SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nou ben ik net benieuwd naar dat ene nummer dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Hotspot, het nieuwe album van de Pet Shop Boys is uit
Negen prima nummers en eentje om heel snel te vergeten...
Ik zal me een beetje inhouden, maar uiteraard draai ik er vanavond een paar nummers van. Om te beginnen de openingstrack, die ik nogal New Order-achtig vind klinken: Will-O-The-Wisp
Luister het album maar een keer, dan kom je het vanzelf tegenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik net benieuwd naar dat ene nummer dan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luister het album maar een keer, dan kom je het vanzelf tegen
Geen punt; ik pik gewoon de krenten uit de papquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]Daarvoor geef ik te weinig om hun muziek.
Die ken ik dan weer niet. Zal 'm eens opzoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Sinds ik de versie van mxpx ken, vind ik het origineel een beetje slapjes.
Ik heb hem gedraaid in mijn 2e covershowquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Zal 'm eens opzoeken.
Helaas heb ik die gemist. Volgens mij moest ik toen oefenen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem gedraaid in mijn 2e covershow
Het was op een dinsdag geloof ik dus die kans is vrij groot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas heb ik die gemist. Volgens mij moest ik toen oefenen.
Ik oefen altijd op donderdag en soms op zaterdagavond. Nu gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was op een dinsdag geloof ik dus die kans is vrij groot.
Dan had je vast wat anders te doenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik oefen altijd op donderdag en soms op zaterdagavond. Nu gelukkig niet
Ik denk het. Familiebezoek of zoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je vast wat anders te doen
Ik zou moeite hebben om überhaupt tot 10 te komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Robbie Williams - Millennium
Als ik een Top 10 van favoriete Robbie Williams-nummers moest maken, zou deze maar zo eens op #1 kunnen staan.
Ik niet. Ik zou de 5 niet eens halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou moeite hebben om überhaupt tot 10 te komen.
Ik zit te denken hoeveel liedjes ik van hem op kan noemen en kom tot 4.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou de 5 niet eens halen.
Ik zou het op moeten zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - I'm A Man
Quizvraag voor thuis: van wie was het origineel?
Klopt en ja, had er prima tussen gepast.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Hierna voor brother52 een cover die vast niet in zijn show zat, maar wellicht goed had gepast
Dat zou inderdaad niet zo netjes zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Het origineel was van The Spencer Davis Group
Nu:Andrew Gold - Never Let Her Slip Away
Livelinkquote:
Ik hoorde vandaag een cover die ik wel mooi vond en moest meteen aan jou denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem gedraaid in mijn 2e covershow
Leuk dat je draaitquote:
Oh leuk. Is er een thema waar het in moet passen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LivelinkJe valt weer op het goede moment binnen
En ik heb ook weer behoefte aan een goed verzoekje.
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk dat je draait![]()
Ik heb net mij zoon geholpen met een opdracht die hij vandaag online moest inleveren. Hij vond dat hij heel erg op tijd was met het inleveren, want hij had tot middernacht de tijd![]()
Morgen moet hij nog twee opdrachten inleveren. Zal me niks verbazen als dat 5 voor 12 wordt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk dat je draait![]()
Ik heb net mij zoon geholpen met een opdracht die hij vandaag online moest inleveren. Hij vond dat hij heel erg op tijd was met het inleveren, want hij had tot middernacht de tijd![]()
Morgen moet hij nog twee opdrachten inleveren. Zal me niks verbazen als dat 5 voor 12 wordt.
Nee hoor, gewoon iets waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh leuk. Is er een thema waar het in moet passen?
Het thema is dus iets waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon iets waar je zin in hebt.
Dat is een thema waarmee ik wel iets kanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Het thema is dus iets waar je zin in hebt.
Ben benieuwd met welk verzoekje zo meteen aan komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een thema waarmee ik wel iets kan
Ik heb het inmiddels al binnenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welk verzoekje zo meteen aan komt.
Ik zat vorige week nog te kijken of ik nog een show met covers kan vullen maar dat gaat behoorlijk krap worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag een cover die ik wel mooi vond en moest meteen aan jou denken.
Je bent voor mij nu de coverkoning.
Ik heb anders nog wel 395 suggesties voor je hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog te kijken of ik nog een show met covers kan vullen maar dat gaat behoorlijk krap worden.
Ja, dat zag ik net bij het teruglezen. Kim Wilde en Spider Murphy Gang pasten er wel bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels al binnenHet sluit aan op muziek die eerder deze show is gedraaid...
Je draait er nu zelfs eentje maar de cover door Goldfinger heb ik al gedraaidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel 395 suggesties voor je hoor
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Nena - 99 Luftballons
Zoals verzocht door mevrouw Livelink.
De cover die ik bedoelde die ik vandaag hoorde was van 99 luftballons (vandaar mijn verzoek).quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog te kijken of ik nog een show met covers kan vullen maar dat gaat behoorlijk krap worden.
Vind ik dus ook. Ik snap nog steeds niet dat dit nummer niet naar Nederland is overgewaaid, maar goed.quote:
Ik heb het idee dat platenmaatschappijen gewoon lui zijn en een lied hun weg wel laten vinden via Spotify.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ik snap nog steeds niet dat dit nummer niet naar Nederland is overgewaaid, maar goed.
Ik heb hem vast opgezocht, straks na de show van Melting even luisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De cover die ik bedoelde die ik vandaag hoorde was van 99 luftballons (vandaar mijn verzoek).
Dat was van Kaleida
Ik hoop dat je het leuk vindt. Ik heb soms het idee dat ik wel echt een vrouwensmaak heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem vast opgezocht, straks na de show van Melting even luisteren.
Wat is babymetal?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het leuk vindt. Ik heb soms het idee dat ik wel echt een vrouwensmaak heb.
Mijn zoon heb ik trouwens op Babymetal gewezen. Hij zou het vanavond eens gaan luisteren. Ik ben benieuwd...
Jij doet in elk geval nog de moeite om je kinderen muzikaal op te voeden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het leuk vindt. Ik heb soms het idee dat ik wel echt een vrouwensmaak heb.
Mijn zoon heb ik trouwens op Babymetal gewezen. Hij zou het vanavond eens gaan luisteren. Ik ben benieuwd...
Een Japanse band.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Babymetalquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Door al dat gepraat over (baby)metal en covers heb ik ineens weer een ingeving...
Daar gaat je planning.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Door al dat gepraat over (baby)metal en covers heb ik ineens weer een ingeving...
Dat is meer iets voor jouquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik dacht even Ome Henk - Op de camping.![]()
En goede avond.
Ik vond het al zo raar dat jij die ging draaien.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor jouGoedenavond.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik dacht even Ome Henk - Op de camping.![]()
En goede avond.
Geen idee zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Oh help. Waar was dit de jingle ook alweer van?
Dit zit toch in een reclame?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Het lijkt veel op de muziek van Austin Powers, maar die is weer net anders...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde Bond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Propellerheads & David Arnold - On Her Majesty's Secret Service (edit)
Door dit nummer krijg ik ineens zin in 'hit the road, Jack'quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Propellerheads & David Arnold - On Her Majesty's Secret Service (edit)
Altijd lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Door dit nummer krijg ik ineens zin in 'hit the road, Jack'
Dat is een correcte bingoquote:
Ik heb een correcte bingo!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingoDit is een bewerking van een James Bond-titeltune, van de gelijknamige film.
Dit klinkt heel lekker. Fantastische zangeres.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Billie Eilish schrijft (uiteraard samen met haar broer Finneas) de nieuwe Bond-tune. Had ik mogen bepalen wie die tune zingt, dan had ik deze dame gekozen. Ik heb speciaal haar meest Bond-achtige track uitgezocht:Seinabo Sey - Pistols At Dawn
Zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.quote:
Of het de allerlekkerste is van dit moment weet ik niet, maar het is wel lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de aller, aller, allerfijnste plaat van dit moment.![]()
Celeste - Stop This Flame
Ik heb me voorgenomen om er morgen eens naar te zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
Niet erg als je iets uitloopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom een beetje ongelukkig uit... eens kijken wat ik daar nog aan kan doen
Heb de andere twee niet gehoord, maar deze klinkt heel okéquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Sorry voor 3x Pet Shop Boys deze show, maar ze brengen dan ook niet elke week een nieuw album uit.Pet Shop Boys - Hoping For A Miracle
Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Het slotnummer is trouwens ook weer een cover - brother52, let je op?
Het betreft een duo dat al heel, heel lang meedraait en weer een nieuw album voor 2020 heeft aangekondigd...
Avond begon iets minder goed, er bleef een graatje in mijn keel steken, was niet fijnquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Avond begon iets minder goed, er bleef een graatje in mijn keel steken, was niet fijn
Ik heb de vis weggegooidquote:
Oh, dat is inderdaad een heel naar gevoel. Heb je het eruit gekregen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Avond begon iets minder goed, er bleef een graatje in mijn keel steken, was niet fijn
Nog een reden voor mij om geen vis meer te eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Het slikt nog niet helemaal soepel, ik heb daarna brood gegeten en veel water gedronken. Niet teveel opletten maarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een heel naar gevoel. Heb je het eruit gekregen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het slikt nog niet helemaal soepel, ik heb daarna brood gegeten en veel water gedronken. Niet teveel opletten maar
Verdoven door een redelijke hoeveelheid alcohol door je keel te gietenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het slikt nog niet helemaal soepel, ik heb daarna brood gegeten en veel water gedronken. Niet teveel opletten maar
heb jij nog aan de schrobbelèr gezeten in de efteling ?quote:
Ik zit aan een ijskoud biertjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdoven door een redelijke hoeveelheid alcohol door je keel te gieten
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij nog aan de schrobbelèr gezeten in de efteling ?
er zijn toch zeker 4 luisteraarsquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister mee hoor, maar ik moet nog even wat te eten klaarmaken.
was het druk vandaag ?quote:
Nee, viel eigenlijk wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
The Reckoning van een naam die ik nooit helemaal weet. Iets met Aseida of zo.
Niet gek tochquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, viel eigenlijk wel mee.
Maar ik ben wel op tijd naar huis gegaan. Was toch vermoeider dan ik dacht.
Nee, ben nog steeds niet bij geslapen, voor mijn gevoel.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik.
Ik heb afgelopen nacht de klok rond geslapenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds niet bij geslapen, voor mijn gevoel.
Had je door dat dit door een man werd gezongen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht de klok rond geslapenKennelijk had ik dat nodig.
Zal ongetwijfeld een hit geweest zijn maar ik luister al heel lang geen commerciële radio meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt?
Is toch best populair geweest, volgens mij.
Ja, dat nog wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je door dat dit door een man werd gezongen?
Dat is 1 van de vier die ik net kon bedenken.quote:
Ik weet het, maar ik hoor nog steeds een vrouw.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld een hit geweest zijn maar ik luister al heel lang geen commerciële radio meer.
[..]
Ja, dat nog wel.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is 1 van de vier die ik net kon bedenken.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is vast die smerige clip
Ken je die clip niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?
Straks eens opzoeken dan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Wel een mooi nummer van Guus, vind ik. Heet het Tranen gelachen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Wel een mooi nummer van Guus, vind ik. Heet het Tranen gelachen?
De Kast is nog bij elkaar dus het kan nogquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Dappere poging om Nederlandstalig te zingen.Dit zul je anno 2020 niet vaak meer horen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Black Eyed Peas - Don't Phunk With My Heart
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Dappere poging om Engeltstalig te zingen/rappen.Dit zul je anno 2020 niet vaak meer horen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer? De stem lijkt wat op Stevie Wonder...
Dat zal wel vaker voorkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb vanavond een nummer gedraaid dat op dezelfde Top 40-verzamel-cd staat...
Het scheelde maar 11 secondenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:43 schreef brother52 het volgende:
De stream loopt hier weer eens behoorlijk achter geloof ik.
Het had van The Everly Brothers kunnen zijn...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:44 schreef brother52 het volgende:
Zoveel goede nummers gemaakt en dat dan uitgerekend deze een hit geworden is.
Dan loop ik dus 12 seconden achterquote:
Jonge meisjes-harten zijn makkelijker te veroveren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:44 schreef brother52 het volgende:
Zoveel goede nummers gemaakt en dat dan uitgerekend deze een hit geworden is.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan loop ik dus 12 seconden achter
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan loop ik dus 12 seconden achter
Is dat zo?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Jonge meisjes-harten zijn makkelijker te veroveren.
en daar heb je meteen gebruik van gemaaktquote:
Die zullen zich dan wel kapot geschrokken zijn wanneer ze naar een optreden van hun gingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Jonge meisjes-harten zijn makkelijker te veroveren.
Dit zijn de nummers waarbij je zo fijn kunt fantaseren dat het speciaal voor jou is gemaakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?
Waarom is dat zo dan?![]()
* Melting vraagt het meteen maar een ervaringsdeskundige.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zijn de nummers waarbij je zo fijn kunt fantaseren dat het speciaal voor jou is gemaakt.
Volgens mij waren er ook daadwerkelijk toendertijd dat soort verhalen. Of dat ze de elpee hadden gekocht en spijt hadden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zullen zich dan wel kapot geschrokken zijn wanneer ze naar een optreden van hun gingen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook daadwerkelijk toendertijd dat soort verhalen. Of dat ze de elpee hadden gekocht en spijt hadden.
Dat heb ik ook 1 keer gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook daadwerkelijk toendertijd dat soort verhalen. Of dat ze de elpee hadden gekocht en spijt hadden.
Hoi just me.quote:
Ja, dan moet je maar eerder binnenkomenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar eerder binnenkomen
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is You Make My Pants Want To Get Up And Dance weer.quote:
Hij was internationaal aan het doenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel dochters heb jij ook alweer?quote:
quote:
Voice-over: De muziek van Anouk kan rekenen op veel enthousiasme van de Radio 49-luisteraars.quote:
Ik kon niet eerder de sporthal uitkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het om dochters gaat is één dan weer meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel dochters heb jij ook alweer?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het om dochters gaat is één dan weer meer dan genoeg.
En niet alleen haar muziekquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Voice-over: De muziek van Anouk kan rekenen op veel enthousiasme van de Radio 49-luisteraars.
Als cover-muzikant voel ik je pijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:57 schreef brother52 het volgende:
Dit nummer aanhoren is een ding.... maar het moeten spelen![]()
![]()
![]()
Ze was gisteren heel lief en leuk bij The Voice.quote:
Ik vind haar als mens misselijkmakend.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was gisteren heel lief en leuk bij The Voice.
Dat kijk ik samen met mijn dochter en het viel ons allebei echt op.
Als zangeres ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind haar als mens misselijkmakend.
mij ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zegt tenminste wel eerlijk wat ze vindt. En als ik moet kiezen tussen (de mening van) Anouk of Lil' Kleine dan weet ik het wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Deze man heeft één leuke single gemaakt, die hij zelf verafschuwt. Daarna begon hij met krakelen. Sam Smith.
Die moeten ze helemaal in een hoek trappen die idioot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zegt tenminste wel eerlijk wat ze vindt. En als ik moet kiezen tussen (de mening van) Anouk of Lil' Kleine dan weet ik het wel.
moet je opstaanquote:
Hij is nu genderneutraal he?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Deze man heeft één leuke single gemaakt, die hij zelf verafschuwt. Daarna begon hij met krakelen. Sam Smith.
Eensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zegt tenminste wel eerlijk wat ze vindt. En als ik moet kiezen tussen (de mening van) Anouk of Lil' Kleine dan weet ik het wel.
quote:
Handbal heeft wel wat agressie losgemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die moeten ze helemaal in een hoek trappen die idioot.
Symph is een handbalhooligan, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Handbal heeft wel wat agressie losgemaakt
Dat doet die man uiterst rechtsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Het is me nooit eerder opgevallen dat er nogal een flinke laag toetsen in zit.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Handbal heeft wel wat agressie losgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |