quote:Op zondag 21 juni 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je ook nog andere invalshoeken, behalve iets dom te noemen?
Prima om die vent belachelijk te maken natuurlijk. Maar dat hoeft niet op een manier waarmee je niet alleen hem maar veel meer belachelijk maaktquote:Op zondag 21 juni 2020 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, of het handig of terecht is... niet echt he, maar ik vind het wel anders als zo'n foute grap over zomaar iemand wordt gemaakt of over iemand die net met geweld heeft gedreigd richting mensen die als Zwarte Piet verkleed gaan in November. Dan zie ik die foute grap meer als een steekje terug omdat je een flapdrol bent.
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je voelt je nogal aangesproken kennelijk
Totaal niet, maar leuk dat je de vraag ontwijkt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef skysherrif het volgende:
Je voelt je nogal aangesproken kennelijk @:maxi-mus
Verkeerde gequotequote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.
Ik bepaal toch zelf welke mensen ik stuitend dom vind. Daar mag je het met me oneens zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet, maar leuk dat je de vraag ontwijkt.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Misschien omdat de donkere coaches in het buitenland nauwelijks wat hebben gepresteerd
Er zitten bijvoorbeeld twee aan tafel
Ja dat bepaal jij inderdaad zelf ja, ik zie verder niet wat het toevoegt 3 posts achter elkaar zonder verder een argument te noemen maar misschien verwacht ik wat teveel van een mod/user.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bepaal toch zelf welke mensen ik stuitend dom vind. Daar mag je het met me oneens zijn.
Geniale tactieken altijd bij de Afrika cup.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Misschien omdat de donkere coaches in het buitenland nauwelijks wat hebben gepresteerd
Schuld van die witte Alan Shearerquote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Okequote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat bepaal jij inderdaad zelf ja, ik zie verder niet wat het toevoegt 3 posts achter elkaar zonder verder een argument te noemen maar misschien verwacht ik wat teveel van een mod/user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |