Ik vind de staging juist wel goed, die maakt eigenlijk de hele act want het nummer is erg matig. The heat is getting higher with the fire in my desire, zoiets.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Funhouse het volgende:
Ik denk ook dat het voor The Roop nog wel eens lastig kan worden om de finale te halen. Volgens mij gaan mensen dat echt als een grap zien. Het nummer is wel leuk, maar de tekst en de manier waarop het nu gestaged wordt werken echt niet voor mij.
De tekst is inderdaad om te janken, maar het nummer is op zich wel catchy. Ik vind het alleen oprecht moeilijk om naar hun optredens te kijken omdat ik die vent echt niet serieus kan nemen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind de staging juist wel goed, die maakt eigenlijk de hele act want het nummer is erg matig. The heat is getting higher with the fire in my desire, zoiets.
Ik vind Billy Elish een eigen, duistere stijl hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef Em31 het volgende:
Elk rustig nummer is tegenwoordig Billie Eilish?![]()
Litouwen hoeft natuurlijk niet rekening te houden met wat Bulgarije doet.
De stijl van Billie Eilish en het nummer van Monique is beide wel minimalistisch, dus tot zover vergelijking snap ik wel. Make Me Human vind ik daarentegen wel een stuk melodischer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef Em31 het volgende:
Elk rustig nummer is tegenwoordig Billie Eilish?![]()
Litouwen hoeft natuurlijk niet rekening te houden met wat Bulgarije doet.
Die zijn als 6de aan de beurtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:19 schreef Cirilico het volgende:
FF switchen vanuit Oekraïne. Hoeveelste is the Roop?
Thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
https://www.lrt.lt/mediateka/tiesiogiai/lrt-televizija
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef Em31 het volgende:
Die jury gaat denk ik nooit The Roop kiezen. We moeten denk ik hopen dat ze Monique liever hebben dan Monika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |