vroeg start ofzo?
Vijf dagen in de week?quote:Op maandag 3 februari 2020 04:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reis vaak met de trein van iets over half 6.
Beide hahaquote:Op maandag 3 februari 2020 04:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is je werk en/of je salaris zo leuk of ben gewoon zo'n ochtendmens?
Benieuwd naar je baan nu..quote:
Nice. Ik ben het gewend, zou ook niks anders willen.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Benieuwd naar je baan nu..
Ben niet zo een ochtendmens, maar meestal ook weer geen ochtendhumeur. Gelukkig hoef ik niet iedere dag en zo vroeg.
Gewoon direct bij opening supermarkt om 8 uur kopenquote:Op maandag 3 februari 2020 04:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Muffins voor ontbijt, gaat hier ook komen geloof ik. Verbaast om dat soort zoetigheid in de provincie ergens aan te treffen hier. Of misschien moet ik vaker op pad..
Ik ben wel wat gewend, maar de baan waar ik dat niet anders voor zou willen ben ik nog niet tegen gekomen..quote:Op maandag 3 februari 2020 04:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Ik ben het gewend, zou ook niks anders willen.
Hoe laat sta jij normaal gesproken op dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 04:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, maar de baan waar ik dat niet anders voor zou willen ben ik nog niet tegen gekomen..
Ja, daar kom ik pas echt mijn bed voor uit!quote:Op maandag 3 februari 2020 04:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon direct bij opening supermarkt om 8 uur kopen
quote:Op maandag 3 februari 2020 04:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik pas echt mijn bed voor uit!
Ligt een beetje aan de dag, maar op een gewone dag rond 7en.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe laat sta jij normaal gesproken op dan?
Dat is een heerlijke tijd.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de dag, maar op een gewone dag rond 7en.
Meh, zo in het donker niet. De heerlijkste tijd is mijn tijd. Zonder wekker. Als ik wèl slaapquote:Op maandag 3 februari 2020 04:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een heerlijke tijd.
Ja maar goed, zelfs in het weekend word ik vroeg wakkerquote:Op maandag 3 februari 2020 04:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meh, zo in het donker niet. De heerlijkste tijd is mijn tijd. Zonder wekker. Als ik wèl slaap
Je wilde niet anders meer toch?quote:Op maandag 3 februari 2020 04:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar goed, zelfs in het weekend word ik vroeg wakker
Jaquote:Op maandag 3 februari 2020 04:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je wilde niet anders meer toch?Heb je nog wat aan je dag!
quote:Op maandag 3 februari 2020 04:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel aardig.. mooi stukje vaarwater vandaag
Beter nu dan midden in de kantoortuinquote:Op maandag 3 februari 2020 04:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda is echt in slaap gevallen
Kom even een bakkie Cykakoffie doen. Dan gaan jouw scud raketten ook rammelen.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Goedemorgen FranticDJ. Staat je bass niet wat te ruig in de mix als de luiken rammelen? Of ben je ook zo een muziek moet je voelen mens?
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter nu dan midden in de kantoortuin
In Japan wordt dit gewaardeerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 04:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter nu dan midden in de kantoortuin
Eindelijk bied iemand mij ook een bakje koffie aan! Wat liefO+quote:Op maandag 3 februari 2020 04:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom even een bakkie Cykakoffie doen. Dan gaan jouw scud raketten ook rammelen.
Dat zijn die katten die koffie bonen opeten en uitkakken en wat mensen dan weer opdrinken.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 04:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zijn die katten die koffie bonen opeten en uitkakken en wat mensen dan weer opdrinken.
Kost 35 euro voor een bakkie.
Terecht, die katten hebben ook recht op een fatsoenlijk salaris natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2020 04:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zijn die katten die koffie bonen opeten en uitkakken en wat mensen dan weer opdrinken.
Kost 35 euro voor een bakkie.
Hmm okquote:Op maandag 3 februari 2020 04:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kopi_loewak
Echt he. Kakweerquote:Op maandag 3 februari 2020 04:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom maar door.. stront waait hier nog van de luiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |