abonnement Unibet Coolblue
pi_191341901
Die dames zitten in de trein en op een gegeven moment komt er een groepje van 4 Marokkanen aanlopen die de dames om hun treinkaartje vraagt, de dames vertrouwen het niet omdat de heren in burgerkleding lopen, hierdoor ontstaat er een conflict waarop de controleurs hard optreden en wat de dames als zeer intimiderend ervaren. De vraag is nu, wie is er hier schuldig.

Is het de dames kwalijk te nemen dat ze op hun hoede waren bij het zien van een groepje Marokkanen en is het de Marokkanen kwalijk te nemen dat ze geïrriteerd raakten omdat ze door deze dames niet serieus genomen werden tijdens het uitoefenen van hun beroep.

Nu kun je natuurlijk heel makkelijk zeggen dat de dames hadden moeten vertrouwen op hun ID kaart maar ik weet zeker dat als je het zelfde uithaalt op de boulevard van Scheveningen waar groepjes Marokkanen dagelijks dames lastigvallen, waardoor de gemeente Den Haag zelfs heel de boulevard heeft aangepast, dat er dan ook grote conflicten ontstaan omdat mensen het niet geloven.

In deze tijden waarin Marokkanen heel snel een stempel krijgen omdat groepjes Marokkanen ook verantwoordelijk zijn voor heel veel overlast, had de NS er beter aan gedaan om deze heren gewoon hun werk te laten doen in werkkleding van de NS.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:20:27 #277
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_191341913
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:07 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:

[..]

Hoezo? Hoe moeten we ons anders gaan beschermen als de overheid het niet meer doet? De bad guys van het trojaans paard hebben al wapens.
Waar heb je het over? Je ziet een schiettent op straat wel uitkomst bieden?
pi_191342022
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef henk38 het volgende:
Die dames zitten in de trein en op een gegeven moment komt er een groepje van 4 Marokkanen aanlopen die de dames om hun treinkaartje vraagt, de dames vertrouwen het niet omdat de heren in burgerkleding lopen, hierdoor ontstaat er een conflict waarop de controleurs hard optreden en wat de dames als zeer intimiderend ervaren. De vraag is nu, wie is er hier schuldig.

Is het de dames kwalijk te nemen dat ze op hun hoede waren bij het zien van een groepje Marokkanen en is het de Marokkanen kwalijk te nemen dat ze geïrriteerd raakten omdat ze door deze dames niet serieus genomen werden tijdens het uitoefenen van hun beroep.

Nu kun je natuurlijk heel makkelijk zeggen dat de dames hadden moeten vertrouwen op hun ID kaart maar ik weet zeker dat als je het zelfde uithaalt op de boulevard van Scheveningen waar groepjes Marokkanen dagelijks dames lastigvallen, waardoor de gemeente Den Haag zelfs heel de boulevard heeft aangepast, dat er dan ook grote conflicten ontstaan omdat mensen het niet geloven.

In deze tijden waarin Marokkanen heel snel een stempel krijgen omdat groepjes Marokkanen ook verantwoordelijk zijn voor heel veel overlast, had de NS er beter aan gedaan om deze heren gewoon hun werk te laten doen in werkkleding van de NS.
Er zijn al een triljoen Marokkanentopix op Fok. Dit topic gaat over Sjerrie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191342148
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er zijn al een triljoen Marokkanentopix op Fok. Dit topic gaat over Sjerrie.
O oke, ik zat er toevallig net nog aan te denken om misschien ook maar lid te worden van FVD.
pi_191342158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef henk38 het volgende:
Die dames zitten in de trein en op een gegeven moment komt er een groepje van 4 Marokkanen aanlopen die de dames om hun treinkaartje vraagt, de dames vertrouwen het niet omdat de heren in burgerkleding lopen, hierdoor ontstaat er een conflict waarop de controleurs hard optreden en wat de dames als zeer intimiderend ervaren. De vraag is nu, wie is er hier schuldig.
Het waren geen 4 Marokkanen, Henk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 11:37:25 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191342174
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het waren geen 4 Marokkanen, Henk.
Het waren 2 Nederlanders. Gewoon hardwerkende burgers. Je weet wel, de hardwerkende Nederlander waar men het zo vaak over heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191342591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef henk38 het volgende:
Die dames zitten in de trein en op een gegeven moment komt er een groepje van 4 Marokkanen aanlopen die de dames om hun treinkaartje vraagt, de dames vertrouwen het niet omdat de heren in burgerkleding lopen, hierdoor ontstaat er een conflict waarop de controleurs hard optreden en wat de dames als zeer intimiderend ervaren. De vraag is nu, wie is er hier schuldig.

Is het de dames kwalijk te nemen dat ze op hun hoede waren bij het zien van een groepje Marokkanen en is het de Marokkanen kwalijk te nemen dat ze geïrriteerd raakten omdat ze door deze dames niet serieus genomen werden tijdens het uitoefenen van hun beroep.

Nu kun je natuurlijk heel makkelijk zeggen dat de dames hadden moeten vertrouwen op hun ID kaart maar ik weet zeker dat als je het zelfde uithaalt op de boulevard van Scheveningen waar groepjes Marokkanen dagelijks dames lastigvallen, waardoor de gemeente Den Haag zelfs heel de boulevard heeft aangepast, dat er dan ook grote conflicten ontstaan omdat mensen het niet geloven.

In deze tijden waarin Marokkanen heel snel een stempel krijgen omdat groepjes Marokkanen ook verantwoordelijk zijn voor heel veel overlast, had de NS er beter aan gedaan om deze heren gewoon hun werk te laten doen in werkkleding van de NS.
Er was van te voren nog omgeroepen dat er werd gecontroleerd. Je kunt om je heen zien dat iedeeen netjes z'n ov geeft. Je ziet die conducteur met zo'n scanner in de hand lopen.

Maar ja, het is een marrokaan, dus dat kan geen conducteur zijn ofzo.
pi_191342649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het waren 2 Nederlanders. Gewoon hardwerkende burgers. Je weet wel, de hardwerkende Nederlander waar men het zo vaak over heeft.
Ik las dat het vier Marokkanen waren, maar ik bedoel er ook niet mee, dat dit normaal gevonden moet worden, ik probeer alleen maar aan te geven dat Marokkanen heel makkelijk een stempel krijgen en dat je het die mensen die die stempel geven soms ook niet kwalijk kan nemen.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:07:05 #284
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191342683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef henk38 het volgende:
Die dames zitten in de trein en op een gegeven moment komt er een groepje van 4 Marokkanen aanlopen die de dames om hun treinkaartje vraagt, de dames vertrouwen het niet omdat de heren in burgerkleding lopen, hierdoor ontstaat er een conflict waarop de controleurs hard optreden en wat de dames als zeer intimiderend ervaren. De vraag is nu, wie is er hier schuldig.

Is het de dames kwalijk te nemen dat ze op hun hoede waren bij het zien van een groepje Marokkanen en is het de Marokkanen kwalijk te nemen dat ze geïrriteerd raakten omdat ze door deze dames niet serieus genomen werden tijdens het uitoefenen van hun beroep.

Nu kun je natuurlijk heel makkelijk zeggen dat de dames hadden moeten vertrouwen op hun ID kaart maar ik weet zeker dat als je het zelfde uithaalt op de boulevard van Scheveningen waar groepjes Marokkanen dagelijks dames lastigvallen, waardoor de gemeente Den Haag zelfs heel de boulevard heeft aangepast, dat er dan ook grote conflicten ontstaan omdat mensen het niet geloven.

In deze tijden waarin Marokkanen heel snel een stempel krijgen omdat groepjes Marokkanen ook verantwoordelijk zijn voor heel veel overlast, had de NS er beter aan gedaan om deze heren gewoon hun werk te laten doen in werkkleding van de NS.
Er was geen sprake van 4 marokkanen die op ze af kwamen.

Twee mannen die om controle vroegen. Een derde die erbij kwam en een agent die erbij kwam. Ze waren niet eens allemaal ook marokkaans.

Maar het is vooral Baudet kwalijk te nemen dat hij er bewust voor koos om achteraf de situatie heel erg anders voor te doen en te misbruiken voor politiek gewin.

Hij wist dat het een controle was. Of die fijn is gegaan of niet maakt niet zoveel uit.
Zijn klacht was namelijk niet NS medewerkers gedragen zich schofterig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:10:23 #285
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191342727
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:05 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik las dat het vier Marokkanen waren, maar ik bedoel er ook niet mee, dat dit normaal gevonden moet worden, ik probeer alleen maar aan te geven dat Marokkanen heel makkelijk een stempel krijgen en dat je het die mensen die die stempel geven soms ook niet kwalijk kan nemen.
Dat heeft Baudet idd geprobeerd zo te framen.
Zelfs zonder dat het om werknemers van de NS ging.

Dat is dus in het geheel niet waar.
Dat is dus het probleem. Dat Baudet willens en wetend een nogal andere voorstelling van zaken heeft weer gegeven. Terwijl hij prima wist dat het niet zo was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191342755
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 07:59 schreef capricia het volgende:
Zijn er trouwens al meer mensen uit dezelfde trein naar voren gestapt die ook zo 'agressief' bejegend werden door deze controleurs?
Of waren de vriendinnen van Baudet de enigen in deze trein?
Goeie vraag idd. Dat zou enige waarachtigheid kunnen geven aan dit verhaal/smoesje iig.
I´m back.
pi_191342789
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 09:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

DDS is links?

tomjanmeeus twitterde op maandag 03-02-2020 om 14:00:17 Eigenaar DDS weet niet meer of hij bij FVD blijft.. https://t.co/OxmDPi6cPA reageer retweet
wat er nu dreigt te gebeuren is hetzelfde in de tijd dat de rel met Otten uitkwam. Dit kan weer uitlopen op een richtingenstrijd. Bijvoorbeeld in de provincie, daar zijn de fracties over het algemeen bevolkt door minder uitgesproken en vaak constructief werkende politici. Niet vreemd, deze fracties zijn samengesteld door Otten.
Dit zijn straks ook de politici waaruit Baudet zijn Tweede Kamerlijst zal moeten gaan samenstellen, hij kan namelijk vrijwel niemand uit de Eerste Kamer missen. Net nu het lijkt dat FvD mogelijk een kans kan krijgen in Brabant zijn dit soort uitlatingen, die andere partijen gewoon niet waarderen, dodelijk voor die kansen.
Hoe dan ook, nu achteraf begin ik wel een beetje te begrijpen dat die Otten toch langzamerhand wel wat vraagtekentjes heeft geplaatst bij de Grote Roerganger, dus dat spreekt iig voor Otten.
I´m back.
pi_191342818
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er was geen sprake van 4 marokkanen die op ze af kwamen.

Twee mannen die om controle vroegen. Een derde die erbij kwam en een agent die erbij kwam. Ze waren niet eens allemaal ook marokkaans.

Maar het is vooral Baudet kwalijk te nemen dat hij er bewust voor koos om achteraf de situatie heel erg anders voor te doen en te misbruiken voor politiek gewin.

Hij wist dat het een controle was. Of die fijn is gegaan of niet maakt niet zoveel uit.
Zijn klacht was namelijk niet NS medewerkers gedragen zich schofterig.
Ja zo werk politiek, kun je nog herinneren dat er een woning in brand was gestoken van Turkse immigranten waarbij het hele gezin omkwam en dat linkse partijen de schuld gelijk in de schoenen schoof van blanke rechtse extremisten. En waar naderhand bleek dat een boze Turkse familie lid de brand had aangestoken.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:17:31 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191342853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:15 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ja zo werk politiek, kun je nog herinneren dat er een woning in brand was gestoken van Turkse immigranten waarbij het hele gezin omkwam en dat linkse partijen de schuld gelijk in de schoenen schoof van blanke rechtse extremisten. En waar naderhand bleek dat een boze Turkse familie lid de brand had aangestoken.
En vond je dat dan ook kunnen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 12:17:41 #290
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191342856
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:05 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik las dat het vier Marokkanen waren, maar ik bedoel er ook niet mee, dat dit normaal gevonden moet worden, ik probeer alleen maar aan te geven dat Marokkanen heel makkelijk een stempel krijgen en dat je het die mensen die die stempel geven soms ook niet kwalijk kan nemen.
Het waren en zijn Nederlanders. En het is simpel racisme om mensen die gewoon hardwerkende Nederlanders zijn als Marokkanen te bestempelen met de implicatie dat het dan wel criminelen zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:19:24 #291
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191342883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:15 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ja zo werk politiek, kun je nog herinneren dat er een woning in brand was gestoken van Turkse immigranten waarbij het hele gezin omkwam en dat linkse partijen de schuld gelijk in de schoenen schoof van blanke rechts extremisten. En waar naderhand bleek dat een boze Turkse familie lid de brand had aangestoken.
Maar in dit geval wist Baudet al hoe het zat.
Dit was geen te snelle conclusie. Dit was bewust de zaken anders voordoen.

Te snelle conclusie's zijn absoluut ook fout. Maar dit gaat verder dan dat.
Hij wist dat het een controle was. Hij heeft er bewust voor gekozen dat verdomd anders voor te doen.

Zijn klacht was niet NS medewerkers gedragen zich schandalig.
Hij wist hoe het zat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191342887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:15 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ja zo werk politiek, kun je nog herinneren dat er een woning in brand was gestoken van Turkse immigranten waarbij het hele gezin omkwam en dat linkse partijen de schuld gelijk in de schoenen schoof van blanke rechtse extremisten. En waar naderhand bleek dat een boze Turkse familie lid de brand had aangestoken.
Tsja, boze blanke Nederlanders krijgen heel makkelijk een stempel en je kunt het de mensen die die (sic) stempel geven soms ook niet kwalijk nemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191342936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het waren en zijn Nederlanders. En het is simpel racisme om mensen die gewoon hardwerkende Nederlanders zijn als Marokkanen te bestempelen met de implicatie dat het dan wel criminelen zijn.
Veel jongeren van Turkse en Marokkaanse komaf voelen zich geen onderdeel van de Nederlandse samenleving.

Dit is een van de uitkomsten van een onderzoek onder zo'n 3000 niet-westerse allochtonen dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) woensdag heeft gepubliceerd.

Ongeveer de helft van de Turkse en Marokkaanse Nederlanders voelt zich vooral Turks of Marokkaans en gaat vaak om met personen van dezelfde afkomst. Zij voelen zich ondanks hun 'nieuwe' paspoort geen of slechts in geringe mate Nederlander.

Ze mogen het zelf dus wel zeggen, maar als ik het zeg ben ik een racist. Wat een rare wereld.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:23:18 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191342948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef henk38 het volgende:
In deze tijden waarin Marokkanen heel snel een stempel krijgen omdat groepjes Marokkanen ook verantwoordelijk zijn voor heel veel overlast, had de NS er beter aan gedaan om deze heren gewoon hun werk te laten doen in werkkleding van de NS.
Sorry, hoor maar wat voor figuur ben je dan als je dit ook echt oprecht vindt? Het kwam al vaker voorbij in dit topic en is van het allerlaagste niveau. In een trein met ID, wat gaan ze in een volle trein met alle gejatte kaartjes doen? Verder reizen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:24:35 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191342969
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:22 schreef henk38 het volgende:

[..]

Veel jongeren van Turkse en Marokkaanse komaf voelen zich geen onderdeel van de Nederlandse samenleving.

Dit is een van de uitkomsten van een onderzoek onder zo'n 3000 niet-westerse allochtonen dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) woensdag heeft gepubliceerd.

Ongeveer de helft van de Turkse en Marokkaanse Nederlanders voelt zich vooral Turks of Marokkaans en gaat vaak om met personen van dezelfde afkomst. Zij voelen zich ondanks hun 'nieuwe' paspoort geen of slechts in geringe mate Nederlander.

Ze mogen het zelf dus wel zeggen, maar als ik het zeg ben ik een racist. Wat een rare wereld.
:r :')
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191343010
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tsja, boze blanke Nederlanders krijgen heel makkelijk een stempel en je kunt het de mensen die die (sic) stempel geven soms ook niet kwalijk nemen.
Juist, we zijn dus allemaal mensen met de zelfde eigenschappen. Als we dat nou gewoon erkennen zijn we al een heel eind.
pi_191343078
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar daar hoef je niet voor in burger rond te lopen. Maar goed, we verschillen van mening hierin. Ik denk dat een herkenbare aanwezigheid preventief werkt.
Volgens mij begrijp je het inderdaad niet, terwijl het zo simpel is. Als je laat zien dat je een conducteur bent dan kunnen zwartrijders naar het toilet gaan als jij binnenkomt of als je een coupe eerder kaartjes aan het controleren bent. En als je in burger bent dan lukt het minder goed/snel. Dit is een beetje hoe "in burger zijn"werkt..

Voetbalhooligans gaan zich ook niet misdragen als ze een agent zien, maar wel als een agent in burger meeloopt..

Dat ze het omroepen is handig voor de gewone reiziger die dan weet dat er controle door burgermensen is. Hoeven de in burger zijnde controleurs niet steeds hun id bewijs te tonen.

echt als je het wilt snappen is het zo makkelijk.
pi_191343101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry, hoor maar wat voor figuur ben je dan als je dit ook echt oprecht vindt? Het kwam al vaker voorbij in dit topic en is van het allerlaagste niveau. In een trein met ID, wat gaan ze in een volle trein met alle gejatte kaartjes doen? Verder reizen?
In mijn ogen ben je van een heel laag niveau als je mensen in hokjes gaat plaatsen. Dat we dus het slechte blanke ras hebben en het zielige gekleurde ras!! We zijn namelijk gewoon allemaal mensen met de zelfde goede en slechte eigenschappen en dat heeft niks met kleur te maken.
pi_191343145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:33 schreef henk38 het volgende:

[..]

In mijn ogen ben je van een heel laag niveau als je mensen in hokjes gaat plaatsen. Dat we dus het slechte blanke ras hebben en het zielige gekleurde ras!! We zijn namelijk gewoon allemaal mensen met de zelfde goede en slechte eigenschappen en dat heeft niks met kleur te maken.
Ik denk dat iedereen dit vindt. Het is en was juist Baudet die mensen in hokjes is gaan plaatsen en heeft gelogen over een situatie voor politiek gewin. Wanneer dringt het tot je door?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:42:24 #300
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191343215
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:33 schreef henk38 het volgende:

[..]

In mijn ogen ben je van een heel laag niveau als je mensen in hokjes gaat plaatsen. Dat we dus het slechte blanke ras hebben en het zielige gekleurde ras!! We zijn namelijk gewoon allemaal mensen met de zelfde goede en slechte eigenschappen en dat heeft niks met kleur te maken.
Toch maakte Baudet er een 4 marokkanen vielen vrouwen lastig tweet van.
Terwijl hij wist dat het om een controle ging.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')