Paranoia, noemen we dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijkend naar misdaadcijfers + eigen ervaringen is dat heel verstandig om te doen.
Dit is wel interessant, zeker als ze zich wel actief in gaat zetten voor GO.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:47 schreef trein2000 het volgende:
In ander nieuws. Voor FvD valt te hopen dat beide heren het nog even volhouden.twitter:Susan_teunissen twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:40:12N.a.v. vragen over mijn politieke toekomst laat ik weten dat ik geen enkele betrokkenheid meer heb bij #FVD en zal afzien van een mogelijke Tweede Kamerzetel.Ik kies voor @:GO2021NL omdat ik daar alle vertrouwen in heb #GO https://t.co/RWkDjAQ5G2 reageer retweet
Nee, daar kom je weer triest doen. Wat moet je toch een ontzettende loser zijn als je niet eens je kaartje durft te geven bij een kaartcontrole omdat jij xenofobisch bent en dan geef je de controleur er nog de schuld van.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt wel moord en brand schreeuwen om die tweet.
Maar dat mensen Marokkanen niet vertrouwen is toch echt de schuld van de Marokkanen zelf. Maar dan heb je opeens mensen die maar verwachten om compleet zonder vooroordelen te zitten ondanks al de negatieve ervaringen waar dat volk voor heeft gezorgd.
Sorry hoor, maar NS moet stoppen met kaartjes controleren. En nogmaals wat voor een loser moet je zijn om je kaartje bij controle niet te geven wegens iemands afkomst.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou hem ook mijn papieren niet laten zien. De NS moet stoppen met die onzin.
Alleen gaan er bij een Marokkaan nog grotere alarmbellen rinkelen.
Buitenlanderhaat is normaal meedoen?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat gebeurt al hoor. Alsof er geen wantrouwen is naar mannen die op een kinderdagverblijf willen werken. En lekker boeiend. Als ik Marokkaan was zou ik me vooral kapotschamen voor dat imbeciele gedrag van die grote meerderheid die het verpest voor die paar die wel normaal willen meedoen.
Doe ff normaal man. Als er wordt omgeroepen dat er een OV controle plaats zal vinden door conducteurs in burger en je vertrouwt het niet dan vraag je om legitimatie. Dat hebben zij ook gedaan en vervolgens heeft dat niet geholpen. Ik snap dat het verwarrend kan zijn maar dan ga je toch niet meteen op Instagram schrijven paar Marokkanen hebben mijn vriendinnen lastig gevallen. Vooral als deze zogenaamde vriendinnen weten dat het om NS medewerkers gaat. Dus iemand zit hier te liegen. Of Baudet heeft dit verzonnen of zijn vriendinnen hebben hem een leugen verteld.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:58 schreef Scarface88 het volgende:
Conducteurs in burger? SureAls een mocro mij on een treinkaartje komt vragen zeg ik ook opdonderen. Kun je wel zeuren over die tweet maar als burger kun je toch niet weten dat ze voor de NS werken?
En het speelveld rondom die EP-zetel is duidelijk. Geeft Baudet de EP-zetel of de TK-zetel aan Otten?quote:Op maandag 3 februari 2020 07:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is wel interessant, zeker als ze zich wel actief in gaat zetten voor GO.
Dit was toch al beslist? Ze gaan de EK zetel.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het speelveld rondom die EP-zetel is duidelijk. Geeft Baudet de EP-zetel of de TK-zetel aan Otten?
De TK zal hem op korte termijn meer zichtbaarheid geven. De EP-zetel de middelen om te bouwen aan een structuur voor een stabiele partij.
Wordt interessant. De doorgaans goed geïnformeerde twitteraar @:HaagseInsider denkt dat Baudet naar Brussel gaat.
Als ze de EK zetel terugwillen moet Baudet naar Brussel.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit was toch al beslist? Ze gaan de EK zetel.
Baudet heeft toch al op de radio gezegd dat hij in Den Haag blijft? Voordeel is dat dat FvD ook een eerste kamerzetel op levert. En als Baudet weg gaat heeft FvD in feite niemand meer in de Tweede Kamer (Hiddema is er zelden) en heeft FvD geen lijsttrekker voor over een jaar, dat is te kort dag om uit het niets een nieuwe te halen zonder risico op enorm falen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het speelveld rondom die EP-zetel is duidelijk. Geeft Baudet de EP-zetel of de TK-zetel aan Otten?
De TK zal hem op korte termijn meer zichtbaarheid geven. De EP-zetel de middelen om te bouwen aan een structuur voor een stabiele partij.
Wordt interessant. De doorgaans goed geïnformeerde twitteraar @:HaagseInsider denkt dat Baudet naar Brussel gaat.
Nee, juist niet. Als Rookmaker namens Otten naar het EP gaat, krijgt FvD haar EK zetel terug. Die gaat dan naar Otto Hermans, die genoeg voorkeursstemmen heeft (Hermans heeft er al een maand gezeten ivm een zwangerschapsverlof).quote:Op maandag 3 februari 2020 10:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze de EK zetel terugwillen moet Baudet naar Brussel.
Nee die gaat dan naar Otten. Otten voor EP -> zetel komt vrij voor EK.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze de EK zetel terugwillen moet Baudet naar Brussel.
twitter:DanielvdLeeuwen twitterde op zondag 02-02-2020 om 20:13:45@NOS Marokkanen in burger die kaartcontrole uitvoeren bij de NS? Wat een leugens, NS blijkt wederom extreemlinks staatsbolwerk. Iedereen werkt mee aan deze in scene gezette “kaartcontrole”. @nieuwsuur @fvdemocratie @Martinbosma_pvv @d66 @groenlinks @jangajentaan @RVeelo @janeikelboom reageer retweet
Welke fokker is dit?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
Of is het een complot ?twitter:DanielvdLeeuwen twitterde op zondag 02-02-2020 om 20:13:45@:NOS Marokkanen in burger die kaartcontrole uitvoeren bij de NS? Wat een leugens, NS blijkt wederom extreemlinks staatsbolwerk. Iedereen werkt mee aan deze in scene gezette “kaartcontrole”. @:nieuwsuur @:fvdemocratie @:Martinbosma_pvv @:d66 @:groenlinks @:jangajentaan @:RVeelo @:janeikelboom reageer retweet
Dat soort tactieken zie je bij Extreemrechts vaker. Iets roepen. En dan ontkennen. Maar ondertussen is de boodschap wel overgebracht op de achterban.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef Smegma. het volgende:
Naast de waarschijnlijke leugen van Baudet over twee dierbare vriendinnen en vier lastige Marokkanen schrik ik meer van een herhaald pleidooi van Theo Hiddema voor het vrijgeven van wapenbezit in het Vlaamse satirische weekblad 't Pallieterke. Of was het bewust in dat blad zodat er een beroep op satire zou kunnen worden gedaan?
En daarna ook nog even huilen en zielig doen dat ze zo onevenredig hard worden aangepakt door die boze (s)linkse mediaquote:Op maandag 3 februari 2020 11:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat soort tactieken zie je bij Extreemrechts vaker. Iets roepen. En dan ontkennen. Maar ondertussen is de boodschap wel overgebracht op de achterban.
Enge methodes.
Het is ook zo tegenstrijdig he. Het zijn dezelfde figuren die zeiken over Marokkanen met een uitkering, maar werkende Marokkanen zijn eng.quote:
Het woord demoniseren is ook erg vaak gevallen vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En daarna ook nog even huilen en zielig doen dat ze zo onevenredig hard worden aangepakt door die boze (s)linkse media
De tactieken in de VS zijn: Deny, Distract, Discredit. Die worden hier ook gebruikt.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat soort tactieken zie je bij Extreemrechts vaker. Iets roepen. En dan ontkennen. Maar ondertussen is de boodschap wel overgebracht op de achterban.
Enge methodes.
quote:..
De vrouwen wilden volgens de NS-woordvoerder niet geloven dat het om NS-medewerkers ging, ondanks dat ze zich gewoon konden legitimeren. Daarom werd er een agent in burger bijgeroepen, die ook in de trein aanwezig was.
Omdat er ook een agent bij het incident betrokken was, overweegt de politie om aangifte te doen. Een woordvoerder van de Landelijke Eenheid, waar de agent onder valt, zegt tegen RTL Nieuws: "We vinden het heel kwalijk wat er gebeurd is en nog kwalijker dat er nog geen reactie is gekomen."
Er wordt onderzocht of de agent zelf aangifte gaat doen, of dat de aangifte gedaan wordt via de werkgever: de politie.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |