Wat voor ontbijt eet je?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, nu mijn overweerwerkt is het tijd voor het ontbijt
De rechter tulp!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:46 schreef minilot het volgende:
Enfin, rugtasinpaktijd. Welke kleine, lichtgewicht klassieker zal ik eens mee de trein in voor wanneer internet op is?
[ afbeelding ]
Euh nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:44 schreef minilot het volgende:
Och @:Kreator, wilde je speciaal voor de meet naar de kapper?
Bosje van de Lidl!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De rechter tulp!
Wat een mooie kleuren voor tulpen trouwens!
Kampioentjes met Comtéquote:
Kosten van Garantpakket (dus volledige reiniging en impregneren en bij nog een eventuele restantvlek gratis opnieuw langskomen en behandelen) voor 2 bankstellen was 247 euro.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:55 schreef Blues het volgende:
Meubelreiniging waar wij door hebben laten doen:
https://www.meubelreiniging-nederland.nl/meubelreiniging/
Oh bahquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
De katten hebben hier nog niet helemaal aangeleerd dat ze alleen een van de 3 krabgelegenheden moeten gebruiken en niet de stoel of bank..![]()
Daarnaast verdenk ik nog 1 kat van plassen op de deurmat.. dus nog maar even geen kleed..
Oh jakkie dat is wel naar jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
De katten hebben hier nog niet helemaal aangeleerd dat ze alleen een van de 3 krabgelegenheden moeten gebruiken en niet de stoel of bank..![]()
Daarnaast verdenk ik nog 1 kat van plassen op de deurmat.. dus nog maar even geen kleed..
Ik ga er eens naar kijken dankjewelquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:55 schreef Blues het volgende:
Meubelreiniging waar wij door hebben laten doen:
https://www.meubelreiniging-nederland.nl/meubelreiniging/
Bedankt voor de aanvullingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kosten van Garantpakket (dus volledige reiniging en impregneren en bij nog een eventuele restantvlek gratis opnieuw langskomen en behandelen) voor 2 bankstellen was 247 euro.
En een batterij-oplaadpowernap op de hotelkamer vóór het etentjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:04 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks om 11:30 rijden, want onderweg staat er nog een museumbezoek gepland.
Goede reis en veel plezier!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:04 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks om 11:30 rijden, want onderweg staat er nog een museumbezoek gepland.
Wij sprayen dit af en toe op de nieuwe krabpaal: https://www.beaphar.com/nl-nl/product/play-spray-150mlquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
Ja! Ik neem lege rugzak mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:
Denken jullie ook nog aan de kookboeken en - bladen, die ik meeneem.
In ieder geval Isa en Lucky.
Even iets regelen en afspreken.![]()
Want ik vergeet het geheid en rij weer terug met een doos vol.
En FFT : leuk dansen vanavond en JT een vrolijke bruiloft.
En Bar: veel plezier met de katten. Jammer dat je er niet bent.
Wij herkennen jou welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Aargh, ik had heel veel mensen (terug)gequote, en toen ging Fok! gek doen![]()
Goed afijn, ik ga eerst eens douchen, want anders wil niemand naast me zitten vanavond![]()
En geen idee nog wat ik aantrek. Ik vermoed een zwarte flared spijkerbroek. En een schone onderbroek, een bh en schone (zwarte) sokken. En schoenen. Mogelijk ook nog iets van een shirt of trui.![]()
@:minilot: Jungle Book![]()
Ik bedacht me trouwens...... hoe spreek ik jullie straks aan? Wat zeg ik tegen de restaurantmevrouw als ze vraagt bij wie ik hoor? Ik ken alleen jullie forumnamen
Dan hoor je bij "die hele grote groep" , ik gok dat ze er daar maar één van heeft vanavondquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Goed afijn, ik ga eerst eens douchen, want anders wil niemand naast me zitten vanavond![]()
En geen idee nog wat ik aantrek. Ik vermoed een zwarte flared spijkerbroek. En een schone onderbroek, een bh en schone (zwarte) sokken. En schoenen. Mogelijk ook nog iets van een shirt of trui.![]()
Ik bedacht me trouwens...... hoe spreek ik jullie straks aan? Wat zeg ik tegen de restaurantmevrouw als ze vraagt bij wie ik hoor? Ik ken alleen jullie forumnamen
Je loopt naar binnen en roept heel hard Lonaaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:
En een flesje water wellicht?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik neem lege rugzak mee.
Nou ja, incl nerdy licht pocketbook. Voor als internet of telefoon falen
Of Lonaa & Isa, want we komen samen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Je loopt naar binnen en roept heel hard LonaaOf Isa
Met iets Ilon(k)a achtigs kom je al heel verquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Als iemand jullie schaapachtig naar binnen zien schuifelen roepen jullie maar![]()
(Marjolein is misschien wat minder vreemd dan Cand(di)daasje ofzo)
Verder ben ik slecht in namen, dus bij voorbaat al excuses
Iedereen gewoon Ilon(ka) noemen? dat moet lukkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met iets Ilon(k)a achtigs kom je al heel verEn ik luister al jaren naar Isa.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:53 schreef Blues het volgende:
Ik noem jullie bij voorkeur bij je foknamen, zo zitten jullie in mn hoofdAls iemand Bloes roept, waar dan ook, kijk ik ook. Zo vergroeid met die naam al 22 jaar of zo
Dan roepen er 3 hoi terug, en misschien ook Uhmmpie en Whiskers (zal toch wat zijn, dat zij ook min of meer dezelfde naam hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Iedereen gewoon Ilon(ka) noemen? dat moet lukken
Ik ben er nog steeds niet uit wat het makkelijkst/eerlijkst is. Komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem overigens gewoon contant geld mee voor vanavond. Is denk ik het makkelijkst?
Ik heb gisteren ook voor het eerst sinds weken weer gepindquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem overigens gewoon contant geld mee voor vanavond. Is denk ik het makkelijkst?
Ik ken je alleen als Isa.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We mochten toch gewoon pp afrekenen van het restaurant?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het makkelijkst/eerlijkst is. Komt allemaal wel goed.![]()
In het allerergste geval betaal ik alles en stuur ik iedereen een tikkie.
Ik heb die in een winkel gezien en vond m wiebelig. Toen maar geïnvesteerd in een hele stevige. Duur dat wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm hier net aan het kijken voor een nieuwe krabpaal...
de oude is in 3 jaar tijd compleet afgeragd.
Gekocht in de opheffingsuitverkoop van lokale dierenwinkel voor 30¤ geloof ik.
Maar heb het idee dat 1 paal niet precies pasr op het schroefdraad dus dat is wat wiebelig.
Oorspronkelijk idee was zelf hem te repareren met het nietapparaat, touw en wat stof van de markt... maar zag vandeweek deze en ik denk dat het toch een nieuw gaat worden
https://www.bitiba.nl/sho(...)192&strategyid=84597
Ze hadden hiervoor ook al geen kleintje.. maarja 3 van die tijgers...
de krabton ziet er her en der ook al rafelig uit maar die doet het voorlopig nog.
Belangrijk is dat ie stabiel staat ivm 2 ongeleide projectielen en dat ze kunnen klimmen want dat doen ze ook graag.
Dan zit je al gauw ruim boven de 100¤
En deze leek me ideaal en is bovendien stuk beter betaalbaar.
Hmm de reviews waren wel heel lovend...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb die in een winkel gezien en vond m wiebelig. Toen maar geïnvesteerd in een hele stevige. Duur dat wel.
Ik verschuil me achter Pquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan roepen er 3 hoi terug, en misschien ook Uhmmpie en Whiskers (zal toch wat zijn, dat zij ook min of meer dezelfde naam hebben)
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We mochten toch gewoon pp afrekenen van het restaurant?
14:30 lieve schatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:13 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier mn retro ribbroek klaar liggen...
al ben ik er nog niet uit of ik de bruine of de donkerblauwe zal aandoen.
Langzaam aan toch eens gaan kiezen.. P is hier om 14.00.
Oh, dat noem ik altijd fooi.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wilde juist alleen mijn pinpas meenemen. Is contant geld handiger? Lijkt me niet toh, dan zit je met wisselen enzo.
Niks daarvanquote:
Ook als (voorbeeld) het 30 euro is en je hebt alleen een briefje van 50 euro?quote:
Ik heb deze https://www.krabmeubelen.nl/product/krabpaal-corner-coon-creme/. Staat als een huis, geen gewiebel meerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm de reviews waren wel heel lovend...
ik denk er nog even over na dan.
Vind ze namelijk stiekem normaal erg durig
(Moet ook nog in enschede eten tenslotte..)
Herkenbaar... ik gebruik al zolang als ik op internet hang.. diverse varianten van dezelfde naam.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:53 schreef Blues het volgende:
Ik noem jullie bij voorkeur bij je foknamen, zo zitten jullie in mn hoofdAls iemand Bloes roept, waar dan ook, kijk ik ook. Zo vergroeid met die naam al 22 jaar of zo
Woops. Nahja half uur langer twijfelenquote:
Mooi, dan hou ik het bij mijn pinpasquote:
Dat was mijn intentiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, dan hou ik het bij mijn pinpas
Geld voor benzine en parkeren maak ik wel over met de internetbankieren-app. Als @:PdeHoog daar akkoord mee is uiteraard.
Oh die is ook leuk.. en zie nog wel een leuke daar ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb deze https://www.krabmeubelen.nl/product/krabpaal-corner-coon-creme/. Staat als een huis, geen gewiebel meer
Hij is best robuust, maar omdat het dezelfde kleur is als de wand hier, valt die niet enorm opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh die is ook leuk.. en zie nog wel een leuke daar ook.
Zo’n geldboompje zou echt wel wat zijn
Mja hier ook niet enorm behuisd...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is best robuust, maar omdat het dezelfde kleur is als de wand hier, valt die niet enorm op
Is G nou Sloveens of Slowaaks? En spreekt eigenlijk Nederlands? Ik kon hier net tijdens de grote bespreking van iedereen geen antwoord op geven.quote:
Hier nog 2 mandjes aan de verwarming, en nog wat andere plekjesquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb vooral een hondenmand in de weg staan.
We hebben een kleed voor hem liggen tussen het tv meubel en de eettafel en een mand naast de bank staan.
In de zomer ligt ipv het kleed een koelmat.
Denk dat als ik een mand aan de verwarming maak en hij springt erin dat heel die verwarming van de muur komt zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier nog 2 mandjes aan de verwarming, en nog wat andere plekjes
Zwaaiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is G nou Sloveens of Slowaaks? En spreekt eigenlijk Nederlands? Ik kon hier net tijdens de grote bespreking van iedereen geen antwoord op geven.
We zijn bij Arnhem. Fancy hoor, zo'n snellader.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Denk dat als ik een mand aan de verwarming maak en hij springt erin dat heel die verwarming van de muur komt zetten
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Denk dat als ik een mand aan de verwarming maak en hij springt erin dat heel die verwarming van de muur komt zetten
Slowaaks! En jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is G nou Sloveens of Slowaaks? En spreekt eigenlijk Nederlands? Ik kon hier net tijdens de grote bespreking van iedereen geen antwoord op geven.
We zijn bij Arnhem. Fancy hoor, zo'n snellader.
De voorbespreking, morgen de nabesprekingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:02 schreef AnneX het volgende:
Werkoverleg![]()
“Grote bespreking van iedereen”...
![]()
Ik had vorig weekend geen treinvervoer en er waren alleen bussen ingezet. Was reuze gezellig met leuke chauffeursquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:18 schreef minilot het volgende:
Daarnet door J. en Günther afgezet in een dorp verderop voor de snelbus (naja, ruim en uur) naar Utrecht, waarna zij doorreden voor een gezamenlijke middag + pannenkoeken in de Efteling. Eerste OV-vertraging van drie minuten al te pakken, maaarrrrrrrr ik zit in elk geval in een warme bus met een chauffeur die een gezellig muziekje op heeft staan.
Officieel onderweg dus!
Oh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Mogelijk ook nog iets van een shirt of trui.![]()
quote:
Sowieso bussenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend geen treinvervoer en er waren alleen bussen ingezet. Was reuze gezellig met leuke chauffeurs
Oh, ik dacht dat de consensus was: delen door 21 en dan iedereen even pinnen! Oepsiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Euh? Ik ken momenteel eigenlijk meer eettenten waar je wél kunt pinnen en niet contant kunt betalen dan andersom!quote:
Volgens mij maakt door 21 en dan pinnen of contant niet zoveel uit hoor. Ik ga iig gewoon pinnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de consensus was: delen door 21 en dan iedereen even pinnen! OepsieNou ja, dan even een ATM opsnorren op Enschedestation, ook best.
Joeee!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij maakt door 21 en dan pinnen of contant niet zoveel uit hoor. Ik ga iig gewoon pinnen.
Woah, knap wel - op schema ondanks al je dingen te doen die weekend! #impressedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ligt soort van op schema.Moet nog 6 kg orgaan
verpakken in kleine porties, wat eten, douchen en dan om 4 uur in de binnenstad zijn. Looks like it is going to work out.
#alsoimpressed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, knap wel - op schema ondanks al je dingen te doen die weekend! #impressed
Ik ken ook wat restaurants waar alleen cash kan. Vaak juist van die familiebedrijven. En ff checken kan geen kwaad toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Euh? Ik ken momenteel eigenlijk meer eettenten waar je wél kunt pinnen en niet contant kunt betalen dan andersom!
Goede reis!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:37 schreef minilot het volgende:
Aangezien onze outfits blijkbaar een Ding zijn bij deze meet.. Zowel schoon als niet-versleten bleek vandaag wat te hoog gegrepen.Versleten it is. #schonezwervermodus
[ afbeelding ]
Buskus!
Ik ga poging tot boek doen, ajuus voor nu.
Thanks!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij ook, have fun in de haremauto van Pee!
De Opel Haremobielquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij ook, have fun in de haremauto van Pee!
Vanuit het Noorden ook stipje present.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef minilot het volgende:
Het werd geen Jungle Book.
[ afbeelding ]
Bijna in Utrecht!Toffe plattegrond-met-schuivende-stipjes-MI van hoe zoveel SC-ers vanuit allerlei hoeken van het land Enschede naderen
Hier zit het stipje nog op de bank. Tele is denk ik onderwegquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanuit het Noorden ook stipje present.
Ik wacht gewoon braafquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onderweg in vervoermiddel 2: de metro
Ik nader vooral Rotterdam op het momentquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef minilot het volgende:
Het werd geen Jungle Book.
[ afbeelding ]
Bijna in Utrecht!Toffe plattegrond-met-schuivende-stipjes-MI van hoe zoveel SC-ers vanuit allerlei hoeken van het land Enschede naderen
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon braaf
Wel netjes op tijd klaar.
Half 6quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef Kreator het volgende:
Het begint toch pas om zes uur. Waarom zijn jullie allemaal.al.onderweg.
We wonen niet in oost Berlijn.
Ik sta midden in de kamer want netjes onthaard alvast 😂quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier zit het stipje nog op de bank. Tele is denk ik onderweg
Want wijn/bier/koffie met.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef Kreator het volgende:
Belangrijkste heb je al geregeld.... iedereen is onderweg en er is straks lekker etenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Wat een volksverhuizing alIk vind het wel spannend, ondanks dat het allemaal vast goed komt en gezellig wordt ditdat.
Ik ben klaar in huis. Moet alleen zo nog even mezelf presentable maken.
Yo, jij bent per definitie presentabel!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Wat een volksverhuizing alIk vind het wel spannend, ondanks dat het allemaal vast goed komt en gezellig wordt ditdat.
Ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een paarse broek aan met gaatjes die er niet in horen, waar her en der de witte binnenkant zichtbaar is, met moddervlekken en vleessappen en zulks. Dus ik trek toch even een schone aanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Yo, jij bent per definitie presentabel!
En yup, uiteraard komt het goed.
Omdat ik dus eerst naar Rotterdam moetquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef Kreator het volgende:
True.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Belangrijkste heb je al geregeld.... iedereen is onderweg en er is straks lekker eten
Je kent wel wat mensen toch, IRL? Of zijn ze allemaal nieuw?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Het zijn best véél nieuwe mensen voor mij. Maar ik ga er zeker vanuit dat het heel gezellig wordt
Voor mij iedereen nieuwquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kent wel wat mensen toch, IRL? Of zijn ze allemaal nieuw?
Ik ken alleen fietsie (1× gezien).quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kent wel wat mensen toch, IRL? Of zijn ze allemaal nieuw?
Spann0nd!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Voor mij iedereen nieuw
Alleen fiets ken ik al 1000000 jaar via het internet
Niet irl dus.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken alleen fietsie (1× gezien).
Netjes-onthaard-boks!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik sta midden in de kamer want netjes onthaard alvast 😂
Dat gevoel kreeg ik ook ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Bezoekt fietsie alle nieuwe cul vrouwen eerst zelf?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm er staat nu onder mn raam iemand naar mij te kijken en vervolgens dapper te appen..
uitgeappt... kijkt weer omhoog.
Sorry meneer met fiets... ik wacht op een meneer met auto.
Ik heb heel wat jaren geleden ook wel wat FOK!meets gehad waar ik niemand kende.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Ooit had ik mijn eerste fokmeet waar ik niemand kende. 1999
Eerste fokmeet was oa met jou...goeiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Op het saaie af?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:28 schreef minilot het volgende:
Na vele supergeeky meets met, zeg, de Nederlandse Buffy the Vampire Slayer-fanclubs of al twintig jaar lang een wisselende collectie van obsessieve Eftelingliefhebbers zijn jullie akelig normaal
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier zit het stipje nog op de bank. Tele is denk ik onderweg
Mijn eerste was een crewmeet in 2001.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Mij nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Die heb ik nog niet vaak gehoord, dat ik akelig normaal benquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:28 schreef minilot het volgende:
Na vele supergeeky meets met, zeg, de Nederlandse Buffy the Vampire Slayer-fanclubs of al twintig jaar lang een wisselende collectie van obsessieve Eftelingliefhebbers zijn jullie akelig normaal
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet vaak gehoord, dat ik akelig normaal ben
Ik zet de waterkoker aan voor theequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Trein is er bijna. Paar minuten bus en dan bij Kaatje
Nee, maar wel West Duitsland.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef Kreator het volgende:
quote:
Het duurt ook nog een paar uur tot meet, dus ik doe ook geen garanties dat alles schoon blijft.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was het ook, maar had net ruzie met plakkerig chocoladekoekje.
Vond het ook al wat overmoedig van je, nu al douchen!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het duurt ook nog een paar uur tot meet, dus ik doe ook geen garanties dat alles schoon blijft.
Ik zit nu ook nog in ochtendjas, die is toch al smerig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Vond het ook al wat overmoedig van je, nu al douchen!
Zo jammer dat jij er niet bij bentquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen heel veel plezier en smakelijk eten gewenst vanavond!
Als je de volgende keer ook maar komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen heel veel plezier en smakelijk eten gewenst vanavond!
Thanks! Jammer dat je er niet bij bent!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen heel veel plezier en buon appetito!
Dan had het nog wel even wat tijd gekost om je te vinden, je was dan trouwens bij Safwan geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:52 schreef Tele6 het volgende:
In de bus.
Geslaagd om niet de bus in de tegenovergestelde richting te nemen.
Serieuze optutterij!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:58 schreef Lonaa het volgende:
Foundation geknoeid. Gelukkig ochtendjas nog aan.
Ik moest even fronsen bij het woord doggy-datequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je de volgende keer ook maar komt.Of misschien op een iets-minder-grote-meet. Of misschien doggy-date
Ah ja. Tegen mijn alcoholblos is geen emmer vol plamuur opgewassen. Ik 0wn het maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vooral anti-super-rode-alcoholwangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...en over echtgenoot gesproken, J. groet jullie allen hartelijk via Whatsapp
Let me see you stripped down to the bone
Dit helpt een beetje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja. Tegen mijn alcoholblos is geen emmer vol plamuur opgewassen. Ik 0wn het maar gewoon.
En ach, het voorkomt stiekem drinken zonder dat de echtgenoot het merkt, hè?
Misschien een andere keerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij er niet bij bent
Ja even kijken hoe en wat dan. Voor nu vond ik een grote groep mensen die ik nog nooit gezien heb een beetje veelquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je de volgende keer ook maar komt.Of misschien op een iets-minder-grote-meet. Of misschien doggy-date
Wie weet een ander keertjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Jammer dat je er niet bij bent!
Snap ik wel hoor wb grote groepquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe en wat dan. Voor nu vond ik een grote groep mensen die ik nog nooit gezien heb een beetje veelMaar wie weet een andere keer. Doggymeet is heel leuk. Alleen onze opa doet niet zoveel meer
Wij ook in 2000.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
jaquote:
Tof!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:25 schreef borisz het volgende:
In het Rijksmuseum van Twente. Vooral de fototentoonstelling over de Berlijnse spoorlijnen vind ik geweldig. 🙂
Dit klinkt tamelijk luguber zoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga me over een uurtje in het zwart hijsen. En naar een geluidsdode locatie.
Nu nog zoveel eten!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:33 schreef Blues het volgende:
Wat leuk dat we stipjes zijnAnnex en mnX liepen hier net langs! Maar ze kijken niet
Broodje met biertje: [ afbeelding ]
Uitgehongerdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu nog zoveel eten!![]()
LOL @ elkaar schampende stipjes
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:11 schreef minilot het volgende:
Günther oefent ondertussen as we speak alvast met z'n nieuwe schoolbeker in het openluchttheater van het Sprookjesbos..Greetz terug aan je mooie mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...en over echtgenoot gesproken, J. groet jullie allen hartelijk via Whatsapp![]()
Geniet er lekker van Jagarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat leuk om al jullie bewegingen te lezen!
Ik ben ondertussen aangekomen in hotel nummer twee. Jaren 60 gezelligheid, met een 90 cm bed. Maar goed, ook maar 50 Rieu inclusief ontbijt...
Is het ook wel een beetjequote:
Jamaar jullie hebben dan ook niet in de groep jullie kledingkeuze beschrevenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:33 schreef Blues het volgende:
Wat leuk dat we stipjes zijnAnnex en mnX liepen hier net langs! Maar ze kijken niet
Verdomme..zeg dan wat!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:33 schreef Blues het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:51 schreef minilot het volgende:
Nu ik langs het traject een tractor zie..
..waarom kwam @:DerLudolf eigenlijk niet?
Geen menukaart geloof ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:51 schreef minilot het volgende:
Nu ik langs het traject een tractor zie..
..waarom kwam @:DerLudolf eigenlijk niet?
Wij rijden nu bij Apeldoorn Zuidquote:
Niet te vroeg juichen! Moet te station Enschede nog naar de weecee en telefonisch een moeder/broertje-crisis zien te bezweren.quote:
Daar ben ik pas over 20 minutenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij rijden nu bij Apeldoorn Zuid
Dat was niet mogelijk wij zaten binnen op het verwarmde terras en jullie liepen een eind verderop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:11 schreef golfer het volgende:
Uitzicht vanaf de hotelkamer:Prima plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is goed eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:
Inmiddels uitgebreid gesproken met de aardige Griekse eigenaar van American Steakhouse in het pand waar sch.va woonde tot zijn12e, Marktstraat 2.
Jullie maken er een mooi weekend van zoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef golfer het volgende:
Na bezoek aan museum More in Gorssel nu ingecheckt bij hotel in Enschede.Hoekkamer met prachtig uitzicht op de 9e etage.
Nu even een biertje en een broodje nuttigen bij Paddy's op de Oude Markt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag uitslapen tot 6u!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Stom weekend
morgen toch weer 4:40 op
Universum probeert je iets te vertellen? Alles kaput.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
telefoon kapot, nieuwe jas rits kapot, rugzakrits kapot
Heb je logerende gasten, Sigaar? Of ben je jezelf aan het verwennen (en afmatten)?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
Pfff heb het helemaal gehad vandaag. Ben alleen maar aan het koken en huishouden geweest. Kan geen keuken meer zien.
Moet wel morgen weer een warm ontbijt bereiden. Hotel Sigaartje.
Degelijk ontbijt en lunch/tussendoortjes. Is ie opperman ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:07 schreef sigme het volgende:
Ik maak morgen trouwens ook warm ontbijt; momenteel standaard zondagochtendvoer.
Boekweitgruttenpap met uitgebakken vetspek + uitgebakken gerookte ham, en stroop.
Daar kan mijn lief goed een paar uur op werken dus dan hoeft 'ie niet zoveel mee voor onderweg (hij heeft niet altijd gelegenheid om pauze te nemen als hij wel een hapje zou lusten).
Voor morgen heb ik nu voor hem klaar staan: een bak beton (havermout geweekt in slagroom totdat het stijve pap is, met een ruime handvol bessen erdoor) en een bak macaroni/tonijn/romaanse bindssla-salade.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Degelijk ontbijt en lunch/tussendoortjes. Is ie opperman ofzo
Geen ellebogen tegen je hoofd?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom net uit de kerk met m'n ouders samen. Is ff wat anders dan optreden![]()
Nu relaxed aan de thee en een appelflap.
wat fijn dat de barre tocht gelukt is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Kreator het volgende:
Was een hele reis maar ik ben weer thuis.
Fijn met je gesproken te hebben ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Kreator het volgende:
Was een hele reis maar ik ben weer thuis.
Ik had nog wel wat van die groente gelust :squote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik hoef morgenochtend niet zo veel ontbijt denk ik
Die groente was lekker he.. yum!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had nog wel wat van die groente gelust :s
Oh en met jou willen kletsen!!
Toen ik aan jouw tafel ging zitten ging jij naar de andere tafel. Ik denk dat het met opzet was.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn met je gesproken te hebben ook
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik aan jouw tafel ging zitten ging jij naar de andere tafel. Ik denk dat het met opzet was.
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef Blues het volgende:
Superleuke meet, bijna iedereen gesproken. En weer wat mensen IRL gezien die ik niet kende, zo leuk! Iedereen is gewoon tof![]()
En ik heb iets op mijn ouwe dag van Tele geleerd over thee![]()
Ja, iedereen was tof en het eten was heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef Blues het volgende:
Superleuke meet, bijna iedereen gesproken. En weer wat mensen IRL gezien die ik niet kende, zo leuk! Iedereen is gewoon tof![]()
En ik heb iets op mijn ouwe dag van Tele geleerd over thee![]()
Wist ik ook niet!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat bergamot in in earl grey thee zit
Ik ook maar de helft ofzo. Welja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas niet iedereen gesproken, maar wel de meerderheid. Was gezellig
Maria Lichtmis (40 dagen na Kerst). Maar mn ouders gingen omdat mn overleden opa, oma en oom werden benoemd en vroegen of ik meeging.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen ellebogen tegen je hoofd?
Wat voor kerk/dienst?
Morgenmiddag!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Meetverhalen en verhalen over lekker eten!![]()
Kom maar door. Meer! Meer!
Over 10 minuutjes op station en dan nog stukje fietsen. Tot nu toe veilig. Wel heel veel dronken voetbalsupporters gezien. Voor fc twente en voor feynoordquote:Op zondag 2 februari 2020 00:34 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo maar eens proberen te slapen in onze hotelkamer, in de hoop dat de rest van de meeters ook allemaal veilig thuis is gekomen.
Dat moet ik ook nog inhalen nu je het zegtquote:Op zondag 2 februari 2020 00:38 schreef Blues het volgende:
We hebben op de laptop nog ff WIDM gekeken![]()
Ik ben met FFT.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Meetverhalen en verhalen over lekker eten!![]()
Kom maar door. Meer! Meer!
Jazeker, met ons. Wel onder de voorwaarde van kunnen zitten en niet hoeven schreeuwen maar het was een heuse kroeg.quote:Op zondag 2 februari 2020 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Is Lonaa nog met mensen de kroeg in gedoken?
Dat wist ik en drink nooit theequote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat bergamot in in earl grey thee zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |