abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2020 @ 20:14:20 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191332621
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hun man misschien?
Of gewoon zijzelf, door te werken?
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:14:22 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191332622
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja dat heeft ook een grote rol. En als eerder gezegd hier de verharding van de maatschappij waar veel mannen geen plek in kunnen vinden. We leven in een samenleving die erg onnatuurlijk is voor de traditionele man.
Oh ja? Dit knalharde kapitalisme dat thans de boventoon voert, waar concurrentie moordend is en zelfs wordt gestimuleerd, waar rendement en keiharde zogenaamde 'ratio' boven emotie en gevoel gaat, is 'erg onnatuurlijk' voor de traditionele man?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 februari 2020 @ 20:15:57 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191332653
Het is ieder mans keuze hoever mee te gaan in de vaart der volkeren.
pi_191332654
Ik ben geboren in 1975 en toen ik twaalf was mocht ik net als ieder ander in het dorp gewoon brommer rijden ook al was de toegestane leeftijd 16 jaar. Oom agent kneep een oogje toe, die begreep dat wel, hij was immers ook jong geweest en hij was de dorpsagent die iedereen kon. Moest je plassen dan deed je dat gewoon tegen een boom, liever niet tegen de muren want dat stinkt. Maar niemand had problemen met wildplassen, mits je het maar netjes in de bosjes deed ver van het woonerf. In die tijd had je geen ID bewijs, onze opa en oma moesten daar niks van hebben, deed hun denken aan "AUSWEISS!!!" tijdens de tweede wereld oorlog. En alcohol of sigaretten dat was op je 16e geen enkel probleem en daarvoor had je kinderbier zoals Shandy of bier met 7 up. Goeie oude tijd die ik echt niet zou willen missen.

Dus ja er is een hoop veranderd in die 30 jaar.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:16:13 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191332655
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja dat heeft ook een grote rol. En als eerder gezegd hier de verharding van de maatschappij waar veel mannen geen plek in kunnen vinden. We leven in een samenleving die erg onnatuurlijk is voor de traditionele man.
Daar zou dan tegenover moeten staan dat die samenleving ook onnatuurlijk is voor de vrouw. Echter, die passen zich gewoon aan en maken er het beste van. Sterker nog, ze gedijen.

Mannen zijn geen slachtoffers van de veranderende samenleving.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:17:25 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191332680
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben geboren van 1975 en toen ik twaalf was mocht ik net als ieder ander in het dorp gewoon brommer rijden ook al was de toegestane leeftijd 16 jaar. Oom agent kneep een oogje toe, die begreep dat wel, hij was immers ook jong geweest en hij was de dorpsagent die iedereen kon. Moest je plassen dan deed je dat gewoon tegen een boom, liever niet tegen de muren want dat stinkt. Maar niemand had problemen met wildplassen, mits je het maar netjes in de bosjes deed ver van het woonerf. In die tijd had je geen ID bewijs, onze opa en oma moesten daar niks van hebben, deed hun denken aan "AUSWEISS!!!" tijdens de tweede wereld oorlog. En alcohol of sigaretten dat was op je 16e geen enkel probleem en daarvoor had je kinderbier zoals Shandy of bier met 7 up. Goeie oude tijd die ik echt niet zou willen missen.

Dus ja er is een hoop veranderd in die 30 jaar.
Voel je je nu minder mannelijk?
Resistance is futile.
pi_191332683
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh ja? Dit knalharde kapitalisme dat thans de boventoon voert, waar concurrentie moordend is en zelfs wordt gestimuleerd, waar rendement en keiharde zogenaamde 'ratio' boven emotie en gevoel gaat, is 'erg onnatuurlijk' voor de traditionele man?
De feministische wereld waarin we nu zitten.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:18:07 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191332699
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De feministische wereld waarin we nu zitten.
Wat is er precies feministisch (en dus 'zacht', 'emotioneel', 'gevoelig') aan het huidige economische systeem in Nederland?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191332707
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen daarentegen wel meer zichzelf zijn. Beduidend betere kansen wat betreft opleiding en baankansen in de laatste 30-40 jaar. Alleen zien een aantal mannen dat als de reden voor hun eigen falen, en dat leidt tot depressie onder mannen. Ondertussen nemen de zelfmoordcijfers onder vrouwen af.
Ik zal dat eerste van je moeten aannemen, ben zelf van de 90's en ben redelijk 'feminien' grootgebracht. Waar ik het echter totaal niet mee eens ben is dat mannen dat maar als reden aanstippen voor hun eigen falen. Ik denk persoonlijk dat mede doordat vrouwen hun eigen onafhankelijkheid min of meer hebben teruggewonnen zij ook mondiger en kritischer durven te zijn tegen hun partner. Mede daardoor durven ze sneller aan de hekken te rammelen als ze het niet eens zijn met de veelal charade die opgevoerd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 20:19:27 ]
pi_191332718
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Daar zou dan tegenover moeten staan dat die samenleving ook onnatuurlijk is voor de vrouw. Echter, die passen zich gewoon aan en maken er het beste van. Sterker nog, ze gedijen.

Mannen zijn geen slachtoffers van de veranderende samenleving.
Is het ook. Er was laatst een onderzoek dat vrouwen ongelukkiger zijn dan ooit. De traditionele vrouw was veel gelukkig dan de moderne vrouw die carriere moet maken.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:19:24 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191332730
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik zal dat eerste van je moeten aannemen, ben zelf van de 90's en ben redelijk 'feminien' grootgebracht. Waar ik het echter totaal niet mee eens ben is dat mannen dat maar als reden aanstippen voor hun eigen falen. Ik denk persoonlijk dat mede doordat vrouwen hun eigen afhankelijk min of meer hebben teruggewonnen zij ook mondiger en kritischer durven te zijn tegen hun partner. Mede daardoor durven ze sneller aan de hekken te rammelen als ze het niet eens zijn met de veelal charade die opgevoerd wordt.
Dit; er is geen sprake van een enorm complot of opgelegde verandering, dit is natuurlijke sociale evolutie die in stroomversnelling is gekomen door de ontzuiling.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 februari 2020 @ 20:19:31 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191332732
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Of gewoon zijzelf, door te werken?
Jij had het over geen kinderen nemen om je carriere voorrang te geven.Niet over de combinatie.

Je meest elementaire menselijke uiting opzij te zetten om lekker uurtje te maken voor je baas en de belastingdienst is in mijn ogen echt het domste wat je kunt doen. Niemand zal je er ooit voor bedanken.
Carriére is gewoon een verzinsel om mensen harder te laten werken dan natuurlijk is.
The End Times are wild
  maandag 3 februari 2020 @ 20:19:53 #163
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191332738
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
Het is ieder mans keuze hoever mee te gaan in de vaart der volkeren.
Zo is dat. Er zijn genoeg traditionele vrouwen die parttime willen werken zodat vaders het geld binnen kan harken. Sterker nog, 90% van de Nederlandse vrouwen streeft dat ideaalplaatje na dus genoeg dames waarbij de mannen zich niet ontmand hoeven te voelen. Alleen geen vegetariër binnenhengelen.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:20:11 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191332745
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij had het over geen kinderen nemen om je carriere voorrang te geven.Niet over de combinatie.

Je meest elementaire menselijke uiting opzij te zetten om lekker uurtje te maken voor je baas en de belastingdienst is in mijn ogen echt het domste wat je kunt doen. Niemand zal je er ooit voor bedanken.
Carriére is gewoon een verzinsel om mensen harder te laten werken dan natuurlijk is.
Dan geldt dat dus ook voor mannen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191332776
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voel je je nu minder mannelijk?
Ik niet want ik heb een geweldige jeugd gehad, maar gezien wat er nu daarvan is overgebleven. Dan weet ik wel zeker dat onze kinderen nog niet eens half zo mannelijk zijn, dan wij dat waren in die tijd.
pi_191332790
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat is er precies feministisch (en dus 'zacht', 'emotioneel', 'gevoelig') aan het huidige economische systeem in Nederland?
Heb het niet zozeer over de economie maar de samenleving. De echte mannen zijn verdwenen. Veelal beta males en cucks met lage testosteron die op de bank naast hun vrouw gtst kijken en daarna de hond uitlaten.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:22:59 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191332805
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Heb het niet zozeer over de economie maar de samenleving. De echte mannen zijn verdwenen. Veelal beta males en cucks met lage testosteron die op de bank naast hun vrouw gtst kijken en daarna de hond uitlaten.
Dus op een of andere manier is de hele samenleving superzacht, emotioneel, gevoelig... maar is de economie knetterhard en onvergeeflijk?

Juist ja...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191332807
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dit; er is geen sprake van een enorm complot of opgelegde verandering, dit is natuurlijke sociale evolutie die in stroomversnelling is gekomen door de ontzuiling.
Nou ja, dat wordt dan weer een hele andere discussie 😌
  maandag 3 februari 2020 @ 20:24:47 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191332849
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mag ik aannemen dat jij 2-4 dagen werkt zodat je voor je kinderen kunt zorgen dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:26:17 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191332875
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mag ik aannemen dat jij 2-4 dagen werkt zodat je voor je kinderen kunt zorgen dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik had het niet over de rolverdeling maar over het geen kinderen nemen om voorrang te geven aan je carriére.

Verder heel veel liefde en plezier met je kind alvast natuurlijk!
The End Times are wild
  maandag 3 februari 2020 @ 20:30:25 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191332952
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik niet want ik heb een geweldige jeugd gehad, maar gezien wat er nu daarvan is overgebleven. Dan weet ik wel zeker dat onze kinderen nog niet eens half zo mannelijk zijn, dan wij dat waren in die tijd.
Dus je meet je mannelijkheid af aan tegen bomen pissen en brommers rijden?

Het gevaar zit 'm mijns insziens dat we onze zonen deze shit verkopen. Terwijl die generatie gewoon lekker samen wil gamen en hun mannelijkheid afmeet aan hoe snel ze Call of Duty uit kunnen spelen. Oftewel, we geven een beschermde generatie een laag zelfbeeld mee door ze weg te zetten als 'niet stoer' en vervolgens vinden we het raar dat ze moeite hebben om zich staande te houden.

In welke mate is dit toe te schrijven aan de desinteresse van hun vaders aangaande hun opvoeding?
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:35:07 #172
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191333066
Vroeger waren wel andere tijden dat valt niet te ontkennen. We hingen bij de IJssalon om brommers te kieken en Ronnie kwam aangescheurd op z'n Yamaha XT met een peuk uit zijn integraalhelm en ging in de bocht op zijn bek. We lachten ons gek. Bij een café op de singel kon je ook weed en hasj kopen en 't zet elk weekend ramvol en prima sfeertje.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:35:46 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333085
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, maar ik had het niet over de rolverdeling maar over het geen kinderen nemen om voorrang te geven aan je carriére.

Verder heel veel liefde en plezier met je kind alvast natuurlijk!
[/quote]

Om terug te komen op het probleem: de grootste ontwikkeling in je carrière zit 'm in de periode eind 20-40. Ook de periode waarin vrouwen parttime gaan werken vanwege de kinderen. Groei in je carrière zou ook gewoon parttime mogelijk moeten zijn.
Resistance is futile.
pi_191333117
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het gevaar zit 'm mijns insziens dat we onze zonen deze shit verkopen. Terwijl die generatie gewoon lekker samen wil gamen en hun mannelijkheid afmeet aan hoe snel ze Call of Duty uit kunnen spelen. Oftewel, we geven een beschermde generatie een laag zelfbeeld mee door ze weg te zetten als 'niet stoer' en vervolgens vinden we het raar dat ze moeite hebben om zich staande te houden.

In welke mate is dit toe te schrijven aan de desinteresse van hun vaders aangaande hun opvoeding?
Niet alleen dat, ook vuurtje stoken, vuurwerk afsteken, in bomen klimmen, stoeien, aan meisjes zitten, het mannetje zijn. haantjes gedrag, macho kunnen wezen. met de vuist vechten zonder ongelukken, met andere woorden de verkropte energie uit de jongens laten. Dat op een bepaalde leeftijd vol zit met testosteron. Nu worden die kinderen meteen gelabeld en mag je naar de psycholoog.
pi_191333122
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, er is een vreemde sociale constructie in de plaats gekomen van de oude, maar we zitten het elkaar aan te praten.

Dat laatste even in het midden gelaten, want wederom denk ik het dat een wisselwerking is en niet alleen maar weer de schuld van de man.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:37:04 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333125
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Een echt man hoeft geen dominante bokito te zijn.
Resistance is futile.
pi_191333173
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Want inderdaad Paul de Leeuw is een echte man. "sarcasme"
  maandag 3 februari 2020 @ 20:39:18 #178
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333190
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, er is een vreemde sociale constructie in de plaats gekomen van de oude, maar we zitten het elkaar aan te praten.

Dat laatste even in het midden gelaten, want wederom denk ik het dat een wisselwerking is en niet alleen maar weer de schuld van de man.
Eens hoor, het is niet alleen de schuld van de man. Voor de man moet het veel normaler worden om ook deel te nemen aan de opvoeding, moeders gaan hun zoontjes niet leren hoe ze kunnen voorkomen dat de hele schuur in de hens gaat bij het stoken van fikkies.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:40:04 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333210
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Vind ik wel trouwens. Ik zou niet weten wat hem niet mannelijk maakt.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:40:10 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191333218
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Om terug te komen op het probleem: de grootste ontwikkeling in je carrière zit 'm in de periode eind 20-40. Ook de periode waarin vrouwen parttime gaan werken vanwege de kinderen. Groei in je carrière zou ook gewoon parttime mogelijk moeten zijn.
Als je kind er is weet je vanzelf en ogenblikkelijk waar je prioriteit ligt.
The End Times are wild
pi_191333250
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ook vuurtje stoken, vuurwerk afsteken, in bomen klimmen, stoeien, aan meisjes zitten, het mannetje zijn. haantjes gedrag, macho kunnen wezen. met de vuist vechten zonder ongelukken, met andere woorden de verkropte energie uit de jongens laten. Dat op een bepaalde leeftijd vol zit met testosteron. Nu worden die kinderen meteen gelabeld en mag je naar de psycholoog.
Het probleem is ook: conform aan de sociaalmaatschappelijke verwachting, of wees vreemd. Alles wat vreemd is moet een labeltje krijgen. Heb je een labeltje wordt je een buitenstaander. Dus de meesten weten met pijn en moeite op het oog te conformeren, sommigen doen het lachend en sommigen eindigen bij de GGZ.
pi_191333253
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind ik wel trouwens. Ik zou niet weten wat hem niet mannelijk maakt.
Als ik je dat moet uitleggen, dan zitten we hier morgen nog
  maandag 3 februari 2020 @ 20:41:58 #183
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191333269
Wij gingen vroeger ook voetballen met een tennisbal gedrenkt in de terpentine en aangestoken op de wef achter het huis waardoor het hele tuinmeubilair zwartgeblakert was en de achtergevel van het huis omdat die bal daar bleef steken. Zou nu echt niet meer kunnen.
pi_191333284
quote:

[..]

Dit dus.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:44:13 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333318
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Een hele generatie mannen heeft zich onttrokken aan de opvoeding, en nu vind je het gek dat onze zonen dit soort dingen niet uit zichzelf doen?
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:45:06 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333345
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als ik je dat moet uitleggen, dan zitten we hier morgen nog
Hij heeft een lul. Meer uitleg heb ik niet nodig.
Resistance is futile.
pi_191333355
quote:

[..]

Het gekke is dat dit soort mannen wel het meest aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen. De zogenaamde foute mannen, welke vrouw is er met spijt niet voor gevallen.
pi_191333373
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Het gekke is dat dit soort mannen wel het meest aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen. De zogenaamde foute mannen, welke vrouw is er met spijt niet voor gevallen.
https://www.reddit.com/r/IncelTears/
Conscience do cost.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:47:30 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333413
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je kind er is weet je vanzelf en ogenblikkelijk waar je prioriteit ligt.
Als mijn kind er is, dan zit er weinig anders op dan bijna fulltime werken. Net als de gemiddelde kostwinner in Nederland.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:47:32 #190
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191333414
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Paul de Leeuw is geen echte man? WTF????
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:47:37 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191333419
Mannen moeten gewoon zelf keuzes maken daar is niks fouts aan.
pi_191333434
Wat een domme misleidende titel. Alsof de reden waarom deze dingen aan banden worden gelegd is om mannen te naaien... Het zijn gewoon allemaal domme dingen die negatieve gevolgen hebben voor de maatschappij. Moord is ook iets wat vaker voorkomt bij mannen... Dus?
  maandag 3 februari 2020 @ 20:48:32 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333448
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Vrouwen met een laag zelfbeeld hebben de neiging om voor bad boys te vallen, dat klopt.
Resistance is futile.
pi_191333523
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen met een laag zelfbeeld hebben de neiging om voor bad boys te vallen, dat klopt.
niet alleen vrouwen met een laag zelfbeeld. ik spreek uit ervaring. Het is biologisch bewezen dat vrouwen gaan voor de sterkste man om het nageslacht veilig te stellen. Een vrouw wil beschermd worden door een man, Een man moet initiatief tonen en een vrouw wil veroverd worden. Dit hoor je zo vaak.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:52:46 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191333544
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
Wij gingen vroeger ook voetballen met een tennisbal gedrenkt in de terpentine en aangestoken op de wef achter het huis waardoor het hele tuinmeubilair zwartgeblakert was en de achtergevel van het huis omdat die bal daar bleef steken. Zou nu echt niet meer kunnen.
Ik heb ook eens een keer bijna de hele kelder in de fik gezet vanwege terpentine.
We hadden van die neppe zippo's op de kermis gekocht, en wisten niet zeker of we terpentine konden gebruiken om ze te vullen. Hadden we et even in de kelder getest. vuur konden we net op tijd doven maar de fiets van de buurman was wel overleden helaas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:53:07 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191333553
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Het probleem is ook: conform aan de sociaalmaatschappelijke verwachting, of wees vreemd. Alles wat vreemd is moet een labeltje krijgen. Heb je een labeltje wordt je een buitenstaander. Dus de meesten weten met pijn en moeite op het oog te conformeren, sommigen doen het lachend en sommigen eindigen bij de GGZ.
Ligt mijns insziens aan het onderwijs. Kindje past niet in het grafiekje => autist!

Ons onderwijs is waanzinnig fout en draagt bij lange na niet genoeg bij aan de voorbereiding op het werkende leven.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:53:30 #198
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191333571
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:

[..]

niet alleen vrouwen met een laag zelfbeeld. ik spreek uit ervaring. Het is biologisch bewezen dat vrouwen gaan voor de sterkste man om het nageslacht veilig te stellen. Een vrouw wil beschermd worden door een man, Een man moet initiatief tonen en een vrouw wil veroverd worden. Dit hoor je zo vaak.
En hoe mapt dit integraal op een badboy?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191333584
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
Mannen moeten gewoon zelf keuzes maken daar is niks fouts aan.
Iemand die in totaal ongewisse verblijft over wie hij nu eigenlijk echt is kan toch nooit een goede keuze maken?
pi_191333597
quote:
15s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ligt mijns insziens aan het onderwijs. Kindje past niet in het grafiekje => autist!

Ons onderwijs is waanzinnig fout en draagt bij lange na niet genoeg bij aan de voorbereiding op het werkende leven.
Helemaal mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')