SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
De tegenstander ontvangen?quote:Op zondag 2 februari 2020 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bestuurskamer dienst bij het voetballen, dus de tegenstander ontvangen voor en na de wedstrijd. Deze tegenstander heeft in december een speler verloren die om het leven gebracht is..
Ze leeft nog, en zit nu heel klef de hele tijd bij haar mannetje. Maar verder doet ze eigenlijk niks meer.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:37 schreef Melting het volgende:
Hoe is het met de vogeltjes, Raf?
Is die ene er weer bovenop gekomen?
Je hebt het beste met ze voor. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze leeft nog, en zit nu heel klef de hele tijd bij haar mannetje. Maar verder doet ze eigenlijk niks meer.
Maar pak haar af en toe even apart nu om een kwartier - half uur te knuffelen.
Dodo die ik ben
En heel lullig gezegd ben ik zo blij dat het Spruitje niet is.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het beste met ze voor. Dat is het belangrijkste.
Dat is een bijzonder vogeltje ja. Ik heb hem gezien.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En heel lullig gezegd ben ik zo blij dat het Spruitje niet is.
Als die kapot zou gaan zou ik echt breken denk ik. Al ruim 7 jaar mijn trutje
Het is de 1e wedstrijd na dit gebeuren. Even overleggen kan geen kwaad.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
En triest van die ene speler, maar het is alweer februari. Moet je daar nu nog bij stil staan?
Nog een jaar of 10 te gaan hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder vogeltje ja. Ik heb hem gezien.
Al zal dat moment ook een keer komen.
Jij gaat voor de bitterballen?quote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de 1e wedstrijd na dit gebeuren. Even overleggen kan geen kwaad.
Bestuur wordt ontvangen met 'n kopje koffie voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd. Na de wedstrijd zal het een drankje zijn en bitterballen
Dat beestjes dat met je kunnen doen hè?quote:Op zondag 2 februari 2020 09:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog een jaar of 10 te gaan hoop ik.
Maar de hechting die je met zo'n beestje al krijgt. bizar.
Toen Binky en Pino dood gingen heb ik daar echt dagen last van gehad, maar die had ik veel minder lang.
Ik zou zo graag een Rottweiler willen. Maar ben niet alfa genoeg en ik wil tzt weer fulltime werken, dus dan kan dat niet. Zijn echt zulke lieve honden, mits goed opgevoed.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat beestjes dat met je kunnen doen hè?
Dat is ook 1 van de redenen dat ik geen huisdier neem.
Het zijn net kinderenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een Rottweiler willen. Maar ben niet alfa genoeg en ik wil tzt weer fulltime werken, dus dan kan dat niet. Zijn echt zulke lieve honden, mits goed opgevoed.
Ah, dacht dat de competitie al lang weer hervat was.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de 1e wedstrijd na dit gebeuren. Even overleggen kan geen kwaad.
Bestuur wordt ontvangen met 'n kopje koffie voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd. Na de wedstrijd zal het een drankje zijn en bitterballen
Wel een saaie omgeving.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Aardig modderparcours bij het veldrijden, altijd leuk om zulke wedstrijden te kijken. Lekker de hele dag op de bank kijken
Het is een vliegveld, vreselijke omgeving. Dan ben je in Zwitserland en dan pak je een vlak terrein...quote:Op zondag 2 februari 2020 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een saaie omgeving.
Is dat een veld naast een industrieterrein of een vliegveld?
Ik dacht al iets van hangars te zien.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is een vliegveld, vreselijke omgeving. Dan ben je in Zwitserland en dan pak je een vlak terrein...
Nu met die modder is het net wat leuker dan gisteren
Ik ben vannacht voor mijn bed...quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen is vannacht toch wel voor de 49'ers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |