In ons geval was ie niet goedkoper (heb dezelfde gegevens bij 4 verschillende bedrijven ingevoerd) ze hadden korting op de koppelingen op dit moment waardoor hij nu goedkoper was.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
mocht je nog een keer nodig hebben; buiskoppelingshop.nl is (meestal) goedkoper en orders worden sneller afgehandeld en gezaagd (zagen van beide partijen gebeurt bij de groothandel ;-) )
Kan je daar ook een kortingscode van regelen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
mocht je nog een keer nodig hebben; buiskoppelingshop.nl is (meestal) goedkoper en orders worden sneller afgehandeld en gezaagd (zagen van beide partijen gebeurt bij de groothandel ;-) )
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je daar ook een kortingscode van regelen?
vandaar de 'meestal'quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:29 schreef SV-tje het volgende:
[..]
In ons geval was ie niet goedkoper (heb dezelfde gegevens bij 4 verschillende bedrijven ingevoerd) ze hadden korting op de koppelingen op dit moment waardoor hij nu goedkoper was.
Dat staat inderdaad laag, op de foto is het zelfs nog best hoog.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Dat stroompje is wel heel gaaf in je tuin. Kan je echt toffe dingen mee doen. Al staat het water wel vrij laag , of lijkt dat alleen zo?
Hoop werk, mooi resultaat!quote:Op zondag 5 april 2020 22:37 schreef SV-tje het volgende:
Dit weekend met m'n zus de deuren van de uitbouw gelakt, of in ieder geval één laag grondverf en één laag lak, tweede laag lak hopelijk deze week, na een rondje kitten.
Dan zitten alle tuindeuren in de lak. Moeten dan alleen nog de 4 ramen aan de voorkant, 3 raampjes boven en voordeur met raampartij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel veel geduldquote:Op zondag 5 april 2020 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een mooie ruimte! Heb je tips voor het lakken van zulke deur- en raampartijen?
Dank! Wat bedoel je met 'niet meer blijven wrijven'? Niet steeds over de verf heengaan maar opzetten, laten vloeien en met rust laten?quote:Op maandag 6 april 2020 20:55 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Heel veel geduldHet is heel veel meer werk dan vooraf ingeschat, gaatjes vullen, schuren, schoonmaken, afplakken, grondlakken en dan weer van vooraf aan voor de lak. Verder goede lak, ik ben altijd gewend geweest te lakken met een roller, maar deze verf is veel mooier met een kwast. En de tip die ik van m'n zus geleerd heb, zeker gisteren toen het warmer was, opzetten en niet meer blijven wrijven.
As we speak is mijn man de kieren aan het kitten zodat ik de rest van de week het in de de laatste laag lak kan zetten.
Exact dat inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Wat bedoel je met 'niet meer blijven wrijven'? Niet steeds over de verf heengaan maar opzetten, laten vloeien en met rust laten?
Mooi hoorquote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef SV-tje het volgende:
Het heeft bloed, zweet en tranen (gelukkig niet zoveel bloed) gekost, maar de openslaande deuren zitten in de laatste laklaag.
[ afbeelding ]
Gelukkig ook nog wat leuks gedaan dit weekend, op en in de oude filterbakken zijn we begonnen met een moestuin. De fruitboompjes heb ik vorig jaar gekregen in het najaar, nu in een grotere bak.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |