Een echt man hoeft geen dominante bokito te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb het niet zozeer over de economie maar de samenleving. De echte mannen zijn verdwenen. Veelal beta males en cucks met lage testosteron die op de bank naast hun vrouw gtst kijken en daarna de hond uitlaten.
Want inderdaad Paul de Leeuw is een echte man. "sarcasme"quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een echt man hoeft geen dominante bokito te zijn.
Eens hoor, het is niet alleen de schuld van de man. Voor de man moet het veel normaler worden om ook deel te nemen aan de opvoeding, moeders gaan hun zoontjes niet leren hoe ze kunnen voorkomen dat de hele schuur in de hens gaat bij het stoken van fikkies.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens, er is een vreemde sociale constructie in de plaats gekomen van de oude, maar we zitten het elkaar aan te praten.
Dat laatste even in het midden gelaten, want wederom denk ik het dat een wisselwerking is en niet alleen maar weer de schuld van de man.
Vind ik wel trouwens. Ik zou niet weten wat hem niet mannelijk maakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Want inderdaad Paul de Leeuw is een echte man. "sarcasme"
Als je kind er is weet je vanzelf en ogenblikkelijk waar je prioriteit ligt.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks.
Om terug te komen op het probleem: de grootste ontwikkeling in je carrière zit 'm in de periode eind 20-40. Ook de periode waarin vrouwen parttime gaan werken vanwege de kinderen. Groei in je carrière zou ook gewoon parttime mogelijk moeten zijn.
Het probleem is ook: conform aan de sociaalmaatschappelijke verwachting, of wees vreemd. Alles wat vreemd is moet een labeltje krijgen. Heb je een labeltje wordt je een buitenstaander. Dus de meesten weten met pijn en moeite op het oog te conformeren, sommigen doen het lachend en sommigen eindigen bij de GGZ.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook vuurtje stoken, vuurwerk afsteken, in bomen klimmen, stoeien, aan meisjes zitten, het mannetje zijn. haantjes gedrag, macho kunnen wezen. met de vuist vechten zonder ongelukken, met andere woorden de verkropte energie uit de jongens laten. Dat op een bepaalde leeftijd vol zit met testosteron. Nu worden die kinderen meteen gelabeld en mag je naar de psycholoog.
Als ik je dat moet uitleggen, dan zitten we hier morgen nogquote:Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind ik wel trouwens. Ik zou niet weten wat hem niet mannelijk maakt.
Dit dus.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een hele generatie mannen heeft zich onttrokken aan de opvoeding, en nu vind je het gek dat onze zonen dit soort dingen niet uit zichzelf doen?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook vuurtje stoken, vuurwerk afsteken, in bomen klimmen, stoeien, aan meisjes zitten, het mannetje zijn. haantjes gedrag, macho kunnen wezen. met de vuist vechten zonder ongelukken, met andere woorden de verkropte energie uit de jongens laten. Dat op een bepaalde leeftijd vol zit met testosteron. Nu worden die kinderen meteen gelabeld en mag je naar de psycholoog.
Hij heeft een lul. Meer uitleg heb ik niet nodig.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als ik je dat moet uitleggen, dan zitten we hier morgen nog
Het gekke is dat dit soort mannen wel het meest aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen. De zogenaamde foute mannen, welke vrouw is er met spijt niet voor gevallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/IncelTears/quote:Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het gekke is dat dit soort mannen wel het meest aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen. De zogenaamde foute mannen, welke vrouw is er met spijt niet voor gevallen.
Als mijn kind er is, dan zit er weinig anders op dan bijna fulltime werken. Net als de gemiddelde kostwinner in Nederland.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je kind er is weet je vanzelf en ogenblikkelijk waar je prioriteit ligt.
Paul de Leeuw is geen echte man? WTF????quote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Want inderdaad Paul de Leeuw is een echte man. "sarcasme"
Vrouwen met een laag zelfbeeld hebben de neiging om voor bad boys te vallen, dat klopt.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het gekke is dat dit soort mannen wel het meest aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen. De zogenaamde foute mannen, welke vrouw is er met spijt niet voor gevallen.
niet alleen vrouwen met een laag zelfbeeld. ik spreek uit ervaring. Het is biologisch bewezen dat vrouwen gaan voor de sterkste man om het nageslacht veilig te stellen. Een vrouw wil beschermd worden door een man, Een man moet initiatief tonen en een vrouw wil veroverd worden. Dit hoor je zo vaak.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vrouwen met een laag zelfbeeld hebben de neiging om voor bad boys te vallen, dat klopt.
Ik heb ook eens een keer bijna de hele kelder in de fik gezet vanwege terpentine.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
Wij gingen vroeger ook voetballen met een tennisbal gedrenkt in de terpentine en aangestoken op de wef achter het huis waardoor het hele tuinmeubilair zwartgeblakert was en de achtergevel van het huis omdat die bal daar bleef steken. Zou nu echt niet meer kunnen.
Ligt mijns insziens aan het onderwijs. Kindje past niet in het grafiekje => autist!quote:Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het probleem is ook: conform aan de sociaalmaatschappelijke verwachting, of wees vreemd. Alles wat vreemd is moet een labeltje krijgen. Heb je een labeltje wordt je een buitenstaander. Dus de meesten weten met pijn en moeite op het oog te conformeren, sommigen doen het lachend en sommigen eindigen bij de GGZ.
En hoe mapt dit integraal op een badboy?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
niet alleen vrouwen met een laag zelfbeeld. ik spreek uit ervaring. Het is biologisch bewezen dat vrouwen gaan voor de sterkste man om het nageslacht veilig te stellen. Een vrouw wil beschermd worden door een man, Een man moet initiatief tonen en een vrouw wil veroverd worden. Dit hoor je zo vaak.
Iemand die in totaal ongewisse verblijft over wie hij nu eigenlijk echt is kan toch nooit een goede keuze maken?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
Mannen moeten gewoon zelf keuzes maken daar is niks fouts aan.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ligt mijns insziens aan het onderwijs. Kindje past niet in het grafiekje => autist!
Ons onderwijs is waanzinnig fout en draagt bij lange na niet genoeg bij aan de voorbereiding op het werkende leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |