12.000 op 1.200.000.000 hoog? Verwachtingen bijstellen!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik het aantal hoog.
ik bedoel meer "voor een virale longonsteking is geen medicatie."quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
12.000 op 12.000.000.000 hoog? Verwachtingen bijstellen!
Klopt, net zoals bij standaard griep of 'Influenza' zoals het internationaal bekend staatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ik bedoel meer "voor een virale longonsteking is geen medicatie."
Dus die risicogroepen komen te overlijden.
Ja, dat is die 3% "death rate."quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Klopt, net zoal bij standaard griep of 'Influenza' zoals het internationaal bekend staat
Dan kan het toch nooit minder worden als er meer besmettingen zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Klopt, net zoals bij standaard griep of 'Influenza' zoals het internationaal bekend staat
Sssssttttt. Ik werk met bejaarden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:34 schreef Drugshond het volgende:
Nu elke dag +2000 besmettingen erbij. (Nu nog). Koude rekensom in dit stadium zijn we in zowat 4 dagen (vanaf een 0-count) Sars 2003 al voorbij. Wat 7 Maanden duurde. It's not why but when.
Binnenkort nieuwe baan zoekenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Sssssttttt. Ik werk met bejaarden.
Die death rate is waarschijnlijk veel lager, er word alleen getest bij gevallen die opgenomen moeten worden en niet bij beginnende symptomen. De death rate is 3% bij de mensen waar het al dusdanig ver gevorderd is dat ze opgenomen moeten worden om te kunnen overleven.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat is die 3% "death rate."
Bedankt voor de peptalkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Binnenkort nieuwe baan zoeken
Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:36 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Die death rate is waarschijnlijk veel lager, er word alleen getest bij gevallen die opgenomen moeten worden en niet bij beginnende symptomen. De death rate is 3% bij de mensen waar het al dusdanig ver gevorderd is dat ze opgenomen moeten worden om te kunnen overleven.
Kijk om je heen en 2.1-2.2 % valt uit je leven weg. Impact pretty hugh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat is die 3% "death rate."
Je vergeet het voortschrijdend inzicht. In het begin schatte ik deze ziekte in op 2.8 %. Schijnt nu inderdaad iets lager te liggen. Zo rond de 2.1 - 2.2 %. Maar #besmettingen kun je ook lezen als mensen die nog vechten om hun leven. Extrapoleer het naar het aantal mensen op deze aardkloot. En je krijgt idiote cijfers.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:36 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Die death rate is waarschijnlijk veel lager, er word alleen getest bij gevallen die opgenomen moeten worden en niet bij beginnende symptomen. De death rate is 3% bij de mensen waar het al dusdanig ver gevorderd is dat ze opgenomen moeten worden om te kunnen overleven.
>Alles wijst er op dat ze te weinig test kits hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet het voortschrijdend inzicht. In het begin schatte ik deze ziekte in op 2.8 %. Schijnt nu inderdaad iets lager te liggen. Zo rond de 2.1 - 2.2 %. Maar #besmettingen kun je ook lezen als mensen die nog vechten om hun leven. Extrapoleer het naar het aantal mensen op deze aardkloot. En je krijgt idiote cijfers.
Recovery rate is slechts op 11.374 == 252. De rest is nog steeds verdacht. Weet niet wat jij voor onzin uit zit te kramen. Denk je dat slechts en alleen deze ziekte de zwakke/ouderen treft. Think again.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:36 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Cijfers zeggen geen 1 %.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:49 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
>Alles wijst er op dat ze te weinig test kits hebben
>Enkel ernstige gevallen worden nog getest
Ik denk eerder dat de kans tot overlijden nog onder de 1% ligt, zeker geen klein getal maar ook zeker niet de epidemie die velen nu denken te zien
Nee, gelukkig is het maar een virusje die (zogenaamd) in Wuhan uitbrak.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Paniekzaaiers ten top zijn jullie.
Ja dat is niet zo mooooooiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, gelukkig is het maar een virusje die (zogenaamd) in Wuhan uitbrak.
Ga naar China emigreren. Op vakantie. Whatever.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Paniekzaaiers ten top zijn jullie.
Vergeet ook niet dat het gemiddeld een aantal weken duurt voordat je overlijdt. Het aantal sterfgevallen hoort dus bij het aantal besmettingen van enkele weken geleden. Dat betekent dat de mortaliteit een stuk hoger ligt dan 1 of 2%quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet het voortschrijdend inzicht. In het begin schatte ik deze ziekte in op 2.8 %. Schijnt nu inderdaad iets lager te liggen. Zo rond de 2.1 - 2.2 %. Maar #besmettingen kun je ook lezen als mensen die nog vechten om hun leven. Extrapoleer het naar het aantal mensen op deze aardkloot. En je krijgt idiote cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |