Dit is een officieel bulletin uit 2014. VP Joe Biden deelt 220 miljoen uit in de Oekraine, waaronder een deel in de energiesector. Een van de problemen voor Oekraine was de afhankelijkheid van Russisch gas. En Joe's zoon werkt dan toevallig net voor de Oekrainse gasleverancier Burisma. Heel interessant als uitgezocht wordt waar al dat geld heen gegaan is.quote:Assistance to Ukraine since February 2014
During his meeting with Ukrainian Prime Minister Volodymyr Groysman, Vice President Joe Biden announced today in Washington that, pending Congressional notification, the White House plans to commit $220 million in new assistance to Ukraine this year in support of economic, political, and energy reforms. This assistance package will continue our support for Ukraine’s efforts to strengthen democratic institutions and the rule of law, reinforce the foundations for sustainable economic growth, and respond to humanitarian needs. The new assistance will also support other key areas of Prime Minister Groysman’s ambitious reform agenda, including:
Accelerating customs reform, including by providing legal, regulatory, infrastructure, and e-customs support; creating a new customs monitoring center; and assisting in implementing reforms of the recruitment, selection, vetting, training, and equipping of new customs officers, based on the successful patrol police model.
Fighting corruption through support for key justice sector reforms, including implementation of the constitutional amendments adopted by the Rada on June 2 and Prosecutor General Yuriy Lutsenko’s reform agenda, and by expanding our partnerships with the National Anti-Corruption Bureau, Specialized Anti-Corruption Prosecutor’s Office, and National Police, as well as support for independent media and civil society.
Extending decentralization across Ukraine, helping to improve service delivery, increase citizen engagement and oversight, and raise public awareness of the benefits of reforms.
Expanding support for energy security through programs that establish competitive and transparent gas and electricity markets in line with EU standards, diversify sources of energy, improve energy efficiency, support privatization, and enhance cybersecurity.
twitter:JoeySalads twitterde op maandag 03-02-2020 om 23:07:43And just like that, impeachment news has ended... reageer retweet
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ted Cruz? Je bedoelt die slappe zak die Trump in de reet kruipt, ondanks dat The Donald zijn vrouw lelijk noemde en suggereerde dat z'n vader betrokken was bij de moord op JFK?
Zo'n figuur wil jij als president? Iemand die het pikt dat z'n vrouw en vader keihard worden beledigd?
Tsja, ik zie dat anders. Wat dat betreft ben ik blij dat onze politici elkaar nog altijd met een zekere mate van respect bejegenen, ook in campagnetijd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en Elizabeth Warren noemde Bernie een leugenaar en een vrouwenhater, ooh hoo hoo wat erg allemaal. Het is de Amerikaanse politiek, mensen bestrijden elkaar keihard op weg naar de nominatie, en later schudden ze weer handjes en zijn ze weer vriendjes en geven ze elkaar baantjes.
Overigens kon Ted zijn vader er later hartelijk om lachen:
https://www.star-telegram(...)rticle222137450.html
En is hij nu nog steeds opportunistisch? Of is het een gevalletje Stockholm syndroom? Vertel ons eens wat er in Cruz zijn hoofd speelt, of vind getuigen die dat kunnen beweren. Voor Trump werkte dat ook voor je.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik zie dat anders. Wat dat betreft ben ik blij dat onze politici elkaar nog altijd met een zekere mate van respect bejegenen, ook in campagnetijd.
Overigens kon Cruz het helemaal niet zo makkelijk loslaten. Aanvankelijk weigerde hij Trump te endorsen. Maar Ted was opportunistisch genoeg om zich later alsnog vol overgave achter de president te scharen.
Wie de fuck is Cruz? Trump was de enige kandidaat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik zie dat anders. Wat dat betreft ben ik blij dat onze politici elkaar nog altijd met een zekere mate van respect bejegenen, ook in campagnetijd.
Overigens kon Cruz het helemaal niet zo makkelijk loslaten. Aanvankelijk weigerde hij Trump te endorsen. Maar Ted was opportunistisch genoeg om zich later alsnog vol overgave achter de president te scharen.
Gaat over de 2016 GOP voorrondes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie de fuck is Cruz? Trump was de enige kandidaat.
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #716 DNC Shitshow gaat doorquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zie nog geen topic over de bijzondere dingen die zich afspelen in de DNC voorrondes in Iowa, waar lulletje rozenwater Buttegieg opeens op kop ligt en de toestanden rond de kies-app van een bedrijf wat $42K kreeg van Buttegieg
POL, ik ga dat gutmenschreservaat niet in 😂quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:48 schreef Degodvader het volgende:
[..]
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #716 DNC Shitshow gaat door
There you go.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
POL, ik ga dat gutmenschreservaat niet in 😂
Hij vindt zichzelf ook de beste president ooit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:04 schreef Oostwoud het volgende:
Trump stelt dat de afzettingsprocedure "de grootste misrekening is in de Amerikaanse politieke geschiedenis."
Cry him a riverquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf ook de beste president ooit.
In tussen plaatsen de historici en politicologen hem op de laatste tot drie na laatste plaats.
Hij is ook de beste president ooit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf ook de beste president ooit.
In tussen plaatsen de historici en politicologen hem op de laatste tot drie na laatste plaats.
Dat ze de man die hun land weer op de rails heeft gekregen en voor ze opkomt heeft gewonnen? Ik denk dat het een heel mooi verhaal zal wordenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:10 schreef Jojoke het volgende:
Romney kan vannacht met een schone geweten slapen. De andere Republikeinse senatoren wens ik veel succes toe als ze dit later aan hun kinderen en kleinkinderen moeten uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |