Piccoli ook nog niet. Of is dat een onterechte hype?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:12 schreef Pistolero het volgende:
Yates had er even geen zin in vandaag?
Die gaat op het lijstje van de hoop voor de Azatische rondjes.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en Berwick (die kent u niet).
Hij zette zijn mannen nochtans op kop.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:12 schreef Pistolero het volgende:
Yates had er even geen zin in vandaag?
quote:“I wasn’t on a good day today so I made the call to the team with about 10 kilometres to go,” said Yates after the race. “Damien had great legs so was able to take the lead for the team in the final and almost rode himself to another stage win here.”
Voel ik hier een UI-loze Giro aankomen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:55 schreef showtimer het volgende:
Zonder duidelijk aanwijsbare reden door dergelijke lieden op zes minuten worden gereden. Je zou voor minder met het schaamrood op de kaken afdruipen.
Even de eerste werken uit Tatarije afwachten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voel ik hier een UI-loze Giro aankomen?
Waarom is dit niet exclusief op de player?quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:21 schreef wimderon het volgende:
Saimun wordt gelos op 5,6 van de streep.
Een filmpje van Joerie met Bertíquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:37 schreef wimderon het volgende:
Suleiman Kangangi zit mee in de vlucht, jawel!
Kan niet zeggen dat ik er heel rouwig om ben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:55 schreef showtimer het volgende:
Zonder duidelijk aanwijsbare reden door dergelijke lieden op zes minuten worden gereden. Je zou voor minder met het schaamrood op de kaken afdruipen.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik er heel rouwig om ben.
Ah het is een boycot van RR?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Mulu! Jammer dat Rellende niet wil kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |