abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191323461
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Vind ik inderdaad ook raar. Imo ontoelaatbaar zelfs.
Ze zijn zielig geweest in de historie. Dan mag dat.
pi_191323500
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze zijn zielig geweest in de historie.
Absoluut. Ze zijn ondanks Nederlandse beloften flink hard genaaid

quote:
Dan mag dat.
Maar ik vind dat geen valide reden om racistisch overheidsbeleid goed te praten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191323507
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Absoluut. Ze zijn ondanks Nederlandse beloften flink hard genaaid
[..]

Maar ik vind dat geen valide reden om racistisch overheidsbeleid goed te praten.
Het was dan ook sarcastisch.
pi_191323508
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Vind ik inderdaad ook raar. Imo ontoelaatbaar zelfs.
Omgekeerd. Omdat Molukkers speciale privileges hebben, willen blanke Hollanders dat ineens ook. Puur omdat deze mensen met een kleurtje dus privileges hebben, zonder zich eerst te verdiepen in het hoe en waarom deze wijken in tijden van woningnood speciaal gebouwd zijn voor deze mensen met een kleurtje.

Ik ben wit dus dit is mijn land, dus als mensen met een kleurtje privileges hebben ongeacht de reden, dan wil ik dat ook.

Etnisch-nationalisme van de Hollander, niet de Molukker.
West-Melanesia
pi_191323517
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het was dan ook sarcastisch.
Weet ik schratje. Ik bevestigde gewoon even dat ik het met je eens ben. Komt niet vaak voor, dus laten we er van genieten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191323584
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 23:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat was vroeger (tientallen jaren geleden) anders. Daaruit blijkt dat de vermeende problemen met de moslims van vandaag (trouwens veel Molukkers zijn moslim) ook gewoon van tijdelijke aard zijn.
Jij hebt zeker de treinkapingen en schoolgijzeling niet meegemaakt?
Veel Molukkers zijn moslim zegt ie :D :') Hoogstens een enkeling.
pi_191323597
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 23:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waanzinnig.
Stel je even voor dat dit een wijk was (in het buitenland) die koste wat het kost volledig wit / Hollands wilde blijven

En met protesten / intimidatie / geweld buitenstaanders de wijk uit joeg / hield met het argument dat dit decennia terug de afspraak was en dat het hen decennia terug beloofd was.

De wereld zou dit volkomen terecht afkeuren.

Waar zijn nu de drommen verontruste en verongelijkte mensen in de (nieuws)media en bij DWDD en soortgelijke programma's die zo graag openlijk en luid hun afkeer uitspreken als iets door hen weer als (bijna altijd wit) racisme wordt bestempeld?

Waar zijn ze?

Hun selectiviteit is bedroevend schijnheilig.

En ronduit ranzig.
pi_191323628
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 23:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dit vind jij dus een sterk argument? Afspraak is afspraak? Ondanks dat het een racistische afspraak is? Een afspraak waarbij mensen beoordeeld worden op hun afkomst?
[..]

De joden hebben het nog veel slechter gehad. Maar goed, die zul jij ook wel hun eigen wijken gunnen. Of zelfs een heel land als 'wiedergutmachung'.
:D :')
pi_191323775
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Stel je even voor dat dit een wijk was (in het buitenland) die koste wat het kost volledig wit / Hollands wilde blijven

En met protesten / intimidatie / geweld buitenstaanders de wijk uit joeg / hield met het argument dat dit decennia terug de afspraak was en dat het hen decennia terug beloofd was.

De wereld zou dit volkomen terecht afkeuren.

Waar zijn nu de drommen verontruste en verongelijkte mensen in de (nieuws)media en bij DWDD en soortgelijke programma's die zo graag openlijk en luid hun afkeer uitspreken als iets door hen weer als (bijna altijd wit) racisme wordt bestempeld?

Waar zijn ze?

Hun selectiviteit is bedroevend schijnheilig.

En ronduit ranzig.
Sommige witte Nederlanders vinden de slachtofferol erg leuk. Sommige Nederlands zoeken ook problemen op die er niet zijn.

Net als je boodschappentas in de tram op een stoel leggen...er is genoeg plek in de tram. Komt er een witte Hollandse mevrouw die wilt perse op de plek waar die boodschappentas ligt zitten. Terwijl er 30 lege plekken in de tram zijn. Die mevrouw kreeg dan ook abnormaal hard de wind van voren.

Zo is het net met de Molukse wijk. De Molukse wijk is al 60 jaar geen probleem. Nu pas door jochies die net om de hoek komen kijken, wordt er opeens een probleem gesignaleerd. De meeste zuurpruimen die op de Molukse wijk reageren kunnen het niet hebben dat mensen met een kleurtje privileges hebben. Dus wordt er van geen probleem, een probleem en vervolgens een racistisch probleem gemaakt.

Racisme is verboden in Nederland, de Molukse wijk niet.

Verdiep je dus eerst in racisme, voordat je jezelf gaat lopen wentelen in de zielige blanke slachtofferrol en gaat lopen smijten met termen als racisme en discriminatie.
West-Melanesia
pi_191323854
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:31 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Sommige witte Nederlanders vinden de slachtofferol erg leuk. Sommige Nederlands zoeken ook problemen op die er niet zijn.

Net als je boodschappentas in de tram op een stoel leggen...er is genoeg plek in de tram. Komt er een witte Hollandse mevrouw die wilt perse op de plek waar die boodschappentas ligt zitten. Terwijl er 30 lege plekken in de tram zijn. Die mevrouw kreeg dan ook abnormaal hard de wind van voren.

Zo is het net met de Molukse wijk. De meeste zuurpruimen die op de Molukse wijk kunnen het niet hebben dat mensen met een kleurtje privileges hebben. Dus wordt er van geem probleem, een probleem en vervolgens een racistisch probleem gemaakt.

Verdiep je dus eerst in racisme, voordat je jezelf gaat lopen wentelen in de zielige blanke slachtofferrol en gaat lopen smijten met termen als racisme en discriminatie.
Probeer het nog eens want hier kan ik echt touw aan vastknopen en peilen wat je standpunt is.

Je komt namelijk met zoveel voorbeelden aan van boodschappentas, tram, abnormaal harde wind, zuurpruimen, verdiepen in racisme tot de zielige blanke slachtofferrol.
pi_191323871
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Probeer het nog eens want hier kan ik echt touw aan vastknopen en peilen wat je standpunt is.

Je komt namelijk met zoveel voorbeelden aan van boodschappentas, tram, abnormaal harde wind, zuurpruimen, verdiepen in racisme tot de zielige blanke slachtofferrol.
Ja dat is niets nieuws onder de zon. Het is ook maar een klein groepje in Nederland die niet snapt wat de Molukse wijk precies is. Op wikipedia staat een compleet aparte pagina beschreven over de Molukse wijk.
West-Melanesia
pi_191323932
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:31 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Zo is het net met de Molukse wijk. De Molukse wijk is al 60 jaar geen probleem. Nu pas door jochies die net om de hoek komen kijken, wordt er opeens een probleem gesignaleerd. De meeste zuurpruimen die op de Molukse wijk reageren kunnen het niet hebben dat mensen met een kleurtje privileges hebben. Dus wordt er van geen probleem, een probleem en vervolgens een racistisch probleem gemaakt.

Welke mensen maken er nu problemen?

pi_191323984
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:41 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja dat is niets nieuws onder de zon. Het is ook maar een klein groepje in Nederland die niet snapt wat de Molukse wijk precies is. Op wikipedia staat een compleet aparte pagina beschreven over de Molukse wijk.
Oké.

Dit soort praktijken zijn geen probleem omdat het de Molukse wijk betreft, een klein groepje in Nederland snapt dat niet en op wikipedia staat een compleet aparte pagina beschreven over de Molukse wijk.

Duidelijk.
pi_191323988
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welke mensen maken er nu problemen?

[ afbeelding ]
Ohja ik was het even vergeten, alleen witte Nederlanders mogen boos worden als afspraken niet worden nagekomen.
West-Melanesia
pi_191324047
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Oké.

Dit soort praktijken zijn geen probleem omdat het de Molukse wijk betreft, een klein groepje in Nederland snapt dat niet en op wikipedia staat een compleet aparte pagina beschreven over de Molukse wijk.

Duidelijk.
Ja ik kan je niet verder helpen. Heel Nederland snapt het. En als de Molukse wijk aan de wereld uitgelegd zou worden, zou heel de wereld het snappen.

De Nederlandse regering snapt het, de politie snapt het, de burgemeesters snappen het.

We snappen het bijna allemaal. Bijna allemaal.

We snappen alleen niet waarom een paar mensen de Molukse wijk een probleem vinden?
We snappen ook niet wat racisme met een Molukse wijk te maken heeft.

Racisme is namelijk verboden in Nederland en moet keihard worden aangepakt.
West-Melanesia
pi_191324077
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ohja ik was het even vergeten, alleen witte Nederlanders mogen boos worden als afspraken niet worden nagekomen.
Boos worden :')
Weten we meteen hoe jij je gedraagt als je boos wordt :') Maar je UI spreekt natuurlijk ook boekdelen.
pi_191324104
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:58 schreef Questular het volgende:

[..]

Boos worden :')
Weten we meteen hoe jij je gedraagt als je boos wordt :') Maar je UI spreekt natuurlijk ook boekdelen.
Ja want alleen gekleurde mensen gedragen zich zo en gebruiken geweld als ze boos worden. Blanke mensen doen dat niet :')
West-Melanesia
pi_191324119
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:59 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja want alleen gekleurde mensen gedragen zich zo en gebruiken geweld als ze boos worden. Blanke mensen doen dat niet.
Normale mensen doen dat niet ongeacht de huidskleur. Maar tegen wie zeg ik het eigenlijk :)
pi_191324160
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Normale mensen doen dat niet ongeacht de huiskleur. Maar tegen wie zeg ik het eigenlijk :)
Normale mensen maken van de Molukse wijk ook geen probleem.

Zoals ik, Mark Rutte, de burgemeesters en woningcorporatie Woonpunt die zojuist de Molukse wijk van Limburg haar voorrangsregels heeft verlengd.
West-Melanesia
pi_191324189
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja ik kan je niet verder helpen. Heel Nederland snapt het. En als de Molukse wijk aan de wereld uitgelegd zou worden, zou heel de wereld het snappen.
:')

quote:
De Nederlandse regering snapt het, de politie snapt het, de burgemeesters snappen het.
Ik denk niet dat dit de waarheid is.

De Molukse wijk wordt in stand gehouden door de Molukkers die er wonen en die speciaal beleid afgedwongen hebben bij de woningbouwvereniging.

Er komt geen rechter aan te pas.

En mocht iemand dit wettelijk aankaarten, is de kans groot dat diegene gelijk krijgt. Je mag mensen namelijk niet beoordelen op hun afkomst. En natuurlijk mogen wijkbewoners dat ook niet zelf gaan doen.

Maar goed, die rechtszaak is er niet. Als je die kan betalen, ben je natuurlijk ook niet aangewezen op een sociale huurwoning. Daarbij zal het geen zin hebben, je kunt het gelijk aan je zijde hebben, maar als je een wijk uitgepest wordt, heeft dat toch geen zin.

quote:
We snappen het bijna allemaal. Bijna allemaal.

We snappen alleen niet waarom een paar mensen de Molukse wijk een probleem vinden?
We snappen ook niet wat racisme met een Molukse wijk te maken heeft.
Je herhaalt jezelf, kom maar met een peiling/onderzoek wat dit aantoont.
pi_191324195
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:04 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Normale mensen maken van de Molukse wijk ook geen probleem.

Zoals ik, Mark Rutte, de burgemeesters en woningcorporatie Woonpunt die zojuist de Molukse wijk van Limburg haar voorrangsregels heeft verlengd.
Leuk verhaal, heeft geen flikker met vernielingen en achterlijk gedrag te maken.
pi_191324216
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:08 schreef Questular het volgende:

[..]

Leuk verhaal, heeft geen flikker met vernielingen en achterlijk gedrag te maken.
Oh de waarheid is hard dat ook een blanke, of onze blanke leider als Mark rutte blijkbaar een racist is?

Dus toch maar weer terug naar die vernielzuchte mensen met een kleurtje hahaha _O-
West-Melanesia
pi_191324227
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:10 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Oh de waarheid is hard dat ook een blanke als Mark rutte blijkbaar een racist is?

Dus toch maar weer terug naar die vernielzuchte mensen met een kleurtje hahaha _O-
Waar spreekt Mark Rutte zich uit voor de Molukse wijken?
pi_191324232
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:10 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Oh de waarheid is hard dat ook een blanke als Mark rutte blijkbaar een racist is?

Minder wit spul naar binnen punten als je in de Arena staat te rellen want ik snap echt helemaal niks van je opmerkingen.
pi_191324270
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:12 schreef Questular het volgende:

[..]

Minder wit spul naar binnen punten als je in de Arena staat te rellen want ik snap echt helemaal niks van je opmerkingen.
Je snapt het wel je bent inmiddels helemaal rood hihihi. Wat vind je dan ervan dat Mark Rutte niet ingrijpt? Woonpunt en de Molukse wijken zijn racistische bezig. Waar is Mark? Waarom doet Mark en de politiek niks?
West-Melanesia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')