abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:15:46 #51
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191294731
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 12:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Yep, alles wat een probleem is gewoon legaliseren.
Of verbieden
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:21:36 #52
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_191294814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Orion_in_space het volgende:
Die linkse hippies worden geconfronteerd met de werkelijkheid. Zou er dan toch iets gaan veranderen?
Dat is hier idd het probleem, de overwegend (Groen) linkse gemeenteraad.
Daar wordt massaal op gestemd door de import Nijmegenaren die na hun studie zijn blijven hangen.

Het is dankzij die opvang idd een zooitje geworden in het centrum met allerlei gestoorde figuren die er rondlopen en schooien om geld. In de zomer kun je ze zien slapen in de berm die de Oranjesingel scheid van de ventweg.
pi_191294816
Dat is een logisch gevolg van links beleid. Zie je ook hier in de states in LA, San Francisco, Seattle, Portland enz. Waar democraten aan het roer staan verandert de binnenstad in een puinhoop vol junkies, daklozen enz. Zwervers die op straat poepen. Amsterdam gaat ook die kant op.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:24:25 #54
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_191294870
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 12:04 schreef Brybry het volgende:
Haha lekker voor jullie

Gr Gr
Uut Ernhem
Rijnjanker ;)
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:29:12 #55
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_191294929
Daarom gewoon drugs legaliseren. Daardoor zullen er geen junks meer zijn :) Want legaliseren lost al deze problemen voor je het weet op.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:29:59 #56
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191294944
Ben er alleen met de vierdaagsefeesten en dan is toch iedereen een junk dus valt het niet zo op.
Graag op anoniem
pi_191295002
Komt omdat we al decennia lang een links kabinet aan de macht hebben. Oh nee wacht...

Er is gewoon teveel bezuinigd op de zorg (Marktwerking™) en dus krijg je nu dit soort dingen. We hadden het kunnen weten met zijn allen. We hadden het moeten weten.
De enige oplossing is om wederom flink te investeren in de GGZ en verslavingszorg.

In Rotterdam barste het vroeger ook van de zwervers. Dat is tegenwoordig stukke beter.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_191295075
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:32 schreef NgInE het volgende:

In Rotterdam barste het vroeger ook van de zwervers.
Och ja, Perron Nul.
pi_191295352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:24 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Rijnjanker ;)
*O* *O* *O*
pi_191298456
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Och ja, Perron Nul.
Ik bedoel vooral de periode er na. Je kon het centrum niet door komen zonder dat er om aalmoezen werd gebedeld.
Uiteindelijk heeft de gemeente de hoeveelheid daklozen kunnen terug brengen. Maar nu gaat het overal de verkeerde kant op, in elke stad. Voorspelbaar gevolg van de bezuinigingen van de afgelopen decennia.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_191298707
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Scarface88 het volgende:
Dat is een logisch gevolg van links beleid. Zie je ook hier in de states in LA, San Francisco, Seattle, Portland enz. Waar democraten aan het roer staan verandert de binnenstad in een puinhoop vol junkies, daklozen enz. Zwervers die op straat poepen. Amsterdam gaat ook die kant op.
Dit al gezien, bizar.

pi_191298827
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Scarface88 het volgende:
Sf en Portland idd, wat een zooi daar.
pi_191298877
Het lijkt me niet dat de situatie in Seattle, Portland, LA, SF, etc. ook maar iets te maken heeft met de overlast in Nijmegen. Zullen we het maar weer over Nijmegen hebben?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2020 20:02:18 ]
pi_191298915
Ik liep pasgeleden rond 18.30 uur vanaf het station naar de Waalkade, dwars door het centrum. Heb me nog nooit zo onveilig gevoeld. Ik werd om de paar minuten vastgeklampt, kreeg er zo’n Fata Morgana-gevoel bij :') En die route heb ik 10, 15 jaar terug misschien wel vijftig keer afgelegd in de avonduren zonder gedoe.

Ik dacht eerst nog, het ligt aan mij, ik ben angstiger geworden in het loop der jaren.
pi_191298979
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef recursief het volgende:
Het lijkt me niet dat de situatie in Seattle, Portland, LA, SF, etc. ook maar iets te maken heeft met de overlast in Nijmegen. Zullen we het maar weer over Nijmegen hebben?
Zo... waarom is het eigenlijk? Het kan de Havanna politiek zijn.. maar wat maakt dat dan ?

Is het te makkelijk in Nijmegen om te zwerven en bedelen?
Is het dat Nijmegenaren sneller doordraaien?
Is het dat er te weinig opvang is voor hulpbehoevenden?
Is het dat Nijmegenaren té gul zijn en het daardoor in stand houden?
is het... ?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_191299250
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 19:50 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Dit al gezien, bizar.

Gezien inderdaad. Mn schoonvader deelde m die is in Seattle geboren. Bizar hoe die stad is afgegleden. Ik kom er ongeveer 1x per maand maar liever niet dan wel. Zodra je de stad inrijdt zie je de tentjes al en de troep langs de weg. Een grote teringzooi. Dat krijg je met democraten.

Mooie is dat de democraten vanuit California nu massaal naar Texas verhuizen omdat het daar beter is maar alsnog democraat blijven stemmen. Dus veranderen ze Texas langzaam maar zeker in dezelfde shithole als waar ze vandaan komen.
pi_191299653
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 20:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gezien inderdaad. Mn schoonvader deelde m die is in Seattle geboren. Bizar hoe die stad is afgegleden. Ik kom er ongeveer 1x per maand maar liever niet dan wel. Zodra je de stad inrijdt zie je de tentjes al en de troep langs de weg. Een grote teringzooi. Dat krijg je met democraten.

Mooie is dat de democraten vanuit California nu massaal naar Texas verhuizen omdat het daar beter is maar alsnog democraat blijven stemmen. Dus veranderen ze Texas langzaam maar zeker in dezelfde shithole als waar ze vandaan komen.
Wat een verhaal. Ik schrok van de toestand in Seattle. Je weet van de verhalen dat de situatie in de VS ernstig is. Seattle is de overtreffende trap. Daar is uit de hand aan het lopen en is het beleid de oorzaak van. :{
pi_191299711
Zo erg als Heerlen eind jaren negentig zal het wel niet zijn.
pi_191300269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 20:47 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Wat een verhaal. Ik schrok van de toestand in Seattle. Je weet van de verhalen dat de situatie in de VS ernstig is. Seattle is de overtreffende trap. Daar is uit de hand aan het lopen en is het beleid de oorzaak van. :{
Het is net alsof je een ontwikkelingsland komt binnenrijden.

pi_191300869
Nijmegen.
  Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 22:04:18 #71
8781 crew  Frutsel
pi_191300906
Inderdaad, het gaat over Nijmegen, de rest hoeft niet de overhand te krijgen.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:10:55 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191301013
De grotere steden hebben praktisch altijd linkse gemeenteraden. Dat zie je hier en zie je in de VS. Tegelijk heb je ook meer daklozenproblematiek in die grote steden. Stel je zelf de vraag: waar zou je kamp maken als je dakloos zou worden? Ergens in een hutje op de hei, of in de stad?

De correlatie lijkt me veel meer te maken hebben met het feit dat het voor daklozen net iets makkelijker leven is in de grotere steden dan in the middle of nowhere. En mogelijk dat het ook nog net iets makkelijk leven is in de grote stad met links bestuur dan met rechts bestuur.

De laatste 10 jaar is het aantal daklozen trouwens verdubbeld in Nederland (Bron). Dat was niet onder links landsbestuur, maar juist allemaal onder Rutte.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:20:41 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191301174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 21:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is net alsof je een ontwikkelingsland komt binnenrijden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vertel eens hoe geweldig de dieprood Republikeinse staten het al decennia doen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191301239
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De grotere steden hebben praktisch altijd linkse gemeenteraden. Dat zie je hier en zie je in de VS. Tegelijk heb je ook meer daklozenproblematiek in die grote steden. Stel je zelf de vraag: waar zou je kamp maken als je dakloos zou worden? Ergens in een hutje op de hei, of in de stad?

De correlatie lijkt me veel meer te maken hebben met het feit dat het voor daklozen net iets makkelijker leven is in de grotere steden dan in the middle of nowhere. En mogelijk dat het ook nog net iets makkelijk leven is in de grote stad met links bestuur dan met rechts bestuur.

De laatste 10 jaar is het aantal daklozen trouwens verdubbeld in Nederland (Bron). Dat was niet onder links landsbestuur, maar juist allemaal onder Rutte.
Goede theorie, mee eens. VVD is economisch gezien dan wel rechts, maar cultureel flink opgeschoven richting de linkse coalitiepartners (en ze willen koste wat het kost voorkomen dat de coalitie valt). Daarnaast stemden ze tegen de strafbaarheidsstelling van illegaliteit (motie 585, recent).
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:26:28 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191301276
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:15 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien moet nijmegen eens een keer echt beleid gaan maken. in utrecht is het probleem vrijwel opgelost.
Kan het zijn dat het Utrechtse probleem in Nijmegen zijn heil heeft gezocht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')