Dit zijn puur de lades, de kasten worden door n meubelmaker gemaakt (net als de twee kastenwanden en de badkamer en bedkast. Hij schroeft de laden er eerst in om de fronten daarna ook met doorlopende nerf en greep lijst af te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef monsterd. het volgende:
Mooie bestelling, zetten jullie de keuken zelf in elkaar of wordt dat gedaan?
Nee, er wordt niets geschilderd (alhoewel ons vorige huis vanuit de bouw wit was) ik ben verliefd geworden op de rode bakstenen en rode dakpannen, had het huis waar ik ben opgegroeid ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:53 schreef bleiblei het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met de buitenkant van het huis doen? Helemaal wit schilderen?
Het is de bedoeling dat het oude huis het middelpunt is en dat de rest een beetje wegvalt straks. Zonder de gevel bekleding had het allemaal wel wat netter gemogen maar wordt nu straks onzichtbaarquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:39 schreef bleiblei het volgende:
Ah okee, ja die vraag kwam met name vanwege de kalksteenblokken boven het kozijn in de voormalige garage. Ik vind het ook wel de juiste keuze. Niet schilderen.
Mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:35 schreef SV-tje het volgende:
De badkamerkast is helemaal klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:35 schreef SV-tje het volgende:
De badkamerkast is helemaal klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank je! Heb de complimenten ook doorgegeven aan de meubelmaker.quote:
Het verbouwen an sich ben ik nog niet beu, maar ik zal wel heel gelukkig zijn als ik in augustus (tijdens onze vakantie) dozen uit kan pakken en na anderhalf jaar weer een echte keuken heb.quote:Op zondag 14 juni 2020 07:21 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi hoor! Poeh, wat een lange adem hebben jullie.
Thanks, zijn zelf ook benieuwd naar het totaalplaatje.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:31 schreef NicolasJoy het volgende:
Zo benieuwd ook naar het eindresultaat van de keuken, zie zulke mooi dingen!
In het andere eiland komen ook nog 12 ladesquote:Op zondag 14 juni 2020 21:37 schreef SQ het volgende:
Wat ziet het er allemaal strak uit SV-tje!
En al die lades in je keuken, wat een zaligheid
Hier konden er echt niet meer lades in het budget helaas, anders was alles lade geweest
Ik zei niet voor niets als het goed is. Ze komen morgen 😬quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:14 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag wordt (als het goed is) het staal voor de trap geleverd. Eerste planning was vorige week maandag.
Vanaf dit weekend komt er dan een aantal keer een lasser om de trap in elkaar te zetten. Als het goed is zou dan halverwege juli de trap klaar moeten zijn, dan hebben we exact een jaar met de ladder gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |