abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191369495
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_191369503
Haha, niet verwacht van Romney. Toch nog 1 Republikein met een klein beetje ruggengraat. Not bad.
  woensdag 5 februari 2020 @ 23:16:55 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191369521
quote:
Eindbaas is het ook :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 5 februari 2020 @ 23:17:07 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191369526
quote:
Wilde hem net posten! Geniaal _O- _O-

Mensen gaan zoooooo boos worden _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191369537
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2020 23:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij is ook de beste president ooit.
Denk je werkelijk dat hij de geschiedenis ingaat aan de beste president ooit? :') De beste presidenten hebben altijd de capaciteit gehad om mensen te verbinden. Donald Trump zal de geschiedenisboeken ingaan als een grote waarschuwing voor de kleine schoolkinderen, zodat de kleine kinderen vooral leren dat ze niet moeten buigen voor propaganda en dat je nooit moet buigen voor iemand streeft om de volledige macht te krijgen.
  woensdag 5 februari 2020 @ 23:18:05 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_191369565
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2020 23:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij is ook de beste president ooit.
Voor de vijanden van Amerika zeker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 5 februari 2020 @ 23:23:13 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191369699
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 6 februari 2020 @ 06:13:11 #159
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191371994
quote:
Ben geen fan van de man naar de reacties op zijn tweets zijn altijd prachtig. Schuimbekken genot.
  donderdag 6 februari 2020 @ 07:44:04 #160
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_191372299
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wilde hem net posten! Geniaal _O- _O-

Mensen gaan zoooooo boos worden _O-
Waarom zouden mensen boos worden? De senaatsprocedure is als het vragen aan goebbels, goring, hess of hitler misdaden heeft begaan. Dus logische uitkomst, next
pi_191372338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 07:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen boos worden? De senaatsprocedure is als het vragen aan goebbels, goring, hess of hitler misdaden heeft begaan. Dus logische uitkomst, next
Ik begrijp wat je wil zeggen maar dit is een absurde vergelijking.
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:06:15 #162
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_191372451
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 07:50 schreef recursief het volgende:

[..]

Zo praat een verliezer, wanneer de door hem begeerde Democraten in het Huis, waar zij de meerderheid hebben, gefaald hebben relevante getuigen op te roepen en een daadwerkelijke zaak door te sturen.

Oh, en over partijdigheid hoor je de hypocrieten niet, wanneer hun partij de meerderheid heeft. Zie de farce in het Huis. Gewoon verblind door alle boter op hun hoofden.
pi_191372480
Trump _O_

#2020landslide
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:13:19 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191372490
quote:

[..]

Geen idee. Check reacties op dat twitterbericht eens. Woest zijn ze.
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:19:11 #165
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_191372534
quote:

[..]

Het lag aan de werkwijze van de Senaat en niet dat de impeachment partisan was, niet dat het narratief make believe fairytale BS was en niet dat de artikelen en de zaak van de House managers gebaseerd waren op een open en eerlijk proces en goed doortimmerd was.
Het lag niet aan dat de House Democrats normen en tradities verdedigden, want ze hebben gestreden voor een eerlijk proces, het presidentsambt verdedigd en niet de sole power to try impeachments van de Senaat aangevallen.
En je klinkt zelf nogal boos, maar dat heeft vooral te maken dat je moordzuchtige nazikopstukken uit de Tweede Wereldoorlog erbij haalt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:24:39 #166
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_191372576
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 07:50 schreef recursief het volgende:

[..]

Trump is geen hitler, of de GOP of althans een behoorlijk deel daarvan inmiddels geen fascisten zijn weet ik niet zeker meer. Er is in ieder geval weinig over van de weliswaar erg rechtse, maar in ieder geval wel eerbiedwaardige partij die het was.

De senaatsprocedure is vanwege twee redenen interessant. 1 is de impeachment van trump, weinig mensen twijfelden aan de uitkomst. 2 is wat mij betreft interessanter. Heeft de GOP in ieder geval nog het fatsoen een normaal proces te organiseren. Nee dus. Dat vind ik eigenlijk kwalijker voor de VS. Zeker op lange termijn
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:28:02 #167
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_191372599
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Trump is geen hitler, of de GOP of althans een behoorlijk deel daarvan inmiddels geen fascisten zijn weet ik niet zeker meer. Er is in ieder geval weinig over van de weliswaar erg rechtse, maar in ieder geval wel eerbiedwaardige partij die het was.

De senaatsprocedure is vanwege twee redenen interessant. 1 is de impeachment van trump, weinig mensen twijfelden aan de uitkomst. 2 is wat mij betreft interessanter. Heeft de GOP in ieder geval nog het fatsoen een normaal proces te organiseren. Nee dus. Dat vind ik eigenlijk kwalijker voor de VS. Zeker op lange termijn
Je maakt je niet geloofwaardig of een autoriteit over dit onderwerp als je zulke vergelijkingen meent te moeten gebruiken om je punt te maken, maar bovenal maak je jezelf niet geloofwaardig als je wel een oordeel geeft over de werkwijze van de Senaat, maar de werkwijze van het Huis en de House Democrats in het impeachment proces in het bijzonder achterwege laat.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_191372631
Dat de Senaat dit besluit zou nemen, komt natuurlijk niet als een verrassing. De actie van Romney des temeer. Ook mooi om te zien dat Trump het bijzonder slecht trekt dat een van zijn partijgenoten voor 'conviction' heeft gestemd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191372644
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:06 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo praat een verliezer, wanneer de door hem begeerde Democraten in het Huis, waar zij de meerderheid hebben, gefaald hebben relevante getuigen op te roepen en een daadwerkelijke zaak door te sturen.

Oh, en over partijdigheid hoor je de hypocrieten niet, wanneer hun partij de meerderheid heeft. Zie de farce in het Huis. Gewoon verblind door alle boter op hun hoofden.
Hij maakt de verkeerde vergrlijking, maar dit was natuurlijk geen juridisch proces, maar een politiek proces. Het oproepen van relevante (extra) getuigen is door de republikeinen tegengehouden. De partijlijn is bepalend geweest voor de stemming, niet het juridisch bewijs.
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:37:10 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191372665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:33 schreef KoosVogels het volgende:
Dat de Senaat dit besluit zou nemen, komt natuurlijk niet als een verrassing. De actie van Romney des temeer. Ook mooi om te zien dat Trump het bijzonder slecht trekt dat een van zijn partijgenoten voor 'conviction' heeft gestemd.
Dat was inderdaad een verrassing. Ik had eerder verwacht dat 1 a 2 democratische plus alle republikeinse senatoren zouden acquitten vanwege electorale redenen, omdat het als direct gevolg toch niets had veranderd.
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:37:13 #171
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191372666
quote:
Romney is een zure verliezer, net als John McCain.

Hopelijk rekenen de kiezers in Utah af met zijn verraad bij de volgende verkiezingen voor de senaat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:40:50 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_191372696
quote:
De actie van Romney des temeer.
Dit ben ik met je eens, maar om een andere reden.
Mitt Romney stemde óók voor het oproepen van extra getuigen. Ik vind het verrassend dat Romney impliciet stelt tegelijkertijd overweldigend bewijs te hebben gezien -voor een convict en remove- en meer getuigen meent nodig te moeten hebben.
Crooked Hillary
  donderdag 6 februari 2020 @ 08:46:18 #173
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191372734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

verraad??
Mitt Romney maakt simpel gebruik van het concept democratie en vrijheid van keuze, iets wat de meeste republikeinen van zich af hebben geworpen. Ze zouden in plaats van Romney te attaqueren beter Mitch McConnell publiekelijk aan de schandpaal moeten nagelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191372743
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Romney is een zure verliezer, net als John McCain.

Hopelijk rekenen de kiezers in Utah af met zijn verraad bij de volgende verkiezingen voor de senaat.
Snap weinig van deze redenering. Dus volgens jou is Romney zuur dat hij in 2012 verloor en daarom misgunt hij Trump z'n presidentschap?

Of je het nou wel of niet met hem eens bent, dit is buitengewoon dapper van Romney. Hij dreig een paria te worden in z'n eigen partij en krijgt de volle laag van kiezers, partijgenoten en natuurlijk de president.

Wat betreft z'n herverkiezing. Hij blijft sowieso tot 2024 zitten.
pi_191372776
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens, maar om een andere reden.
Mitt Romney stemde óók voor het oproepen van extra getuigen. Ik vind het verrassend dat Romney impliciet stelt tegelijkertijd overweldigend bewijs te hebben gezien -voor een convict en remove- en meer getuigen meent nodig te moeten hebben.
Omdat hij gelooft in een trial met getuigen. Verder kan het nooit kwaad om meer betrokkenen te horen. Dat maakt de zaak immers sterker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')