Ik ook 😊quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar alles wat nog komt! En hoe de keuken eruit ziet als hij klaar is.
haha, ja, dat geloof ik wel.quote:
Die gaat er zeker komenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:38 schreef archito het volgende:
We verwachten na het weekend een foto update.Succes!
Thanks! Heb dit gisteravond even aan manlief voorgelezen 😊quote:Op maandag 18 mei 2020 21:34 schreef monsterd. het volgende:
Ach jongens hoe houden jullie het vol? De hoeveelheid werkt verbleekt bij wat wij onze tijdens onze verbouwing hebben gedaan. Ik vind het zo knap van jullie, doorzetters, kanjers!
quote:
Thanks!quote:
Jeetje, een jaar alweer! Heel benieuwd naar de trapquote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef SV-tje het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Vandaag zijn de lampen binnengekomen, die hebben we vanavond meteen in de spots gemonteerdLet niet op de rommel
[ afbeelding ]
Ook alle lades voor de keuken besteld zodat deze in de kasten gemonteerd kunnen worden, levertijd is langer dan normaal, dus benieuwd wanneer ze binnenkomen.
Offerte voor het staal voor de trap is nu ook helemaal rond, hierop zit een levertijd van 3 weken. Daarna heeft de lasser waarschijnlijk nog 3 weekenden nodig. Dat betekend dat we medio juli een trap kunnen hebben, dat is precies een jaar nadat we hier zijn gaan wonen, benieuwd of ik nog weet hoe ik op een normale trap moet lopen
Jullie achterwand blijft zo gaaf. Gebruiken jullie het bad veel?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag heeft mijn man de elektra op de slaapkamer verder aangesloten. We hebben nu schakelaars aan beide kanten van het bed en alle elektra in de nachtkastjes is aangesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lampen aan de balk worden nog vervangen door mooiere exemplaren. Waarschijnlijk iets in deze richting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan de fronten op de wastafelkast en de laatste kledingkast gemaakt zodat de kleine kasten onder de schuine kast ook op hun plaats kunnen worden gezet.
Dank je! Boven zijn we al een heel eind, beneden is er nog een hoop meer werk te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef Veritas79 het volgende:
Het einde komt zo wel een beetje in het zicht. Maar ik moet zeggen dat het echt allemaal wel heel erg mooi is geworden.
Dank je, ook heel blij mee. Het bad is nu nog niet veel gebruikt, maar ik hoop dat in de toekomst wel meer te gaan doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jullie achterwand blijft zo gaaf. Gebruiken jullie het bad veel?
Oh, met doorlopend houtpatroonquote:Op zondag 7 juni 2020 20:19 schreef SV-tje het volgende:
We hebben de eerste foto's van de keuken ontvangen![]()
De kant van de ondiepe kasten met deuren aan de woonkamer kant. Het hout is natuurlijk nog niet afgewerkt, maar de tekening beloofd veel goeds.
[ afbeelding ]
De keukenzijde met helemaal rechts de gootsteenkast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Wij zijn er ook heel blij mee. En zojuist zijn er 3 pallets bezorgd met de ladesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |