quote:Jack van Gelder presenteert met ingang van komend seizoen iedere zondag van 21:30 uur tot 22:30 uur op Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal het nieuwe voetbaltalkshow Rondo. Hierin bespreekt Jack samen met Jan van Halst, Wim Kieft en twee wekelijks wisselende gasten alle nationale en internationale topvoetbal met uiteraard de focus op de Premier League en de Primera División maar ook de Eredivisie.
GODVERDOMME.twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 06-02-2020 om 16:59:21Mijn debuut in Rondo zondag. https://t.co/ConWRsWkty reageer retweet
German cocksuckerquote:Op zondag 9 februari 2020 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haggie kan beter zijn hoofd in een krokodil steken.
He's crazy.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ten Hag: Je speelt niet meer in de Champions League.
Van Halst: Dat kan ook een voordeel zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is echt een waanzinnig slecht programma. Holytering.
Willem kan het maar beter bij damesvoetbal houden. Ik snap ook helemaal niet waarom @johannes_vermeer zo'n grote fan van hem is.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:30 schreef Mansjester het volgende:
Willem!
Ajax speelde echt matig tot slecht deze groepsfase en had de eerste wedstrijden mazzel qua uitslag.
Alleen Willem Vissers probeert nog een paar vragen te stellen. Voor de rest dringen ze allemaal hun mening op en stellen ze suggestieve vragen.quote:
Jan en Joeri denken ook echt dat ze het allemaal uitgevonden hebben.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Willem Vissers probeert nog een paar vragen te stellen. Voor de rest dringen ze allemaal hun mening op en stellen ze suggestieve vragen.
Youri is al weken waanzinnig slecht. Nu ook weer doen alsof er bij Ajax volkomen randdebielen werken en ze onbeholpen met spierblessures omgaan. Dat is bij Atlético en Barça ongeveer 86 keer erger.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jan en Joeri denken ook echt dat ze het allemaal uitgevonden hebben.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van deze uitzending.
zidane ookquote:Op zondag 9 februari 2020 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Setien al problemen, ja? Donderdag hadden ze gewoon moeten winnen.
Zidane doet het gewoon prima.quote:
Vandaag weer 1-4 gewonnen.quote:
Casemiro kon niet spelen, geen Carvajal. Spelers die heel belangrijk zijn voor de defensie. En de Odegaard-Isak combinatie is daarentegen waanzinnig.quote:
als ze kampioen worden zou ik zeer tevreden zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Casemiro kon niet spelen, geen Carvajal. Spelers die heel belangrijk zijn voor de defensie. En de Odegaard-Isak combinatie is daarentegen waanzinnig.
Real Madrid wordt gewoon kampioen.
Ik denk het ook. Ik heb Barcelona ook al een keer of wat verschrikkelijk slecht zien spelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Casemiro kon niet spelen, geen Carvajal. Spelers die heel belangrijk zijn voor de defensie. En de Odegaard-Isak combinatie is daarentegen waanzinnig.
Real Madrid wordt gewoon kampioen.
Ik denk Zidane ook. Die heeft al meermaals aangegeven dat hij graag de Liga zou willen winnen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ze kampioen worden zou ik zeer tevreden zijn
Donderdag waren ze prima, maar ontbraken de goals. Deze selectie is gewoon niet breed en gaat het conditioneel afleggen op een bepaald moment.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik heb Barcelona ook al een keer of wat verschrikkelijk slecht zien spelen.
Eens kijken wat ze straks doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Donderdag waren ze prima, maar ontbraken de goals. Deze selectie is gewoon niet breed en gaat het conditioneel afleggen op een bepaald moment.
nationaal zo weinig prijzen pffquote:Op zondag 9 februari 2020 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk Zidane ook. Die heeft al meermaals aangegeven dat hij graag de Liga zou willen winnen.
Betis is een leuk team. Veel voetbal. Ben benieuwd.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
SPEELT FRENKIE DE JONG?
SPEELT MATHIJS DE LIGT? EN ALS HIJ SPEELT IS DAT DAN ALS RECHTERCENTRALE?
SPEELT LUUK DE JONG?
SPEELT JASPER CILESSEN? IS HIJ AL FIT?
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 16-02-2020 om 19:35:30Één Haagse zwaluw maakt natuurlijk geen zomer, maar @PSV weet weer wat winnen is!In #Rondo natuurlijk aandacht voor de Eindhovenaren!🎙 @jackvangelder💬 @boulahrouz81, @HenkSpaan9, @aad300 en Youri Mulder⏰ 19:50📺 Ziggo Sport https://t.co/cYikK7Rj2v reageer retweet
Dus?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas voor Aad is Pardew een grotere coach dan Aad was geweest
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas voor Aad is Pardew een grotere coach dan Aad was geweest
http://www.aaddemos.com/resume/quote:Op zondag 16 februari 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergelijk de prijzenkasten maar eens.
quote:
En ik geef hem nu ook weinig kansquote:
Dat kan echt nietquote:Op zondag 16 februari 2020 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
BRAMA VERGELIJKEN MET TOTTI
quote:
Aad is knettergek.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
Aad is de enige die verstand heeft van voetbal
Nou nou nou, we hebben het hier wel over de grote Aad300.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
en dat terwijl tactisch meesterbrein John de Wolf aan tafel zat.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Kan Jack gewoon niet zijn bek houden, hij is presentator maar praat alsof ie Cruijff is
het hetquote:Op zondag 23 februari 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Is dit het terugkijken waard?
Ik denk dat het het antwoord wel weet
Bedankt user Caland, aangepastquote:
De Oosttribune -> FC Rijnmond @PowerLoungenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Rondo, Goede morgen eredivisie en Studio Voetbal zijn wel allemaal ook echt flop shows.
FC Rijnmond is nog het beste .
Alles zonder hijgerige Schelvis en Nollesaids > Rijnmondquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Oosttribune -> FC Rijnmond @:PowerLoungen
Dit zat net bij Rondo. En een andere kwal van een presentator omdat Sjek met zn bolle lijf ergens op het strand mensen irriteert.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles zonder hijgerige Schelvis en Nollesaids > Rijnmond
Aad had vanavond over alles gelijk, behalve over Vlapquote:Op zondag 8 maart 2020 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heeft Aad iets tegen die Vlap ofzo? Lijkt wel of t persoonlijk is. Ben wel benieuwd naar de tweets van Pa Vlap eigenlijk
Aad is een gigantische vlapdrol die eigenlijk zelden tot nooit op iets zinnigs te betrappen valt.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Aad had vanavond over alles gelijk, behalve over Vlap
Heeft in tegenstelling tot zijn tafelgenoten bij rondo genoeg zinnigs vertelt. Leuke woordspeling. Dat wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aad is een gigantische vlapdrol die eigenlijk zelden tot nooit op iets zinnigs te betrappen valt.
Gaat ook beetje Bryan Roy achterna qua gedrag somsquote:Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Bolasie het volgende:
Sjek heeft flink wat zonnebankjes gepakt in de coronaperiode.
Ja ik kan de domheid ook even niet aanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tering domme redenaties van Jack en Youri. Echt geen woorden voor
Pijnlijk domme opmerking maatquote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
Begin anders bij Akwasi die Piet in z'n gezicht ging schoppen
Nee, dat is namelijk mede de reden waarom Derksen dat foute grapje maakt. Je kan Derksen z'n opmerking niet los zien alsof hij het over zomaar een donker iemand zegt.quote:
Ook vrij dom om zo'n grapje te maken om die redenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk mede de reden waarom Derksen dat foute grapje maakt. Je kan Derksen z'n opmerking niet los zien alsof hij het over zomaar een donker iemand zegt.
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook vrij dom om zo'n grapje te maken om die reden
draait op Ziggo Docuquote:Op zondag 21 juni 2020 22:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is echt komkommertijd, zend Real uit.
Mauries de Hond.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Jack is 1 van de meest idiote opiniemakers van de afgelopen tijd.
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Jack is 1 van de meest idiote opiniemakers van de afgelopen tijd.
Ja je kan iedereen hier wel van domheid betichten (3 posts achter elkaar) maar dat maakt het nog niet waar.quote:
Eens welquote:Op zondag 21 juni 2020 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit gebeurt toch ook wel bij blanke/rooie voetballers
Tsja, of het handig of terecht is... niet echt he, maar ik vind het wel anders als zo'n foute grap over zomaar iemand wordt gemaakt of over iemand die net met geweld heeft gedreigd richting mensen die als Zwarte Piet verkleed gaan in November. Dan zie ik die foute grap meer als een steekje terug omdat je een flapdrol bent.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iedereen?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je kan iedereen hier wel van domheid betichten (3 posts achter elkaar) maar dat maakt het nog niet waar.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik kan de domheid ook even niet aan
quote:
Heb je ook nog andere invalshoeken, behalve iets dom te noemen?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je ook nog andere invalshoeken, behalve iets dom te noemen?
Prima om die vent belachelijk te maken natuurlijk. Maar dat hoeft niet op een manier waarmee je niet alleen hem maar veel meer belachelijk maaktquote:Op zondag 21 juni 2020 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, of het handig of terecht is... niet echt he, maar ik vind het wel anders als zo'n foute grap over zomaar iemand wordt gemaakt of over iemand die net met geweld heeft gedreigd richting mensen die als Zwarte Piet verkleed gaan in November. Dan zie ik die foute grap meer als een steekje terug omdat je een flapdrol bent.
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je voelt je nogal aangesproken kennelijk
Totaal niet, maar leuk dat je de vraag ontwijkt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef skysherrif het volgende:
Je voelt je nogal aangesproken kennelijk @:maxi-mus
Verkeerde gequotequote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.
Ik bepaal toch zelf welke mensen ik stuitend dom vind. Daar mag je het met me oneens zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet, maar leuk dat je de vraag ontwijkt.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Misschien omdat de donkere coaches in het buitenland nauwelijks wat hebben gepresteerd
Er zitten bijvoorbeeld twee aan tafel
Ja dat bepaal jij inderdaad zelf ja, ik zie verder niet wat het toevoegt 3 posts achter elkaar zonder verder een argument te noemen maar misschien verwacht ik wat teveel van een mod/user.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bepaal toch zelf welke mensen ik stuitend dom vind. Daar mag je het met me oneens zijn.
Geniale tactieken altijd bij de Afrika cup.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Misschien omdat de donkere coaches in het buitenland nauwelijks wat hebben gepresteerd
Schuld van die witte Alan Shearerquote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Okequote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat bepaal jij inderdaad zelf ja, ik zie verder niet wat het toevoegt 3 posts achter elkaar zonder verder een argument te noemen maar misschien verwacht ik wat teveel van een mod/user.
Zijn meestal mislukte westerse coaches.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geniale tactieken altijd bij de Afrika cup.
is soms nodig om hypocrisie te duidenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Jack is op de whataboutism tour vanavond.
En de keepers.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijn meestal mislukte westerse coaches.
Vliegende tackles zijn wel altijd genot. En dat ene megatalentje
Ook hele tijd ' all lives matter ' er in willen gooien.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Circus Onana, al is die wel stabieler gewordenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de keepers.Onmogelijke ballen uit de kruising halen en daarna weer alles doorlaten wat op hun afkomt.
Negers kunnen niet keepen @Calandquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de keepers.Onmogelijke ballen uit de kruising halen en daarna weer alles doorlaten wat op hun afkomt.
cherrypicking ookquote:Op zondag 21 juni 2020 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee, het is een valse discussietechniek
Mwa, zo'n Renard valt toch wel mee.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijn meestal mislukte westerse coaches.
Vliegende tackles zijn wel altijd genot. En dat ene megatalentje
quote:Het Savoyaardse volk was zeer bedreven in het vegen van schoorstenen. De Savoyaarden stonden in de 18e, 19e eeuw en begin 20e eeuw erom bekend hun dorpen 's winters te verlaten om als gastarbeider in welvarende gebieden te gaan werken als schoorsteenveger.
Ja, volgens van Eemeren & Grootendorst misschien. In een discussie over of iets wel of niet moet kunnen, lijkt het me prima om dit aan te halen om zo de grenzen te kunnen afbakenen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee, het is een valse discussietechniek
Zo werkt het nu eenmaal in de echte wereld, als je iemand ergens op aan wilt kunnen spreken moet je zelf ook wel geloofwaardig zijn in je gedrag en reputatie. Anders ben je niet serieus te nemen. Dan kan je niet gaan verschuilen achter whataboutism en 'ja maar daar hebben we het nu niet over'.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:58 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]![]()
Nu bega jij waarschijnlijk weer de jij-bak
twitter:JeroenStekel twitterde op zondag 21-06-2020 om 22:53:36Wat een topuitzending van #Rondo. Uitgesproken, alles wordt benoemd en toch is er ook nuance. Geen hakken in het zand maar openminded. Dat helpt. O ja, het gaat over racisme. Over #BLM @GullitR @Yomuld @jackvangelder reageer retweet
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mediastorm rond kaag en den haag zijn weer gaan liggen dus veel anders is er niet
Hij was pc, meer zou niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Jack is al 30 jaar storend aanwezig.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat was Jack ongelooflijk storend trouwens. Terwijl de rest van de tafel serieuze discussie had, moet hij zich telkens mengen met onzin.
Dat ze je paspoort innemen zodra je binnen bent zodat je niet meer het land kan verlaten maakt verder ook niks uit, is gewoon eigen keuze.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:09 schreef RamboDirk het volgende:
Die arbeiders in Qatar kiezen zelf voor een slaven leven, niet zeiken. Duidelijk verhaal. Slaven uit Afrika waren zieliger.
Vanavond met der Führertwitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 05-07-2020 om 19:24:11Reunited! 😉
Youri en Marco gaan elkaar weer wekelijks zien bij @jackvangelder in #Rondo.
Vanavond gaan ze het hebben over de Eredivie, mogelijke transfers en rentrees (looking at you, @sneijder101010) en over de wederopstanding van Man United!
⏰ 19:50
📺 Ziggo Sport https://t.co/KflZc1zVWo reageer retweet
Precies wat ik ook steeds denk, Marco en Ruud zijn beter zonder 2 van die nobuddies aan tafel.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:00 schreef Bolasie het volgende:
Jan en Youri zitten als nobuddies aan tafel.
Marco en Ruud vind ik altijd wel leuk, jammer dat Van Halst en Mulder er nog bij zitten. Verder weinig nieuws.quote:
Vanaf 2013 niet meer hoger gespeeld dan de Turkse competitie, dit lijkt me ook een kansloos verhaal.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
Sneijder is al eeuwen niet meer fit geweest, hou toch op.
Ik zie het hem, waarschijnlijk met een gram in de neus, nog best doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
Sneijder is al eeuwen niet meer fit geweest, hou toch op.
Michael van Gerwen > Wesley Sneijder.quote:
Speelde nog in de Ligue 1, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 5 juli 2020 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanaf 2013 niet meer hoger gespeeld dan de Turkse competitie, dit lijkt me ook een kansloos verhaal.
Mooie rijenkarper.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Michael van Gerwen > Wesley Sneijder.
[ afbeelding ]
Jack gooit de onderwerpen erdoorheen.quote:
Alle clubs zijn bezet, hé.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:30 schreef Caland het volgende:
Steijn kan toch wel een eredivisieclub trainen?
Ik hoorde net Twente bijvoorbeeld. Waarom is dat afgeketst?quote:
Daar is deze zomer geen sprake van geweest volgens mij.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde net Twente bijvoorbeeld. Waarom is dat afgeketst?
Daar moet je geld meebrengen als je coach wil worden.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde net Twente bijvoorbeeld. Waarom is dat afgeketst?
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
Lees: Rondo kwam op het internet plaatjes tegen waar de transfers van Barça op een rijtje werden gezet en doen nu alsof ze dit zelf onderzocht hebben
En dat zonder FRENKIE DE JONG.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter Villarreal vanavond. Hup Cazorla, hup Sjeraar Moreno.
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen, maar ik denk dat ik me nu al dooderger aan de extreme Frenkie-hype.
Anguissa is goed spul bij Villarreal.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Griezmann in de basis, het is een wonder.
Boula, Youri, Marco en Aad vanavond.twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 12-07-2020 om 15:57:35🗨 De Mos zei in de pers: "Van Basten is niet in vorm." Ik schreef in mijn schriftje bij Utrecht-uit: De Mos is nog nooit in vorm geweest."
Aldus liet San Marco optekenen in zijn boek. Vanavond treffen @aad300 en Marco elkaar bij @jackvangelder!
#Rondo
⏰ 19:50
📺 Ziggo Sport https://t.co/iONFxDU8n6 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |