Typisch Sjinees: in grote groepen ritmische bewegingen maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:55 schreef funnywell het volgende:
https://twitter.com/northexpedition/status/1223171424602468352
Eerste stukje in de gymzaal. En nee je gaat geen gymzaal vol leggen met acteurs. Zoja knap stukje werk.
En dat t besmettelijk is zonder dat je symptomen hebt en t zo weer overbrengt naar andere, zoals in Duitsland is gebeurtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Vooralsnog zijn deze cijfers niet goed;
Total Deaths
213
Total Recovered
187
Zolang het aantal doden groter is dan het aantal genezen ziet het er idd niet goed uit. Van alle personen die nog ziek zijn staat de uitkomst nog niet vast.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Vooralsnog zijn deze cijfers niet goed;
Total Deaths
213
Total Recovered
187
Dus niet teveel alcohol en drugs gaan nuttigen tijdens carnaval straks, want dat verzwakt je weerstand.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon de risicogroepen. "Bejaarden, zwangeren, hele jonge kinderen, chronisch zieken"
Alleen, dat kunnen ook veel mensen zijn, als ze die verspreiding niet onder controle krijgen.
Kort samengevat, mensen die een lage weerstand hebben.
Ik haal mijn bronnen uit dit topicquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:10 schreef KingRadler het volgende:
ik haal mijn bronnen via Twitter van Cindy Huijgen - @:czhuijgen
Ook daarvan vraag ik me af hoe accuraat het is. Als mensen zich naar een paar dagen niet zo ziek meer voelen gaan ze niet alsnog naar het ziekenhuis waar het vol zit met mensen om te kijken of ze misschien corona hadden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zolang het aantal doden groter is dan het aantal genezen ziet het er idd niet goed uit. Van alle personen die nog ziek zijn staat de uitkomst nog niet vast.
Nee, ik neem smooties van thuis meequote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dus niet teveel alcohol en drugs gaan nuttigen tijdens carnaval straks, want dat verzwakt je weerstand.
Een verslaggeefster, die alles deed om bij de nieuwsbron vandaan te komenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:10 schreef KingRadler het volgende:
ik haal mijn bronnen via Twitter van Cindy Huijgen - @:czhuijgen
Dit hebben we in Nederland toch ook atm? Hoogste staat van waakzaamheid, mogen ze ook iedereen zonder reden in quarantaine zetten en medisch helpen etcquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
State of emergency betekent niet zoveel... behalve dat de overheid dan tijdelijk meer recht heeft om maatregelen te nemen.
Volgens mij kun je met carnaval in elke wc in elke kroeg wel een smoothie krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik neem smooties van thuis mee
Ja ik vind haar 10x niks, BNO news is een goede bron en verder veel lokale nieuwsmedia volgen, moet je vaak even de pagina vertalen met google translatequote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een verslaggeefster, die alles deed om bij de nieuwsbron vandaan te komenEn over haar poging daartoe een hele dag zit te vloggen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:31 schreef SeLang het volgende:
Het komt nu wel erg dichtbij
En dat een paar uur voor Brexit
In POL hadden die D66-ers gezegd dat er na Brexit geen vliegtuigen meer kunnen landen dus dan was het gevaar voor verspreiding naar de UK geweken. Maar nu is het virus dus net voor Brexit toch nog binnen gekomen
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:50:10Singapore Ministry of Health assessment: "The likelihood of widespread community transmission in other parts of China is now high. As a result, we are likely to see a sharper rise in the local transmission of the virus in Chinese cities beyond Hubei province in the coming days" https://t.co/gauHqorT1p reageer retweet
Echt geen kattenpis, dit zijn serieuse maatregelen. In zuid-oost azie is de tendens al heel anders dan hier in Europa, geen risico's meer, de gevaren zijn groot bij grootschalige infecties.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:33:33Full statement: Singapore will ban anyone who visited mainland China within the last 14 days from entering the country https://t.co/Zerb7XWCxF reageer retweet
Waarom zouden na Brexit geen vliegtuigen mogen landen dan? Ik bedoel, er was ooit het idee dat Europese vluchten misschien even stil zouden liggen. Maar China > VK heeft verder niks met Brexit te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:31 schreef SeLang het volgende:
Het komt nu wel erg dichtbij
En dat een paar uur voor Brexit
In POL hadden die D66-ers gezegd dat er na Brexit geen vliegtuigen meer kunnen landen dus dan was het gevaar voor verspreiding naar de UK geweken. Maar nu is het virus dus net voor Brexit toch nog binnen gekomen
Je ziet veel mensen ook kritiek hebben dat China niet eerder heel Wuhan heeft afgesloten (en meer steden)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:33 schreef syroto het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:50:10Singapore Ministry of Health assessment: "The likelihood of widespread community transmission in other parts of China is now high. As a result, we are likely to see a sharper rise in the local transmission of the virus in Chinese cities beyond Hubei province in the coming days" https://t.co/gauHqorT1p reageer retweet
Echt geen kattenpis, dit zijn serieuse maatregelen. In zuid-oost azie is de tendens al heel anders dan hier in Europa, geen risico's meer, de gevaren zijn groot bij grootschalige infecties.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:33:33Full statement: Singapore will ban anyone who visited mainland China within the last 14 days from entering the country https://t.co/Zerb7XWCxF reageer retweet
Dat hep op feesboektwitter gestaan!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een verslaggeefster, die alles deed om bij de nieuwsbron vandaan te komenEn over haar poging daartoe een hele dag zit te vloggen.
Kritiek als "Wuhan is niet snel genoeg afgesloten" is echt bizar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je ziet veel mensen ook kritiek hebben dat China niet eerder heel Wuhan heeft afgesloten (en meer steden)
Kan je vertellen dat dit uberhaupt nooit gelukt was in Nederland. Amsterdam of Rotterdam afsluiten bedoel ik dan.
Wuhan is het Utrecht van China. De lijnen Peking naar Kanton en van Shanghai naar Chongqing en van Xi' an naar het zuidwesten lopen allemaal door Wuhanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je ziet veel mensen ook kritiek hebben dat China niet eerder heel Wuhan heeft afgesloten (en meer steden)
Kan je vertellen dat dit uberhaupt nooit gelukt was in Nederland. Amsterdam of Rotterdam afsluiten bedoel ik dan.
Nog erger dus. Stel je voor dat Utrecht hermetisch afgesloten zou worden en treinen niet meer rijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wuhan is het Utrecht van China. De lijnen Peking naar Kanton en van Shanghai naar Chongqing en van Xi' an naar het zuidwesten lopen allemaal door Wuhan
Ja èn!? Dan kan Winnie the Flu de zaak toch nog wel afsluiten!? Hij is de almachtige en alwetende leiderquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wuhan is het Utrecht van China. De lijnen Peking naar Kanton en van Shanghai naar Chongqing en van Xi' an naar het zuidwesten lopen allemaal door Wuhan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |