abonnement Unibet Coolblue
pi_191326154
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

is wel een mooi instapmoment voor een trainer, alleen moet de selectie echt op de schop en zullen de betere spelers toch wel op een vertrek azen
Ik zou er als trainer geen vertrouwen in hebben dat ik volgend seizoen met een redelijke selectie aan de slag zou kunnen derhalve.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:29:02 #77
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191326155
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Klopt, bij Marokkanen is het extremer denk ik. Worden neergezet als wereldtoppers maar halen het nooit.

Bakkali, Afellay, Aisatti komen allemaal bij PSV weg en kwamen uiteindelijk niet veel verder.
Ziyech mist in dit lijstje, voor de eerste zin.
What can change the nature of a man?
  maandag 3 februari 2020 @ 13:31:26 #78
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191326184
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou er als trainer geen vertrouwen in hebben dat ik volgend seizoen met een redelijke selectie aan de slag zou kunnen derhalve.
je weet wel de directe concurrentie (met name) Ajax en in iets mindere mate AZ, ook veel spelers gaan verliezen, en ook die eigenlijk opnieuw moeten gaan bouwen aan een selectie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:33:00 #79
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191326205
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:29 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ziyech mist in dit lijstje, voor de eerste zin.
Ziyech heeft het buiten Ajax nog nergens echt laten zien (discutabel of Ajax wereld top is (of was vorig seizoen) Maar bij de Marokaanse ploeg is hij niet bepaald zeer solide. Je kan Ziyech pas onder wereldtop scharen als hij ook daadwerkelijk bij een wereldploeg speelt. Wellicht volgend seizoen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:33:28 #80
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191326216
quote:
19s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:33 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ziyech heeft het buiten Ajax nog nergens echt laten zien (discutabel of Ajax wereld top is (of was vorig seizoen) Maar bij de Marokaanse ploeg is hij niet bepaald zeer solide. Je kan Ziyech pas onder wereldtop scharen als hij ook daadwerkelijk bij een wereldploeg speelt. Wellicht volgend seizoen.
Ja dat bedoel ik ook.
What can change the nature of a man?
  maandag 3 februari 2020 @ 13:48:44 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191326404
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijft bij ieder talent afwachten maar hij is toch wel heel ver hoor voor zijn leeftijd
Nu zegt vroeg pieken ook niet alles over of je een wereldtopper wordt.
Oh.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:48:53 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191326406
quote:
19s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je weet wel de directe concurrentie (met name) Ajax en in iets mindere mate AZ, ook veel spelers gaan verliezen, en ook die eigenlijk opnieuw moeten gaan bouwen aan een selectie.
is toch niet te vergelijken met de situatie waarin PSV nu zit, van de 11 die gisteren speelden zijn alleen de keeper, Dumfries, Ihattaren en Madueke spelers die je zou moeten behouden, de rest is gewoon te licht.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:50:57 #83
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191326424
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

is toch niet te vergelijken met de situatie waarin PSV nu zit, van de 11 die gisteren speelden zijn alleen de keeper, Dumfries, Ihattaren en Madueke spelers die je zou moeten behouden, de rest is gewoon te licht.
bij Ajax vertrekt een zelfde aantal spelers wellicht volgend seizoen, dus ook die hebben geen garantie over volgend seizoen. Kunnen zomaar 6 Marin's worden aangetrokken.

nee, maar zonder dollen. Psv kan volgend seizoen toch alleen maar beter?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:57:42 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191326524
quote:
19s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
nee, maar zonder dollen. Psv kan volgend seizoen toch alleen maar beter?
zou je zeggen maar een linksback, 2 centrale verdedigers, 2 middenvelders en een spits van kwaliteit is het minimale wat er nodig is
  maandag 3 februari 2020 @ 13:58:56 #85
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191326539
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou je zeggen maar een linksback, 2 centrale verdedigers, 2 middenvelders en een spits van kwaliteit is het minimale wat er nodig is
het is momenteel een dusdanige crisis dat er wel ergens geld vandaag zal worden gehaald, en ook echt wel wat gekocht zal worden. dus je kan wel met relatief nieuw materiaal je eigen selectie vormen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Redactie Sport maandag 3 februari 2020 @ 14:33:07 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191326995
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

is toch niet te vergelijken met de situatie waarin PSV nu zit, van de 11 die gisteren speelden zijn alleen de keeper, Dumfries, Ihattaren en Madueke spelers die je zou moeten behouden, de rest is gewoon te licht.
Lammers kun je weinig over zeggen, deed het bij Heerenveen toch niet slecht.

Verder heb je wel een aantal spelers waarvan je zou zeggen dat ze in de eredivisie mee moeten kunnen komen, maar het lukt om uiteenlopende redenen niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191327250
Hele elftal past gewoon niet.
11 spelers moeten gewoon op een lijn staan. Ook al kunnen ze heel goed voetballen, maar past zij ook met overige spelers.

Kortom PSV heeft eerst een goede coach nodig die compleet elftal uit grond kan stampen en eenheid laten vormen. Dat kostte ook geld.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191327311
quote:
Oh man, die geweldige dance moves vanaf 1:13 _O_
BFF met GGMM
pi_191327355
Idrissi-Malen-Madurke
Ihattaren


Van Gaal als coach _O_
pi_191327360
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef PSVCL het volgende:
Idrissi-Malen-Madurke
Ihattaren

Van Gaal als coach _O_
CL finale here we come!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 3 februari 2020 @ 14:52:14 #91
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191327376
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef PSVCL het volgende:
Idrissi-Malen-Madurke
Ihattaren

Van Gaal als coach _O_
momenteel zou het niet veel uitmaken als je enkel die 4 op stelt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Forum Admin maandag 3 februari 2020 @ 14:53:41 #92
35723 crew  GGMM
pi_191327400
quote:
19s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

momenteel zou het niet veel uitmaken als je enkel die 4 op stelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 3 februari 2020 @ 14:53:41 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191327401
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef PSVCL het volgende:
Van Gaal als coach
als interim vervanger van Van Bommel was dat wel beter geweest
pi_191327693
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef PSVCL het volgende:
Idrissi-Malen-Madurke
Ihattaren

Van Gaal als coach _O_
Madurke _O_
pi_191328270
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

als interim vervanger van Van Bommel was dat wel beter geweest
Dat ze Faber die wedstrijden tot de winterstop lieten doen was niet meer dan logisch, maar dat er zo snel werd gezegd dat hij de rest van het seizoen zou blijven vond ik ook apart. Je wil eigenlijk iemand die gepokt en gemazeld is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 3 februari 2020 @ 15:55:25 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191328332
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ze Faber die wedstrijden tot de winterstop lieten doen was niet meer dan logisch, maar dat er zo snel werd gezegd dat hij de rest van het seizoen zou blijven vond ik ook apart. Je wil eigenlijk iemand die gepokt en gemazeld is.
met hindsight is alles makkelijker maar de schade lijkt alleen maar groter sinds het vertrek van MvB
pi_191331475
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) het zal Cocu wel worden
Cocu terug ben ik voorstander van. Heeft laten zien het maximale uit beperkt materiaal te persen. Maar Cocu zou wel hartstikke gek zijn om terug naar PSV te gaan. Die zit lekker daar bij Derby County.

Land of the free. Home of the brave.
pi_191339729
Waterreus ook maar even verbannen van de club lijkt me.

''De Limburger wil elke zondagavond voor kwart over tien een stukje hebben, anders betalen ze niet", aldus Waterreus.

De tering wat een debiel :')
pi_191341287
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

met hindsight is alles makkelijker maar de schade lijkt alleen maar groter sinds het vertrek van MvB
Ik zei het al met foresight dat ik dat wat vreemd vond :T

Niet dat ik denk dat Faber een an sich een slechte trainer is (van Bommel ook niet trouwens) maar je wil in deze situatie het liefste iemand die al vaker met dat bijltje gehakt heeft en het liefst ook bij een topclub.

Het komt allemaal nogal amateuristisch over bij PSV. "Ja, we nemen Ernest want die is nou eenmaal voorhanden. Kijken wel hoe het gaat. Ja, we verkopen Bergwijn maar want die heeft er toch ginne zin meer in. Versterken? Pfoeh, dat is móéilijk jonguh, zo in de winterstop. En bovendien ben ik de hele maand druk bezig met de vierde linksback van dit seizoen te halen. Dus we kijken even of Lammers die nog niks op het hoogste niveau heeft laten zien en van een teringzware blessure terugkomt de kar kan trekken. En van Bruma hopen we ook dat die gaat renderen, je moet zo'n jongen wel de tijd geven hè."

We hebben gezien waar het allemaal toe geleid heeft. Nadat we eerst noodgedwongen de ambitie bij moesten stellen van 'meedoen voor de titel' naar 'de beker en de tweede plek' is zelfs die tweede waterige ambitie in echt ongekend tempo compleet onhaalbaar geworden. De derde plek is al totaal niet meer reëel als PSV zich niet als de donder op gaat richten. En vooralsnog wijst niks erop dat deze groep het in zich heeft om zich op te richten. Een waarschijnlijker scenario is dat we nog verder afzakken, in de play-offs terecht komen en dan is het bidden dat je die wint.

Zelfs een plek in het rechterrijtje durf ik niet meer uit te sluiten na de vertoningen tegen GVVV, NAC, VVV en Twente. Het maakt niet uit hoe sterk of zwak de tegenstander is, iedereen maakt gewoon een goede kans om er tegen PSV een resultaat uit te slepen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191341413
quote:
De druk op De Jong en Toon Gerbrands werd de afgelopen weken groter en groter. De leiding kreeg er hier en daar van langs, maar behoudt de steun van de toezichthouders. Later zal het aankoopbeleid en wedstrijdverloop wel geëvalueerd worden en langs de sportieve ambities voor dit seizoen worden gelegd. Nu al is duidelijk dat dat bepaald geen vrolijke exercitie gaat worden, integendeel.

Het is aan Faber en zijn ploeg om te bepalen hoe vervelend de gang naar de toezichthouders precies wordt. Voorlopig laten zij zich nog niet zien en wordt rust gepredikt.
Ik ben wel benieuwd naar wat de RvC daar van gaat zeggen ja. Die hebben tot nu toe geen kik gegeven extern. Maar aan het eind van het seizoen worden de prestaties naast de doelstellingen gelegd en vooralsnog lijkt het erop dat die allemaal niet gehaald gaan worden.

Lijkt me stug dat er dan gezegd wordt:"Ach Toon, John, het zat ook allemaal niet mee hè? Kop op en komend seizoen beter! Nou, fijne vakantie hè, goed uitrusten!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')