quote:Op zondag 5 juli 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
Mijn hemel wat een fantastisch project is dit zeg.
Die kleuren en materialen er ook bij, knalt echt, op positieve manier
Wow!
quote:
quote:
Thanks! Er komen een aantal vertikale staanders aan de binnenkant van de trap, met bovenop en halverwege een metalen strip, dit ideequote:
Het staal is geolied om roesten te voorkomen, dat betekend dat het nu continue afgeeft, als de olie weg is gaat het meteen roesten, dus dat is helaas geen optie.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Heel mooi! Je zou 'em bijna zo laten, want het grijs past er goed bij.
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:35 schreef Tegan het volgende:
Wauw heel leuk. Zijn er ook closeupjes van het staal?

Thanks. Ik was vooral benieuwd naar een closeup van de dikte. Van de afstandsfoto's kan ik me daar geen voorstelling van maken. Als je er een keer tijd hebt hoor, al heel blij met de huidige impressie! Het ziet er echt prachtig uit, straks zwart zal helemaal geweldig worden!quote:Op zondag 5 juli 2020 22:08 schreef SV-tje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks! Er komen een aantal vertikale staanders aan de binnenkant van de trap, met bovenop en halverwege een metalen strip, dit idee [ afbeelding ]
[..]
Het staal is geolied om roesten te voorkomen, dat betekend dat het nu continue afgeeft, als de olie weg is gaat het meteen roesten, dus dat is helaas geen optie.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ], dit stuk komt straks onder de vloer te zitten, maar is een van de weinige lassen die al klaar zijn.

En één op verzoekquote:Op maandag 6 juli 2020 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Ik was vooral benieuwd naar een closeup van de dikte. Van de afstandsfoto's kan ik me daar geen voorstelling van maken. Als je er een keer tijd hebt hoor, al heel blij met de huidige impressie! Het ziet er echt prachtig uit, straks zwart zal helemaal geweldig worden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |